ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ Świnoujście oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Wynagrodzenie: od 2 950 PLN
Zakres obowiązków: - diagnozowanie warunków życia osoby niepełnosprawneej i wspieranie jej dążenia do usuwania wszelkich barier (psychologicznych, społecznych, architektonicznych, komunikacyjnych itp.),- uczenie i rozwijanie u osoby niepełnosprawnej umiejętniści niezbędnych do samodzielnego życia w tym zwłaszcza: a) asystowanie w codziennych czynnościach życiowych, b) podtrzymywanie uczestnictwa osoby niepełnosprawnej w życiu rodzinnym (w tym inspirowanie jej do współpracy z członkami rodziny), c) asystowanie osobie niepełnosprawnej w dotarciu do urzędów i instytucji oraz pomoc w załatwianiu spraw urzędowych (w tym pomoc w wypełnianiu dokumentów), d) wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia (w tym np. asystowanie w poszukiwaniu informacji o wolnych stanowiskach pracy, kompletowanie dokumentów, przygotowaniach do rozmowy z potencjalnym pracodawcą), e) motywowanie do aktywności w szerszym niż do tej pory zakresie i podejmowanie nowych działań,- towarzyszenie osobie niepełnosprawnej w czynnościach wspierających proces leczenia tj. pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia oraz placówek rehabilitacyjnych, pomoc w zakupie leków,- wspomaganie kształtowania właściwych relacji osoby niepełnosprawnej z innymi, w szcególności z osobami z bezpośredniego otoczenia i ze środowiska lokalnego,- podtrzymywanie procesu nawiązywania i utrzymywania kontaktu przez osobę niepełnosprawną z instytucjami i organizacjami społecznymi w celu zapewnienia optymalnych warunków do samodzielnej rehabilitacji osoby niepełnosprawnej,- doradzanie osobie niepełnosprawnej w zakresie uzyskania specjalistycznej pomocy dotyczącej przekwalifikowania zawodowego, kontaktów społecznych, uslug medycznych, rehabilitacyjnych, usług kulturalnych, rekreacji i integracji ze środowiskiem,- uczestniczenie w posiedzeniach zespołów konsultacyjnych i problemowych w sprawach osoby objętej wsparciem.
Data publikacji: 2019-05-31
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- diagnozowanie warunków życia osoby niepełnosprawneej i wspieranie jej dążenia do usuwania wszelkich barier (psychologicznych, społecznych, architektonicznych, komunikacyjnych itp.),- uczenie i rozwijanie u osoby niepełnosprawnej umiejętniści niezbędnych do samodzielnego życia w tym zwłaszcza: a) asystowanie w codziennych czynnościach życiowych, b) podtrzymywanie uczestnictwa osoby niepełnosprawnej w życiu rodzinnym (w tym inspirowanie jej do współpracy z członkami rodziny), c) asystowanie osobie niepełnosprawnej w dotarciu do urzędów i instytucji oraz pomoc w załatwianiu spraw urzędowych (w tym pomoc w wypełnianiu dokumentów), d) wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia (w tym np. asystowanie w poszukiwaniu informacji o wolnych stanowiskach pracy, kompletowanie dokumentów, przygotowaniach do rozmowy z potencjalnym pracodawcą), e) motywowanie do aktywności w szerszym niż do tej pory zakresie i podejmowanie nowych działań,- towarzyszenie osobie niepełnosprawnej w czynnościach wspierających proces leczenia tj. pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia oraz placówek rehabilitacyjnych, pomoc w zakupie leków,- wspomaganie kształtowania właściwych relacji osoby niepełnosprawnej z innymi, w szcególności z osobami z bezpośredniego otoczenia i ze środowiska lokalnego,- podtrzymywanie procesu nawiązywania i utrzymywania kontaktu przez osobę niepełnosprawną z instytucjami i organizacjami społecznymi w celu zapewnienia optymalnych warunków do samodzielnej rehabilitacji osoby niepełnosprawnej,- doradzanie osobie niepełnosprawnej w zakresie uzyskania specjalistycznej pomocy dotyczącej przekwalifikowania zawodowego, kontaktów społecznych, uslug medycznych, rehabilitacyjnych, usług kulturalnych, rekreacji i integracji ze środowiskiem,- uczestniczenie w posiedzeniach zespołów konsultacyjnych i problemowych w sprawach osoby objętej wsparciem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 950 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus dodatek za staż pracy od 5% do 20%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent osoby niepełnosprawnej*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 950 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Asystentem osoby niepełnosprawnej może być osoba, która posiada dyplom w zawodzie lub zaświadczenie o ukończeniu kwalifikacyjnego kursu zawodowego w zawodzie.
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: opieka socjalna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent osoby niepełnosprawnej*
Data dodania oferty pracy: 03.06.2019
Oferta pracy ważna do: 30.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3260504c2ce6c26439066b0930dd07fd
Podobne oferty pracy
Zgodny z programem stażu.Miejsce odbywania: Szkoła Podstawowa nr 3 im. E. Wojnowskiego w Wąbrzeźnie
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
dystrybucja pasz w terenie, pozyskanie Klientów
PHU"JARBANK"-Jarosław Kuleszczyk - 2019-05-07 - Zambrów (podlaskie)
prace związane z pozyskiwaniem i określeniem liczebności mątwika buraczanegoudział w pracach dot. analiz agrochemicznych, ocena i zbiór doświadczeń polowychStaż odbywać się będzie w Śródmieściu
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjno-organizacyjnej władz Uczelni; wspieranie pracy i działań władz Uczelni; sporządzanie stosownie do potrzeb władz Uczelni niezbędne raporty i zestawienia; odpowiedzialność za sprawną obsługę spotkań i narad władz Uczelni; zarówno na poziomie organizacyjnym jak i metorycznym
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
BOŻENA HAJDUK LEK.STOM. NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ORTODENTAL - 2018-10-05 - Chojnice (pomorskie)
Pierwsze 6 miesięcy - asystowanie w gabinecie podologicznycm w zakresie strefa brudna i czysta narzędzi, nauka obsługi urządzeń rotacyjnych, przyuczanie do zawodu. Po okresie wstępnym obsługa klienta w zakresie usług podologicznych.
Centrum Podologiczne - 2017-11-20 - Łódź (łódzkie)
wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, weryfikacja dokumentów, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Sieradz (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Sulejówek (mazowieckie)
Dekretacja dokumentów księgowych, przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz GUS
" SIM KOŁO" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-06-04 - Koło (wielkopolskie)
s
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Barlinek (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowanie materiałów, pomoc robotnikom budowlanym, wykonywanie prostych czynności remontowo-budowlanych, prace porządkowe.
IULIIA GRODETSKA YOLANTA - 2018-07-03 - Wieliczka (małopolskie)
obsługa księgowo-finansowa, obsługa komputera i urządeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Lubań (dolnośląskie)
Do obowiązków asystenta osoby niepełnosprawnej Centrum IntegracjiSpołecznej należeć będzie: 1. Ścisła współpraca z osobąniepełnosprawną i personelem Centrum, 2. wsparcie mobilne ipielęgnacyjne oraz inne niezbędne wynikające ze stopnia i rodzajuniepełnosprawności 3. współuczestnictwo i wsparcie w zakresierealizacji Indywidualnego Programu Zatrudnienia Socjalnego przez ON4. wsparcie w organizowanie stanowiska pracy w Centrum oraz napraktykach zawodowych, 5. asystowanie w zajęciach praktycznych iteoretycznych wraz z instruktorem pracowni, 6. współopracowanieprogramu zajęć dla uczestnika CIS we współpracy z instruktorem zdostosowaniem do jego możliwości psychofizycznych, 7. Dbanie ozasady BHP uczestników podczas zajęć, 8. Wykonywanie, wuzasadnionych przypadkach zadań dodatkowych nie objętychzakresem czynności, ale zgodnych ze Statusem, regulaminem ispecyfiką pracy Centrum Integracji Społecznej i usprawnianiemfunkcjonowania ON zgodnie z poleceniem kierownika. 9. Opiniowaniemożliwości i kompetencji zgodnie z obserwacjami, motywowanie orazzachęcanie do podejmowania zadań
Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne - 2017-02-08 - Irządze (śląskie)
wsparcie prac w obsłudze prawnej działu, przygotowanie kompletowaniu, analizowaniu dokumentacji działu
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Jacewo (kujawsko-pomorskie)
Samodzielne przygotowywanie posiłków
Ośrodek Rehabilitacyjno - Leczniczy "Sosnowa Aleja" Sp. z o.o - 2017-10-02 - Wardzyn (łódzkie)
Prowadzenie działań mających na celu wsparcie rodziny przeżywającej trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych, prowadzenie stosownej dokumentacji.
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Więcborku - 2015-12-11 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)
Księgowość, zarządzanie dokumentacją księgową.
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów, prowadzenie działalności handlowej, pozyskiwanie nowych klientów, prezentacja oferty, kontakty z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Mostówka (mazowieckie)
ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH, UKŁADANIE GLAZURY, SZPACHLOWANIE, KŁADZENIE GŁADZI, TYNKÓW, MONTAŻ OKIEN I DRZWI, ARMATURY SANITARNEJ, PRACE ZWIĄZANE Z WYKOŃCZENIEM WNĘTRZ, WYKONYWANIE PRAC ZLECONYCH PRZEZ PRACODAWCĘ I INNE
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Samice (łódzkie)
WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU, PROWADZENIE I AKTUALIZACJA BAZ DANYCH, NADZOROWANIE PRZYGOTOWANIA UMÓW DLA KLIENTÓW, OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ, NADZÓR NAD OBIEGIEM DOKUMENTÓW, KREOWANIE SPOSOBÓW PODNOSZENIA PRODUKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ W OBRĘBIE ADMINISTRACJI, KONTROLA PRAWIDŁOWOŚCI I TERMINOWOŚCI WYSTAWIANIA DOKUMENTÓW, PRZYGOTOWYWANIE RÓŻNEGO RODZAJU RAPORTÓW, ZAPEWNIENIE BIEŻĄCEJ OBSŁUGI SEKRETARIATU, EDYCJA ORAZ FORMATOWANIE DOKUMENTÓW, PROWADZENIE TERMINARZA SPOTKAŃ, DBANIE O WARUNKI POWIERZCHNI BIUROWEJ;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY, SYSTEMATYCZNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ I TERMINOWOŚĆ, BARDZO DOBRA ZNAJOMOSĆ PAKIETU MS OFFICE, ŁATWOŚĆ W UCZENIU SIĘ NOWYCH NARZĘDZI KOMPUTEROWYCH, WYSOKIE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE I PRACY W ZESPOLE, UMIEJĘTNOŚĆ PROWADZENIA ROZMÓW TELEFONICZNYCH, ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOSCI, DOŚWIADCZENIE W PRACY ADMINISTRACYJNEJ ZWIĄZANEJ ZE ZBIERANIEM I ANALIZĄ DOKUMENTACJI;CV NA ADRES E-MAIL: olszewska.maria (at) aviva.com.pl
MARIA OLSZEWSKA - 2016-01-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-kontrola stanu magazynowego;-składanie zamówień i kontrola zamówień;-poszukiwanie nowych dostawców/klientów;-wsparcie innych pracowników działu;preferowany kontakt e-maila : k.bernacka (at) globalcosmed.eu
"Global Cosmed" Spółka Akcyjna - 2018-04-19 - Świętochłowice (śląskie)
Praca w czasie pomiarów geodezyjnych-terenowych,prace kameralne.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Płock (mazowieckie)
przeprowadzanie operacji kontrolnych i pomiarowych, zgodnie z wymaganiami dokumnetacji i wiedzą techniczną,kontrola jakościowa w oparciu o normy, potwierdzanie zgodności lub niezgodności materiałów gotowych, przeprowadzanie badań nieniszczących UT, przeprowadzanie badań spektrometrem iskrowym, zwalnianie wyrobów gotowych do sprzedaży, analiza i ocena otrzymywanych wyników badań, sporządzanie protokołów z badań, prawidłowe użytkowanie i przechowywanie sprzętu kontrolno-pomiarowego
Akrostal Produkcja Sp. z o. o. Sp.k. - 2016-07-06 - Garbatka (wielkopolskie)
zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów m.in. dokonywanie analizy akt sprawy we własnym zakresie, kontrolowanie stanu spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego lub sąd, sporządzanie odpowiedzi na pisma.
Sąd Rejonowy w Legionowie - 2019-03-18 - Legionowo (mazowieckie)
wykonywanie obowiązków asystenta projektanta w ramach wykonywanych przez firmę kontraktów dotyczących branży drogowej
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE ANDRZEJ MIOTK - 2019-04-12 - Starogard Gdański (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
Osbługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu, pomoc protetykowi w sprzedaży i doborze aparatów słuchowych, zapisywanie pacjentów w kalendarzu wizyt.
ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Kalisz (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Kępice (pomorskie)