ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ Michalinów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Opieka nad osobami niepełnosprawnymi
Data publikacji: 2016-04-21
Lokalizacja: Michalinów (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Michalinów, powiat: słupecki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Opieka nad osobami niepełnosprawnymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Michalinów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent osoby niepełnosprawnej*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.04.2016
Data zakończenia pracy: 24.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy
Adres pracodawcy:
Piastów 2, 62-400 Słupca, powiat: słupecki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: słupecki
Gmina pracodawcy: Słupca
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupca
Ulica pracodawcy: Piastów
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Prowadzenie placówek dla osób niepełnosprawnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent osoby niepełnosprawnej*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.04.2016
Data dodania oferty pracy: 20.04.2016
Oferta pracy ważna do: 13.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór nad poprawną realizacją projektu:"Start do Biznesu Gwarancją Sukcesu!"Profesjonalna obsługa klienta, wypełnianie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Lublin (lubelskie)
Pomoc nauczyciela
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Kolnica (opolskie)
obsługa gabinetu stomatologicznegopraca na 2 zmiany 8-12, 16-20
GABINET STOMATOLOGICZNY S.C. BORCZ-DYZIA BEATA, DYZIA PAWEŁ - 2018-08-01 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
• Wprowadzanie i rejestracja zleceń transportowych• Tworzenie, weryfikacja oraz archiwizowanie dokumentacji transportowej• Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów• Współpraca z firmami transportowymi, agencjami celnymi• Tworzenie i kompletowanie dokumentów transportowych
WEISS Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Tychy (śląskie)
Staz dla os. powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Archiwizacja dokumentów ksiegowyc, sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, pisanie pism, obsługa urządzeń biurowych, kompletowanie dokumentów ksiegowych, dekretacja i księgowanie;
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Bytom (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
AUTOFIT Sp. z o.o. Sp.k - 2018-05-10 - Gdynia (pomorskie)
obsługa sekretariatu, prace administracyjne,odbieranie telefonów, poczty, przesyłek, faxu, prowadzenie strony internetowej firmy, kontakt z klientami
DĘBOWA POLSKA SPÓŁKA JAWNA JERZY MARKIEWICZ Siedlec - 2016-09-02 - Siedlec (wielkopolskie)
- Praca w terenie polegająca na przedstawianiu oferty potencjalnym klientom , pozyskiwanie nowych kontrahentów. Praca na terenie Katowic i okolic.- Wynagrodzenie: 2600 zł brutto. Praca na umowę o prace na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe - ale nie koniecznie, istnieje możliwość przyuczenia. Wymagane czynne prawo jazdy kat B+ własny samochód. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 506-222-432, 603-241-344) w godz.: 9:00-16:00 lub e-mail: wkowolik (at) solidsecurity.pl
SOLID GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-19 - Katowice (śląskie)
asysta czynna przy zabiegach stomatologicznych, przygotowanie gabinetu do pracy.
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Połaniec (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
Asystent, poza typowymi obowiązkami związanymi z call-center, odpowiedzialny jest za monitorowanie przychodzących zapytań (mail, chat, telefon) i zadań oraz ich rozdysponowanie do doradców/Starszych Doradców, jest zaznajomiony z działaniami rynku i strategią firmy, przygotowuje lub bierze udział w przygotowaniu planu działań i spotkań z pracownikami, współuczestniczy w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych, monitoruje nieobecności zespołu, stanowi najmocniejsze wsparcie dla Kierownika
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Kraków (małopolskie)
Pomoc w opiece nad dziećmi, organizacja czasu wolnego
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Grójec (mazowieckie)
pomoc w nauczaniu
Publiczna Szkoła Podstawowa w Duczyminie - 2018-02-09 - Duczymin (mazowieckie)
wg stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Jadwisin (dolnośląskie)
Obsługa biura firmy budowlanej, rejestracja nalezności/zobowiązań, pisanie na komputerze, prowadzenie dokumentacji kadrowo-placowej, materiałowej, statystyka.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Łódź (łódzkie)
Bieżące wsparcie pracy działu zakupówZbieranie dokumentów od dostawcówPraca w systemie SAPPrzygotowywanie umów kontraktacyjnychBieżąca obsługa dokumentacji i fakturTworzenie zestawień i raportów
RAUCH Polska sp. z o.o. - 2018-03-21 - Kluczkowice-Osiedle (lubelskie)
- obsługa klienta indywidualnego i korporacyjnego,- prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami,- tworzenie korespondencji,- odbieranie i wysyłka poczty tradycyjnej,- prace biurowe,DODATKOWE UMIEJĘTNOŚĆI;- preferowane wykształcenie minimum śrenie techniczne/inżynieria sanitarna, ochrona środowiska lub ekonomiczne,- preferowane wykształcenie wyższe/ niepełne, wyższe techniczne/inżynieria sanitarna, ochrona środowiska lubekonomiczne
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Pniewy (wielkopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- uczestnictwo w pracach zespołu projektowego- wykonywania pod nadzorem opracowań technicznych z zakresu instalacji sanitarnych
Pracownia Budownictwa Inżynieryjnego PROKAN Piotr Siekierkowski - 2018-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa kancelarii. Obsługa administracyjna korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych Kancelarii. Prowadzenie rozliczeń wydatków ponoszonych przez Kancelarię. Kontakty z klientami, sądami, komornikami i organami administracji publicznej.Praca w godz. 8:30-17:30Kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) wieworski.pl
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO M. M. WIEWIÓRSKI - 2018-07-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Puławy (lubelskie)
szkolenie na bazie pracy z dokumentami księgowymi dekretacja dokumentów poznanie zagadnień zwiazanych z dokumentami księgowymikompleksowe szkolenie z zakresu dokumentacji pracowniczej powiązanej z elemantmi księgowymipraca na programie SAFO
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Gdynia (pomorskie)
Referent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Wg. stanowiska. Więcej informacji pod numeem 71 389 26 69.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego - 2017-06-22 - Wołów (dolnośląskie)
kontrola dokumentacji księgowej, zestawienie obrotów, obsługa płatnika, obliczanie podatków
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Żychlin (łódzkie)
Szkolenia wstępne przygotują Cię do: Obsługi przychodzących połączeń telefonicznych/ e-maili od klientów dotyczących problemów technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera; Analizowania i rozwiązywania najczęstszych zapytań korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań i procedur; Zapewnienia wysokiej jakości obsługi klientów; Współpracy z zespołem specjalistów IT w celu poradzenia sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami.
CAPGEMINI Polska SP. Z O.O. - 2016-11-14 - Katowice (śląskie)
obsługa pakietu MS OFFICE, inne prace biurowe
"REKORD Hale Namiotowe" Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
wg.załącznika nr.1 programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Miechów (małopolskie)