ASYSTENT PROJEKTANTA Bochnia oferta pracy ARCHIDOM Biuro Projektów K.Maj-Majewska, J.Jagielska-Norek, J.Mida spółka jawna
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA
Wynagrodzenie: od 18 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie projektów, pomoc biurowa.
Data publikacji: 2017-02-27
Lokalizacja: Bochnia (małopolskie)
Pracodawca: ARCHIDOM Biuro Projektów K.Maj-Majewska, J.Jagielska-Norek, J.Mida spółka jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kazimierza Wielkiego 18, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Sporządzanie projektów, pomoc biurowa.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 18 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: na godzinę
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bochnia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bocheński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bochnia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 18 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, budowlane
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: architektura
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie o kierunku budowlanym lub architektura. Wymagana znajomość programu ArchiCAD, AUTOCAD, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, chęć do pracy i współdziałania w zespole. Istnieje możliwość zawarcia umowy o pracę na czas nieokreslony.
Nazwa pracodawcy:
ARCHIDOM Biuro Projektów K.Maj-Majewska, J.Jagielska-Norek, J.Mida spółka jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Adres pracodawcy:
Kazimierza Wielkiego 18, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: bocheński
Gmina pracodawcy: Bochnia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bochnia
Ulica pracodawcy: Kazimierza Wielkiego
Numer budynku pracodawcy: 18
Profil działalności pracodawcy: Działalność w zakresie architektury
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.02.2017
Data dodania oferty pracy: 23.02.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny z zakresem zadań
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie pojazdu, załadunek i rozładunek towaru, serwisowanie oraz naprawa sprzetu fitness.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Józefów (mazowieckie)
Pomoc pracownikom którzy przybyli z Ukrainy we wdrożeniu na stanowisko pracy, zalokowaniu w mieszkaniu, organizacji badań lekarskich. Tworzenie dokumentacji w języku polskim oraz ukraińskim lub rosyjskim. Obsługa skanera, kserokopiarki oraz innych urządzeń biurowych. Praca na jedną zmianę w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Karolew (wielkopolskie)
administrowanie terminarzem zajęć i spotkań Zarządu, organizowanie zewnętrznych i wewnętrzych spotkań, organizowanie krajowych i zagranicznych podróży Zarządu, zarządzanie hirarchią informacji, zapewnienie efektywnej komunikacji i organizacji biura, współpraca z innymi działami Spółki, udział w spotkaniach Zarządu - protokołowanie, przygotowywanie projektów listów i wystąpień okolicznościowych dla Zarządu
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wykonywanie zabiegów kosmetycznych
"TESSA" Instytut Urody i Edukacji w Głogowie Wioletta Zawadzka - 2018-03-27 - Głogów (dolnośląskie)
-Prace przy linii produkcyjnej -Montaż części do lodówek-Doginanie aluminiowych rurek na formach
kontakt przez OHP - 2017-10-02 - Kalisz (wielkopolskie)
Poszukujemy wyłącznie osób niepełnosprawnych zdolnych do obsługi telefonu i komputera (pisanie na klawiaturze).-Mailowa i telefoniczna obsługa klienta na wysokim poziomie (obsługa posprzedażowa)-Odpowiadanie na zapytania i problemy klientów dotyczące produktów-Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi klientów.Kontakt e-mail: hr (at) opstalent.com
Opstalent Spółka z o.o. sp.k. - 2016-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
WG ZAWODU
P.P.H.U. POLTRAG SPÓŁKA Z O.O. - 2016-04-11 - Gubin (lubuskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Pozezdrze (warmińsko-mazurskie)
Czynności administracyjne, komunikacja z klientami oraz partnerami w j. polskim i niemieckim, wprowadzanie i aktualizowanie danych.
BONACARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-06 - Olkusz (małopolskie)
pomoc w sporządzaniu wniosków unijnych,
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Kraków (małopolskie)
administrowanie dokumentacją personalną, sporządzanie raportówi dokumentacji, kontakt z Agencjami niemieckojęzycznymi, rezerwacje przejazdów, korespondencja mailowa.
INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-17 - Świdnica (dolnośląskie)
- Praca przy komputerze,- Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego OPTIMA,- Wystawianie faktur,- Wykonywanie prac biurowych,-Kompletowanie i księgowanie, dekretowanie dowodów księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Łódź (łódzkie)
Serwisowanie toalet przenośnych na terenie miasta Częstochowy oraz powiatu częstochowskiego.
Usługi Asenizacyjne Eco-Gryt Adam Szweda - 2017-09-08 - Częstochowa (śląskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Lubsko (lubuskie)
Księgowanie dokumentów, uzgadnianie ewidencji, prowadzenie ewidecji kasowej, sprawdzanie poprawności rachunkowej deklaracji i sprawozdań
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Kożuchów (lubuskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Wołomin (mazowieckie)
Wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń wietnamskiego prezesa. Praca na 2/5 etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 9-12.
LEWANDO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
Wspieranie działu marketingu w obowiązkach administracyjnych, rozpoznanie i identyfikowanie potrzeb klientów danej grupy produkcyjnej, utrzymanie kontaktów z kontrahentami firmy. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Wynagrodzenie 2600 zł + premia.
GERDA Sp. z o. o. - 2016-08-03 - Sokołów (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
wyszukiwanie nowych dostawców, weryfikacja poprawności faktur zakupowych, kontrola cen zakupów, wspieranie działu logistyki, przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, prawidłowe prowadzenie dokumentacji działu, wpieranie pracy działu w sprawnym przepływie towarów, dokumentacji i informacji, współpraca z firmami transportowymi
MACED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-26 - Polanów (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Kowal (kujawsko-pomorskie)
wspomaganie nauczycieli zatrudnionych w przedszkolu w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych i dydaktycznych. Sprawowanie opieki dziennej nad dziecmi w wieku od 3 do 7 lat.
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Prace remontowo-budowlane
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Skład katalogu produktów w firmie.
"Selena" Technika Świetlna -Spółka z o.o. - 2017-09-04 - Orły (podkarpackie)
- prowadzenie sprzedaży produktów optycznych w salonie;- samodzielne prowadzenie kreatywnych działań w salonie mające na celu generowanie wzrostu firmy;- współpraca ze specjalistami, lekarzami;- prowadzenie dokumentacji sprzedażowej firmy;- asystowanie przy zamówieniach;- analiza potrzeb firmy;- zaangażowanie.
Zakład Optyczny Krzysztof Gollus - 2017-09-11 - Chojnice (pomorskie)
Kierowanie pracownikami. Negocjacje z kontrahentami. Zabezpieczenie optymalnego zaopatrzenia działu w towary handlowe. Przygotowywanie gazetek i promocji. Analizy handlowe. Rozliczanie dostaw. Kontrola cen.
Zamośćdis Sp. z o.o. - 2017-11-21 - Zamość (lubelskie)
Realizowanie zadań we współpracy z koordynatorem projektu z EFS;Wykonywanie sprawozdawczości projektowej i monitoring wskaźników projektowych.
Instytut Rozwiązań Biznesowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-12-18 - Zamość (lubelskie)