SAMODZIELNA KSIĘGOWA/ SAMODZIELNY KSIĘGOWY Tarnobrzeg oferta pracy CLASSIC CONCEPT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA/ SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Praca polega na samodzielnym prowadzeniu księgowości w Spółce z o.o., w szczególności: księgowanie dokumentów, przygotowaniu sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych, deklaracji i sprawozdań dla innych instytucji oraz raportów dla Klientów, kontakt z Klientem.praca w godz. 8-15
Data publikacji: 2017-01-16
Lokalizacja: Tarnobrzeg (podkarpackie)
Pracodawca: CLASSIC CONCEPT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stale 5, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca polega na samodzielnym prowadzeniu księgowości w Spółce z o.o., w szczególności: księgowanie dokumentów, przygotowaniu sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych, deklaracji i sprawozdań dla innych instytucji oraz raportów dla Klientów, kontakt z Klientem.praca w godz. 8-15
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA/ SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnobrzeg
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: certyfikat - główny księgowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
księgowość małych i średnich firm z obsługą komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość bieżących przepisów podatkowych (PIT, CIT, VAT) oraz Ustawyo rachunkowości.Wykształcenie ekonomiczne lub pokrewneBiegłe posługiwanie się programami księgowo- finansowymi oraz oprogramowaniem OFFICEMile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
CLASSIC CONCEPT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Stale 5, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Tarnobrzeg
Gmina pracodawcy: Tarnobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnobrzeg
Ulica pracodawcy: Stale
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 16.01.2017
Oferta pracy ważna do: 15.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
• opieka nad grupą produktów firmy • opieka nad kluczowymi klientami • promowanie nowych produktów/ odmian produktów oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki • doradztwo we wszystkich stadiach powstawania produktu - od badań, planowania, wdrażania, do kontroli efektów • analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników produktów, przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych na potrzeby działań zespołu oraz raportów dla zarządu, planowanie, zarządzanie i kontrola budżetu działu i poszczególnych produktów • opieka nad marką, prowadzenie promocji danej marki, doradzanie klientom we wszystkich stadiach kreowania marki - od badań, planowania, wdrażania, do kontroli efektów (np. współpraca przy wprowadzaniu nowych produkt
Jobhouse Sp. z o.o - 2017-03-31 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Branża - wyposażenie i serwis gastronomii.- naprawa, montaż urządzeń gastronomicznych i chłodniczych (piece konwekcyjno-parowe, lodówki, lodówki przemysłowe, piekarniki, kuchnie przemysłowe)- obsługa elektronarzędzi: miernik elektroniczny UMI, wwkrętarko- wiertarka (MAKITA, AEG, BOSCH).Organizacja pracy własnej.
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Łódź (łódzkie)
jw.
KANCELARIA PODATKOWA RENATA SMOLEŃ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
•utrzymanie czystości w wyznaczonych pomieszczeniach, w tym w tym mycie, pastowanie i froterowanie podłóg i posadzek, odkurzanie wykładzin, wycieranie mebli i parapetów okiennych oraz utrzymanie w czystości przeszklonych drzwi i luster.•mycie okienMiejsce pracy: Wrocław ul. BraniborskaKontakt kandydatów z pracodawcą: 71 358 34 08Oferta w sali: B
Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. Ludwika Solskiego w Krakowie Filia we Wrocławiu - 2016-12-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie: średnie/ wyższe; roczne doświadczenie w dziale kadr i płac; znajomość programu Symfonia kadry i płace, programu płatnik; zakres obowiązków: prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, wprowadzanie do systemu Symfonia FK; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ŚLĄSKIE STOWARZYSZENIE CHORYCH NA SM SEZAM - 2018-07-04 - Gliwice (śląskie)
Zakres obowiązków:1. Współudział w opiniowaniu dokumentacji dotyczącej budowy, rozbudowy i modernizacji specjalistycznych systemów do ochrony obiektów.2. Prowadzenie baz danych dotyczących zadań inwestycyjnych związanych z budową i modernizacją technicznych środków wspomagających ochronę fizyczną obiektów wojskowych.3. Udział w planowaniu środków finansowych, koordynacji i nadzorze nad realizacją wydatków na zadania dotyczące zapewnienia ochrony fizycznej i technicznej obiektów wojskowych.4. Udział w kontrolach prowadzonych przez Wydział Ochrony i Obrony Obiektów.5. Udział w wykonywaniu sprawozdań, informacji, analiz oraz ocen stanu zabezpieczenia w systemy i urządzenia specjalistyczne do ochrony obiektów przedstawianie wniosków i propozycji w tym zakresie.Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny (docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-11-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Prowadzenie rachunkowości jednostek obsługiwanych z godnie z obowiązującymi przepisami, wprowadzanie wyciągów bankowych i raportów kasowych do systemu FK księgowanie dowodów księgowych w systemie FK, dekretacja dokumentów księgowych, wykonywanie przelewów, realizacja z rozliczaniem podatku VAT, -uzgadnianie kont do sprawozdań budżetowych i finansowych - Wynagrodzenie: 2500-3000 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat).Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 24.04.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: poziom wykształcenia: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe ekonomiczne. Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lat pracy, w tym minimum półroczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym, a przy wyższym 2 lata pracy, w tym półroczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym. Umiejętności: znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, znajomość klasyfikacji budżetowej, umiejętność pracy pod presją czasu.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-03-29 - Katowice (śląskie)
montaż instalacji co, wod-kan, gaz, montaż instlacji sanitarnych
ZUH. KARDAN DANIEL BORZYKOWSKI - 2016-09-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- edytowanie i pisanie tekstów marketingowych i komunikacyjnych w celu wsparcia funkcji w banku, - wspieranie tworzenia wysokiej jakości treści zoptymalizowanych pod kątem kanałów w celu strategicznej komunikacji skierowanej do kluczowych klientów, inwestorów, pracowników i mediów, - udzielanie wsparcia redakcyjnego i lingwistycznego w banku, - koordynacja pisemnych materiałow, ktore odzwierciedlają wytyczne stylu UBS, - przegląd tłumaczeń dotyczących jakości. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku pracy, doświadczenie w pracy z Klientem- dobra znajomość komputera i urządzeń biurowych, (pakiet MS Office) - łatwość nawiązywania kontaktów (w rozmowach telefonicznych),- prowadzenie kalendarza- ewidencjonowanie obiegu dokumentów w biurze,- prowadzenie kalendarza -promowanie nowych ofert
24IT SERWIS Robert Siporski - 2018-02-26 - Glinianka (mazowieckie)
Praca na stanowisku kelner w pensjonacie z restauracją.Zmianowość wg grafiku. Pracodawca zapewnia wyżywienie i możliwość zakwaterowania. Miejsce pracy ul. Sądelska 8B Murzasichle.
Firma Sichlanski Dworek Zakopane - 2016-12-09 - Murzasichle (małopolskie)
Planowanie, przygotowywanie posiłków wg ustalonego jadłospisu, przestrzeganie procedur HACCPpodczas przygotowywania posiłków, porcjowanie, wydawanie posiłków, dbanie o porządek i czystość w pomieszczeniach kuchni
Prywatne Przedszkole "Tęczowa Kraina" - 2018-07-06 - Kraków (małopolskie)
Prace porządkowe oraz drobne remonty.
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Ostrowite (wielkopolskie)
obsługa klientów na sali sprzedazobsługa kasy fiskalnej dbanie o wygląd i ekspozycję towaruweryfikacja terminów ważności
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2017-01-02 - Koluszki (łódzkie)
Ubezpieczanie społeczne rolników: zasady podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu, świadczenia przysługujące z tytułu podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, kontakt z klientami biura oraz instytucjami zewnętrznymi, obsługa klientów z zakresu kadr
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2017-07-27 - Częstochowa (śląskie)
program
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Żółkiew-Kolonia (lubelskie)
-
Salon Fryzjerski "ANNA" Anna Foterek - 2016-10-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
transport materiałów budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
jw.
AMG Biuro Rachunkowe Iwona Mulik - 2017-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
projektowanie, realizowanie i utrzymanie aranżacji ogrodów prywatnych i publicznych; wykonywanie robót związanych z konserwacją oraz naprawą systemów automatycznego nawadniania, wymienianie uszkodzonych lub zużytych rur i akcesoriów; zakładanie i pielęgnacja trawników, kwietników, przesadzanie i pielęgnacja drzew i krzewów, przygotowanie i pielęgnowanie trawników
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Łbiska (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy; praca w godz. 7.25-15.00; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku - 2016-07-29 - Słupsk (pomorskie)
organizacja pracy w kuchni, przygotowywanie posiłków, organizacja zaopatrzenia
Restauracja Alba's Barbara Skowrońska - 2017-08-22 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
pomoc przy wykonywaniu dokumentacji technicznej - projektowej, praca administracyjna w zakresie projektów, udział w realizacji projektów budowlanych, wsparcie przy uruchamianiu systemów projektowych
T4B Sp. z o.o. w Warszawie oddział w Ciechanowie - 2016-08-10 - Ciechanów (mazowieckie)
sprzedaż produktów bankowych praca w oparciu o cele sprzedażowe,bieżąca obsługa Klientów w Oddziale zgodnie ze standardami Banku,aktywne pozyskiwanie Klientów i dbałość o utrzymywanie długofalowych relacji z nimi,doradztwo w zakresie produktów kredytowych i inwestycyjnych,obsługa gotówkowa,kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.
Raiffeisen Bank S.A. - 2017-06-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Obsługa, konserwacja i naprawa urządzeń i sieci wodnych i kalnalizacyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Orchówek (lubelskie)
Regeneracja i naprawa części maszyn, montaż i naprawa podzespołów maszyn, montaż konstrukcji stalowych, spawanie metodą TIG oraz spawanie gazowe. Praca dwuzmianowa od pon. do nd. w godz. 6:00-14:00, 14:00-22:00.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
dekretacja i księgowanie dokumentów oraz obsługa procesów księgowych dla klientów, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP), przygotowanie sprawozdań finansowych i innych raportów na potrzeby klientów oraz banków, prowadzenie ewidencji kasowej, dbałość o najwyższą jakość procesów księgowych i wprowadzanie usprawnień w zakresie powierzonych obowiązków.Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Biuro Rachunkowe LUKRE Monika Kluk - 2018-11-30 - Zabrze (śląskie)
-
DOMY WCZASOWE WAM SP. Z O.O / WDW ROGOWO - 2016-05-10 - Rogowo (zachodniopomorskie)