ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Koło oferta pracy " SIM KOŁO" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Dekretacja dokumentów księgowych, przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz GUS
Data publikacji: 2019-06-04
Lokalizacja: Koło (wielkopolskie)
Pracodawca: " SIM KOŁO" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ASNYKA 35, 62-600 Koło, powiat: kolski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dekretacja dokumentów księgowych, przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz GUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koło
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koło
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.06.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent do spraw księgowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana znajomość ustawy o rachunkowości, mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy:
" SIM KOŁO" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kole
Adres pracodawcy:
ASNYKA 35, 62-600 Koło, powiat: kolski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Na spotkanie rekrutacyjne z pracodawcą należy umówić się wcześniej telefonicznie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kolski
Gmina pracodawcy: Koło
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koło
Ulica pracodawcy: ASNYKA
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kole
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 04.06.2019
Oferta pracy ważna do: 08.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4b4cce51b32f596071a77c53e92a0eac
Podobne oferty pracy
asystent nauczyciela przedszkola
Przedszkole Klub Kubusia Puchatka II - 2016-08-01 - Częstochowa (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Rogoźno (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Rzekuń (mazowieckie)
komputerowa obsługa programów do rozliczania płatności, obsługa klienta przy rozliczaniu wnoszących opłat
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Chojna (zachodniopomorskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca z dziećmi, pomaganie dzieciom w zajęciach edukacyjnych, w czynnościach higienicznych, ubieraniu i rozbieraniu się, organizowanie miejsca pracy nauczyciela i uczniów zgodnie z zasadami BHP, przygotowywanie pomocy naukowych
Szkoła Podstawowa Nr 13 - 2016-07-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Bieżąca obsługa Klientów Zagranicznych, ścisła Współpraca z Account Managerem, koordynowanie realizacji zamówień, komunikacja z Klientami w języku angielskim (kontakt mailowy oraz telefoniczny), bałość o wysoki standard obsługi klienta. Praca od pon. do pt., godzina rozpoczęcia pracy miedzy 8:30 a 9.
LYNKA Sp. z o.o. - 2017-04-10 - Kraków (małopolskie)
Wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego Optima
WORLDPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-23 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Strzelce Wielkie (łódzkie)
Asystentka stomatologiczna
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Częstochowa (śląskie)
czynności administracyjno-biurowe, koordynacja obiegu w firmie, obsługa zamówień, organizacja podróży i spotkań służbowych, wsparcie zarządu
POLI MARIAN HOLZ - 2018-09-04 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Pracownia Projektowa Stefan Szczepański - 2018-03-21 - Chojnice (pomorskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Kraków (małopolskie)
prowadzenia kalendarza dyrektora; kontakt z klientem; pisanie pism
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Odbieranie towaru, przygotowywanie paczek
TAREXPO Radosław Targosz - 2017-09-22 - Stryszawa (małopolskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa klientów na sali sprzedaży, wykładanie i ekspozycja towaru. sprawdzanie terminu ważności produktów.
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
w/d stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Lipsko (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Biecz (małopolskie)
Obsługa urządzeń techniki biurowej.Prowadzenie ewidencji środków trwałych.Kompletowanie, segregowanie akt i dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Stalowa Wola (podkarpackie)
- zapoznanie się z pracą w biurze rachunkowym- ustawy dotyczące podatku dochodowego i podatku VAT oraz z rozporządzeniem dotyczącym prowadzenia Książki Przychodów i Rozchodów,- opanowanie programu do prowadzenia Książki Przychodów i Rozchodów oraz programu Płatnik dotyczącego ZUS.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Niepołomice (małopolskie)
zapoznanie się z przepisami BHP, p.poż. i pomocy przedmedycznej,zapoznanie się z Regulaminem Pracy Ośrodka, Statutem oraz Kodeksem Etyki,segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju,sporządzanie zestawień, list wypłat zasiłków przy użyciu arkuszy kalkulacyjnych,sprawdzanie rozrachunków pod względem zgodności wartości faktury z zapłatą,archiwizowanie dowodów księgowych,przygotowywanie dowodów księgowych do zapłaty,nanoszenie numerów dowodów księgowych
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Słupca (wielkopolskie)
Koordynowanie pracy zespołu, pomoc przy pakowaniu kartonów, przy laminowaniu, wyjazdy, odbieranie towaru itp.
SFERA FIRMA PRODUKCYJNO-REKLAMOWA JANUSZ TORCHAŁA - 2018-08-14 - Puławy (lubelskie)
pomoc przy opiece nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Łosie (małopolskie)
- Utrzymanie porządku i czystości w Ośrodku w przydzielonych pomieszczeniach. Dbanie o pomieszczenia sanitarne, mycie i dezynfekcja sedesów, umywalek, mycie ścian i podłóg, zapewnienie odpowiedniej ilości mydła w dozownikach, ręczników papierowych i papieru toaletowego Sprzątanie codzienne ciągów komunikacyjnych . Dbałość o prawidłową eksploatację powierzonego sprzętu. Codzienne jego mycie, czyszczenie i prawidłowe przechowywanie.- Wynagrodzenie: 1000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony: 01.08.2017-14.06.2018. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-10:00. Wymagania: wykształcenie min. podstawowe. Doświadczenie nie jest wymagane. Umiejętność obsługi sprzętu sprzątającego. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (32-258-13-97) w godz.: 08:00-15:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: kadry (at) womkat.edu.pl
REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI "WOM" W KATOWICACH - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)
-obsługa pocztowa dokumentów, -archiwizacja dokumentów,-układanie chronologiczne dokumentów księgowych,-numeracja dokumentów księgowych,-sporządzanie wydruków z programu płatnik (ZUS),-sporządzanie dokumentów do ZUS, -wprowadzanie dokumentów (wstępna dekretacja) do programu księgowego.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Wieliczka (małopolskie)
Prace administracyjne w biurze magazynu. Kontrola ewidencji czasu pracy. Współpraca z działami Transportu i Obsługi Klienta. Obsługa procesu reklamacji. Wprowadzanie danych do systemu.
RABEN LOGISTICS sp. z o.o. - 2016-07-10 - Straszyn (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Zawiercie (śląskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
- tworzenie i kontrola dokumentacji projektowej- praca w MS Office- tworzenie tabeli i pism- praca w księgowych systemach monitoringu projektów unijnych- tworzenie i realizacja zamówień publicznych- kontrola budżetu projektu-kontakt z przedstawicielami Instytucji Zarządzającej środkami unijnymi.- monitoring zgodności realizacji projektu z jego założeniami oraz obowiązującymi wytycznymi.Cu, Sala E
Fundacja Art Projekt - 2017-08-22 - Smardzów (dolnośląskie)