ASYSTENTKA PREZESA ZARZĄDU Świętochłowice oferta pracy RCU Sp. z o. o.

Stanowisko: ASYSTENTKA PREZESA ZARZĄDU

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: nadzór nad kalendarzem spotkań Prezesa Zarządu, sporządzanie umów administracyjnych oraz pism do instytucji zewnętrznych, organizowanie podróży służbowych, współpraca z działami wewnętrznymi firmy, dbanie o dobry wizerunek firmy, współpraca z zewnętrzną kancelarią prawną, obsługa spotkań biznesowych Zarządu, udział w spotkaniach z Zarządem oraz kontrahentami, bezpośrednie wsparcie przełożonego w codziennych obowiązkach, przygotowywanie odpowiednich informacji i materiałów dla Prezesa Zarządu, obsługa wewnętrznego systemu informatycznego, prowadzenie kalendarza spotkań Prezesa Zarządu, komunikacja telefoniczna oraz elektroniczna w sprawach bieżących, kontrola terminowości załatwiania spraw zleconych przez Prezesa Zarządu pozostałym pracownikom firmy

Data publikacji: 2018-10-09

Lokalizacja: Świętochłowice (śląskie)

Pracodawca: RCU Sp. z o. o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
nadzór nad kalendarzem spotkań Prezesa Zarządu, sporządzanie umów administracyjnych oraz pism do instytucji zewnętrznych, organizowanie podróży służbowych, współpraca z działami wewnętrznymi firmy, dbanie o dobry wizerunek firmy, współpraca z zewnętrzną kancelarią prawną, obsługa spotkań biznesowych Zarządu, udział w spotkaniach z Zarządem oraz kontrahentami, bezpośrednie wsparcie przełożonego w codziennych obowiązkach, przygotowywanie odpowiednich informacji i materiałów dla Prezesa Zarządu, obsługa wewnętrznego systemu informatycznego, prowadzenie kalendarza spotkań Prezesa Zarządu, komunikacja telefoniczna oraz elektroniczna w sprawach bieżących, kontrola terminowości załatwiania spraw zleconych przez Prezesa Zarządu pozostałym pracownikom firmy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA PREZESA ZARZĄDU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świętochłowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świętochłowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świętochłowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 09.10.2018

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera w tym pakietu MS Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu Power Point

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Asystent zarządu

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, administracyjne

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
s, wykształcenie średnie (mile widzialne wykształcenie wyższe o profilu administracyjnym), skrupulatność, szczegółowość, komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, inicjatywa w działaniu, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, bardzo dobra, praktyczna znajomość MS Office, Power Point i urządzeń biurowych, mile widziane prawo jazdy kat. B

Nazwa pracodawcy: RCU Sp. z o. o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach

Adres pracodawcy:
41-408 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: CV przesłać na adres: marzena.francikiewicz (at) rcu.pl

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Mysłowice

Gmina pracodawcy: Mysłowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Mysłowice

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu

Data dodania oferty pracy: 09.10.2018

Oferta pracy ważna do: 09.11.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT - od 15 PLN

dbanie o relacje z klientami ze Sri Lanki przez telefon, wspomaganie pracy tamilskich przedstawicieli handlowych, ścisła wspólłpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-11-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DS. HANDLU - od 1 100 PLN

kontrola, prowadzenie akcji promocyjnych, zbieranie informacji o klientach wietnamskich lub chińskich, wprowadzanie zdobytych informacji, prezentacja ofert klientom wietnamskim lub chińskim
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

wprowadzanie dokumentów źródłowych do programu Comarch optima, sporządzanie list płacpraca w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Nowa Dęba (podkarpackie)

ASYSTENT - od 925 PLN

sporządzanie pism, kontakt z klientem, obsługa komputera
Michał Chomentowski Kancelaria Adwokacka - 2016-10-11 - Ostrołęka (mazowieckie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 300 PLN

obsługa poczty mailowej, kontakt telefoniczny z klientami, prowadzenie pojazdów służbowych, dbałość o wyposażenie biura, nadawanie i odbiór poczty, kompleksowa obsługa biura
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

kompletowanie dokumentacji księgowej w firmie transportowej, fakturowanie
USŁUGI TRANSPORTOWE - PIPCZYŃSKA JOANNA - 2018-10-08 - Gardeja (pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 100 PLN

wykonywanie projektów z branży sanitarnej (sieci gazowe), uzyskiwanie uzgodnień branżowych, decyzji, opinii i uzgodnień organów administracji państwowej i samorządowej;
SANITGAZ CM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/EXECUTIVE ASSISTANT - od 3 500 PLN

organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw, wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem, przygotowanie dokumentów i raportów.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 1 017,4 PLN

wg programu stażu, Projekt RPO WŁ, dla osób powyżej 30 roku zycia
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Łask (łódzkie)

SPRZEDAWCA + ST PO WER - 997,4 PLN

- Obsł. kleintów,- Drobny montaż sprzętu RTV,- Przenoszenie kartonów RTV.
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT SALI OBSŁUGI - 997,4 PLN

pomoc przy obsłudze tytułów wykonawczych
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT/KA BIURA - od 3 000 PLN

tworzenie umów najmu, weryfikacja dokumentów rejestrowanych kontrahentów, aktualizacja danych w systemie SAP, windykacja należności, sporządzanie wezwań do zapłaty, współpraca z działem prawnym, uzupełnianie kartotek PH. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Umowa na czas próbny z możliwością przedłużenia
TLC RENTAL SP. Z O.O. - 2017-08-24 - Sokołów (mazowieckie)

ASYSTENTKA GEODETY - od 3 200 PLN

j.w
VITERRA CONSTRUCTION S.A. - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT D/S KSIĘGOWOŚCI - od 2 500 PLN

FAKTUROWANIE, PROWADZENIE DOKUMENTACJI, PRACA BIUROWA, KORESPONDENCJA ITP.
ZAKŁAD METALOWO-INSTALACYJNY LESZEK POTYRAŁA - 2016-09-15 - Dębica (podkarpackie)

OPERATOR LINII - od 2 750 PLN

-Przeprowadzanie analizy wyrobów zgodnie z planem badań-Zgłaszanie wykrytych wad operatorowi-Zapewnianie sprawnego przepływu wyrobów na liniach-Weryfikacja poprawności działania urządzeń kontrolnychOkres zatrudnienia w przypadku pracy na podstawie umowy: na czas określony 1 msc.Miejsce wykonywania pracy: OrzeszePraca w dniach i godzinach: pn-nd 6-14, 14-22, 22-6Praca w systemie czterobrygadowym
HR WORK POLSKA SP. Z O.O. - 2017-08-23 - Orzesze (śląskie)

ASYSTENT PLANISTY - PRACOWNIK BIUROWY - 1 017,4 PLN

asystent planisty - pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Magnuszew (mazowieckie)

ASYSTENT - od 925 PLN

OBSŁUGA I ORGANIZACJA BAZY DANYCH, BEZPOŚREDNI KONTAKT Z KLIENTEM - ROZMOWY TELEFONICZNE, PRZEPISYWANIE BAZY DANYCH. FIRMA ZJAMUJE SIĘ MIĘDZY INNYMI USŁUGAMI FINANSOWYMI, ODSZKODOWANIAMI, SZKOLENIAMI. ODBIERANIE TELEFONÓW, UDZIELANIE INFORMACJI.Praca na 1/2 etatu Kontakt z pracodawca e-mail: MGCONSULTING65 (at) GMAIL.COMInformacja o ofercie w sali: E, C, H
MG Consulting Mariusz Górski - 2016-02-23 - Święta Katarzyna (dolnośląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 997,4 PLN

według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Zielona Góra (lubuskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 1 017,4 PLN

a) Przygotowanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza. b) Asystowanie i przygotowywanie materiałów podczas zabiegów stomatologicznych. c) Przestrzeganie zasad konserwacji i użytkowania sprzętu stomatologicznego. d) Przestrzeganie zasad aseptyki i antyseptyki. e) Obsługiwanie sprzętu stomatologicznego po udzielonej instrukcji użytkowania. f) Prowadzenie ewidencji stosowanych materiałów stomatologicznych.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Bukowiec (łódzkie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Konopiska (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - WYCHOWAWCY - od 2 000 PLN

Pomoc nauczycielowi - wychowawcy w realizacji zadań dydaktycznych w grupie przedszkolnej
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Nowa Sól (lubuskie)

ASYSTENT DS. BANKOWOŚCI - 997,4 PLN

Praca w mbanku - Obsługa Klientów. Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT PROJEKTU EFS - od 3 400 PLN

Prowadzenie biura projektu (obsługa bezpośrednia i pośrednia kandydatów na uczestników), organizacja i prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych Projektu zgodnie z jego założeniami, prowadzenie rekrutacji do Projektu, organizacja wsparcia merytorycznego dla uczestników Projektu (m.in. opracowywanie dokumentów związanych z realizacją wsparcia, przygotowywanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami i wykładowcami szkoleniowymi), prawdiłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentacji Projektu, monitoring wskaźników Projektu oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami rekrutacyjnymi i doradczo-szkoleniowymi, bieżąca współpraca z doradcą zawodowym i psychologiem
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2017-05-04 - Zielona Góra (lubuskie)

ASYSTENT DS. KONTAKTU Z KLIENTEM - od 2 300 PLN

odbiór i kompletowanie dokumentów od obywateli Chin, prowadzenie ich rejestru, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w Chinach, wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DS. HANDLOWYCH - od 1 100 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z pełnomocnictwami
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

- bieżąca obsługa klientów, przyjmowanie i wydawanie dokumentów,- kontakt telefoniczny i mailowy z klientami,- umawianie spotkań i prowadzenie kalendarza właściciela,- obsługa urządzeń biurowych skaner, ksero,- weryfikacja poprawności dokumentów księgowych (faktur, rachunków, wz, pk, kp, i kw),- podział dokumentów na kosztowe i przychodowe,- wprowadzanie dokumentów do programu cdn OPTIMA,- wyliczanie zaliczek na podatek dochodowy oraz sporządzanie deklaracji podatku Vat,- wypełnianie dokumentów zgłoszeniowych oraz rozliczeniowych do ZUS,- sporządzanie listy płac
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Gorlice (małopolskie)

ASYSTENT RODZINY ( INTERWENCYJNE) - od 2 300 PLN

zapewnienie wsparcia rodzinom przeżywającym trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Kowary (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. EXPORTU-IMPORTU - od 950 PLN

redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Pomoc w organizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych nauczycielowi prowadzącemu.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Gołkowice Dolne (małopolskie)