ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/EXECUTIVE ASSISTANT Poznań oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/EXECUTIVE ASSISTANT
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw, wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem, przygotowanie dokumentów i raportów.
Data publikacji: 2017-11-09
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw, wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem, przygotowanie dokumentów i raportów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/EXECUTIVE ASSISTANT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
skrupulatność,komunikatywność, zdolności interpersonalne i organizacyjne, opanowanie i profesjonalizmpreferowane doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku korporacyjnym na podobnym stanowisku
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 09.11.2017
Oferta pracy ważna do: 23.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie projektów sieci elektrycznych.
ELPROJ Marek Chabora - 2018-07-16 - Lublin (lubelskie)
do uzgodnienia
JK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-14 - Trzebownisko (podkarpackie)
obsługa sekretariatu, sporządzanie wyciągów bankowych itp.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Żory (śląskie)
- SOROTWANIE I DZIELNIE PRZESYŁEK,- SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ POMOCNICZYCH,- REJESTRACJA PRZESYŁEK W PROGRAMIE KOMPUTEROWYM,- PORZĄDKOWANIE I WPINANIE DOKUMENTÓW.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Skierniewice (łódzkie)
Wymagane wykształcenie podstawowe, prawo jazdy kat.B, konieczny własny samochód, sumienność, dobra sprawność fizyczna i brak przeciwskazań do dźwigania, chęć do nauki, gotowość do pracy niezależnie od warunków atmosferycznych. Charakterystyka pracy: doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych, budowanie pozytywnych relacji z klientami, realizacja planów sprzedażowych dotyczących wybranych usług i towarów, rzetelne prowadzenie ewidencji korespondencji. Kontakt z pracodawcą telefoniczny bądź e-mailowy: juliamagdalena.szklarska (at) poczta-polska.pl.
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-04-04 - Lyski (śląskie)
- rejestrowanie dokumentów przychodzących - księgowanie faktur - dbanie o prawidłowy obieg i archiwizację dokumentów- podstawowe prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Świebodzin (lubuskie)
służbowe podróże zagraniczna, współpraca z kontrahentami firmy na całym świecie, oraganizacja zagranicznych podróży słuzbowych, realizacja projektów zadań wewnątrz firmy
AMK - WORKSTYLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-21 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Asystent do spraw księgowości - wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne, 2 lata doświadczenia na stanowisku asystenta do spraw księgowości oraz znajomość kadr, płac oraz programu Płatnik.
Firma "Kompostech" Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Nowy Sącz (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
POZYSKIWANIE MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH DO OPRACOWAŃ GEODEZYJNYCH, WYKONYWANIE POMIARÓW W TRENIE, OPRACOWYWANIE OPERATÓW GEODEZYJNYCH, PRZYGOTOWYWANIE WNIOSKÓW I ZGŁOSZEŃ DO URZĘDÓW ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ, UTRZYMYWANIE KONTAKTU ZE ZLECENIODAWCĄ, GEDODETĄ UPRAWNIONYM, OŚRODKAMI DOKUMENTACJI GODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ
AZAKO SP. Z.O.O. - 2018-01-24 - Opoczno (łódzkie)
Asystent działu sprzedaży ds. rozliczeń produkcji
MULTI-PLAST Ryszard Janiszewski - 2016-04-26 - Tarnów (małopolskie)
obsługa magazynu firmy transportującej towary, dystrybucja powierzonego firmie towaru, załadunek
JB TRANS Jadwiga Bem - 2017-02-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
strzyżenie damsko-męskie.
BEATA WADOWSKA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "BEATA" - 2016-03-01 - Kraków (małopolskie)
OBOWIĄZKI:• NAPRAWA URZĄDZEŃ • WYKONYWANIE AKCJI SERWISOWYCH• REALIZACJA ZLECEŃ TERENOWYCH• WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM OBSŁUGI KLIENTA
COFFEE CONA MARCIN OSTRÓWKA - 2017-08-09 - Rzeszów (podkarpackie)
przewożenie wędlin, mięsa na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
MAXMIĘS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-14 - Jabłowo Pałuckie (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, przygotowywanie umów kredytowych
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Lubin (dolnośląskie)
Administrowanie baz danych
Newcold sp. z o.o. - 2018-04-06 - Kutno (łódzkie)
Przygotowanie i zmontowanie zbrojenia, przygotowanie, ułożenie mieszanki betonowej
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Troszyn (mazowieckie)
wspomaganie pracy nauczyciela w oddziale edukacji wczesnoszkolnej
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Częstochowa (śląskie)
obsługa centrali telefonicznej, ewidencja i zarzadzanie korespondencją, rejestrowanie faktur, kontakt z przedstawicielami transportowymi, przygotowywanie zestawień, raportów, organizowanie załadunków i rozładunków towarów, wspołpraca z kierowcami, prowadzenie rozmów z klientami i kontrahentami w obcych językach
NAWIGATOR Dadacz Tomasz - 2018-07-09 - Łuków (lubelskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu.
CCC S.A. - 2018-06-15 - Poznań (wielkopolskie)
Kontakt z klientem, prace biurowe, terminarz wykonywania zleceń produkcyjnychOkres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa o prace na okres próbny, następna na 2 lataMiejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w dniach i godzinach: pn-pt 7.30-15.30
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY "AUTO TRUCK SPYRA" Jan Spyra - 2018-02-09 - Mikołów (śląskie)
Porządkowanie dokumentów księgowych, wykonywanie pomocniczych prac księgowych, opracowanie pism i odpowiedzi.
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Kaplonosy (lubelskie)
jw.
Universal Express Systems Sp.z o.o. - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażem
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Jarosław (podkarpackie)
OBSŁUGA KAMERY TV I PROGRAMÓW DO MONTAŻU, REALIZACJA I MONTAŻ ZDJĘĆ DO SERWISU INFORMACYJNEGO I INNYCH PROGRAMÓW, DBANIE I KONSERWACJA POWIERZONEGO SPRZĘTU, DBANIE O DOBRY WIZERUNEK FIRMY, NADZÓR NAD EMISJĄ PROGRAMU; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT. B, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I JĘZYKA NIEMIECKIEGO W STOPNIU PODSTAWOWYM;PRACA RÓWNIEŻ W WOLNE DNI PODCZAS REALIZACJI ZDJĘĆ DO PROGRAMU;SYSTEM WYNAGRADZANIA MIESIĘCZNY + PROWIZJA OD DODATKOWYCH PROGRAMÓW;
TELEWIZJA POMERANIA SP.Z O.O. - 2015-12-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- doradztow techniczne dla klientów w zakresie oferowanych rozwiązań systemów i opraw oświetleniowych- przygotowanie ofert oświetleniowych dla klientów- prace obliczeniowe w programie Dialux
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Realizacja zadań w zakresie prowadzenia kancelarii Oddziału.1. Prowadzenie kalendarza spotkań Dyrekcji - pomoc.2. Obsługa klientów, gości i pracowników - pomoc.3. Rejestracja dokumentów w systemach informatycznych - pomoc.4. Wspólpraca z klientem wewnętrznym i zewnętrznym - pomoc.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-wystawianie dokumentów systemowych PWZ, RWZ,-drukowanie zamówień,-przygotowywanie towaru do wysyłki,-kontrola wymiarów - współpraca z handlowcami,-praca na programie Symfonia Handel-praca w arkuszu kalkulacyjnym MS Excel
Akrostal Produkcja Sp. z o. o. Sp.k. - 2017-04-21 - Garbatka (wielkopolskie)