ASYSTENT PROJEKTANTA Zabrze oferta pracy KOS-EL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Rysowanie rysunków technicznych, obliczenia techniczne, archiwizacja danych.
Data publikacji: 2018-07-26
Lokalizacja: Zabrze (śląskie)
Pracodawca: KOS-EL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Badestinusa 72, 41-814 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rysowanie rysunków technicznych, obliczenia techniczne, archiwizacja danych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabrze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zabrze
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zabrze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik elektryk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, kierunek: elektryczny
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), kierunek: elektryczny
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: Projektowanie w AutoCad
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe (kierunek elektryczny), mile widziane prawo jazdy kat. B oraz znajomość AutoCad
Nazwa pracodawcy:
KOS-EL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Adres pracodawcy:
Badestinusa 72, 41-814 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: kontakt osobisty 8:30-12:00; kontakt telefoniczny 8:30-14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Zabrze
Gmina pracodawcy: Zabrze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zabrze
Ulica pracodawcy: Badestinusa
Numer budynku pracodawcy: 72
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik elektryk*
Data dodania oferty pracy: 26.07.2018
Oferta pracy ważna do: 26.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie prostych czynności księgowych wspomagających pracę księgowego; przyjmowanie, gromadzenie, segregowanie dokumentów; przygotowywanie dowodów księgowych do zapłaty; wykonywanie prostych, powtarzalnych czynności ujmowania dowodów w księgach rachunkowych; wprowadzanie zadekretowanych dowodów księgowych do systemu finansowo - księgowego.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Będzin (śląskie)
Zapoznanie się z regulaminem organizacyjnym oraz specyfiką wykonywania zawodu adwokata, obsługa sekretariatu, odbiór i wysyłka korespondencji, amawianie akt sprway do wglądu, przygotowywanie projektów pism procesowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Głubczyce (opolskie)
wprowadzenie, weryfikacja i aktualizacja danych w systemieusprawnianie pracy działuobsługa podstawowych programów biurowych (arkusz kalkulacyjny, baza danych, poczta elektroniczna)segregowanie i archiwizowanie danych zgodnie z obowiązującymi normamisporządzanie raportów i przygotowanie prezentacji multimedialnychStaż odbywać się będzie w Śródzmieściu
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa i archiwizacja poczty elektronicznej; prowadzenie dokumentacji; prowadzenie bazy danych; obsługa klienta, zamawianie części.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Tczew (pomorskie)
Wg zawodu
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe FIDEK Waldemar Fidek - 2016-10-10 - Żary (lubuskie)
do uzgodnienia
JK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-14 - Trzebownisko (podkarpackie)
Zapoznanie się z obsługą programów księgowych oraz programu Płatnik. Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, zakładanie akt pracowniczych,przygotowywanie zestawów i analiz na potrzeby biura, archiwizowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Nowy Sącz (małopolskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń wietnamskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
POMOC PRZY PEŁNEJ STYLIZACJI- MOŻLIWOŚĆ PRACY NA PÓŁ ETATU JAK I NA CAŁY ETAT. PRACA ZARÓWNO DLA KOBIET JAK I MĘŻCZYZN
WIZAŻYSTA-STYLISTA-FRYZJER LEMO JACEK WYSOCKI - 2018-08-06 - Polkowice (dolnośląskie)
Dekratacja, kontrola i ewidencja dokumentów księgowych, sporządzanie sprawozdań, raportów i analiz finansowych dotyczących bieżących wyników, deklaracja podatkowa, kontrola poprawności wprowadzanych danych, kontrola i uzgadnianie sald kont rozrachunkowych, wsparcie działu księgowego w sprawach bieżącychOkres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7-15.
"Profil" Krystyna i Paweł Kosowicz Spółka Jawna - 2018-07-31 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klientów i kontrahentów w zwiazku z kontrolą zobowiązań i należności. Windykacja należnności.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
nauka przygotowywania złoszeń celnych, dokumentów do odpraw celnych,
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Kwidzyn (pomorskie)
projektowanie kontrukcji budowlanych, projektowanie architektoniczne, wykonywanie dokumentacji rysunkowej, obliczeniowej i opisowej
"H - STRUCTURES" Biuro Projektowe Mariusz Ratkowski - 2016-01-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wspieranie nauczyciela w rowadzeniu zajęć
Szkoła Podstawowa Nr 11 im. Henryka Jordana w Przemyślu - 2018-02-05 - Przemyśl (podkarpackie)
Przygotowywanie dokumentacji technicznej do pomoiarow terenowych, opracowywanie, obliczenia danych przygotowanych przez operatów technicznych, wykonywanie i przygotowywanie poligonów pomiarowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Szczepanów (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Białystok (podlaskie)
służbowe podróże zagraniczna, współpraca z kontrahentami firmy na całym świecie, oraganizacja zagranicznych podróży słuzbowych, realizacja projektów zadań wewnątrz firmy
AMK - WORKSTYLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-21 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Załadunek, rozładunek samochodów.Obsługa programu magazynowego.
kontakt przez OHP - 2018-07-25 - Tychy (śląskie)
Asystent projektanta :- wykonywanie projektów architektonicznych
Biuro Projektów "ARCHITEKTON" Michał Piaskowy - 2018-01-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
praca kierowcy
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Czadrów (dolnośląskie)
Praca z rodziną z dziećmi. Zakres obowiązków określa ustawa o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. Praca na terenie gm. Siemyśl na umowę zlecenie (około 15 godz. miesięcznie/ jedna rodzina).
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemyślu - 2018-08-17 - Siemyśl (zachodniopomorskie)
Współpraca ze spedytorem, prowadzenie korespondencji, wystawianie zleceń, prowadzenie raportu statusów. Praca w godzinach 7.00-20.00. Okres próbny trwa 3 miesiące, kolejna umowa na czas nieokreślony.
DODGER TSL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-12-21 - Śrem (wielkopolskie)
Asystent prawny
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Częstochowa (śląskie)
Asystowanie przy zabiegach dentystycznych.Praca pon, śr, pt 8.30-14.30 oraz wt i czw 12-18
VITA DENTAL Anna Wawryca - 2018-07-27 - Rzeszów (podkarpackie)
nauka dzieci w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Płońsk (mazowieckie)
Proste prace na magazyniePakowanie paczekStanowiskowa kontrola zamówień
INTELIGHT Sp. z o.o. - 2018-08-09 - Poczernin (mazowieckie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Trzcianka (wielkopolskie)
Wsparcie koordynatora w codziennych obowiązkach Organizacja szkoleń począwszy od badania potrzeb klienta, poprzez logistykę, aż po badanie satysfakcji uczestników Budowanie oraz podtrzymywanie długoterminowych relacji z klientami; zarówno z klientami korporacyjnymi jak i z sektora publicznego Przygotowywanie ofert handlowych Pozyskiwanie nowych klientów Promowanie firmy przez różnorodne działania marketingowe Wsparcie w wyszukiwaniu przetargów i przygotowywaniu dokumentacji
NOBLEPROG (NK) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie, komunikatywna znajomość języka rosyjskiego, prawo jazdy kat. B, znajomość pakietu MS Ofiice, bardzo dobra organizacja pracy i wysoka kultura osobista, komunikatywność, samodzielność i asertywność. Ogólny zakres obowiązków: - organizacja posiedzeń organów Spółki, spotkań Członków Zarządu oraz obsługa logistyczna wizyt gości Spółki, -przygotowywanie korespondencji, raportów, analiz i prezentacji,-prowadzenie stałej bieżącej komunikacji w językach niemieckim (i angielskim) oraz tłumaczenie dokumentów i spotkań,-prowadzenie spraw rejestrowych oraz wieczystoksięgowych Spółki,-prowadzenie rejestrów dokumentacji Zarządu i Spółki (umowy/ akty prawa wewnętrznego/ pełnomocnictwa),-współpraca z zewnętrznymi kancelariami prawniczymi oraz organami administracyjnymi,-pozyskiwanie zaświadczeń urzędowych, niezbędnych do bieżącego funkcjonowania Spółki,-obsługa korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, -organizacja zakupów art. biurowych na potrzeby Spółki,-nadzór nad wybranymi usługami zewnętrznymi,
PROTEKTOR Spółka Akcyjna - 2015-12-07 - Lublin (lubelskie)
prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Białogard (zachodniopomorskie)