ASYSTENT ZARZĄDU Mońki oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT ZARZĄDU
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji zarządu, organizacja spotkań i podróży słuzbowych zarządu
Data publikacji: 2016-07-28
Lokalizacja: Mońki (podlaskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Mońki, powiat: moniecki, woj: podlaskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji zarządu, organizacja spotkań i podróży słuzbowych zarządu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mońki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: moniecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 22.08.2016
Data zakończenia pracy: 21.02.2017
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mońkach
Adres pracodawcy:
Wyzwolenia 22, 19-100 Mońki, powiat: moniecki, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: moniecki
Gmina pracodawcy: Mońki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mońki
Ulica pracodawcy: Wyzwolenia
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mońkach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 28.07.2016
Oferta pracy ważna do: 22.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.07.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
prace rozbiórkowe i porzadkowe na placu budowy, CV na e-maila:biuro (at) avit.pl
AVIT SP Z O.O - 2017-05-19 - Strzelin (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Montowanie rur, szpachlowanie, malowanie, układanie płytek, układanie kostki brukowej, praca na elewacjach, prace wykończeniowe.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Kraków (małopolskie)
Udzielanie pomocy nauczycielom prowadzącym zajęcia edukacyjne w doborze metod pracy z uczniem niepełnosprawnym lub niedostosowanym społecznie. Prowadzenie lub organizowanie różnego rodzaju form pomocy pedagogicznej i psychologicznej dla dzieci i ich rodziców.
Zespół Szkół w Legionowie - 2016-10-03 - Legionowo (mazowieckie)
Wszelkie niezbędne informacje dotyczące konkursu znajdują się na stronie internetowej: www.rybnik.sr.gov.pl, zakładka: oferty pracy lub telefonicznie. Podania należy składać w terminie do dnia 29.03.2017 r.
SĄD REJONOWY W RYBNIKU - 2017-03-20 - Rybnik (śląskie)
częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Jabłonowo (mazowieckie)
nawiązanie kontaktów z urzędamiprowadzenie kalendarza pracprzegląd mediówpomoc w recepcji obywateliuzupełnianie strony internetowej, fecebooka, twitera, prowadzenie kancelarii, archiwizacji dokumnetów, organizacja dyżurów senatorskich w terenie, doraźne wyjazdy na terenie okręgu wyborczegoStaż odbywać będzie się w Śródmieściu
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca biurowa, również w ternie przy pomiarach geodezyjnych.
USŁUGI GEODEZYJNE STANISŁAW WOJCIECHOWSKI - 2017-10-12 - Kalisz (wielkopolskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu - zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL.- Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Młodszy Konsultant ds. Sprzedaży.- Miejsce pracy: Katowice.- Opis stanowiska: Telefoniczna obsługa Kluczowych Klientów Hurtowni (apteki), przyjmowanie zamówień na produkty farmaceutyczne, aktywna sprzedaż oraz informowanie klientów o bieżących promocjach, budowanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami.- Firma oferuje: stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowy, możliwość zdobycia cennego doświadczenia, udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe, wsparcie osób z doświadczeniem, pracę w lokalizacji bardzo dobrze skomunikowanej z centrum Katowic i miastami ościennymi.- Wynagrodzenie: 1000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 17:00-21:00 lub 18:00-22:00 i wybrane weekendy. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów interpersonalnych, dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole, podstawowa obsługa komputera, gotowość do podjęcia pracy zmianowej i wybrane weekendy lub pracy w godzinach popołudniowych (17:00-21:00 lub 18:00-22:00) i wybrane weekendy, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zakresie telefonicznego kontaktu z klientem.
"FARMATEKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-12 - Katowice (śląskie)
zgodny z wykonywanym zawodem
Biuro Turystyczne LUBATUR Spółka Jawna Robert Lubomski, Anna Lubomska - 2018-02-26 - Będzin (śląskie)
ORGANIZACJA DNIA ZGODNIE Z PLANEM PRZEŁOŻONEGO. OBSŁUGA BIURA, OBSŁUGA INTERESANTA OBSŁUGA CENTRALI TELEFONICZNEJ OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KOMPUTERA POZYSKIWANIE ZLECEŃ WYSZUKIWANIE OFERT NIERUCHOMOŚCI PRZYGOTOWYWANIE OFERT DO SPRZEDAŻY PREZENTACJE NIERUCHOMOŚCI
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Karwieńskie Błoto Pierwsze (pomorskie)
segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, sprawdzanie zapisów kont księgowych
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Łosice (mazowieckie)
-obsługa wózka widłowego, -rozwożenie detali po określonychdziałach produkcyjnych, -dbanie o ład i porządek w miejscu pracy,-przestrzeganie przepisów BHP.
"TRENKWALDER & PARTNER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-29 - Kłodzko (dolnośląskie)
Pomoc przy tworzeniu grafik, wideo i inne działania marketingu internetowego.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Kapuściska
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca przy maszynach w ruchu - produkcja zamków i wkładek - obsługa frezarki
ŁUCZNIK-LOCKPOL Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Łódź (łódzkie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa gilotyny (nadzór nad procesem cięcia oraz kontrola jakości wykonywanej pracy), utrzymanie porządku i czystości na stanowisku pracy, praca na hali produkcyjnej w Rumi.
CLIMA GOLD Sp. z o. o. - 2017-08-02 - Rumia (pomorskie)
bieżąca obsługa prawna i reprezentacja interesów podmiotów współpracujących z przedsięiorcą
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Tarnów (małopolskie)
przygotowywanie i analizowani materiałów wejściowych do opracowywań urbanistycznych i zwiazanych z zagospodarowaniem przestrzeni, udzial w pracach urbanistycznych i zwiazanychz zagospodarowaniem przestrzeni
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Biała Podlaska (lubelskie)
wsparcie prezesa w codziennej pracy i organizacja wyjazdów (Rosja, Słowacja, Szwajcaria, Ukraina)
UMC Poland Sp. z o.o. - 2015-12-09 - Ostaszewo (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe, archiwizowanie dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, tworzenie grafików
Ośrodek Wspierania Rozwoju Neuromind Małgorzata Tchurz - 2017-03-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
praca w kuchni, obsługa klientów, przygotowywanie posiłków
"GTR" PATRYK PIKUŁA W ŻOŁYNI - 2018-02-06 - Żołynia (podkarpackie)
- Praca u brokera ubezpieczeniowego u Biurze Prawnym i Odszkodowań w zakresie spraw prawno - ubezpieczeniowych.- Zakres obowiązków:1. Pozyskiwanie informacji o tematyce ubezpieczeniowej z Internetu i innych źródeł.2. Przetwarzanie i analizowanie pozyskiwanych informacji.3. Tworzenie i redagowanie tekstów.4. Umieszczeniu tekstów w Internecie.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny: 25.01.2016 r. do 25.04.2016 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagana wysoka sprawność w wykorzystywaniu nowoczesnych środków komunikacji. Umiejętność pracy w zespole. Biegłej znajomości pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point). Bardzo dobra znajomość języka polskiego. Cechy kandydata: DOCIEKLIWOŚĆ, ZAANGAŻOWANIE, DETERMINACJA, KREATYWNOŚĆ, STARANNOŚĆ. Mile widziana znajomość j. angielskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu dobrym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: wilk (at) akmabrokers.com.pl
AKMA-BROKERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-12 - Katowice (śląskie)
Realizowanie programu nauczania
ZESPÓŁ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH w DRZYCIMIU - 2017-02-27 - Drzycim (kujawsko-pomorskie)
- Wykonywanie prac projektowych w branży mechanicznej według wskazówek i w porozumieniu z prowadzącym projektem.- Wykonywanie nadzoru autorskiego nad wdrażanymi projektami.- Sprawdzanie dokumentacji.- Inne prace zlecone przez przełożonego ze swojego zakresu działania.
IZOPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
asystent projektanta w dziale sieci trakcyjnych
Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu Sp. z o.o. - 2017-04-03 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klienta, praca na kasie, praca na sali sprzedaży, praca na stoisku mięsnym. Wykształcenie min. zasadnicze zawodowe. Mile widziane: książeczka Sanepid-u, doświadczenie zawodowe w handlu. Tel. 665 941 451 Marcin Kroczyński. Cv na adres e-mail: marcin.kroczynski (at) marketdino.pl
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-20 - Krzeszyce (lubuskie)
Asystent nauczyciela sprawuje opiekę nad dzieckiem niepełnosprawnym podczas zajęć lekcyjnych i przerw. Pomaga nauczycielowi przedmiotu w organizacji przestrzeni edukacyjnej.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Czynności organizacyjne, obowiązki o charakterze biurowym, wyznaczanym na bieżącoprzez przełożonych działu sprzedaży mebli, odbycieprzeszkolenia i zapoznanie się z oprogramowaniem Corpus 4 PRO i docelowo przygotowanie oferty dla klientów. Praca w godzinach 08.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Nochowo (wielkopolskie)