ASYSTENT RODZINY Świnoujście oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: 1. Współpraca i utrzymanie osobistego kontaktu z wskazanymi rodzinami,2. Diagnozowanie sytuacji rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości,3. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną,4. Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwarodziny i jej członków, w szczególności dzieci.5. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i poradnictwo spelistyczne w szczególności w zakresie:a) wychowywania i opieki nad dziećmi (budowanie więzi między członkami rodziny, rozwijanie umiejętności wychowawczych, konstruktywne rozwiązywanie konfliktów itp.), budowania systemu wsparcia w rozwoju i edukacji dziecka np. (pomoc dzieciom w nauce itp.),b) podziału obowiązków domowych na poszcególnych członków rodziny,c) promowania zdrowego stylu życia (edukacja w zakresie higieny osobistej członków rodziny,prawidłowe odżywianie, edukacja w zakresie organizacji czasu wolnego itp.),d) gospodarowania budżetem domowym,e) isamodzielniania się członków rodziny poprzez uzupełnieni wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, podjęcie działań zmierzających do poszukiwania, podejmowania i utrzymania pracy zarobkowej.6. Wspieranie aktywności społecznej rodzin i rozszerzenie kontaktów społecznych rodziny m.in. poprzez:a) ułatwianie rodzinie kontaktów z innymi osobami, specjalistami, instytucjami,b) stymulowanie do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych możliwości,c) pobudzenie do korzystania z własnych możliwości i uprawnień,d) uczenie dostępu do nowych technologii, zasobów kultury.
Data publikacji: 2019-03-21
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Współpraca i utrzymanie osobistego kontaktu z wskazanymi rodzinami,2. Diagnozowanie sytuacji rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości,3. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną,4. Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwarodziny i jej członków, w szczególności dzieci.5. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i poradnictwo spelistyczne w szczególności w zakresie:a) wychowywania i opieki nad dziećmi (budowanie więzi między członkami rodziny, rozwijanie umiejętności wychowawczych, konstruktywne rozwiązywanie konfliktów itp.), budowania systemu wsparcia w rozwoju i edukacji dziecka np. (pomoc dzieciom w nauce itp.),b) podziału obowiązków domowych na poszcególnych członków rodziny,c) promowania zdrowego stylu życia (edukacja w zakresie higieny osobistej członków rodziny,prawidłowe odżywianie, edukacja w zakresie organizacji czasu wolnego itp.),d) gospodarowania budżetem domowym,e) isamodzielniania się członków rodziny poprzez uzupełnieni wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, podjęcie działań zmierzających do poszukiwania, podejmowania i utrzymania pracy zarobkowej.6. Wspieranie aktywności społecznej rodzin i rozszerzenie kontaktów społecznych rodziny m.in. poprzez:a) ułatwianie rodzinie kontaktów z innymi osobami, specjalistami, instytucjami,b) stymulowanie do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych możliwości,c) pobudzenie do korzystania z własnych możliwości i uprawnień,d) uczenie dostępu do nowych technologii, zasobów kultury.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wysokość wynagrodzenia wynosi 3.400,00 zł brutto + dodatek za wysługę lat od 5% do20%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Asystentem rodziny może być osoba, która: 1. posiada:a) wykszatałcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lubb) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumajtuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lubc) wykształcenie średnie i szkoleniae z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej3 - letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;2. Nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicuielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;3. Wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;4. Nie była skazana zprawomocnym wyrokiem za umyślne przstępstwo skarbowe;5. Jest obywatelem polskim;6. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz krzysta z pełni raw publicznych.
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: opieka socjalna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej
Data dodania oferty pracy: 26.03.2019
Oferta pracy ważna do: 30.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wypełnianie formularzy podatkowych, zestawień finansowych
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Kraków (małopolskie)
opracowanie projektów budowlanych, inwentaryzacje, nadzorowanie robót na budowie
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Namysłów (opolskie)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczo-opiekuńczych.Prowadzenie prawidłowej pracy z dziećmi.Przygotowywanie pomocy dydaktycznych.Prowadzenie współpracy ze środowiskiem społecznym.Nauka systematyczności i precyzji.Sprawowanie opieki nad dziećmi podczas spacerów, wycieczek.
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Złoczew (łódzkie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili odklientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętemkomputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemówzwiązanych z codzienną obsługą komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami;przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednichzespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2016-07-28 - Opole (opolskie)
staż - poznanie zasad funkcjonowania firmy budowlanej, zasad bhp i ppoż, organizacja stanowiska pracy z uwzględnieniem zasad ochrony środowiska oraz ergonomii, wykonywanie podstawowych czynności księgowych zgodnie z przepisami prawa rachunkowego, podatkowego oraz wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w firmie,, przyjmowanie, segregowanie dokumentów pod względem rodzaju, sprawdzanie faktur z zamówieniem, WZ oraz wyceną, nauka wystawiania fakur oraz nauka księgowanie dowodów księgowych, przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy towarów i usługi wynikajace z zatwierdzonych dowodów księgowych oraz wprowadzanie do programu SUBIEKT GT>, sprawdzanie bieżących rozrachunków pod wzgledem zgodności wartości faktury z zapłatą i terminem realizacji oraz wyjaśnienie rozbieżności we wskazanym zakresie, sporzadzanie raportów oraz zestawień, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia korespondencji z kontrahentami, urzedami, bankami, wypełnianie formularzy podatkowych, archiwizowanie dowodów księgowych. Praca przy komputerze - ok 4 h/dziennie.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Przygodzice (wielkopolskie)
raportowanie zarządcze - sporządzaniu raportów cyklicznych, wykresów orazprezentacji analiza danych oraz tworzenie zestawień i przygotowywanieraportów niestandardowych kalkulacja kosztów wytworzenia produktów orazanaliza odchyleń analiza opłacalności realizacji projektów inwestycyjnych inwentaryzacje (udział / rozliczanie). Praca od 7-15
Animex Foods sp. z o.o. sp.k. Oddział w Opolu - 2018-07-27 - Opole (opolskie)
Rozwożenie paczek i przesyłek. Praca na terenie Łodzi i województwa. Zgłoszenia kandydatów - telefoniczne.
PROMOSTUDIO Wioletta Kuś - 2016-07-15 - Łódź (łódzkie)
Zarządzanie kalendarzem Prezesa, prace asystenckie, tworzenie raportów i zestawień. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Zgodny z zajmowanym stanowiskiem
AS PROJEKT Biuro Projektów Adam Skutnik - 2017-10-20 - Będzin (śląskie)
współpraca z dietetykiem, sprzedaż suplementów, obsługa programów komputerowych, organizacja akcji promocyjnych
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Lubin (dolnośląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Sanok (podkarpackie)
Zarządazanie infrastrukturą IT klienta. Wsparcie techniczne zespołu.
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Łódź (łódzkie)
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; planowanie podróży służbowych; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw; wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem; przygotowanie dokumentów i raportów.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Poznań (wielkopolskie)
Zapoznanie się z rolą działu księgowości w firmie. Poznanie procesów księgowych. Zdobycie praktycznej wiedzy i doświadczenia z zakresu aktualnych przepisów. Poznanie rodzajów dokumentacji. Nauka księgowania faktur oraz obsługi programów księgowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie sklepu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Kraków (małopolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres obowiązków: Prowadzenie sekretariatu, Obsługa rozmów telefonicznych, korespondencji elektronicznej, zarządzanie dokumentami przychodzącymi i wychodzącymi z firmy,Prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu,Sporządzanie pism, e-maili, prezentacji i dokumentów dla kadry zarządzającej w języku polskim i angielskim,Wsparcie księgowości i kadr w zakresie przygotowania dokumentów,Przyjmowanie i obsługa gości firmy,Organizacja i obsługa spotkań biurowych i biznesowych (rezerwacja przelotów, hoteli),Kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem biura, archiwizacja dokumentów,Dbałość o wizerunek firmy.
MAKDOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-12-20 - Pustków (podkarpackie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Ignatowizna (podlaskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
wg programu stażu POWER
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Łask (łódzkie)
kompleksowa obsługa administracyjno - organizacyjna
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Częstochowa (śląskie)
praca przy komputerze, księgowanie dokumentów, archiwizacja, sprawdzanie poprawności dokumentów księgowych, dodatkowe prace biurowe
Biuro Rachunkowe M.Tadeusz - 2018-02-23 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Wprowadzanie danych, weryfikacja poprawności wprowadzonych danych, prowadzenie korespondencji równiez w języku rosyjskim z klientami rosyjskojęzycznymi. Praca w godz. 8:30 - 16:30.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Załadunek i rozwożenie towaru.
Zakład Handlu BIG FISCH - 2016-02-17 - Niepołomice (małopolskie)
- PRZEGLĄD, ANALIZOWANIE I OPINIOWANIE DOKUMENTACJI M.IN. PROJEKTOWEJ ORAZ ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH PRZEDKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ- POMOC W PRZEPROWADZANIU ODBIORÓW ROBÓT BUDOWLANYCH ZGŁASZANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ- MONITOROWANIE POSTĘPU WYKONANYCH PRAC PRZEZ WYKONAWCĘ- POMOC W OCENIE I KOMPLETOWANIU DOKUMENTACJI BUDOWY- SPORZĄDZENIE SPRAWOZDAŃ/RAPORTÓW OKRESOWYCH ZE STANU JAKOŚCI/ILOŚCI WYKON.PRAC
MGGP S.A. - 2017-02-27 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w prowadzeniu dokumentacji biurowej, przedstawianie ofert ubezpieczeniowych, wysyłka poczty tradycyjnej i elektronicznej, obsługa klienta, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Jaworzno (śląskie)
rejestracja pacjentów telefonicznie lub osobiście obsługa urzadzen sterylizacyjnychdrobne prace porzadkowe w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Prowadzenie punktu szczepień, rejestracja pacjentów, zakładanie elektronicznej dokumentacji, zamawianie i wydawanie szczepionek. Praca w godz. 8-15.00 w Bielsku-Białej.Oferta skierowana dla osób bezrobotnych z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Bielsko-Biała (śląskie)