ASYSTENT RODZINY Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: do 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Data publikacji: 2017-08-01
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent rodziny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Psychologia, socjologia, nauki o rodzinie, praca socjalna
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania niezbędne: wykształcenie zgodne z art. 12 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2016 r., poz. 575): a) wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna, lub b) wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej 2-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi i rodziną, lub c) średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentowany co najmniej 5-letni staż pracy z dziećmi i rodziną, kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona, wypełnianie obowiązku alimentacyjnego, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, osoba posiadająca obywatelstwo polskie albo osoba będąca obywatelem państwa Unii Europejskiej lub innego, której na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadająca znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym. Wymagania dodatkowe: ukończenie dodatkowych specjalistycznych kursów lub szkoleń kierunkowych, posiadanie cech osobowości umożliwiających prawidłowe wykonywanie powierzonych zadań, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, znaczna kompetencja i profesjonalizm w pracy. Miejsce pracy: Pruszcz Gdański. Kontakt: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim lub pocztą na adres ośrodka z dopiskiem: Dotyczy zatrudnienia na stanowisko asystenta rodziny w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Niepodległości 9, w terminie do dnia 15 sierpnia 2017 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Curriculum vitae, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, inne dodatkowe kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, kserokopie dokumentów poświadczających dotychczasowy przebieg pracy zawodowej, oświadczenie o niekaralności, posiadanym obywatelstwie polskim (w przypadku osób będących obywatelami państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej -kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie znajomości języka polskiego określonego w przepisach o służbie cywilnej), pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
Data dodania oferty pracy: 01.08.2017
Oferta pracy ważna do: 15.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pomoc w projektowaniu wnętrz, ogolne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa gości restauracji, serwowanie posiłków, napojów
ITALIA OLIWIA KRUSZEWSKA - 2018-07-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
prace porządkowe wg przydzielonych obowiązków i rejonów
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Olkusz (małopolskie)
Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: montaż stolarki aluminiowej; WYMAGANIA: Wykształcenie zawodowe, wymagane doświadczenie zawodowe, mile widziana znajomość języka niemieckiego;
KOZIOL Sp. z o.o. S.K.A. Chwostek - 2015-10-07 - Chwostek (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
- obsł. klientów,- zapoznaie sie z działaniem programów komp.,- nauka przygot. opinii prawnych, pozwów, pism procesowych,- uczestnictwo oraz organizowanie spotkań.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Łódź (łódzkie)
zamawianie surowców i materiałow do praodukcji, zabezpieczanie stanów magazynowych, wspólpraca z dostawcami
IRMARK Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Grabówiec (mazowieckie)
Kontrola ewidencji czasu pracy Organizowanie, prowadzenie, koordynowanie szkoleń dla pracowników Przygotowanie zatrudnienia nowego pracownika Prowadzenie akt osobowych pracowników Prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniem wynagrodzenia pracownika
KAUFLAND POLSKA MARKETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-08 - Myślenice (małopolskie)
WSPARCIE ZARZĄDU W ZAPEWNIENIU SPRAWNEGO FUNKCJONOWANIA SPÓŁKI, W SZCZEGÓLNOŚCI W ZAKRESIE PRAWIDŁOWEJ ORGANIZACJI I ADMINISTRACJI SPÓŁKI, W TYM KREOWANIE I NADZÓR NAD WEWNĘTRZNYMI REGULACJAMI, REAGOWANIE NA ZMIANY PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI; PROWADZENIE DOKUMENTACJI ORGANIZACYJNEJ I PRAWNEJ SPÓŁKI, W SZCZEGÓLNOŚCI W ZAKRESIE KRS, KRK; NADZÓR NAD OBSŁUGĄ KANCELARYJNĄ, W TYM KONTROLA I NADZÓR NAD OBIEGIEM DOKUMENTÓW; OBSŁUGA ORGANÓW SPÓŁKI, W TYM WSPÓŁPRACA PRZY PRZYGOTOWYWANIU PROJEKTÓW DOKUMENTÓW, ICH KOMPLETOWANIE, PROWADZENIE REJESTRÓW I EWIDENCJI; PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI WEWNĘTRZNEJ SPÓŁKI REGULUJĄCEJ JEJ FUNKCJONOWANIE, W TYM REGULAMINY, INSTRUKCJE, ZARZĄDZENIA, ITP., AKTUALIZACJA TEJ DOKUMENTACJI ORAZ KONTROLA NAD JEJ PRZESTRZEGANIEM; ORGANIZACJA I PROWADZENIE ARCHIWUM SPÓŁKI; ZASTĘPSTWO NA STANOWISKU DS. SEKRETARIATU
POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Polkowice (dolnośląskie)
przygotowanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza dentysty, kompletowanie leków, wyrobów medycznych, przygotowanie pacjenta do zabiegu stomatologicznego, współpraca z lekarzem dentysta, przygotowanie materiałów stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w prowadzeniu zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Nowy Sącz (małopolskie)
Prace techniczno-informatyczne. Montaż kamer, czujek ruchu, lutowanie, układanie kabli. Nagrywanie filmików, wrzucanie ich na youtube lub podobne serwisy (mozliwość przyuczenia). Chwilowe zastepstwa w sklepie bhp, kontakt z ksiegowością, pomoc w utrzymaniu porzadku w dokumentach kilku aut w firmie, kontaty z serwisami, ubezpieczalniami itd.
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń wietnamskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
Organizacja i nadzór nad realizacją krajowych i międzynarodowych przewozów drogowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe ESTAKADA Adriana Pawlikowska - 2017-04-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych/ e-maili od klientów dotyczących problemów technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera; Analizowanie i rozwiązywanie najczęstszych zapytań korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań i procedur; Zapewnienie wysokiej, jakości obsługi klientów; Współpraca z zespołem specjalistów IT w celu poradzenia sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami.
CAPGEMINI Polska SP. Z O.O. - 2017-07-07 - Katowice (śląskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie codziennych czynności związanych z opieką nad dziećmi (karmienie, mycie, układanie do snu, pomoc przy korzystaniu z toalety, pomoc przy jedzeniu, ubieraniu, rozbieraniu), pomoc nauczycielowi w zajęciach edukacyyjnych, pomoc w prowadzeniu zabaw i zajęć stymulujących rozwój dziecka, zabaw i zajęć na świeżym powietrzu, dbanie o ład i porządek w placówce. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie, kierunek pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna lub pokrewne, mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B2, mile widziane doświadczenie w pracy z dziećmi.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Rumia (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Rzeszów (podkarpackie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Zielona Góra (lubuskie)
gotowanie dań kuchni molekularnej, ukraińskiej i bankietowych, zarządzanie personelem, prowadzenie dokumentacji sanitarnej
Prudski Mikołaj "HETMAN" - 2017-06-20 - Koszewko (zachodniopomorskie)
Asystowanie lekarzowi w gabinecie i pracownini rtg, praca z komputerem.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Kalisz (wielkopolskie)
sprzedaż i montaz mebli
Przedsiebiorstwo "ELMARK" Marek Fiłonowicz Gronowo Górne - 2016-08-02 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
pomoc przy projektowaniu i prowadzeniu dokumentacji, praca 7-15 lub 8-16, wykształcenie wyższe lub w trakcie ostatniego roku studiów, znajomośc rysunku technicznego, znajomość AUTO CAD lub pokrewnego, j. angielski komunikatywny(możliwość szkolenia w firmie)
WELTECH SP. z o.o. - 2017-09-11 - Mysłowice (śląskie)
Prowadzenie w toku postępowań przygotowawczych następujących czynności procesowych: przesłuchania świadka, zatrzymania rzeczy i przeszukania,oględzin,eksperymentu.Wykonywanie beżących czynności nadzoru nad dochodzeniem: systematycznego zapoznawania się z aktami sprawy. Samodzielnego wykonywania czynności administracyjnych.
Prokuratura Okręgowa w Koszalinie - 2018-11-26 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
-
WAKRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-05 - Krępna (opolskie)
Prowadzenie dokumentacji oraz obsługi technicznej (awarie,remonty) nieruchomosci we wspólnotach mieszkaniowych
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI "SEZAM" SPÓŁKA CYWILNA JÓZEF GROTOWSKI, JADWIGA GAŁWA - 2017-05-09 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Puławy (lubelskie)