ASYSTENTKA ZARZĄDU K/M Warszawa oferta pracy Reeko Organizacja Odzysku Opakowań Spółka Akcyjna
Stanowisko: ASYSTENTKA ZARZĄDU K/M
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: 1. Samodzielne prowadzenie sekretariatu biura: - Opracowywanie korespondencji w zakresie administracyjno-gospodarczym; - Prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu; - Obsługa korespondencji mailowej; - Obsługa centrali telefonicznej; - Organizacja spotkań firmowych; - Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji; 2. Prowadzenie wybranych spraw kadrowych a w szczególności: - Prowadzenie ewidencji czasu pracy; - Prowadzenie listy obecności; - Sprawozdawczość; 3. Prowadzenie kasy i dokumentów kasowych na podstawie dowodów księgowych; 4. Obsługa administracyjno-gospodarcza posiedzeń organów Spółki; 5. Windykacja należności; 6. Pozyskiwanie nowych klientów w zakresie przejęcia obowiązków recyklingu i odzysku oraz Obsługa klientów: - sporządzanie, weryfikacja i kontrolowanie dokumentów związanych z umową klienta; - prowadzenie korespondencji z klientami; - doradztwo w zakresie ochrony środowiska; 7. Sporządzanie wymaganej dokumentacji, tj. sprawozdań okresowych, opracowań, raportów z zakresu ochrony środowiska; 8. Udział w działaniach promocyjnych i marketingowych spółki; 9. Współpraca ze Stowarzyszeniem GPP Ekologia; 10. Wystawianie faktur, monitorowanie terminowości płatności klientów; 11. Przygotowywanie kompletu dokumentacji do biura rachunkowego oraz eksport dokumentów z programu księgowego; 12. Przygotowywanie kompletu dokumentacji do kancelarii prawnej; 13. Śledzenie przepisów z zakresu BHP i informowanie pracodawcy o istotnych zmianach.
Data publikacji: 2019-06-01
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Reeko Organizacja Odzysku Opakowań Spółka Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Jerozolimskie 155/52, 02-326 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Samodzielne prowadzenie sekretariatu biura: - Opracowywanie korespondencji w zakresie administracyjno-gospodarczym; - Prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu; - Obsługa korespondencji mailowej; - Obsługa centrali telefonicznej; - Organizacja spotkań firmowych; - Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji; 2. Prowadzenie wybranych spraw kadrowych a w szczególności: - Prowadzenie ewidencji czasu pracy; - Prowadzenie listy obecności; - Sprawozdawczość; 3. Prowadzenie kasy i dokumentów kasowych na podstawie dowodów księgowych; 4. Obsługa administracyjno-gospodarcza posiedzeń organów Spółki; 5. Windykacja należności; 6. Pozyskiwanie nowych klientów w zakresie przejęcia obowiązków recyklingu i odzysku oraz Obsługa klientów: - sporządzanie, weryfikacja i kontrolowanie dokumentów związanych z umową klienta; - prowadzenie korespondencji z klientami; - doradztwo w zakresie ochrony środowiska; 7. Sporządzanie wymaganej dokumentacji, tj. sprawozdań okresowych, opracowań, raportów z zakresu ochrony środowiska; 8. Udział w działaniach promocyjnych i marketingowych spółki; 9. Współpraca ze Stowarzyszeniem GPP Ekologia; 10. Wystawianie faktur, monitorowanie terminowości płatności klientów; 11. Przygotowywanie kompletu dokumentacji do biura rachunkowego oraz eksport dokumentów z programu księgowego; 12. Przygotowywanie kompletu dokumentacji do kancelarii prawnej; 13. Śledzenie przepisów z zakresu BHP i informowanie pracodawcy o istotnych zmianach.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA ZARZĄDU K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent zarządu (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, znajomość pakietu MS Office, co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego. Obowiązki: 1. Samodzielne prowadzenie sekretariatu biura: - Opracowywanie korespondencji w zakresie administracyjno-gospodarczym; - Prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu; - Obsługa korespondencji mailowej; - Obsługa centrali telefonicznej; - Organizacja spotkań firmowych; - Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji; 2. Prowadzenie wybranych spraw kadrowych a w szczególności: - Prowadzenie ewidencji czasu pracy; - Prowadzenie listy obecności; - Sprawozdawczość; 3. Prowadzenie kasy i dokumentów kasowych na podstawie dowodów księgowych; 4. Obsługa administracyjno-gospodarcza posiedzeń organów Spółki; 5. Windykacja należności; 6. Pozyskiwanie nowych klientów w zakresie przejęcia obowiązków recyklingu i odzysku oraz Obsługa klientów: - sporządzanie, weryfikacja i kontrolowanie dokumentów związanych z umową klienta; - prowadzenie korespondencji z klientami; - doradztwo w zakresie ochrony środowiska; 7. Sporządzanie wymaganej dokumentacji, tj. sprawozdań okresowych, opracowań, raportów z zakresu ochrony środowiska; 8. Udział w działaniach promocyjnych i marketingowych spółki; 9. Współpraca ze Stowarzyszeniem GPP Ekologia; 10. Wystawianie faktur, monitorowanie terminowości płatności klientów; 11. Przygotowywanie kompletu dokumentacji do biura rachunkowego oraz eksport dokumentów z programu księgowego; 12. Przygotowywanie kompletu dokumentacji do kancelarii prawnej; 13. Śledzenie przepisów z zakresu BHP i informowanie pracodawcy o istotnych zmianach.[Zgłoszenia: rekrutacja (at) reeko.pl, 22 381 71 85]
Nazwa pracodawcy:
Reeko Organizacja Odzysku Opakowań Spółka Akcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Al. Jerozolimskie 155/52, 02-326 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgiodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Al. Jerozolimskie
Numer budynku pracodawcy: 155
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 16.05.2019
Oferta pracy ważna do: 13.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f49bbdba063f1748eddfd4971a37ece2
Podobne oferty pracy
Konserwacja i anaprawa urządzeń opalających - solarii.
SOLAR Bartosz Spankowski - 2016-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
- Obsługa biura. Marketing firmy. Obsługa bieżącej korespondencji. Kontakty handlowe z odbiorcami i dostawcami.- Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-09-29 - Katowice (śląskie)
Ścisła współpraca z Dyrektorem Generalnym, Product Managerem (Belgia), kierownikami sprzedaży, przedstawicielami handlowymi i działem obsługi klienta w zakresie wsparcia obsługi sprzedaży i realizacji planów sprzedażowych; przygotowywanie ofert i kalkulacji produktów; okresowe raportowanie dot. sprzedaży do Dyrektora Generalnego; komunikacja z grupą nmc w zakresie sprzedaży i zapytań ofertowych; koordynacja i weryfikacja prac przedstawicieli handlowych; współpraca z działem controllingu, administracja korespondencją związaną ze sprzedażą. Wynagrodzenie w wysokości 1 700 - 2 100 zł netto.
NMC Polska Sp. z o.o. - 2016-02-08 - Zabrze (śląskie)
praca biurowa, wypisywanie faktur, przygotowywanie małych form reklamy, obróbka zdjęć, przygotowywanie dokumentów do wysyłki i nadzór nad punktami reklam zewnętrznych w placówkach zdrowia, szpitalach.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
www.rzeszow.so.gov.pl
SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE - 2018-02-28 - Rzeszów (podkarpackie)
pomoc w obsłudze biura
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "FLAXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Kluczbork (opolskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Tczew (pomorskie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami indyjskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klientów, interesantów, pomoc w organizowaniu i przygotowywaniu pracy przełożonego, zarządzanie korespondencją firmową, prace administracyjno-biurowe, organizacja konferencji
Mondi Warszawa Spółka z o.o. - 2017-06-22 - Mszczonów (mazowieckie)
Prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów, wprowadzanie remamentów, wprowadzanie towarów do programu magazynowego oraz kontrola przeniesień miedzymagazynowych
Thermaleo Plus Sp. z o.o. - 2018-02-22 - Szczawnica (małopolskie)
prace biurowe, segregacja i porządkowanie dokumnetacji, wprowadzanie danych do pro gramu, planowanie procesu produkcyjnego, zamawianie materiałów i komponentów, współpraca z dostawcami, organizacja transportu, kontrola jakości produktów
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Rudziczka (śląskie)
Sprzedaż art. spożywczych i wydawanie gorących dań.Miejsce wykonywania pracy na terenie zakładu Uniwheels Production (Poland) Sp.z.o.o w Stalowej Woli.
Handel-Gastronomia Alicja Madej - 2016-11-22 - Stalowa Wola (podkarpackie)
nadzór nad kalendarzem spotkań Prezesa Zarządu, sporządzanie umów administracyjnych oraz pism do instytucji zewnętrznych, organizowanie podróży służbowych, współpraca z działami wewnętrznymi firmy, dbanie o dobry wizerunek firmy, współpraca z zewnętrzną kancelarią prawną, obsługa spotkań biznesowych Zarządu, udział w spotkaniach z Zarządem oraz kontrahentami, bezpośrednie wsparcie przełożonego w codziennych obowiązkach, przygotowywanie odpowiednich informacji i materiałów dla Prezesa Zarządu, obsługa wewnętrznego systemu informatycznego, prowadzenie kalendarza spotkań Prezesa Zarządu, komunikacja telefoniczna oraz elektroniczna w sprawach bieżących, kontrola terminowości załatwiania spraw zleconych przez Prezesa Zarządu pozostałym pracownikom firmy
RCU Sp. z o. o. - 2018-10-09 - Świętochłowice (śląskie)
Udział w projektowaniu; inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2018-06-07 - Zgierz (łódzkie)
Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Słupsk (pomorskie)
jw
PPH TEDMAR Maria Pilewicz - 2019-01-03 - Raszyn (mazowieckie)
pomoc przy koordynacji spraw personalnychpomoc przy koordynacji spraw admnistracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc nauczycielowi w realizacji zadań opiekuńczo- wychowawczych i dydaktycznych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Stanisław Szpiczakowski - 2018-10-10 - Kożuchów (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Gdańsk (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Częstochowa (śląskie)
Wykonywanie codziennych czynności związanych z opieką nad dziećmi, karmienie, przewijanie, prowadzenie zabaw i zajęć.
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Jasło (podkarpackie)
Szycie odzieży
DAR-TEX P.P.H. DARIUSZ BRONIKOWSKI - 2018-03-02 - Lublin (lubelskie)
Asystent do spraw księgowości, proste czynności księgowe wspomagające prace księgowego,wykształcenie : ekonomiczne,inne wymagania: komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Brzeg (opolskie)
Zapoznanie z organizacją urzędu oraz z wewnętrzną praca wydziałuProwadzenie dziennika korespondencyjnegoPrzygotowywanie korespondencji do wysyłki i odbiór poczty z kancelarii ogólnej Koordynowanie czynności związanych z obiegiem pism przychodzących i wychodzących z wydziałuPomoc z przygotowywaniu dokumentacji oraz innych pism, wynikających z kompetencji wydziałuWdrażanie się w zagadnienia związane z zamówieniami publicznymi Prowadzenie ewidencji w zakresie udzielanych zamówień publicznych Archiwizacja dokumentów oraz wypożyczanie dokumentów z archiwum zakładowego w celach służbowych w zakresie objętym właściwością wydziału Obsługa i udzielanie informacji petentomObsługa urządzeń biurowych (ksero, komputer, fax)
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gryfino (zachodniopomorskie)
wykonywanie robót przy wydobyciu
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Gliwice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Indii, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Udział w organizowaniu pracy w grupie dzieci, pomoc w czynnościach pielęgnacyjnych, organizowaniu snu i wypoczynku, udział w zabawach w różnych grupach wiekowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Myślenice (małopolskie)
Raportowanie codziennych, miesięcznych wyników produkcyjnych i wprowadzanie ich do systemu. Raportowanie planu zadań przydzielanych podczas spotkań produkcyjnych. Kontrola i bieżące korygowanie planów produkcyjnych zgodnie z zamówieniami. Udział w tworzeniu planów produkcyjnych dla całego zakładu. Pomoc w koordynacji i administracji biura produkcyjnego.. Utrzymywanie kontaktów z działem zakupów i logistyki, sprzedaży i marketingu w zakresie otrzymywania określonych informacji na temat zleceń i zamówień.
Namyang Poland Sp. z o.o. - 2017-08-07 - Bieruń (śląskie)