ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (TYCHY) Tychy oferta pracy CCC S.A.

Stanowisko: ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (TYCHY)

Wynagrodzenie: 2 100 - 3 500 PLN

Zakres obowiązków: profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu

Data publikacji: 2018-01-19

Lokalizacja: Tychy (śląskie)

Pracodawca: CCC S.A.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (TYCHY)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sprzedawca*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 19.01.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
OFERTA PRACY DLA OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄWymagania: odpowiedzialność, rzetelność i uczciwość, doskonałe umiejętności interpersonalne, entuzjazm i zaangażowanie, dyspozycyjność (praca na zmiany i w weekendy, w godzinach: 8:00-21:00, według ustalonego grafiku), zainteresowanie aktualnymi trendami mody. Obowiązki: profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu.Możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu. [CV proszę przesłać na adres e-mail: rekrutacja.on (at) ccc.eu]

Nazwa pracodawcy: CCC S.A.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Strefowa 6, 59-101 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: polkowicki

Gmina pracodawcy: Polkowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Polkowice

Ulica pracodawcy: Strefowa

Numer budynku pracodawcy: 6

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*

Data dodania oferty pracy: 22.01.2018

Oferta pracy ważna do: 19.03.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

TAPICER - od 1 050 PLN

tapicerowanie mebli, praca w godz.8-12
Zakład Tapicerski Oksana&Włodek - Wołodymyr Milewicz - 2018-06-07 - Opole (opolskie)

POMOCNIK MURARZA - od 2 192 PLN

pomoc murarzowi w pracach murarskich, zbrojeniowych i szalunkowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Święty Marek (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 300 PLN

wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, m.in. z Chin, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Planowanie i organizowanie zabaw na terenie przedszkola oraz na zewnątrz budynku, pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych i potrzebach fizjologicznych
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Klęczany (małopolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - STAŻ (FP) - 997,4 PLN

staż - sterylizacja narzędzi, przygotowanie stanowiska pracy dla lekarza, asystowanie podczas zabiegu, skompletowanie odpowiedniego zestawu narzędzi, przygotowanie leków, materiałów i mas wyciskowych, pomoc przy rozkładaniu narzędzi i materiałów stomatologicznych, pomoc pracownikom w wykonywaniu ich obowiązków. Wymagane badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA W PRACOWNI PROJEKTÓW TOROWYCH - od 2 800 PLN

pomoc przy opracowaniu dokumentacji projektowej wielobranżowych projektów kolejowych na stacjach i liniach kolejowych, przygotowywanie rysunków do wydruku oraz ich składanie, współpraca z innymi projektantami z innych branż
Wielobranżowa Pracownia Projektów Kolejowych Sp.z o.o. - 2017-01-30 - Żory (śląskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA KONTRAKTU - od 2 200 PLN

Kontakt z zagranicznym klientem. Kompletowanie dokumentów. Gospodarka magazynowa. Zarządzanie flotą pojazdów. Rekrutacja pracowników.
GLT Spółka z Ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. - 2017-07-12 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

wprowadzanie danych do programów księgowych, praca umysłowa
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Stara Kuźnica (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 000 PLN

zaopatrzenie firmy w części mechanicznej, ewidencja dokumentacji, ewidencjonowanie faktur, prowadzenie ewidencji magazynowej
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Nowina (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 200 PLN

częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 1 100 PLN

praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Szerzawy (kujawsko-pomorskie)

RECEPCJONISTA ( STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż ) - 997,4 PLN

Nauka przyjmowania rezerwacji i inne
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Mielno (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

przyjecie towaru na sklep, wystawianie towaru na połki sklepowe, obsługa klienta, inkasowanie za sprzedany towar, dokonanie rozliczenia na koniec dnia, dbanie o estetyke stanowiska pracy, tworzenie bukietów i wiazanek okolicznościowych, wykonywanie innych poleceń przełozonego zwiazanych ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Psary (wielkopolskie)

ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH - od 950 PLN

obsługa klienta w Urzędzie Pocztowym w Tykocinie
Poczta Polska S.A. - 2016-02-02 - Tykocin (podlaskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 997,4 PLN

inwentaryzacje architektoniczno - budowlane, wykonywanie dokumentacji fotograficznej, poznanie programu Archikad i wprowadzanie do pliku inwentaryzacji, obróbka fotografii - przygotowanie do dokumentacji, samodzielne tworzenie plików dla dokumentacji projektowych, opracowanie graficzne dokumentacji projektowej, kompletowanie dokumentów formalnych, przygotowywanie wniosków i pism przewodnich, opracowanie opisów technicznych do dokumentacji projektowej, tworzenie dokumentacji projektowej, koordynacja projektów, sprawdzanie dokumentów formalno - prawnych, przygotowanie dokumentacji projektowej do wydruku, wydruk dokumentacji projektowych, przygotowanie do złożenia rysunków, przygotowanie wniosków i oświadczeń dla inwestora, archiwizacja projektu
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Barlinek (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 200 PLN

sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, księgowanie dokumentów, prowadzenie spraw kadrowych- akta osobowe
BIURO RACHUNKOWE Wilczyńska Milena ZAKŁAD SZKLARSKI "WOLFGLAS" - 2016-08-10 - Dębno (zachodniopomorskie)

ASYSTENT KOORDYNATORA PRODUKCJI - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Bielsko-Biała (śląskie)

ASYSTENT ZARZĄDU W BRANŻY MLECZARSKIEJ - od 3 500 PLN

wykształcenie wyższe, wskazane doświadczenie w branży spożywczej/mleczarskiej, umiejętność planowania organizacji pracy, samodzielność, gotowość brania odpowiedzialności. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, zaangażowanie, dyskrecja, pozytywne nastawienie do pracy, wysoka kultura osobista.Zakres obowiązków: sporządzanie raportów, analiz oraz prezentacji-bieżąca współpraca z zarządem, nadzór nad działaniami prowadzonymi na rzecz biura zarządu.
GHAZAL FOOD EUROPE Sp. z o.o. - 2016-02-03 - Zduny (wielkopolskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO - od 2 100 PLN

drogowy transport towarów w ruchu międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Stok (lubelskie)

ASYSTENT KSIEGOWEGO - od 2 200 PLN

wyliczanie podatkówe-mail: maja818 (at) wp.pl
Biuro Rachunkowe "ULGA" Krystyna Markowska - 2016-06-09 - Oława (dolnośląskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 2 000 PLN

Analiza dokumentów transportowych, kontakt z kierowcami, nadzór nad realizacją transportów międzynarodowych.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na okres próbny 3 m-ceMiejsce wykonywania pracy: Łaziska GórnePraca w godzinach: 8-16 pn-pt
WŁAD-TRANS Władysław Woźniak - 2017-03-24 - Łaziska Górne (śląskie)

ASYSTENTKA DS. TŁUMACZEŃ - od 1 968 PLN

Tłumaczenia z języka polskiego na angielski i odwrotnie, praca administracyjno- biurowa
CONTRA RISK MANAGEMENT Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENTKA-SEKRETARKA - 13 - 14 PLN

1. Prowadzenie sekretariatu:- Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej – przyjmowanie,ewidencjonowanie, rozdzielanie, wysyłanie korespondencji- Obsługa firmowej poczty elektronicznej,- Redagowanie pism wraz z ich tłumaczeniem, tworzenie prezentacji i zestawień na potrzeby przełożonego,- Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów,- Archiwizacja dokumentów,- Zbieranie danych, ich analiza, raportowanie.2. Reprezentowanie firmy:- Przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz firmy),- Odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów,- Organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonego,- Serwowanie poczęstunku dla gości firmy, organizacja cateringu.3. Wsparcie przełożonego: - Prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego, - Umawianie i organizacja spotkań przełożonego, zebrań i konferencji, - Organizacja wyjazdów służbowych przełożonego (rezerwacja biletów lotniczych, rezerwacja hoteli itp.), - Sporządzanie raportów, zestawień, analiz i protokołów na potrzeby przełożonego, - Przygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego. 4. Pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura: - Zaopatrywanie biura w materiały biurowe, - Zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze (kawa, herbata, woda mineralna), - Dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego.Miejsce pracy: Wrocław, pl. StrzegomskiKontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) muzeumwspolczesne.pl1 miesiąc - umowa zlecenia, później umowa o pracędyspozycyjnośc 4 h dziennie w przedziale 8-16 lub 9-17 do ustalenia.sala E, C
Muzeum Współczesne Wrocław - 2017-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ - od 2 000 PLN

Obsługa komputera i urządzeń biurowych, tłumaczenie i tworzenie dokumentów w j. angielskim zozmowy z kontrahentami w j. angielskim
"REKORD Hale Namiotowe" Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU - od 4 200 PLN

Kompleksowa obsługa Biura Zarządu, planowanie, organizacja oraz samodzielne zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu, organizowanie i rozliczanie podróży krajowych i zagranicznych Członków Zarządu, wsparcie Prezesa w codziennej pracy, podejmowanie gości i kontrahentów Zarządu, przygotowywanie wybranej dokumentacji, umów i rozliczeń, zapewnienie sprawnego obiegu informacji i dokumentów, współpraca z działami wewnątrz firmy i wybranymi podmiotami zewnętrznymi.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-18 - Wejherowo (pomorskie)

POKOJOWA - od 2 300 PLN

Sprzątanie pokoi i części wspólnych. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu, również w weekendy.
Andrzejczuk Sp. z o.o. - Apartamenty "Nad Parsętą" - 2018-01-22 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

KIEROWCA OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH (WIDŁOWYCH) - do 1 950 PLN

operator wózka widłowego
FAKRO- WDF Spółka z o.o. - 2016-11-07 - Mielec (podkarpackie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 100 PLN

- dozorowanie obiektu oraz terenu do niego należącego- prowadzenie rejestru ruchu osobowego / towarowegoOferta pracy skierowana do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności.Praca dwuzmianowa, w godzinach 07.00-19.00.Spotkanie informacyjno-rekrutacyjne z pracodawcą odbędzie się w dniu 08.02.2018r. o godzinie 12.00 w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku (sala konferencyjna I piętro). Osoby zarejestrowane w PUP w Płońsku przed spotkaniem z pracodawcą proszone są o pobieranie skierowania do pracy u swojego doradcy klienta.
GB Univers Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Płońsk (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

A. Część teoretyczna:1.Zapoznanie się z przepisami bhp, p-poż.2.Zapoznanie się z działalnością firmy.3.Zapoznanie się z Regulaminem Pracy obowiązującym w zakładzie. B. Rodzaj wykonywanych zajęć:1.Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów.2.Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów.3.Dekretowanie dokumentów.4.Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do zatwierdzenia zapłaty.5.Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem.6.Dokonywanie analizy kont księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Wieprz (małopolskie)