ASYSTENT PREZESA ZARZĄDU Chróścice oferta pracy Diwa Personalservice Agencja Pracy Sp.z o.o
Stanowisko: ASYSTENT PREZESA ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie kolendarza spotkań, rezerwacji, przygotowywanie dokumentacji na spotkania, przygotowywanie prezentacji, tłumaczenia w trakcie spotkań, tłumaczenia pism z i na język niemiecki, pisanie maili w języku niemieckim. Praca na 1/2 etatu z możliwością zwiększenia do całego etatu
Data publikacji: 2016-10-03
Lokalizacja: Chróścice (opolskie)
Pracodawca: Diwa Personalservice Agencja Pracy Sp.z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:46-080 Chróścice, powiat: opolski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie kolendarza spotkań, rezerwacji, przygotowywanie dokumentacji na spotkania, przygotowywanie prezentacji, tłumaczenia w trakcie spotkań, tłumaczenia pism z i na język niemiecki, pisanie maili w języku niemieckim. Praca na 1/2 etatu z możliwością zwiększenia do całego etatu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PREZESA ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chróścice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dobrzeń Wielki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum rok doświadczenia, umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz komputera, obsługa podstawowych programów: WORD, EXCEL, PowerPoint, chęć do pracy, komunikatywność, zdolności organizacyjne, prawo jazdy kat. B, biegła znajomość języka niemieckiego
Nazwa pracodawcy: Diwa Personalservice Agencja Pracy Sp.z o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Oleska 121 B, 45-231 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV oraz list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Oleska
Numer budynku pracodawcy: 121 B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 03.10.2016
Oferta pracy ważna do: 31.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z programem stażu stanowiącym załącznik do umowy o organizację stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Jarocin (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Łomianki (mazowieckie)
wydawanie i przyjmowanie towarów na magazyn, obsługa systemu informatycznego związanego z magazynem
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Skopanie (podkarpackie)
- Praca asystenta projektanta polegać będzie na wsparciu organizacyjnym i merytorycznym projektanta głównego. Do obowiązków asystenta należeć będzie nadzór nad powierzonymi mu elementami projektu (wykonywanie rysunków projektowych w programie AutoCAD lub MicroStation oraz przygotowywanie przedmiarów i kosztorysów), sprawnym przepływem informacji między działem projektowym a działem wykonawczym i katalogowanie oraz archiwizowanie dokumentacji związanej z realizowanym projektem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00 lub 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne (inżynier lub magister inżynier). Znajomość i obsługa programów: AutoCAD, Autodesk Revit Architecture, Robot Structural, Project. Znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (tel.: 600-084-512) w godz.: 07:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
KOLTECH INFRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Katowice (śląskie)
bieżąca obsługa biura, rejestr dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych, prowadzenie teczek dla klientów, przygotowywanie ofert, planowanie kalendarza zarządu, obsługa klientów, przygotowywanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Leszno (wielkopolskie)
przyjmowanie, gromadzenie, segregowanie dokumentów, weryfikacja poprawności, wprowadzanie dokumentów dowodów księgowych do systemu finansowo księgowego.
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Warka (mazowieckie)
pomoc w pracy lekarza weterynarii, administrowanie recepcją weterynaryjną
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Jaworzno (śląskie)
Kupno usług transportowych, wystawianie zleceń, kontakt z klientem
J&J Transport-Spedycja Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Nowa Sól (lubuskie)
Ogólny zakres obowiązków (proszę szczegółowo opisać czynności wykonywane na proponowanym stanowisku z uwzględnieniem profilu oraz branży w jakiej działa firma)Wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmian postaw życiowych członków rodziny.Systematyczna indywidualna praca z rodziną, udzielanie pomocy i wsparcia w zakresie wypełniania funkcji opiekuńczo wychowawczej. Współpraca ze szkołą,przedszkolem,sądem,urzędem pracy. Pomoc w rozwiązywaniu problemów rodziny. Pomoc i uczenie oszczędnego zarządzania budżetem domowym, merytoryczna pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego. Motywowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków rodziny.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: Umowa na zastępstwo - minim 1 rokMiejsce wykonywania pracy: OrzeszePraca w godzinach:7,30-15,30 pn-ndz.- Ustalenie indywidualnie -SYSTEM ZADANIOWY
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-06-30 - Orzesze (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa dok. księgowych
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Staszów (świętokrzyskie)
wspomaganie nauczyciela w przygotowaniu i prowadzeniu zajęć; opieka nad dziećmi, wsperanie uczniów w czynnościach samoobsługowych
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Jasienna (małopolskie)
składanie konstukcji
REMECH Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wykształcenie: wyższe, spec.: administracja; biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office Word, Excel, Power Point; umiejętność organizacji czasu pracy, wielozadaniowość, umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność, komunikatywność i zaangażowanie w pracy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PRO-AUDIO ELEKTRONICS KRZYSZTOF SZEPTYCKI - 2016-03-16 - Gliwice (śląskie)
utrzymanie relacji z klientami, realizacja załozonych planów sprzedazowych, pozyslkiwanie nowych klientów, nawiazywanie kontaktów z klientami, informawanie klientów o ofercie firmy, negocjowanie warunków współpracy
LIQUN V Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Jaworzno (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Krężnica Jara (lubelskie)
Obsługa strugarki
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Grom (warmińsko-mazurskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca wg proghramu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Legnica (dolnośląskie)
Przetwarzanie zamówień klientów, przygotowywanie ofert handlowych, kontakt telefoniczny i mailowy z klientem
UNIGLOB Sp. z o.o. - 2017-03-02 - Stryków (łódzkie)
prace księgowe
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Rzeczyca (łódzkie)
jw
AMG CARGO LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na hali sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów,wykładanie towarów, praca na stanowisku mięsnym.Praca w godzinach: 6-14, 14-22.
Dino Polska S.A. - 2017-08-31 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie projektów budowlanych i wykonawczych obiektów budownictwa przemysłowego.
PPU Pro-Bud Spólka z o.o. - 2017-12-04 - Częstochowa (śląskie)
ASYSTOWANIE PRZY PROJEKTACH, PRACA BIUROWA, INWENTARYZACJA W TERENIE
WIR Zakład Usługowo-Projektowy Wiera Śniezko-Nikończuk - 2017-04-27 - Lubin (dolnośląskie)
Praca fizyczna przy obsadzaniu obrzeży i krawężników oraz układaniu kostki brukowej.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Włodawa (lubelskie)
OBSŁUGA KLIENTA, PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ, SPRZEDAŻ PRODUKTÓW, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻOWYCH
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Pamiętna (łódzkie)