ASYSTENT RODZINY Świerklany Górne oferta pracy GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚWIERKLANACH
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Wymagane wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, praca socjalna, łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi. Mile widziane doświadczenie w pracy z rodzinami. Charakterystyka pracy: praca z rodzinami w celu zdobycia przez nie kompetencji w zakresie pełnienai ról społecznych, realizowanie zadań okreslonych w art. 15 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. Praca na terenie gminy Świerklany. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty.
Data publikacji: 2018-08-07
Lokalizacja: Świerklany Górne (śląskie)
Pracodawca: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚWIERKLANACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Strażacka 1, 44-266 Świerklany Górne, powiat: rybnicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagane wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, praca socjalna, łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi. Mile widziane doświadczenie w pracy z rodzinami. Charakterystyka pracy: praca z rodzinami w celu zdobycia przez nie kompetencji w zakresie pełnienai ról społecznych, realizowanie zadań okreslonych w art. 15 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. Praca na terenie gminy Świerklany. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca z rodzinami w celu zdobycia przez nie kompetencji w zakresie pełnienai ról społecznych, realizowanie zadań okreslonych w art. 15 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świerklany Górne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rybnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świerklany
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent rodziny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: łatwość nawiązywania kontaktów z klientami
Nazwa pracodawcy:
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚWIERKLANACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Strażacka 1, 44-266 Świerklany Górne, powiat: rybnicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: rybnicki
Gmina pracodawcy: Świerklany
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świerklany Górne
Ulica pracodawcy: Strażacka
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
Data dodania oferty pracy: 07.08.2018
Oferta pracy ważna do: 07.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacjiz pracownikiem socjalnym, 2) opracowanie we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej,planu pracy z rodziną który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczyzastępczej,3) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej w tym w zdobywaniu umiejętnościprawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,4) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,5) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,6) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,7) wspieranie aktywności społecznej rodzin,8) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,9) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,10) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanieprawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,11) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,12) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,13) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,13a) realizowanie zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,15) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,16) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,17) sporządzanie na wniosek sądu opinii o rodzinie i jej członkach,18) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjamipozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,19) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbudach - 2018-09-11 - Kolbudy (pomorskie)
Wykonywanie inwentaryzacji budowlanych, kompletowanie dokumentów do uzyskania pozowolenia na budowę, wykonywanie koncepcji architektoniczno - budowlanych
Pracownia Architektoniczna TSPLAN - 2016-12-01 - Jaworzno (śląskie)
prace tynkarskie i murarskie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe MICHAŁ KORZYCKI - 2018-07-10 - Zgierz (łódzkie)
wykształcenie min. średnie,zainteresowanie branżą transportową,bardzo dobra znajomość obsługi komputera,bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,komunikatywność i chęć do pracy z ludźmi,umiejętność nawiązywania trwałych relacji z klientami,bardzo dobra organizacja pracy,umiejętność pracy pod presją czasu i podejmowania szybkich i trafnych decyzji;sprzedaż pozyskanych zleceń oraz nadzorowanie ich przebiegu,profesjonalna obsługa stałych klientów,budowanie pozytywnego wizerunku firmy,wsparcie zespołu w bieżących zadaniach,utrzymywanie i rozwój współpracy z podwykonawcami firmy.
Krzysztof Babral JIT Logistik - 2017-07-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Kreowanie działu sprzedaży zgodnie ze specyfikacją firmy. Kontakt z obecnymi partnerami biznesowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Myszków (śląskie)
przygotowanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami , w tym z Algierii, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Poznań (wielkopolskie)
- szkolenie BHP i P.POŻ- zapoznanie z obsługą maszyny- podklejanie szwów- kontrola szczelności
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Nowa Sól (lubuskie)
Fakturowanie faktur, księgowanie i naliczanie wypłat, naliczanie składek ZUS.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
jw
NZOZ PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
Archiwizacja dokumentów, kontakt z klientem, kalkulacje ubezpieczeniowe.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Gdańsk (pomorskie)
- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju;-sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;-przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych;-sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie saldz dostawcami i odbiorcami;-wprowadzanie do systemu finansowo-księgowegozadekretowanych dokumentów;-kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę-wystawiania dokumentów korygujących;-przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami;-archiwizowanie dokumentów
Centrum Budowlane P. H. KOSZEWSKI E. I WSPÓLNICY Sp. j. Augustów - 2016-03-23 - Augustów (podlaskie)
Samodzielne przygotowanie oferty handlowej. Zarządzanie bazą danych.
kontakt przez OHP - 2016-03-09 - Niepołomice (małopolskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Gdańsk (pomorskie)
opieka nad dziećmi, pomoc w prowadzenie zajęć
"AKADEMIA PRZEDSZKOLAKA" S.C. - 2018-07-06 - Opoczno (łódzkie)
Zapoznanie się z regulaminem pracy, przepisami BHP i p. poż. instrukcją stanowiskową, dbanie o zdrowie i bezpieczeństwo dzieci, opieka nad dziećmi w trakcie zajęć, zabaw, spacerów, wycieczek, pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych, organizowanie i prowadzenie pracy wychoawczej i opiekuńczej dla najmłodszych przedszkolaków w czasie trwania zajęć z dziećmi starszymi. Pomoc nauczycielowi w pracach porządkowych po zajęciach, wykonywanie pomocy dydaktycznych pod kierunkiem nauczyciela. Wykonywanie prac zleconych prez dyrektora wynikających z organizacji pracy.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Dominikowice (małopolskie)
Zadania asystenta rodziny zostały określone w art. 15 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. z 2016 r. poz. 575 z póżn. zm.)
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku - 2017-02-16 - Osiek (pomorskie)
Koordynowanie przepływu informacji między działami, wsparcie pracowników biura, i weryfikacja faktur sprzedażowych, wystawianie faktur, windykacja, współpraca z prawnikiem, koordynacja rozliczeń z kontrahentami zagranicznymi, alokacja faktur kosztowych, opracowanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego, współpraca z ubezpieczycielami, organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Czechowicach-Dziedzicach.
3 CARGO Beata Jastrzębska - 2017-01-12 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Asystowanie dzieciom niepełnosprawnym ruchowo, pomoc w samoobsłudze i higienie, pomoc w zajęciach manulanych, sprzątanie stanowiska pracy i otoczenia dziecka.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Stara Wieś (łódzkie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
jw.
NZOZ PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA - 2017-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
1. Kierujowanie pracą działu archeologicznego,2. Prowadzenie badań naukowych i popularyzatorskich w dziale archeologicznym,3. Nadzór nad dokumentacją naukową, fotograficzną i inną,4. Organizacja wystaw czasowych i stałych.
MUZEUM W ŁĘCZYCY - 2018-02-16 - Łęczyca (łódzkie)
pbsługa klientów stacji paliw
POŚREDNICTWO HANDLOWE SPRZEDAŻ PALIW TOMASZ GILAREK - 2017-09-20 - Ośno Lubuskie (lubuskie)
Koordynowanie logistyką, zamówieniami materiałów, współpracą ze składami budowlanymi, Współpraca z Architektem, Inżynierem Budowy, Prowadzenie rekrutacji pracowników fizycznych, Koordynacja działań z firmami współpracującymi/podwykonawcami, Kontakt telefoniczny z Klientami, prowadzenie kalendarza spotkań, Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów firmy, Rozliczanie poszczególnych robót w oparciu o dokumenty księgowe, Przygotowanie raportów, inwentaryzacji, zestawień finansowych, Współpraca z księgowością ,
KLAUDIUSZ DURMAŁA - DRZEWOWSKA&DURMAŁA PROJEKT - 2015-11-27 - Kraków (małopolskie)
Przygotowanie projektów pozwów, pism, wniosków i innychdokumentów zastępstwo procesowe obsługa kancelaryjno biurowa, w tym przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,pilnowanie dochowania terminów sądowych, praca w godz. 8-16
Kancelaria Radcy Prawnego Adrianna Kośniewska Zembaty - 2016-10-20 - Opole (opolskie)
Pomoc w wypieku chleba
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
księgowość, kadry; umowa na 2 lata; godz. pracy 8-16
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Słupsk (pomorskie)
Serwis i naprawy bieżące maszyn chłodniczych, konserwacja oraz przegląd, prowadzenie dokumentacji technicznej i zdjęciowej obsługiwanych urządzeń, raportowanie o przebiegu i zakończeniu działań serwisowych. Udokumentowane doświadczenie w konserwacji urządzeń chłodniczych, posiadanie uprawnień elektrycznych SEP, doświadczenie zdobyte podczas pracy na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat. B, dobra organizacja pracy oraz samodzielność w rozwiązywaniu problemów, umiejętność pracy w zespole. Pracodawca prosi o przesyłanie CV na adres e-mail: biuro (at) nowak-klima.pl, jednocześnie pracodawca zastrzega sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.
Z.U.H Chłodnictwo Klimatyzacja Tomasz Nowak - 2016-02-12 - Wejherowo (pomorskie)
Administrowanie nieruchomościami, obsługa biura
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Kraków (małopolskie)