ASYSTENT RODZINY Świnoujście oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

Stanowisko: ASYSTENT RODZINY

Wynagrodzenie: od 3 400 PLN

Zakres obowiązków: 1. Współpraca i utrzymanie osobistego kontaktu z wskazanymi rodzinami,2. Diagnozowanie sytuacji rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości,3. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną,4. Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwarodziny i jej członków, w szczególności dzieci.5. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i poradnictwo spelistyczne w szczególności w zakresie:a) wychowywania i opieki nad dziećmi (budowanie więzi między członkami rodziny, rozwijanie umiejętności wychowawczych, konstruktywne rozwiązywanie konfliktów itp.), budowania systemu wsparcia w rozwoju i edukacji dziecka np. (pomoc dzieciom w nauce itp.),b) podziału obowiązków domowych na poszcególnych członków rodziny,c) promowania zdrowego stylu życia (edukacja w zakresie higieny osobistej członków rodziny,prawidłowe odżywianie, edukacja w zakresie organizacji czasu wolnego itp.),d) gospodarowania budżetem domowym,e) isamodzielniania się członków rodziny poprzez uzupełnieni wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, podjęcie działań zmierzających do poszukiwania, podejmowania i utrzymania pracy zarobkowej.6. Wspieranie aktywności społecznej rodzin i rozszerzenie kontaktów społecznych rodziny m.in. poprzez:a) ułatwianie rodzinie kontaktów z innymi osobami, specjalistami, instytucjami,b) stymulowanie do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych możliwości,c) pobudzenie do korzystania z własnych możliwości i uprawnień,d) uczenie dostępu do nowych technologii, zasobów kultury.

Data publikacji: 2019-03-21

Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Współpraca i utrzymanie osobistego kontaktu z wskazanymi rodzinami,2. Diagnozowanie sytuacji rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości,3. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną,4. Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwarodziny i jej członków, w szczególności dzieci.5. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i poradnictwo spelistyczne w szczególności w zakresie:a) wychowywania i opieki nad dziećmi (budowanie więzi między członkami rodziny, rozwijanie umiejętności wychowawczych, konstruktywne rozwiązywanie konfliktów itp.), budowania systemu wsparcia w rozwoju i edukacji dziecka np. (pomoc dzieciom w nauce itp.),b) podziału obowiązków domowych na poszcególnych członków rodziny,c) promowania zdrowego stylu życia (edukacja w zakresie higieny osobistej członków rodziny,prawidłowe odżywianie, edukacja w zakresie organizacji czasu wolnego itp.),d) gospodarowania budżetem domowym,e) isamodzielniania się członków rodziny poprzez uzupełnieni wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, podjęcie działań zmierzających do poszukiwania, podejmowania i utrzymania pracy zarobkowej.6. Wspieranie aktywności społecznej rodzin i rozszerzenie kontaktów społecznych rodziny m.in. poprzez:a) ułatwianie rodzinie kontaktów z innymi osobami, specjalistami, instytucjami,b) stymulowanie do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych możliwości,c) pobudzenie do korzystania z własnych możliwości i uprawnień,d) uczenie dostępu do nowych technologii, zasobów kultury.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wysokość wynagrodzenia wynosi 3.400,00 zł brutto + dodatek za wysługę lat od 5% do20%

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 21.03.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Asystentem rodziny może być osoba, która: 1. posiada:a) wykszatałcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lubb) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumajtuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lubc) wykształcenie średnie i szkoleniae z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej3 - letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;2. Nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicuielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;3. Wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;4. Nie była skazana zprawomocnym wyrokiem za umyślne przstępstwo skarbowe;5. Jest obywatelem polskim;6. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz krzysta z pełni raw publicznych.

Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Świnoujście

Gmina pracodawcy: Świnoujście

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Świnoujście

Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego

Numer budynku pracodawcy: 4

Profil działalności pracodawcy: opieka socjalna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej

Data dodania oferty pracy: 26.03.2019

Oferta pracy ważna do: 30.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 26.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 21.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

wypełnianie formularzy podatkowych, zestawień finansowych
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA- INŻYNIER BUDOWY- OSOBY DO 30 R.Ż - od 2 200 PLN

opracowanie projektów budowlanych, inwentaryzacje, nadzorowanie robót na budowie
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Namysłów (opolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 017,4 PLN

Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczo-opiekuńczych.Prowadzenie prawidłowej pracy z dziećmi.Przygotowywanie pomocy dydaktycznych.Prowadzenie współpracy ze środowiskiem społecznym.Nauka systematyczności i precyzji.Sprawowanie opieki nad dziećmi podczas spacerów, wycieczek.
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Złoczew (łódzkie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA NIDERLANDZKOJĘZYCZNEGO - od 5 150 PLN

Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili odklientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętemkomputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemówzwiązanych z codzienną obsługą komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami;przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednichzespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2016-07-28 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - STAŻ (FP) - 997,4 PLN

staż - poznanie zasad funkcjonowania firmy budowlanej, zasad bhp i ppoż, organizacja stanowiska pracy z uwzględnieniem zasad ochrony środowiska oraz ergonomii, wykonywanie podstawowych czynności księgowych zgodnie z przepisami prawa rachunkowego, podatkowego oraz wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w firmie,, przyjmowanie, segregowanie dokumentów pod względem rodzaju, sprawdzanie faktur z zamówieniem, WZ oraz wyceną, nauka wystawiania fakur oraz nauka księgowanie dowodów księgowych, przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy towarów i usługi wynikajace z zatwierdzonych dowodów księgowych oraz wprowadzanie do programu SUBIEKT GT>, sprawdzanie bieżących rozrachunków pod wzgledem zgodności wartości faktury z zapłatą i terminem realizacji oraz wyjaśnienie rozbieżności we wskazanym zakresie, sporzadzanie raportów oraz zestawień, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia korespondencji z kontrahentami, urzedami, bankami, wypełnianie formularzy podatkowych, archiwizowanie dowodów księgowych. Praca przy komputerze - ok 4 h/dziennie.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Przygodzice (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. ANALIZ - od 2 800 PLN

raportowanie zarządcze - sporządzaniu raportów cyklicznych, wykresów orazprezentacji analiza danych oraz tworzenie zestawień i przygotowywanieraportów niestandardowych kalkulacja kosztów wytworzenia produktów orazanaliza odchyleń analiza opłacalności realizacji projektów inwestycyjnych inwentaryzacje (udział / rozliczanie). Praca od 7-15
Animex Foods sp. z o.o. sp.k. Oddział w Opolu - 2018-07-27 - Opole (opolskie)

KIEROWCA - KURIER - od 1 850 PLN

Rozwożenie paczek i przesyłek. Praca na terenie Łodzi i województwa. Zgłoszenia kandydatów - telefoniczne.
PROMOSTUDIO Wioletta Kuś - 2016-07-15 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT/KA ZARZĄDU - od 6 000 PLN

Zarządzanie kalendarzem Prezesa, prace asystenckie, tworzenie raportów i zestawień. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - do 2 700 PLN

Zgodny z zajmowanym stanowiskiem
AS PROJEKT Biuro Projektów Adam Skutnik - 2017-10-20 - Będzin (śląskie)

*ASYSTENTKA DIETETYKA (PRACA INTERWENCYJNA) - od 1 850 PLN

współpraca z dietetykiem, sprzedaż suplementów, obsługa programów komputerowych, organizacja akcji promocyjnych
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Lubin (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Sanok (podkarpackie)

IT/RIM ENGINEER - od 7 000 PLN

Zarządazanie infrastrukturą IT klienta. Wsparcie techniczne zespołu.
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/EXECUTIVE ASSISTANT - od 4 500 PLN

organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; planowanie podróży służbowych; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw; wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem; przygotowanie dokumentów i raportów.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI (RPO III) - 997,4 PLN

Zapoznanie się z rolą działu księgowości w firmie. Poznanie procesów księgowych. Zdobycie praktycznej wiedzy i doświadczenia z zakresu aktualnych przepisów. Poznanie rodzajów dokumentacji. Nauka księgowania faktur oraz obsługi programów księgowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

OSOBA SPRZATAJĄCA - od 11 PLN

sprzątanie sklepu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DYREKTORA - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT/KA BIURA ZARZĄDU - od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie sekretariatu, Obsługa rozmów telefonicznych, korespondencji elektronicznej, zarządzanie dokumentami przychodzącymi i wychodzącymi z firmy,Prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu,Sporządzanie pism, e-maili, prezentacji i dokumentów dla kadry zarządzającej w języku polskim i angielskim,Wsparcie księgowości i kadr w zakresie przygotowania dokumentów,Przyjmowanie i obsługa gości firmy,Organizacja i obsługa spotkań biurowych i biznesowych (rezerwacja przelotów, hoteli),Kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem biura, archiwizacja dokumentów,Dbałość o wizerunek firmy.
MAKDOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-12-20 - Pustków (podkarpackie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Ignatowizna (podlaskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - 997,4 PLN

wg programu stażu POWER
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Łask (łódzkie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 3 000 PLN

kompleksowa obsługa administracyjno - organizacyjna
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Częstochowa (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 13,7 PLN

praca przy komputerze, księgowanie dokumentów, archiwizacja, sprawdzanie poprawności dokumentów księgowych, dodatkowe prace biurowe
Biuro Rachunkowe M.Tadeusz - 2018-02-23 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENT KSIĘGOWEGO - do 2 000 PLN

Wprowadzanie danych, weryfikacja poprawności wprowadzonych danych, prowadzenie korespondencji równiez w języku rosyjskim z klientami rosyjskojęzycznymi. Praca w godz. 8:30 - 16:30.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 000 PLN

Załadunek i rozwożenie towaru.
Zakład Handlu BIG FISCH - 2016-02-17 - Niepołomice (małopolskie)

ASYSTENT INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO - od 2 500 PLN

- PRZEGLĄD, ANALIZOWANIE I OPINIOWANIE DOKUMENTACJI M.IN. PROJEKTOWEJ ORAZ ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH PRZEDKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ- POMOC W PRZEPROWADZANIU ODBIORÓW ROBÓT BUDOWLANYCH ZGŁASZANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ- MONITOROWANIE POSTĘPU WYKONANYCH PRAC PRZEZ WYKONAWCĘ- POMOC W OCENIE I KOMPLETOWANIU DOKUMENTACJI BUDOWY- SPORZĄDZENIE SPRAWOZDAŃ/RAPORTÓW OKRESOWYCH ZE STANU JAKOŚCI/ILOŚCI WYKON.PRAC
MGGP S.A. - 2017-02-27 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT AGENTA UBEZPIECZEŃ - od 2 000 PLN

Pomoc w prowadzeniu dokumentacji biurowej, przedstawianie ofert ubezpieczeniowych, wysyłka poczty tradycyjnej i elektronicznej, obsługa klienta, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Jaworzno (śląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 997,4 PLN

rejestracja pacjentów telefonicznie lub osobiście obsługa urzadzen sterylizacyjnychdrobne prace porzadkowe w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Wolsztyn (wielkopolskie)

ASYSTENTKA MEDYCZNA - od 2 100 PLN

Prowadzenie punktu szczepień, rejestracja pacjentów, zakładanie elektronicznej dokumentacji, zamawianie i wydawanie szczepionek. Praca w godz. 8-15.00 w Bielsku-Białej.Oferta skierowana dla osób bezrobotnych z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Bielsko-Biała (śląskie)