ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (TYCHY) Tychy oferta pracy CCC S.A.
Stanowisko: ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (TYCHY)
Wynagrodzenie: 2 100 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
Data publikacji: 2018-01-19
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: CCC S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (TYCHY)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
OFERTA PRACY DLA OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄWymagania: odpowiedzialność, rzetelność i uczciwość, doskonałe umiejętności interpersonalne, entuzjazm i zaangażowanie, dyspozycyjność (praca na zmiany i w weekendy, w godzinach: 8:00-21:00, według ustalonego grafiku), zainteresowanie aktualnymi trendami mody. Obowiązki: profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu.Możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu. [CV proszę przesłać na adres e-mail: rekrutacja.on (at) ccc.eu]
Nazwa pracodawcy: CCC S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Strefowa 6, 59-101 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: polkowicki
Gmina pracodawcy: Polkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Polkowice
Ulica pracodawcy: Strefowa
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 22.01.2018
Oferta pracy ważna do: 19.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
tapicerowanie mebli, praca w godz.8-12
Zakład Tapicerski Oksana&Włodek - Wołodymyr Milewicz - 2018-06-07 - Opole (opolskie)
pomoc murarzowi w pracach murarskich, zbrojeniowych i szalunkowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Święty Marek (dolnośląskie)
wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, m.in. z Chin, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Planowanie i organizowanie zabaw na terenie przedszkola oraz na zewnątrz budynku, pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych i potrzebach fizjologicznych
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Klęczany (małopolskie)
staż - sterylizacja narzędzi, przygotowanie stanowiska pracy dla lekarza, asystowanie podczas zabiegu, skompletowanie odpowiedniego zestawu narzędzi, przygotowanie leków, materiałów i mas wyciskowych, pomoc przy rozkładaniu narzędzi i materiałów stomatologicznych, pomoc pracownikom w wykonywaniu ich obowiązków. Wymagane badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
pomoc przy opracowaniu dokumentacji projektowej wielobranżowych projektów kolejowych na stacjach i liniach kolejowych, przygotowywanie rysunków do wydruku oraz ich składanie, współpraca z innymi projektantami z innych branż
Wielobranżowa Pracownia Projektów Kolejowych Sp.z o.o. - 2017-01-30 - Żory (śląskie)
Kontakt z zagranicznym klientem. Kompletowanie dokumentów. Gospodarka magazynowa. Zarządzanie flotą pojazdów. Rekrutacja pracowników.
GLT Spółka z Ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. - 2017-07-12 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
wprowadzanie danych do programów księgowych, praca umysłowa
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Stara Kuźnica (wielkopolskie)
zaopatrzenie firmy w części mechanicznej, ewidencja dokumentacji, ewidencjonowanie faktur, prowadzenie ewidencji magazynowej
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Nowina (warmińsko-mazurskie)
częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Szerzawy (kujawsko-pomorskie)
Nauka przyjmowania rezerwacji i inne
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Mielno (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Stara Kamienica (dolnośląskie)
przyjecie towaru na sklep, wystawianie towaru na połki sklepowe, obsługa klienta, inkasowanie za sprzedany towar, dokonanie rozliczenia na koniec dnia, dbanie o estetyke stanowiska pracy, tworzenie bukietów i wiazanek okolicznościowych, wykonywanie innych poleceń przełozonego zwiazanych ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Psary (wielkopolskie)
obsługa klienta w Urzędzie Pocztowym w Tykocinie
Poczta Polska S.A. - 2016-02-02 - Tykocin (podlaskie)
inwentaryzacje architektoniczno - budowlane, wykonywanie dokumentacji fotograficznej, poznanie programu Archikad i wprowadzanie do pliku inwentaryzacji, obróbka fotografii - przygotowanie do dokumentacji, samodzielne tworzenie plików dla dokumentacji projektowych, opracowanie graficzne dokumentacji projektowej, kompletowanie dokumentów formalnych, przygotowywanie wniosków i pism przewodnich, opracowanie opisów technicznych do dokumentacji projektowej, tworzenie dokumentacji projektowej, koordynacja projektów, sprawdzanie dokumentów formalno - prawnych, przygotowanie dokumentacji projektowej do wydruku, wydruk dokumentacji projektowych, przygotowanie do złożenia rysunków, przygotowanie wniosków i oświadczeń dla inwestora, archiwizacja projektu
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Barlinek (zachodniopomorskie)
sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, księgowanie dokumentów, prowadzenie spraw kadrowych- akta osobowe
BIURO RACHUNKOWE Wilczyńska Milena ZAKŁAD SZKLARSKI "WOLFGLAS" - 2016-08-10 - Dębno (zachodniopomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
wykształcenie wyższe, wskazane doświadczenie w branży spożywczej/mleczarskiej, umiejętność planowania organizacji pracy, samodzielność, gotowość brania odpowiedzialności. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, zaangażowanie, dyskrecja, pozytywne nastawienie do pracy, wysoka kultura osobista.Zakres obowiązków: sporządzanie raportów, analiz oraz prezentacji-bieżąca współpraca z zarządem, nadzór nad działaniami prowadzonymi na rzecz biura zarządu.
GHAZAL FOOD EUROPE Sp. z o.o. - 2016-02-03 - Zduny (wielkopolskie)
drogowy transport towarów w ruchu międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Stok (lubelskie)
wyliczanie podatkówe-mail: maja818 (at) wp.pl
Biuro Rachunkowe "ULGA" Krystyna Markowska - 2016-06-09 - Oława (dolnośląskie)
Analiza dokumentów transportowych, kontakt z kierowcami, nadzór nad realizacją transportów międzynarodowych.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na okres próbny 3 m-ceMiejsce wykonywania pracy: Łaziska GórnePraca w godzinach: 8-16 pn-pt
WŁAD-TRANS Władysław Woźniak - 2017-03-24 - Łaziska Górne (śląskie)
Tłumaczenia z języka polskiego na angielski i odwrotnie, praca administracyjno- biurowa
CONTRA RISK MANAGEMENT Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1. Prowadzenie sekretariatu:- Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej – przyjmowanie,ewidencjonowanie, rozdzielanie, wysyłanie korespondencji- Obsługa firmowej poczty elektronicznej,- Redagowanie pism wraz z ich tłumaczeniem, tworzenie prezentacji i zestawień na potrzeby przełożonego,- Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów,- Archiwizacja dokumentów,- Zbieranie danych, ich analiza, raportowanie.2. Reprezentowanie firmy:- Przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz firmy),- Odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów,- Organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonego,- Serwowanie poczęstunku dla gości firmy, organizacja cateringu.3. Wsparcie przełożonego: - Prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego, - Umawianie i organizacja spotkań przełożonego, zebrań i konferencji, - Organizacja wyjazdów służbowych przełożonego (rezerwacja biletów lotniczych, rezerwacja hoteli itp.), - Sporządzanie raportów, zestawień, analiz i protokołów na potrzeby przełożonego, - Przygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego. 4. Pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura: - Zaopatrywanie biura w materiały biurowe, - Zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze (kawa, herbata, woda mineralna), - Dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego.Miejsce pracy: Wrocław, pl. StrzegomskiKontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) muzeumwspolczesne.pl1 miesiąc - umowa zlecenia, później umowa o pracędyspozycyjnośc 4 h dziennie w przedziale 8-16 lub 9-17 do ustalenia.sala E, C
Muzeum Współczesne Wrocław - 2017-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa komputera i urządzeń biurowych, tłumaczenie i tworzenie dokumentów w j. angielskim zozmowy z kontrahentami w j. angielskim
"REKORD Hale Namiotowe" Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa Biura Zarządu, planowanie, organizacja oraz samodzielne zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu, organizowanie i rozliczanie podróży krajowych i zagranicznych Członków Zarządu, wsparcie Prezesa w codziennej pracy, podejmowanie gości i kontrahentów Zarządu, przygotowywanie wybranej dokumentacji, umów i rozliczeń, zapewnienie sprawnego obiegu informacji i dokumentów, współpraca z działami wewnątrz firmy i wybranymi podmiotami zewnętrznymi.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-18 - Wejherowo (pomorskie)
Sprzątanie pokoi i części wspólnych. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu, również w weekendy.
Andrzejczuk Sp. z o.o. - Apartamenty "Nad Parsętą" - 2018-01-22 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
operator wózka widłowego
FAKRO- WDF Spółka z o.o. - 2016-11-07 - Mielec (podkarpackie)
- dozorowanie obiektu oraz terenu do niego należącego- prowadzenie rejestru ruchu osobowego / towarowegoOferta pracy skierowana do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności.Praca dwuzmianowa, w godzinach 07.00-19.00.Spotkanie informacyjno-rekrutacyjne z pracodawcą odbędzie się w dniu 08.02.2018r. o godzinie 12.00 w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku (sala konferencyjna I piętro). Osoby zarejestrowane w PUP w Płońsku przed spotkaniem z pracodawcą proszone są o pobieranie skierowania do pracy u swojego doradcy klienta.
GB Univers Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Płońsk (mazowieckie)
A. Część teoretyczna:1.Zapoznanie się z przepisami bhp, p-poż.2.Zapoznanie się z działalnością firmy.3.Zapoznanie się z Regulaminem Pracy obowiązującym w zakładzie. B. Rodzaj wykonywanych zajęć:1.Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów.2.Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów.3.Dekretowanie dokumentów.4.Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do zatwierdzenia zapłaty.5.Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem.6.Dokonywanie analizy kont księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Wieprz (małopolskie)