ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ Irządze oferta pracy Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Do obowiązków asystenta osoby niepełnosprawnej Centrum IntegracjiSpołecznej należeć będzie: 1. Ścisła współpraca z osobąniepełnosprawną i personelem Centrum, 2. wsparcie mobilne ipielęgnacyjne oraz inne niezbędne wynikające ze stopnia i rodzajuniepełnosprawności 3. współuczestnictwo i wsparcie w zakresierealizacji Indywidualnego Programu Zatrudnienia Socjalnego przez ON4. wsparcie w organizowanie stanowiska pracy w Centrum oraz napraktykach zawodowych, 5. asystowanie w zajęciach praktycznych iteoretycznych wraz z instruktorem pracowni, 6. współopracowanieprogramu zajęć dla uczestnika CIS we współpracy z instruktorem zdostosowaniem do jego możliwości psychofizycznych, 7. Dbanie ozasady BHP uczestników podczas zajęć, 8. Wykonywanie, wuzasadnionych przypadkach zadań dodatkowych nie objętychzakresem czynności, ale zgodnych ze Statusem, regulaminem ispecyfiką pracy Centrum Integracji Społecznej i usprawnianiemfunkcjonowania ON zgodnie z poleceniem kierownika. 9. Opiniowaniemożliwości i kompetencji zgodnie z obserwacjami, motywowanie orazzachęcanie do podejmowania zadań

Data publikacji: 2017-02-08

Lokalizacja: Irządze (śląskie)

Pracodawca: Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
42-446 Irządze, powiat: zawierciański, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do obowiązków asystenta osoby niepełnosprawnej Centrum IntegracjiSpołecznej należeć będzie: 1. Ścisła współpraca z osobąniepełnosprawną i personelem Centrum, 2. wsparcie mobilne ipielęgnacyjne oraz inne niezbędne wynikające ze stopnia i rodzajuniepełnosprawności 3. współuczestnictwo i wsparcie w zakresierealizacji Indywidualnego Programu Zatrudnienia Socjalnego przez ON4. wsparcie w organizowanie stanowiska pracy w Centrum oraz napraktykach zawodowych, 5. asystowanie w zajęciach praktycznych iteoretycznych wraz z instruktorem pracowni, 6. współopracowanieprogramu zajęć dla uczestnika CIS we współpracy z instruktorem zdostosowaniem do jego możliwości psychofizycznych, 7. Dbanie ozasady BHP uczestników podczas zajęć, 8. Wykonywanie, wuzasadnionych przypadkach zadań dodatkowych nie objętychzakresem czynności, ale zgodnych ze Statusem, regulaminem ispecyfiką pracy Centrum Integracji Społecznej i usprawnianiemfunkcjonowania ON zgodnie z poleceniem kierownika. 9. Opiniowaniemożliwości i kompetencji zgodnie z obserwacjami, motywowanie orazzachęcanie do podejmowania zadań

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Irządze

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zawierciański

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Irządze

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent osoby niepełnosprawnej*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.02.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. min. średnie preferowane wyższe pedagogiczne, ukończony kurs opiekuna medycznego/opieuna osoby niepełnosprawnej, komunikatywna znajomość języka obcego

Nazwa pracodawcy: Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu

Adres pracodawcy:
42-446 Irządze, powiat: zawierciański, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Preferowana forma kontaktów i częstotliwość:Składanie oferty do 13.02.2017 do godz. 13,00 Gimnazjum wIrządzach.Sala szkoleniowa w Centrum Integracji Społecznej.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: zawierciański

Gmina pracodawcy: Irządze

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Irządze

Profil działalności pracodawcy: działalnośc pozostałych organizacji

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent osoby niepełnosprawnej*

Data dodania oferty pracy: 08.02.2017

Oferta pracy ważna do: 13.02.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT PRAWNY - od 3 486 PLN

sporządzanie wezwań do zapłaty, pozwów, pism procesowych
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Grabowiec (mazowieckie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 2 060 PLN

Przeprowadzanie badań satysfakcji klientów; raportowanie wyników; prowadzenie rozmów z klientami; aktualizowanie bazy.
TIRSPED Sp. z o.o. - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT DS. HANDLOWYCH I ADMINISTRACJI - od 2 800 PLN

Obsługa programu administracyjnego; redagowanie tekstów pism, biuletynów; wprowadzanie, weryfikacji i archiwizowanie danych powstałych w procesie handlowym; nadzorowanie zgodności procesu w przebiegu dokumentacji; kontroling standardów firmy; nadzór nad projektami w realizacji; aktywność w inicjonowaniu nowych rozwiązań; redagowanie ofert handlowych oraz arządzanie pełną dokumentacją handlową; monitoring bieżącej współpracy z klientami; raportowanie wyników; bieżące wsparcie działu handlowego w realizacji celów; organizacja i przygotowanie wizyt kontrahentów w firmie; praca w godzinach 09:00-17:00
Eko-Rent Sp. z o.o - 2016-02-11 - Opole (opolskie)

ASYSTENT PRZETWARZANIA DANYCH - 997,4 PLN

power do 30 r. życia
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT PREZESA - od 2 200 PLN

Realizacja wyznaczonych zadań związanych z obsługą biznesową firmy, prowadzenie terminarza spotkań Prezesa, organizacja i obsługa logistyczna spotkań, analiza możliwości nawiązania branżowych kontaktów biznesowych w obszarach wskazanych przez Zarząd. Sporządzanie raportów, analiz i zestawień na podstawie powierzonych materiałów, praca z udostępnionymi wewnętrznymi bazami. Prezentacja firmy podczas spotkań i targów.
HODOWLA SOI AGROYOUMIS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Wprowadzanie danych do progarmów finansowo- księgowych; układanie i segregowanie dokumentów; kontakt z Urzędem Skarbowym, ZUS; odbiór dokumentów od klientów; kontakt z klientami; archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Wichulec (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA KSZTAŁCENIA SPECJALNEGO - od 1 500 PLN

Przestrzeganie bhp i p.poż opieka i pomoc dzieciom niepełnosprawnym, pomoc w prowadzeniu zajęć z dziećmi niepełnosprawnymi, karmienie, przebieranie, opieka podczas dowozu:przywozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych.
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Parczewie - 2017-02-24 - Parczew (lubelskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 000 PLN

projektowanie sieci sanitarnych
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Koprzywnica (świętokrzyskie)

ASYSTENTKA DZIAŁU HANDLOWEGO - 1 850 - 2 500 PLN

prowadzenie bieżącej obsługi klientów (opracowywanie zamówień, fakturowanie, odpowiadać na zapytania, przyjmowanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - 997,4 PLN

prowadzenie dokumentacji zarządu, organizacja spotkań i podróży słuzbowych zarządu
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Mońki (podlaskie)

ASYSTENT SZEFA KUCHNI - od 2 400 PLN

osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pomoc osobie pelniącej funkcję szefa kuchni i wykonywanie jego poleceń w ramach czynności właściwych na tym stanowisku;wymagania:ukończony co najmniej trzymiesięczny kurs/szkolenie w kuchni indyjskiej i kontynentalnej potwierdzony dyplomem, dobra znajomość kuchni indyjskiej i kontynentalnej, uprawnienia-możliwość pracy przy pożywieniu, trzymiesięczne doświadczenie w wymienionych wyżej specjalizacjach, bardzo dobry hindi i punjabi, komunikatywny angielski;Dodatkowe informacje: możliwość zakwaterowania, koszty pomocy prawnej związanej z przyjazdem do Polski i zatrudnieniem, koszty dojazdu do Polski, zapewnienie wyżywnienia.
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - do 3 600 PLN

Praca jako asytent sędziego. Szczegóły dotyczące naboru znajdują się na stronie: www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.plDodatkowe informacje związane z ogłoszonym konkursem można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu pod numerem 71 74 81 130, 71 74 81 131.Wymagane dokumenty należy złożyć do dnia 2.02.2018 r. w Biurze Podawczym Sądów Rejonowych przy ul. Podwale 30, pokój nr 60A, w godzinach urzędowania sądu lub drogą pocztową na adres: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu, ul. Podwale 30, 50-040 Wrocław, wymagane dokumenty należy składaćw zamkniętych kopertach z dopiskiem: "Konkurs na stanowisko asystenta sedziego w Sądzie rejonowym dla Wrocławia -Śródmieścia we Wrocławiu".Oferta dostępna w sali E.
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu - 2018-01-16 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 200 PLN

reklamowanie i promowanie towarów,utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Jabłonowo (mazowieckie)

ASYSTENT SPEDYTORA - 997,4 PLN

koordynacja transportu, pozyskiwanie kontrachentów, obieg dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Błonie (mazowieckie)

ASYSTENT - od 2 000 PLN

Prowadzenie sekretariatu, obsługa interesantów w dziale sprzedaży
DIP TEXTIL Sp. j. D. Karbowski, P. Głębowski - 2016-08-10 - Kalisz (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH - od 2 100 PLN

Asystent do spraw administracyjno - biurowych (branża klimatyzacyjno - wentylacyjna).
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Kraków (małopolskie)

PIZZERMAN-KUCHARZ - 13 - 16 PLN

Przygotowywanie i wypiek pizzy. Praca 2dni/2dni wg ustalonych grafików w godz. 12-23.00.
"JOTA" SPÓŁKA CYWILNA JOLANTA KOCUR, PIOTR PUCHEJDA - 2017-01-25 - Bielsko-Biała (śląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Otmuchów (opolskie)

ASYSTENT BIUROWY MENADŻERA (RPO) - 997,4 PLN

pomoc przy organizacji eventów - szkoleń, warsztatów, wykładówpomoc w sprawach administracyjno biurowychrecepcja-nadzorowanie harmonogramów, kontakty personalne, mailowe i telefoniczne z klientami i partnerami, social media, marketing
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Sopot (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - 997,4 PLN

Asystent nauczyciela / nabór staż do 30 r. ż. PO WER
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Pabianice (łódzkie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Prowadzenie ewidencji VAT, księgowanie wpłat, prowadzenie dokumentacji środków trwałych, prowadzenie dokumentacji kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Padew Narodowa (podkarpackie)

ASYSTENT BIUROWY(NR 5858) - 500 - 600 PLN

obsługa programów, wystawianie polis, obsługa urządzeń biurowych, administrowanie danych, umawianie spotkań, telefoniczny marketing
Mirosława Kowalkowska - 2016-08-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT/KA W BIURZE ZARZĄDU - od 2 000 PLN

- prowadzenie sekretariatu Spółki oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu - organizacja podróży służbowych - łączenie rozmów telefonicznych (również w języku angielskim) - prowadzneieni rejestru korespondencji - przygotowywanie pism i dokumentów - zapewnienie i koordynowianie sprawnego przepływu dokumentów i informacji - archiwizacja dokumentacji Spółki - kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi
TELZAS Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 14 PLN

wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Jabłonowo (mazowieckie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWO-GOSPODARCZY - od 11,01 PLN

Utrzymanie stanu sanitarno-epidemiologicznego na terenie krytej pływalni.
Kryta Pływalnia Sportowo-Rekreacyjna w Bolesławcu Sp. z o.o. - 2016-01-08 - Bolesławiec (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI 1326 - od 1 850 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Wilków (opolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Wykonywanie podstawowych czynności księgowych wspomagających pracę wykwalifikowanego księgowego zgodnie z przepisami prawa rachunkowego i podatkowego oraz wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w danej jednostce organizacyjnej;
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Zbrosławice (śląskie)

ELEKTROMECHANIK - do 3 500 PLN

Serwis pralek.
SERWIS ELDOM ARTUR KURZAWA - 2017-08-04 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTENTA - od 3 200 PLN

Wykonywanie zadań dotyczących prac projektowych przydzielonych przez przełożonego z należytą starannością.Wykonywanie dokumentacji projektowej przy użyciu dostępnego oprogramowania. W zależności od posiadanych kompetencji modelowanie 3D przy użyciu dostępnego oprogramowania. Obliczenia statyczne prostych elementów przy użyciu dostępnego oprogramowania. Współpraca z członkami zespołu projektowego.Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.Realizację ciekawych i różnorodnych projektów.
MTA Engineering Sp. z o.o. - 2017-07-05 - Rzeszów (podkarpackie)