ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ Irządze oferta pracy Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne
Stanowisko: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Do obowiązków asystenta osoby niepełnosprawnej Centrum IntegracjiSpołecznej należeć będzie: 1. Ścisła współpraca z osobąniepełnosprawną i personelem Centrum, 2. wsparcie mobilne ipielęgnacyjne oraz inne niezbędne wynikające ze stopnia i rodzajuniepełnosprawności 3. współuczestnictwo i wsparcie w zakresierealizacji Indywidualnego Programu Zatrudnienia Socjalnego przez ON4. wsparcie w organizowanie stanowiska pracy w Centrum oraz napraktykach zawodowych, 5. asystowanie w zajęciach praktycznych iteoretycznych wraz z instruktorem pracowni, 6. współopracowanieprogramu zajęć dla uczestnika CIS we współpracy z instruktorem zdostosowaniem do jego możliwości psychofizycznych, 7. Dbanie ozasady BHP uczestników podczas zajęć, 8. Wykonywanie, wuzasadnionych przypadkach zadań dodatkowych nie objętychzakresem czynności, ale zgodnych ze Statusem, regulaminem ispecyfiką pracy Centrum Integracji Społecznej i usprawnianiemfunkcjonowania ON zgodnie z poleceniem kierownika. 9. Opiniowaniemożliwości i kompetencji zgodnie z obserwacjami, motywowanie orazzachęcanie do podejmowania zadań
Data publikacji: 2017-02-08
Lokalizacja: Irządze (śląskie)
Pracodawca: Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:42-446 Irządze, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do obowiązków asystenta osoby niepełnosprawnej Centrum IntegracjiSpołecznej należeć będzie: 1. Ścisła współpraca z osobąniepełnosprawną i personelem Centrum, 2. wsparcie mobilne ipielęgnacyjne oraz inne niezbędne wynikające ze stopnia i rodzajuniepełnosprawności 3. współuczestnictwo i wsparcie w zakresierealizacji Indywidualnego Programu Zatrudnienia Socjalnego przez ON4. wsparcie w organizowanie stanowiska pracy w Centrum oraz napraktykach zawodowych, 5. asystowanie w zajęciach praktycznych iteoretycznych wraz z instruktorem pracowni, 6. współopracowanieprogramu zajęć dla uczestnika CIS we współpracy z instruktorem zdostosowaniem do jego możliwości psychofizycznych, 7. Dbanie ozasady BHP uczestników podczas zajęć, 8. Wykonywanie, wuzasadnionych przypadkach zadań dodatkowych nie objętychzakresem czynności, ale zgodnych ze Statusem, regulaminem ispecyfiką pracy Centrum Integracji Społecznej i usprawnianiemfunkcjonowania ON zgodnie z poleceniem kierownika. 9. Opiniowaniemożliwości i kompetencji zgodnie z obserwacjami, motywowanie orazzachęcanie do podejmowania zadań
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Irządze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zawierciański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Irządze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent osoby niepełnosprawnej*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. min. średnie preferowane wyższe pedagogiczne, ukończony kurs opiekuna medycznego/opieuna osoby niepełnosprawnej, komunikatywna znajomość języka obcego
Nazwa pracodawcy: Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Adres pracodawcy:
42-446 Irządze, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Preferowana forma kontaktów i częstotliwość:Składanie oferty do 13.02.2017 do godz. 13,00 Gimnazjum wIrządzach.Sala szkoleniowa w Centrum Integracji Społecznej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: zawierciański
Gmina pracodawcy: Irządze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Irządze
Profil działalności pracodawcy: działalnośc pozostałych organizacji
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent osoby niepełnosprawnej*
Data dodania oferty pracy: 08.02.2017
Oferta pracy ważna do: 13.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sporządzanie wezwań do zapłaty, pozwów, pism procesowych
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Grabowiec (mazowieckie)
Przeprowadzanie badań satysfakcji klientów; raportowanie wyników; prowadzenie rozmów z klientami; aktualizowanie bazy.
TIRSPED Sp. z o.o. - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa programu administracyjnego; redagowanie tekstów pism, biuletynów; wprowadzanie, weryfikacji i archiwizowanie danych powstałych w procesie handlowym; nadzorowanie zgodności procesu w przebiegu dokumentacji; kontroling standardów firmy; nadzór nad projektami w realizacji; aktywność w inicjonowaniu nowych rozwiązań; redagowanie ofert handlowych oraz arządzanie pełną dokumentacją handlową; monitoring bieżącej współpracy z klientami; raportowanie wyników; bieżące wsparcie działu handlowego w realizacji celów; organizacja i przygotowanie wizyt kontrahentów w firmie; praca w godzinach 09:00-17:00
Eko-Rent Sp. z o.o - 2016-02-11 - Opole (opolskie)
power do 30 r. życia
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Realizacja wyznaczonych zadań związanych z obsługą biznesową firmy, prowadzenie terminarza spotkań Prezesa, organizacja i obsługa logistyczna spotkań, analiza możliwości nawiązania branżowych kontaktów biznesowych w obszarach wskazanych przez Zarząd. Sporządzanie raportów, analiz i zestawień na podstawie powierzonych materiałów, praca z udostępnionymi wewnętrznymi bazami. Prezentacja firmy podczas spotkań i targów.
HODOWLA SOI AGROYOUMIS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Wprowadzanie danych do progarmów finansowo- księgowych; układanie i segregowanie dokumentów; kontakt z Urzędem Skarbowym, ZUS; odbiór dokumentów od klientów; kontakt z klientami; archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Wichulec (kujawsko-pomorskie)
Przestrzeganie bhp i p.poż opieka i pomoc dzieciom niepełnosprawnym, pomoc w prowadzeniu zajęć z dziećmi niepełnosprawnymi, karmienie, przebieranie, opieka podczas dowozu:przywozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych.
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Parczewie - 2017-02-24 - Parczew (lubelskie)
projektowanie sieci sanitarnych
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Koprzywnica (świętokrzyskie)
prowadzenie bieżącej obsługi klientów (opracowywanie zamówień, fakturowanie, odpowiadać na zapytania, przyjmowanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
prowadzenie dokumentacji zarządu, organizacja spotkań i podróży słuzbowych zarządu
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Mońki (podlaskie)
osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pomoc osobie pelniącej funkcję szefa kuchni i wykonywanie jego poleceń w ramach czynności właściwych na tym stanowisku;wymagania:ukończony co najmniej trzymiesięczny kurs/szkolenie w kuchni indyjskiej i kontynentalnej potwierdzony dyplomem, dobra znajomość kuchni indyjskiej i kontynentalnej, uprawnienia-możliwość pracy przy pożywieniu, trzymiesięczne doświadczenie w wymienionych wyżej specjalizacjach, bardzo dobry hindi i punjabi, komunikatywny angielski;Dodatkowe informacje: możliwość zakwaterowania, koszty pomocy prawnej związanej z przyjazdem do Polski i zatrudnieniem, koszty dojazdu do Polski, zapewnienie wyżywnienia.
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca jako asytent sędziego. Szczegóły dotyczące naboru znajdują się na stronie: www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.plDodatkowe informacje związane z ogłoszonym konkursem można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu pod numerem 71 74 81 130, 71 74 81 131.Wymagane dokumenty należy złożyć do dnia 2.02.2018 r. w Biurze Podawczym Sądów Rejonowych przy ul. Podwale 30, pokój nr 60A, w godzinach urzędowania sądu lub drogą pocztową na adres: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu, ul. Podwale 30, 50-040 Wrocław, wymagane dokumenty należy składaćw zamkniętych kopertach z dopiskiem: "Konkurs na stanowisko asystenta sedziego w Sądzie rejonowym dla Wrocławia -Śródmieścia we Wrocławiu".Oferta dostępna w sali E.
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu - 2018-01-16 - Wrocław (dolnośląskie)
reklamowanie i promowanie towarów,utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Jabłonowo (mazowieckie)
koordynacja transportu, pozyskiwanie kontrachentów, obieg dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Błonie (mazowieckie)
Prowadzenie sekretariatu, obsługa interesantów w dziale sprzedaży
DIP TEXTIL Sp. j. D. Karbowski, P. Głębowski - 2016-08-10 - Kalisz (wielkopolskie)
Asystent do spraw administracyjno - biurowych (branża klimatyzacyjno - wentylacyjna).
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie i wypiek pizzy. Praca 2dni/2dni wg ustalonych grafików w godz. 12-23.00.
"JOTA" SPÓŁKA CYWILNA JOLANTA KOCUR, PIOTR PUCHEJDA - 2017-01-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Otmuchów (opolskie)
pomoc przy organizacji eventów - szkoleń, warsztatów, wykładówpomoc w sprawach administracyjno biurowychrecepcja-nadzorowanie harmonogramów, kontakty personalne, mailowe i telefoniczne z klientami i partnerami, social media, marketing
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Sopot (pomorskie)
Asystent nauczyciela / nabór staż do 30 r. ż. PO WER
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Pabianice (łódzkie)
Prowadzenie ewidencji VAT, księgowanie wpłat, prowadzenie dokumentacji środków trwałych, prowadzenie dokumentacji kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Padew Narodowa (podkarpackie)
obsługa programów, wystawianie polis, obsługa urządzeń biurowych, administrowanie danych, umawianie spotkań, telefoniczny marketing
Mirosława Kowalkowska - 2016-08-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie sekretariatu Spółki oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu - organizacja podróży służbowych - łączenie rozmów telefonicznych (również w języku angielskim) - prowadzneieni rejestru korespondencji - przygotowywanie pism i dokumentów - zapewnienie i koordynowianie sprawnego przepływu dokumentów i informacji - archiwizacja dokumentacji Spółki - kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi
TELZAS Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Jabłonowo (mazowieckie)
Utrzymanie stanu sanitarno-epidemiologicznego na terenie krytej pływalni.
Kryta Pływalnia Sportowo-Rekreacyjna w Bolesławcu Sp. z o.o. - 2016-01-08 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Wilków (opolskie)
Wykonywanie podstawowych czynności księgowych wspomagających pracę wykwalifikowanego księgowego zgodnie z przepisami prawa rachunkowego i podatkowego oraz wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w danej jednostce organizacyjnej;
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Zbrosławice (śląskie)
Serwis pralek.
SERWIS ELDOM ARTUR KURZAWA - 2017-08-04 - Gdynia (pomorskie)
Wykonywanie zadań dotyczących prac projektowych przydzielonych przez przełożonego z należytą starannością.Wykonywanie dokumentacji projektowej przy użyciu dostępnego oprogramowania. W zależności od posiadanych kompetencji modelowanie 3D przy użyciu dostępnego oprogramowania. Obliczenia statyczne prostych elementów przy użyciu dostępnego oprogramowania. Współpraca z członkami zespołu projektowego.Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.Realizację ciekawych i różnorodnych projektów.
MTA Engineering Sp. z o.o. - 2017-07-05 - Rzeszów (podkarpackie)