ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ (1/2 ETATU) Tychy oferta pracy PLACÓWKA OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZA NR 2 W TYCHACH
Stanowisko: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ (1/2 ETATU)
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: ułatwianie osobie niepełnosprawnej wykonywania czynności dnia codziennego, wspieranie jej w dążeniu do samodzielności oraz motywowanie do aktywności społecznej
Data publikacji: 2019-11-20
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: PLACÓWKA OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZA NR 2 W TYCHACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ułatwianie osobie niepełnosprawnej wykonywania czynności dnia codziennego, wspieranie jej w dążeniu do samodzielności oraz motywowanie do aktywności społecznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa 10% + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ (1/2 ETATU)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent osoby niepełnosprawnej*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Aktualna książeczka zdrowia wydana przez "Sanepid"
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: sumienność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca zespołowa
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dyplom w zawodzie lub zaświadczenie o ukończeniu kwalifikacyjnego kursu w zawodzie, aktualna książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych, prawo jazdy kat. B,doświadczenie: staż pracy minimum dwa lata na stanowisku asystenta osoby niepełnosprawnej umiejętności: umiejętności odpowiednie do zajmowanego stanowiska, sumienność, dokładność, opanowanie, empatia, kreatywność, konsekwencja, umiejętność szybkiego podejmowania samodzielnych decyzji, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: PLACÓWKA OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZA NR 2 W TYCHACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - życiorys zawodowy wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent osoby niepełnosprawnej*
Data dodania oferty pracy: 20.11.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?30cf423c2d9ef756838695ad3c3ce9cc
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem; okres próbny 1 miesiąc; godziny pracy: 9.00- 17.00
ZENIT Zakład Usług Geodezyjnych Dagmara Buczkowska - 2017-07-19 - Słupsk (pomorskie)
segregowanie i archiwizowanie dokumentów w języku wietnamskim, przetwarzanie danych w języku wietnamskim w systemach komputerowych, zarządzanie wprowadzonymi danymi, plikami, katalogami
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Radzymin (mazowieckie)
-przygotowaie materiałów- pisanie raportów- rekrutacja na warsztaty otwarte- opiekun klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Poznań (wielkopolskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Jabłonowo (mazowieckie)
prowadzenie książki korospendencji, wpisywanie poczty przychodzącej i wychodzącej ,rejestracja i rozlicznie delegacji służbowych w programie , odbieranie i wysyłanie przesyłek kurierskich, zarządzanie autami służbowymi oraz nadzór nad obiegiem kluczy systemowych , zamawianie artykułów spożywczych, obsługa sekretariatu( rezerwacja hoteli , rezerwacja restauracji, obsługa gości, sporządzanie dokumentów , aktalizacja list telefonicznych,planów awaryjnych , schematu organizacyjnego ) ,dbanie o wystrój wnętrz , wykonywanie dodatkowych poleceń przełożonego , ścisła współpraca z firmą ochroniarską
VORWERK DICHTUNGSSYSTEME POLSKA SP. Z O.O>. - 2016-05-17 - Komorniki (dolnośląskie)
- pomoc w przygotowywaniu posiłków kuchni orientalnej; - sprzątanie lokalu; - przygotowywanie zamówień dla dostawców
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Końskie (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Złotów (wielkopolskie)
Odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura i recepcji firmy ,Koordynacja korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie urządzeń biurowych,Pomoc w kompletowaniu i archiwizowaniu dokumentacji,Zarządzanie dostawami i przygotowywanie zamówień do biura,Pomoc w organizacji spotkań wewnątrz biura,Sporządzanie/redagowanie pism,Inne zlecone zadania administracyjne.
EPC PROJEKT SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-15 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili odklientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętemkomputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemówzwiązanych z codzienną obsługą komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami;przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednichzespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Opole (opolskie)
obsluga linii do produkcji nawęglaczy i spieniaczy, załadunek worków big-bag wózkiem widłowym
"PEGAS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Olkusz (małopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi lub wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa gości w recepcji , sprzedaż pakietów pobytowych
TROJANÓW Sp. z o. o. - 2016-11-02 - Trojanów (mazowieckie)
wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Kobyłka (mazowieckie)
- kontrola realizacji zlaceń produkcyjnych- generowanie i rozliczanie zleceń produkcyjnych- wprowadzanie prognoz od klientów
FANSULD Odlewnia Żeliwa J. Postuła R. Rudziński R. Postuła - 2019-09-26 - Końskie (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Sanok (podkarpackie)
wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, porządkowanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Jabłonna (mazowieckie)
dekretacja dokumentów, terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi, przeprowadzanie okresowej kontroli kont (analiza rozrachunków z klientami, publiczno-prawnych, kosztowych), wprowadzanie i wysyłanie przelewów za faktury, rozliczanie faktur importu i eksportu oraz różnic kursowych sporządzanie okresowych raportów dla kierownictwa na temat wpływów i wypływów finansowych. Godziny pracy: 7.00- 16.00
"Profil" Krystyna i Paweł Kosowicz Spółka Jawna - 2017-03-27 - Słupsk (pomorskie)
przygotowanie raportów wewnętrznych, wsparcie działu kontroli jakości, sporządzanie kart technologicznych
DONG YANG Electronics Sp. z o.o. Oddział w Mławie - 2019-02-15 - Mława (mazowieckie)
- wsparcie księgowości w prostych pracach biurowych;- uzupełnianie dokumentów, baz danych;- porównywanie dokumentów fizycznych z danymi w systemie komputerowym;- segregowanie, porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentów księgowych;- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;- wprowadzanie zadekretowanych dokumentów do systemu;
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Oświęcim (małopolskie)
Zawieszanie elementów do lakierowania, mycie i czyszczenie elementów, pakowanie elementów.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Cząstków Polski (mazowieckie)
wykonywanie projektów drogowych
ZAKŁAD USŁUGOWO-PROJEKTOWY WIR - 2017-08-17 - Lubin (dolnośląskie)
Asystent osoby niepełnosprawnej Praca na terenie gminy Śrem (zwrot kosztów związanych z dojazdem do podopiecznego). Wysokość wynagrodzenia: pon.pt. 10,50 zł brutto/godz., sob.-ndz. 13 zł brutto/godz. Różne godziny pracy. Wysokość wynagrodzenia uzależniona od liczby przepracowanych godzin
Polski Komitet Pomocy Społecznej - 2016-06-14 - Śrem (wielkopolskie)
a) Dokumentacja biurowa drobna. b) Segregowanie dokumentacji fotograficznej. c) Rozliczenia wykonywanych prac. d) Zamówienia wewnątrz firmowe. e) Kontakt z klientami firmy. f) Obsługa programów komputerowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Koluszki (łódzkie)
naprawa samochodów osobowych; praca w godzinach 08.00-16.00 + sobota 08.00-14.00; miejsce pracy Zgorzelec lub Zawidów
"WILE TRANS" SP. Z O.O. - 2018-12-31 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Kompletowanie dokumentów i księgowanie operacji księgowych, obsługa programów komputerowych. Praca w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2019-09-19 - Nowy Sącz (małopolskie)
Uczestniczenie w prezentacjach, pomoc w organizowaniu dokumentów, potrzebnych do transakcji, obsługa komputera, oraz sprzetów biurowych, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Wejherowo (pomorskie)
szczegóły na stronie www.mops.cieszyn.pl - zakładka BIP
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2019-03-20 - Cieszyn (śląskie)