ASYSTENT PROJEKTANTA Bochnia oferta pracy ARCHIDOM Biuro Projektów K.Maj-Majewska, J.Jagielska-Norek, J.Mida spółka jawna

Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA

Wynagrodzenie: od 18 PLN

Zakres obowiązków: Sporządzanie projektów, pomoc biurowa.

Data publikacji: 2017-02-27

Lokalizacja: Bochnia (małopolskie)

Pracodawca: ARCHIDOM Biuro Projektów K.Maj-Majewska, J.Jagielska-Norek, J.Mida spółka jawna

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kazimierza Wielkiego 18, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Sporządzanie projektów, pomoc biurowa.

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 18 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: na godzinę

Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bochnia

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bocheński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bochnia

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 18 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, budowlane

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, techniczne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), budowlane

Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: architektura

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, budowlane

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie, techniczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie o kierunku budowlanym lub architektura. Wymagana znajomość programu ArchiCAD, AUTOCAD, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, chęć do pracy i współdziałania w zespole. Istnieje możliwość zawarcia umowy o pracę na czas nieokreslony.

Nazwa pracodawcy:
ARCHIDOM Biuro Projektów K.Maj-Majewska, J.Jagielska-Norek, J.Mida spółka jawna

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni

Adres pracodawcy:
Kazimierza Wielkiego 18, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: bocheński

Gmina pracodawcy: Bochnia

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bochnia

Ulica pracodawcy: Kazimierza Wielkiego

Numer budynku pracodawcy: 18

Profil działalności pracodawcy: Działalność w zakresie architektury

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.02.2017

Data dodania oferty pracy: 23.02.2017

Oferta pracy ważna do: 31.03.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 23.02.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 23.02.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 1 100 PLN

wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

KIEROWCA -SERWISANT SPRZĘTU FITNESS (189PJ) - od 16,6 PLN

Prowadzenie pojazdu, załadunek i rozładunek towaru, serwisowanie oraz naprawa sprzetu fitness.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Józefów (mazowieckie)

ASYSTENT DS. RYNKU WSCHODNIEGO-CD - od 2 490 PLN

Pomoc pracownikom którzy przybyli z Ukrainy we wdrożeniu na stanowisko pracy, zalokowaniu w mieszkaniu, organizacji badań lekarskich. Tworzenie dokumentacji w języku polskim oraz ukraińskim lub rosyjskim. Obsługa skanera, kserokopiarki oraz innych urządzeń biurowych. Praca na jedną zmianę w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

ASYSTENT DS. ZAOPATRZENIA - 2 300 - 2 500 PLN

.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Karolew (wielkopolskie)

ASYSTENT/KA ZARZĄDU - 3 500 - 5 000 PLN

administrowanie terminarzem zajęć i spotkań Zarządu, organizowanie zewnętrznych i wewnętrzych spotkań, organizowanie krajowych i zagranicznych podróży Zarządu, zarządzanie hirarchią informacji, zapewnienie efektywnej komunikacji i organizacji biura, współpraca z innymi działami Spółki, udział w spotkaniach Zarządu - protokołowanie, przygotowywanie projektów listów i wystąpień okolicznościowych dla Zarządu
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

KOSMETYCZKA - od 1 050 PLN

wykonywanie zabiegów kosmetycznych
"TESSA" Instytut Urody i Edukacji w Głogowie Wioletta Zawadzka - 2018-03-27 - Głogów (dolnośląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 13 PLN

-Prace przy linii produkcyjnej -Montaż części do lodówek-Doginanie aluminiowych rurek na formach
kontakt przez OHP - 2017-10-02 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 4 000 PLN

Poszukujemy wyłącznie osób niepełnosprawnych zdolnych do obsługi telefonu i komputera (pisanie na klawiaturze).-Mailowa i telefoniczna obsługa klienta na wysokim poziomie (obsługa posprzedażowa)-Odpowiadanie na zapytania i problemy klientów dotyczące produktów-Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi klientów.Kontakt e-mail: hr (at) opstalent.com
Opstalent Spółka z o.o. sp.k. - 2016-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT SPRZEDAWCY - od 1 850 PLN

WG ZAWODU
P.P.H.U. POLTRAG SPÓŁKA Z O.O. - 2016-04-11 - Gubin (lubuskie)

ASYSTENT DS. REKRUTACJI I KADR Z J. NIEMIECKIM - 2 500 - 3 500 PLN

Czynności administracyjne, komunikacja z klientami oraz partnerami w j. polskim i niemieckim, wprowadzanie i aktualizowanie danych.
BONACARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-06 - Olkusz (małopolskie)

ASYSTENT W DZIALE PROJEKTÓW - od 1 850 PLN

pomoc w sporządzaniu wniosków unijnych,
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DS. REKRUTACJI -3/4 - 452 - od 1 500 PLN

administrowanie dokumentacją personalną, sporządzanie raportówi dokumentacji, kontakt z Agencjami niemieckojęzycznymi, rezerwacje przejazdów, korespondencja mailowa.
INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-17 - Świdnica (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI + ST PO WER - 997,4 PLN

- Praca przy komputerze,- Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego OPTIMA,- Wystawianie faktur,- Wykonywanie prac biurowych,-Kompletowanie i księgowanie, dekretowanie dowodów księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK TECHNICZNY - od 2 160 PLN

Serwisowanie toalet przenośnych na terenie miasta Częstochowy oraz powiatu częstochowskiego.
Usługi Asenizacyjne Eco-Gryt Adam Szweda - 2017-09-08 - Częstochowa (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 997,4 PLN

wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Lubsko (lubuskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

Księgowanie dokumentów, uzgadnianie ewidencji, prowadzenie ewidecji kasowej, sprawdzanie poprawności rachunkowej deklaracji i sprawozdań
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Kożuchów (lubuskie)

ASYSTENT KSIĘGOWEGO - od 2 100 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Wołomin (mazowieckie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 900 PLN

Wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń wietnamskiego prezesa. Praca na 2/5 etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 9-12.
LEWANDO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-01 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - SOKOŁÓW - od 2 600 PLN

Wspieranie działu marketingu w obowiązkach administracyjnych, rozpoznanie i identyfikowanie potrzeb klientów danej grupy produkcyjnej, utrzymanie kontaktów z kontrahentami firmy. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Wynagrodzenie 2600 zł + premia.
GERDA Sp. z o. o. - 2016-08-03 - Sokołów (mazowieckie)

ASYSTENT/KA DZIAŁU LOGISTYKI - 3 200 - 4 000 PLN

wyszukiwanie nowych dostawców, weryfikacja poprawności faktur zakupowych, kontrola cen zakupów, wspieranie działu logistyki, przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, prawidłowe prowadzenie dokumentacji działu, wpieranie pracy działu w sprawnym przepływie towarów, dokumentacji i informacji, współpraca z firmami transportowymi
MACED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-26 - Polanów (zachodniopomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA (STAŻ) - 997,4 PLN

wspomaganie nauczycieli zatrudnionych w przedszkolu w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych i dydaktycznych. Sprawowanie opieki dziennej nad dziecmi w wieku od 3 do 7 lat.
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

ASYSTENT GRAFIKA - od 2 000 PLN

Skład katalogu produktów w firmie.
"Selena" Technika Świetlna -Spółka z o.o. - 2017-09-04 - Orły (podkarpackie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY / REFRAKCJONISTA - od 2 300 PLN

- prowadzenie sprzedaży produktów optycznych w salonie;- samodzielne prowadzenie kreatywnych działań w salonie mające na celu generowanie wzrostu firmy;- współpraca ze specjalistami, lekarzami;- prowadzenie dokumentacji sprzedażowej firmy;- asystowanie przy zamówieniach;- analiza potrzeb firmy;- zaangażowanie.
Zakład Optyczny Krzysztof Gollus - 2017-09-11 - Chojnice (pomorskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA DZIAŁU HANDLOWEGO - od 2 400 PLN

Kierowanie pracownikami. Negocjacje z kontrahentami. Zabezpieczenie optymalnego zaopatrzenia działu w towary handlowe. Przygotowywanie gazetek i promocji. Analizy handlowe. Rozliczanie dostaw. Kontrola cen.
Zamośćdis Sp. z o.o. - 2017-11-21 - Zamość (lubelskie)

ASYSTENT KOORDYNATORA PROJEKTU - od 2 100 PLN

Realizowanie zadań we współpracy z koordynatorem projektu z EFS;Wykonywanie sprawozdawczości projektowej i monitoring wskaźników projektowych.
Instytut Rozwiązań Biznesowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-12-18 - Zamość (lubelskie)


Wybierz powiat