ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻY MECHANICZNEJ Jasło oferta pracy Biuro Projektów "NAFTA-GAZ" SP. ZO.O JASŁO
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻY MECHANICZNEJ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Opracowywanie i sprawdzanie dokumentacji projektowej pod nadzorem projektanta.
Data publikacji: 2019-08-28
Lokalizacja: Jasło (podkarpackie)
Pracodawca: Biuro Projektów "NAFTA-GAZ" SP. ZO.O JASŁO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Józefa Ducala 11, 38-200 Jasło, powiat: jasielski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opracowywanie i sprawdzanie dokumentacji projektowej pod nadzorem projektanta.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻY MECHANICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jasło
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jasielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jasło
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik gazownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość autocad
Nazwa pracodawcy: Biuro Projektów "NAFTA-GAZ" SP. ZO.O JASŁO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle
Adres pracodawcy:
Józefa Ducala 11, 38-200 Jasło, powiat: jasielski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: W dni robocze, Godziny : 7:30-15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: jasielski
Gmina pracodawcy: Jasło
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jasło
Ulica pracodawcy: Józefa Ducala
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy:
Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik gazownictwa*
Data dodania oferty pracy: 28.08.2019
Oferta pracy ważna do: 03.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?df5ff566d416e2e1ad4329157315b43a
Podobne oferty pracy
Wykonywanie usług w zakresie wsparcia funkcjonowania działu sprzedaży, obsługi procesów sprzedażowych i posprzedażowych, tworzenie elektronicznej korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej. Rodzaj umowy wynika ze specyfiki usług, które mają być świadczone na tym stanowisku. Zleceniobiorca będzie odpowiedzialny za prawidłowe, terminowe i z zachowaniem należytej staranności wykonywanie zleconych mu usług, z możliwością samodzielnego decydowania o sposobach i wykorzystanych środkach.Sam będzie organizował swoją pracę, decydując o miejscu i godzinach wykonywania usług oraz o powierzeniu części prac os. trzecim (za zgodą zleceniodawcy). Zleceniodawca nie będzie sprawować kierownictwa, czy wydawać poleceń. Zleceniobiorca będzie korzystać z własnego sprzętu -telefonu, komputera, za zwrotem kosztów.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
pomoc w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych, pomoc dzieciom w spożywaniu posiłku, nadzór nad dziecmi podczas odpoczynku, spaceru, wycieczek, przygotowywanie róznych zabaw i uczestniczenie w nich
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Opracowywanie kolizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny, udzielanie pomocy rodzinom. W poprawie ich sytuacji życiowej, udzielanie pomocy w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych itp.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Żagań (lubuskie)
Umiejętnośc przygotowywania potraw kuchni uykraińskiej.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Zakopane (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2015-09-29 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Pomoc w prowadzeniu domu, pomoc przy lekcjach
Stowarzyszenie "SOS WIOSKI DZIECIĘCE W POLSCE" program SOS Wiosek Dziecięcych Karlino - 2016-03-18 - Karlino (zachodniopomorskie)
www.rzeszow.so.gov.pl
SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE - 2017-02-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Przetwarzanie danych w systemach komputerowych, w tym wprowadzanie i aktualizacja danych z dokumentów podatkowych do systemu POLTAX.Rejetracja korespondencji w programie Biblioteka Akt.
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Polkowice (dolnośląskie)
Naprawa elektryki w samochodach.
AG System Sp. z o.o. - 2018-10-16 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Brak danych
GC PROJEKT SP.ZO.O. - 2017-10-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Bieżąca obsługa sekretariatu, prowadzenie rejestru i wysyłka poczty firmowej; administracyjne wsparcie przełożonych w codziennych zadaniach; bieżąca realizacja oraz koordynacja obiegu dokumentacji; organizacja spotkań; organizacja podróży służbowych itp. Umowa na czas określony: min. rok. Godziny pracy: 7.30- 15.30
LEANN STAŃCZYK SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-16 - Słupsk (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
-opieka nad dziećmi w żłobku, opracowywanie i realizacja programu edukacyjnego,
-przygotowywanie, organizacja i prowadzenie zajęć edukacyjnych stymulujący wszechstronny rozwój dzieci,
-wykonywanie codziennych czynności związanych z opieką nad dziećmi z zakresu: karmienia, mycia, układania do snu, przewijania itp. prowadzenie zajęć,
-współpraca z rodzicami uczęszczającymi do żłobka,
Małgorzata Dober - 2017-08-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- obsługa biurowa Kancelarii,- obsługa administacyjna korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- wprowadzanie danych do systemów informatycznych Kancelarii,- prowadzenie rozliczeń wydatków ponoszonych przez Kancelarię,- kontakty z klientami,sądami, komornikami i organami administracji publicznej. Na początek umowa na okres próbny, następnie przedłużenie.Praca w systemie jednozmianowym w godzinach: 8.30 - 17.30.Kontakt kandydatów z pracodawcą: e-mail: rekrutacja (at) wiewiorski.pl
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO M. M. WIEWIÓRSKI - 2019-06-18 - Wrocław (dolnośląskie)
praca z dziećmi w oddziale przedszkolnym
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Gorenice (małopolskie)
Przygotowywanie przesyłek do wysyłki, przyjmowanie i rozładowywanie dostaw, prowadzenie ewidencji magazynu, inwentaryzacja.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Pruszków (mazowieckie)
Przyjmowanie i sprzedaż towaru, przesunięcia międzymagazynowe.
PPHU "Lodex" Mirosław Piskorski w Parczewie - 2016-03-09 - Parczew (lubelskie)
zakres obowiązków: pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków, czystości higienicznej (ubieranie i rozbieranie), nadzorowanie podczas odpoczynku, opiekowanie się podczas zabaw, spacerów i wycieczek, porządkowanie zabawek i pomocy dydaktycznych.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Mielec (podkarpackie)
Przygotowywanie ofert handlowych, tłumaczenie dokumentów, redagowanie pism, konwersacje biznesowe w języku niemieckim i angielskim, prowadzenie korespondencji, koordynowanie i nadzorowanie kontaktów, spotkania i kontakt z klientami na terenie Polski i Europy, wsparcie w pozyskiwaniu nowych kontraktów, planowanie budżetów, współpraca z dostawcami. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny 1 miesiąc, docelowo na czas nieokreślony.
TDC POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-03 - Piła (wielkopolskie)
wsparcie zarządu w realizacji bieżących zadań
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Kraków (małopolskie)
Nauka wykonywania pomiarów, obsługa urządzeń geodezyjnych
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Czynna asysta lekarzowi dentyście, , praca w godz. 8-15/14-21
NZOZ AMBASADA UŚMIECHU S.C. - 2016-03-30 - Opole (opolskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych zgodnie z dokumentacją techniczną; kontrolowanie funkcjonalności instalacji, usuwanie usterek, przygotowywanie do odbioru i uruchomienia instalacji elektrycznych; wykonywania pomiarów pomontażowych (odbiorczych) instalacji elektrycznych; wykonywanie drobnych prac montersko-ślusarskich i budowlanych w trakcie realizacji prac instalatorskich, umiejętność czytania schematów technicznych.
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Dbanie o ekspozycje towaru, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek w sali sprzedazy.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-08-23 - Dłużec (małopolskie)
Przyuczenie do księgowaniaPomoc przy sporządzaniu list wynagrodzeń, dokumentów, ZUS, PFRONRozliczanie podatku VAT, marży
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Czermin (podkarpackie)
Asystent projektanta budowlanego
Projekty Skrabacz Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Ilkowice (małopolskie)
kierowanie projektami translatorskimi, zarządzanie zespołemtłumaczy, kontakty z klientami i dostawcami, kontrolowanie jakościprojektów, prace edycyjne (weryfikacja kompletności dokumentów,tworzenie tabel, skład dokumentów, kompozycja graficzna) itp., wykorzystanie narzędzi CAT, pozyskiwanie nowych klientów, pracezwiązane z codzienną działalnością biura tłumaczeń. Praca w godzinach 8-16
LINGUINI Tłumaczenia, Usługi Informatyczne - 2017-04-07 - Opole (opolskie)
Prowadzenie sekretariatu Spółki oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu.Organizacja podróży służbowych, łączenie rozmów telefonicznych (również w języku angielskim), prowadzenie rejestru korespondencji, przygotowywanie pism i dokumentów, zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu dokumentów i informacji, archiwizacja dokumentacji Spółki,kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Pomoc w gabinecie stomatologicznym
Centrum Medyczno Stomatologiczne PRIMA MEDICA Bożena Kossakowska-Grzesiak - 2016-04-11 - Radziłów (podlaskie)