ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Słupsk oferta pracy "Profil" Krystyna i Paweł Kosowicz Spółka Jawna

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: dekretacja dokumentów, terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi, przeprowadzanie okresowej kontroli kont (analiza rozrachunków z klientami, publiczno-prawnych, kosztowych), wprowadzanie i wysyłanie przelewów za faktury, rozliczanie faktur importu i eksportu oraz różnic kursowych sporządzanie okresowych raportów dla kierownictwa na temat wpływów i wypływów finansowych. Godziny pracy: 7.00- 16.00

Data publikacji: 2017-03-27

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: "Profil" Krystyna i Paweł Kosowicz Spółka Jawna

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Przemysłowa 34, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
dekretacja dokumentów, terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi, przeprowadzanie okresowej kontroli kont (analiza rozrachunków z klientami, publiczno-prawnych, kosztowych), wprowadzanie i wysyłanie przelewów za faktury, rozliczanie faktur importu i eksportu oraz różnic kursowych sporządzanie okresowych raportów dla kierownictwa na temat wpływów i wypływów finansowych. Godziny pracy: 7.00- 16.00

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie kierunkowe, mile widziane wykształcenie kierunkowe, ekonomiczne lub rachunkowe; pracodawca zachęca również osoby niepełnosprawne do aplikowania na ww. stanowisko

Nazwa pracodawcy:
"Profil" Krystyna i Paweł Kosowicz Spółka Jawna

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Przemysłowa 34, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Przemysłowa

Numer budynku pracodawcy: 34

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data dodania oferty pracy: 29.03.2017

Oferta pracy ważna do: 14.04.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 29.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

Asystent do spraw księgowości- oferta realizowana w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie: wyższe ekonomiczne ( rachunkowość), obsługa komputera mile widziana znajomość programu Płatnik, Optima. Doswiadczenie zawodowe 0,6 miesiąca.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Nowy Sącz (małopolskie)

ASYSTENT DZIAŁU KONTROLERA JAKOŚCI - od 1 850 PLN

działania korekcyjno - korygujące kontroli jakości;raporty tygodniowe i miesięczne działu kontroli jakości
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-29 - Mława (mazowieckie)

ASYSTENT DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

ksiegowanie dokumentów, analiza kont rozrachunkowych, kontrola formalna i rachunkowa dowodów księgowych, pomoc w przygotowaniu dokumentów do rozliczeń podatkowych, przygotowywanie raportów, archiwizacja dokumentow firmy
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-07 - Mława (mazowieckie)

ASYSTENT W DOMU TERNINGOWYM - od 3 000 PLN

Wsperanie osób z autyzmem w codziennych czynnościach osobistych i społecznych podczas turnusów. Uczenie osób z autyzmem samodzielności, pomoc w budowaniu właściwych relacji w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych i środowiskowych.
Fundacja Synapsis - 2017-12-01 - Wilcza Góra (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Wykonywanie obowiązków asystenta nauzyciela
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Żuraw (łódzkie)

ASYSTENT GEODETY - 2 100 - 3 000 PLN

Pomoc w pomiarach geodezyjnych, pomoc w przygotowaniu dokumentacji techniczno-geodezyjnej oraz składanie jej do instytucji.
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT OPERATORA WĘZŁA BETONIARSKIEGO - od 2 000 PLN

Pomoc w obsłudze węzła betoniarskiego
ZPUH REMBET SP. Z O.O. - 2017-06-29 - Kępno (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 060 PLN

Asystent do spraw księgowości - wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne, 2 lata doświadczenia w księgowości, znajomość kadr, płac oraz programu Płatnik. Praca na samodzielnym stanowisku w zakresie pełnej księgowości.
Firma "Kompostech" Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Nowy Sącz (małopolskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA BUDOWY - 2 100 - 3 000 PLN

- Analiza dokumentacji projektowe,- Prowadzenie dokumentacji budowy,- Organizacja zaplecza budowy,- Rozwiązywanie problemów technicznych pojawiających się w trakcie realizacji budowy,- Pozyskiwanie ofert na materiały budowlane,- Koordynowanie dostaw oraz prac podwykonawców,- Zapewnienie przestrzegania zasad BHP i ochrony środowiska na palcu budowy,- W przyszłości również : wykonywanie rysunków budowlanych, sporządzanie kosztorysów oferowanych, sporządzanie kosztorysów powykonawczych, nadzór nad robotami budowlanymi, odbiory robót budowlanych.
Beta-Instal Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-06-15 - Tychy (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA KONSTRUKCJI BUDOWLANYCH - od 2 000 PLN

- wykonywanie rysunków gabarytowych i zbrojeniowych- obliczenia statyczne i wymiarowanie
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Poznań (wielkopolskie)

POMOCNIK TOKARZA - od 1 850 PLN

wykonywanie prac tokarskich,
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Lubrza (lubuskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 1 900 PLN

wsparcie nauczyciela w realizacji zadań
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Krzeszowice (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI/ POMOC KSIĘGOWA - od 3 000 PLN

Praca pod zlecenie samodzielnej księgowej; pomoc w księgowaniu bieżących dokumentów; wprowadzanie do systemu księgowego dokumentów źródłowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT STOMATOLOGICZNY - od 1 850 PLN

asystent w gabinecie stomatologicznym
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Piła (łódzkie)

ASYSTENT/ASYSTENTKA - od 1 850 PLN

WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU, PROWADZENIE I AKTUALIZACJA BAZ DANYCH, NADZOROWANIE PRZYGOTOWANIA UMÓW DLA KLIENTÓW, OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ, NADZÓR NAD OBIEGIEM DOKUMENTÓW, KREOWANIE SPOSOBÓW PODNOSZENIA PRODUKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ W OBRĘBIE ADMINISTRACJI, KONTROLA PRAWIDŁOWOŚCI I TERMINOWOŚCI WYSTAWIANIA DOKUMENTÓW, PRZYGOTOWYWANIE RÓŻNEGO RODZAJU RAPORTÓW, ZAPEWNIENIE BIEŻĄCEJ OBSŁUGI SEKRETARIATU, EDYCJA ORAZ FORMATOWANIE DOKUMENTÓW, PROWADZENIE TERMINARZA SPOTKAŃ, DBANIE O WARUNKI POWIERZCHNI BIUROWEJ;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY, SYSTEMATYCZNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ I TERMINOWOŚĆ, BARDZO DOBRA ZNAJOMOSĆ PAKIETU MS OFFICE, ŁATWOŚĆ W UCZENIU SIĘ NOWYCH NARZĘDZI KOMPUTEROWYCH, WYSOKIE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE I PRACY W ZESPOLE, UMIEJĘTNOŚĆ PROWADZENIA ROZMÓW TELEFONICZNYCH, DOŚWIADCZENIE W PRACY ADMINISTRACYJNEJ ZWIĄZANEJ ZE ZBIERANIEM I ANALIZĄ DOKUMENTACJI I KONTAKTEM Z KLIENTAMI;CV NA ADRES E-MAIL: olszewska.maria (at) aviva.com.pl
MARIA OLSZEWSKA - 2016-10-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENTKA-SEKRETARKA - 13 - 14 PLN

1. Prowadzenie sekretariatu:- Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej – przyjmowanie,ewidencjonowanie, rozdzielanie, wysyłanie korespondencji- Obsługa firmowej poczty elektronicznej,- Redagowanie pism wraz z ich tłumaczeniem, tworzenie prezentacji i zestawień na potrzeby przełożonego,- Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów,- Archiwizacja dokumentów,- Zbieranie danych, ich analiza, raportowanie.2. Reprezentowanie firmy:- Przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz firmy),- Odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów,- Organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonego,- Serwowanie poczęstunku dla gości firmy, organizacja cateringu.3. Wsparcie przełożonego: - Prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego, - Umawianie i organizacja spotkań przełożonego, zebrań i konferencji, - Organizacja wyjazdów służbowych przełożonego (rezerwacja biletów lotniczych, rezerwacja hoteli itp.), - Sporządzanie raportów, zestawień, analiz i protokołów na potrzeby przełożonego, - Przygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego. 4. Pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura: - Zaopatrywanie biura w materiały biurowe, - Zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze (kawa, herbata, woda mineralna), - Dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego.Miejsce pracy: Wrocław, pl. StrzegomskiKontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) muzeumwspolczesne.pl1 miesiąc - umowa zlecenia, później umowa o pracędyspozycyjnośc 4 h dziennie w przedziale 8-16 lub 9-17 do ustalenia.sala E, C
Muzeum Współczesne Wrocław - 2017-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT DZIAŁU KAS - od 15,5 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy.
kontakt przez OHP - 2017-10-20 - Przemyśl (podkarpackie)

ASYSTENT D/S PROTETYKI SŁUCHU - od 2 300 PLN

Dobór oraz sprzedaż aparatów słuchowych, rejestracja pacjentów.
ACS Słuchmed Spółka z o.o. - 2017-02-17 - Nowa Dęba (podkarpackie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 3 180 PLN

SYSTEMATYCZNE WDRAŻANIE UCZESTNIKÓW DO OBSŁUGI W CZYNNOŚCIACH DNIA CODZIENNEGO (GOTOWANIE, SPĘDZANIE CZASU WOLNEGO) PROWADZENIE TERAPII RUCHOWEJ W TYM PODNIESIENIE OGÓLNEJ SPRAWNOŚCI RUCHOWEJ UCZESTNIKÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚCI KULINARNE, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, KONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEFONICZNY LUV CV NA ADRES e-mail: b.kusiak (at) sds.szczecin.pl
ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W SZCZECINIE - 2017-06-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KONSTRUKTOR - 997,4 PLN

PRZESZKOLENIE W ZAKRESIE: PRACY Z DOKUMENTACJĄ; W ZAKRESIE ZNAJOMOŚCI CZYTANIA RYSUNKÓW TECHNICZNYCH; ADAPTACJI DOKUMENTÓW OTRZYMANYCH OD KLIENTA I WPROWADZANIA EWENTUALNYCH POPRAWEK.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Konin (wielkopolskie)

ASYSTENT BRYGADZISTY - od 2 100 PLN

- ustawianie maszyn,- kontrola realizacji produkcji,- programowanie maszyn dla nowych zleceń,- planowanie i kontrola działań z zakresu usuwania awarii.
MYRRA POWER Sp. z o.o. - 2018-02-12 - Kałuszyn (mazowieckie)

*ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA (ZATRUDNIENIE PO ZAKOŃCZONYM PROGRAMIE STAŻU) - od 1 850 PLN

asystowanie lekarzowi, przygotowywanie gabinetu,przygotowywanie narzędzi
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Lubin (dolnośląskie)

ASYSTENT/KA W DZIAŁU EKSPORTU - JANKI - od 1 850 PLN

obsługa klientów w procesie handlowym, przygotowywanie dokumentacji posprzedażowej, wystawianie faktur, utrzymywanie kontaktów z nowymi i obecnymi klientami firmy, praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku, wynagrodzenie od 1850 zł do ustalenia
COMENSAL SP. Z O. O. - 2016-01-21 - Janki (mazowieckie)

ASYSTENT ZESPOŁU KONTULTANTÓW - od 2 013 PLN

wykonywanie zleconych czynności administracyjnych, bieżące wsparcie Zespołu Konsultantów, zarządzanie kalendarzem, prowadzenie grafiku konferencji i spotkań, prowadzenie listy kontaktów, aranżowanie spotkań, szkoleń oraz konferencji, obsługa przesyłek kurierskich, sporządzanie zestawień, raportów, analiz i prezentacji na potrzeby zespołu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz poprawnej komunikacji wewnętrznej
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Przecław (podkarpackie)