ASYSTENT RODZINY Międzylesie oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzylesiu

Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczyzastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej, udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;wspieranie aktywności społecznej rodzin;motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celukształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciachpsychoedukacyjnych;podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku;monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Data publikacji: 2018-04-06
Lokalizacja: Międzylesie (dolnośląskie)
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzylesiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 3, 57-530 Międzylesie, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczyzastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej, udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;wspieranie aktywności społecznej rodzin;motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celukształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciachpsychoedukacyjnych;podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku;monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzylesie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzylesie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent rodziny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie art.12 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz. U z 2017r. poz.697 ze zmianami) i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną; prawo jazdy kat. B.Wymagania dodatkowe: znajomość regulacji prawnych z zakresu: wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, przepisów o ochronie danych osobowych,obsługa komputera, umiejętność prowadzenia pracy z klientem, w szczególności z klientem trudnym,łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,znajomość środowiska lokalnego oraz umiejętność nawiązywania współpracy z innymi jednostkami i instytucjami, samodzielność w działaniu oraz umiejętność podejmowania decyzji,umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, odpowiedzialność, kreatywność, rzetelność, systematyczność.
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzylesiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Kolejowa 3, 57-530 Międzylesie, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys (CV), list motywacyjny, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginały do wglądu), kserokopie dokumentów potwierdzających (ewentualny) staż pracy (oryginały do wglądu), kserokopie zaświadczeń potwierdzających (ewentualne) dodatkowe kwalifikacje (oryginały do wglądu), oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku asystenta rodziny, podpisana klauzula o treści: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia29.08.1997 o ochronie danych osobowych.(t.j Dz. U. z 2016r., poz. 922). Oświadczenie o niekaralności, oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Międzylesie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzylesie
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: pomoc dla osób starszych,bezrobotnych,
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
Data dodania oferty pracy: 09.04.2018
Oferta pracy ważna do: 27.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
asystent projektanta, projektowanie budynków
MAG-BUD Biuro Projektowe Maciej Grzesiak w Ostrzeszowie - 2016-11-22 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
wg programu stau
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie pism procesowych, sporządzanie analiz prawnych, opinii kontakty z klientami, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Reguły (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Nowy Targ (małopolskie)
pomoc w księgowości, obsługa programów
Centrum Księgowo-Kadrowe " AGMA" Agata Ptaszyńska - 2018-03-27 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Przyjmowanie dokumentów od klientówUkładanie i sprawdzanie poprawności danych na dokumentach, archiwizowanieWprowadzanie danych do systemu księgowego, wpinanie, numerowanie dokumentów, płace, Praca przy urządzeniach biurowychDekretowanie dokumentów pełnej księgowości
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kartuzy (pomorskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Jerka (wielkopolskie)
organizowanie pracy w biurze, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Wietnamu, przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży budowlanej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Znajomość j. angielskiego, mile widziana znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Kontakt telefoniczny (32-705-57-00) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Katowice (śląskie)
pomoc i współtworzenie działań wychowawczo-opiekuńczo-edukacyjnych wobec dzieci w wieku 3-6 lat
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Zambrów (podlaskie)
Prace biurowe przy dokumentacji projektowej.
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Piekoszów (świętokrzyskie)
pomoc nauczycielowi w czynnościach opiekuńczych, wychowawczych, edukacyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Zamość (lubelskie)
Kierowanie autobusem, obsługa codzienna pojazdu, dbanie o powierzony sprzęt (woj. łódzkie)
"DYLIŻANS BUS" PRZEWÓZ OSÓB Jerzy Szubert - 2016-05-25 - Osiny (łódzkie)
Praca polega na samodzielnym prowadzeniu księgowości w Spółce z o.o., w szczególności: księgowanie dokumentów, przygotowaniu sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych, deklaracji i sprawozdań dla innych instytucji oraz raportów dla Klientów, kontakt z Klientem.praca w godz. 8-15
CLASSIC CONCEPT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-16 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki,słuchu, dobór oraz sprzedaż aparatów słuchowychumawianie i zapisywanie pacjentów w kalendarzu wizytinformowanie o ofercie firmydbanie o porządek
ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-24 - Rzeszów (podkarpackie)
księgowanie dokumentów w systemie komputerowym, uzgadnianie zapisów księgowych na poszczególnych kontach syntetycznych i analitycznych, rozliczanie kart drogowych i rozliczanie zużycia paliwa, archiwizacja, prace biurowe, itp.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Jawor (dolnośląskie)
wsparcie pracowników działu zakupów, kontrola prawidłowego obiegu dokumentów, prowadzenie terminarza spotkań oraz bazy kontrahentów, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w Chinach, składanie zamówień, wykonywanie innych prac zleconych
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym - wprowadzenie dokumentów do systemów finansowo - księgowego, wprowadzenie formularzy podatkowych, sprawdzanie poprawności wydruków ewidencji VAT- numeracja dokumentów księgowych- podstawowe czynności kadrowo -płacowe
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Mielec (podkarpackie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
realizacja bieżacych obowiązkow biurowych , prowadzenie spraw budowlanych
DOMLUX Sp. z o. o. - 2016-09-05 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
księgowanie wyciagów bankowych, dekretacja dokumentów sprzedażowych, kosztowych, księgowanie i rozliczanie raportów kasowych
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Siedlce (mazowieckie)
Wsparcie sprzedaży, telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów, przestrzeganie obowiązujących standardów prowadzonych rozmów oraz korespondencji, rejestrowanie informacji, wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie CRM, przekazywanie informacji oraz ścisła współpraca ze specjalistami ds. sprzedaży, udzielanie informacji na temat dostępności produktów oraz promocji, obsługa systemu sklepu internetowego w wyznaczonym zakresie, budowanie pozytywnego wizerunku firmy i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, raportowanie biezaćych wyników pracy. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Pilewicz Maria, Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe " TEDMAR" - 2016-06-16 - Raszyn (mazowieckie)
opieka w czasie zajeć i pomoc nauczycielowi
ZESPÓŁ EDUKACYJNY W BYTNICY - 2017-04-03 - Bytnica (lubuskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Płońsk (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Trablice (mazowieckie)
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sekretariatu i kompleksowa obsługa.Prowadzenie i rejestracja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej.Tłumaczenie dokumentów, nadzór nad wysyłką kurierską towarów.
Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie - 2016-06-22 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
obsługa tachimetru, obsługa niwelatora, sporządzanie map do celów projektowych, sporządzanie szkiców polowych
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Wykonywanie czynności projektowych pod nadzorem projektanta. Praca w programach MICROSTATION oraz AUTOCAD.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe budowlane - specjalizacja konstrukcje mostowe. Mile widziane doświadczenie w projektowaniu. Wymagana umiejętność obsługi jednego z programów MICROSTATION lub AUTOCAD. Kontakt e-mail: a.kwiatek (at) egis-poland.com , a.kwiatek (at) egis-polska-inzynieria.com, biuro.katowice (at) egis-polska-inzynieria.com
EGIS POLSKA INŻYNIERIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Katowice (śląskie)