ASYSTENT RODZINY Siemyśl oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemyślu
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: od 35 PLN
Zakres obowiązków: Praca z rodziną z dziećmi. Zakres obowiązków określa ustawa o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. Praca na terenie gm. Siemyśl na umowę zlecenie (około 15 godz. miesięcznie/ jedna rodzina).
Data publikacji: 2018-08-17
Lokalizacja: Siemyśl (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemyślu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kołobrzeska 14, 78-123 Siemyśl, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca z rodziną z dziećmi. Zakres obowiązków określa ustawa o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. Praca na terenie gm. Siemyśl na umowę zlecenie (około 15 godz. miesięcznie/ jedna rodzina).
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 35 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: stawaka godzinowa.
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siemyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siemyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent rodziny
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 35 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.08.2018
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania określa ustawa o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2017 r. poz. 679 z późn. zm.)
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemyślu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Kołobrzeska 14, 78-123 Siemyśl, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8-13:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Siemyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siemyśl
Ulica pracodawcy: Kołobrzeska
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
Data dodania oferty pracy: 17.08.2018
Oferta pracy ważna do: 14.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie prac administracyjno - biurowych, sporządzanie protokołów z badań.
P.P.U.H. Badania Nieniszczące Sonobad - 2016-04-06 - Maszewo Duże (mazowieckie)
Zapoznanie się z obiegiem dokumentów, klasyfikacją i poufnością dokumentacji. Przechowywanie i archiwizacja dokumentów. Obsługa klienta - depozyty, kredyty. Zapoznanie się z systemami do obsługi transakcji bezgotówkowych oraz ze sprawozdawczością bankową. Oferta stażu dla osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Podegrodzie (małopolskie)
Przyjmowanie towarów, kompletacja towarów, wydawanie towarów.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Wystawianie faktur sprzedażowych i alokacja faktur kosztowych. Obsługa dokumentó zgodnie z panującym obiegiem dokumentacyjnym. Kontakt z firmami zewnętrznymi w sprawie poprawności wystawianych faktur. Bieżąca współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Gdańsk (pomorskie)
Udział w projektowaniu, inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2018-01-10 - Zgierz (łódzkie)
prowadzenie sprzedaży produktów optycznych w salonie, -samodzielne prowadzenie kreatywnych działań w salonie mające na celu generowanie wzrostu firmy, -współpraca ze specjalistami, lekarzami, -prowadzenie dokumentacji sprzedażowej firmy, -asystowanie przy zamówieniach, -analiza potrzeb firmy
Centrum Optyczno-Okulistyczne Gollus Spółka Jawna Człuchów - 2016-01-15 - Człuchów (pomorskie)
Obsługa gości
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Udział w projektowaniu; inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2018-05-09 - Zgierz (łódzkie)
Produkcja i dystrybucja posiłków
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Łódź (łódzkie)
nadzór nad wdrożonym systemem zarządzania, tworzenie i prowadzenie dokumentacji jakościowej, statystyczna analiza zdolności procesów, opracowywanie reklamacji, raportów
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2017-01-17 - Mława (mazowieckie)
utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Chin, organizowanie sprzedaży towarów, wyjazdy służbowe
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: średnie; doświadczenie: brak wymagań; znajomość j. angielskiego w stopniu średniozaawansowanym; zakres obowiązków: tworzenie materiałów marketingowo-sprzedażowych, wyszukiwanie kontaktów handlowych, planowanie i realizacja kampanii marketingowych; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Gliwice (śląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
Asystent projektanta budowlanego
Projekty Skrabacz Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Ilkowice (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Praca zdalna oraz w biurze, zarządzanie obiegiem dokumentów, umawianie i organizowanie spotkań, organizacja podróży służbowych, obsługa komputera i urzędzeń biurowych.
DBI DAMIAN BIAŁACH - 2018-08-02 - Miłki (warmińsko-mazurskie)
Bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych zgodnie z przepisami podatkowymi, księgowanie dokumentów źródłowych, sporządzanie deklaracji podatkowych. Praca pn-pt 8-16
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Bełchatów (łódzkie)
koorynowanie projektów zlecanych przez centrale w Chinach, tworzenie harmonogramów, tłumaczenia na język chiński
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Żyrardów (mazowieckie)
wg zakresu obowiązków
ARLETA JAŻDŻEWSKA Stomatologia Uśmiechnij się - 2016-08-23 - Człuchów (pomorskie)
Fakturowanie usług, sporządzanie rejestrów, monitoring płatności
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "MODEL" Sebastian Mądrzecki - 2016-10-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Nabycie umiejętności komunikacyjnach; poznanie specyfiki rynku usług finansowych, w szczególności leasingu. Poznanie systemów informatycznych. Nabycie umiejętności sprzedażowych, technik sprzedaży, przygotowania ofert sprzedaży, kompletacji dokumentów, wprowadzania danych do systemów informatycznych, procesowania wniosku, przygotowanie i obsługa wniosku w trakcie analizy.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Kraków (małopolskie)
Kontakt drogą e-mail : awojciech (at) o2.pl. Pracodawca wymaga wykształcenia wyższego o kierunku ; Inżynieria środowiska
GAS SERWIS ANDRZEJ WOJCIECHOWSKI - 2017-01-24 - Karpicko (wielkopolskie)
prowadzenie biura, księgowanie faktur, obsługa klientów itp.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Głogów (dolnośląskie)
- OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO ASYSTENTA SĘDZIEGO W SĄDZIE REJONOWYM KATOWICE-ZACHÓD W KATOWICACH - Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach z siedzibą w Katowicach 40-078, pl. Wolności 10 ogłasza konkurs na stanowisko: asystenta sędziego w Sądzie Rejonowym Katowice-Zachód w Katowicach. Oznaczenie konkursu: HR 1100-1-2/18. Liczba wolnych stanowisk: 2 etaty. Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu: II etap konkursu zostanie przeprowadzony 25 maja 2018 roku o godzinie 11:00 w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach przy ul. Warszawskiej 45, sala nr 101 (I piętro).- Wynagrodzenie: 3080 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (do czasu ukończenia sażu asystenckiego), a następnie po otrzymaniu dobrej opinii przełożonego - umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30.Kandydat na stanowisko asystenta sędziego musi odpowiadać wymaganiom określonym w art. 155 § 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 23 ze zm.). Na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:1. jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, 2. jest nieskazitelnego charakteru,3. ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce,4. ukończył 24 lata.
SĄD REJONOWY KATOWICE-ZACHÓD W KATOWICACH - 2018-04-20 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie pakietów szkoleniowych, tworzenie harmonogramów szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Żary (lubuskie)
wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem sppłecznym oraz kierowanie procesem zmiany ich postaw życiowych, systematyczna indywidualna praca z rodzinami, współpraca z instytucjami tj. szkoła, przedszkole, sąd, urząd pracy, urząd gminy itp., pomoc w wypełnianiu zadań opiekuńczo-wychowawczych, zarządzaniu budżetem domowym, prowadzeniu gospodarstwa domowego, motywacja do podnoszenia kwalifikacji
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lisiej Górze - 2017-02-01 - Lisia Góra (małopolskie)
Wykonywanie samodzielnie prac ciesielskich. Miejsce pracy: Zabrze i okolice.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Zabrze (śląskie)
obsługa klientów w procesie handlowym, przygotowywanie dokumentacji posprzedażowej, wystawianie faktur, utrzymywanie kontaktów z nowymi i obecnymi klientami firmy, praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku, wynagrodzenie od 1850 zł do ustalenia
COMENSAL SP. Z O. O. - 2016-01-21 - Janki (mazowieckie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży budowlanej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego (nie obligatoryjnie). Kontakt telefoniczny (32-705-57-00) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Katowice (śląskie)