ASYSTENT Nowe Miasto Lubawskie oferta pracy SZPITAL POWIATOWY W NOWYM MIEŚCIE LUBAWSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT
Wynagrodzenie: 4 000 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie badań laboratoryjnych pod nadzorem diagnosty.
Data publikacji: 2019-09-16
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: SZPITAL POWIATOWY W NOWYM MIEŚCIE LUBAWSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mickiewicza 10, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie badań laboratoryjnych pod nadzorem diagnosty.
Forma zatrudnienia: Umowa o dzieło
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie od 4000,00 do 4500,00. Umowa kontraktowa.
Nazwa stanowiska: ASYSTENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: chemik
Forma zatrudnienia: Umowa o dzieło
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie: wyższe (Mgr). Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Umowa kontraktowa.
Nazwa pracodawcy:
SZPITAL POWIATOWY W NOWYM MIEŚCIE LUBAWSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 10, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : od 7:00 do 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nowomiejski
Gmina pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: chemik
Data dodania oferty pracy: 16.09.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a3ead68d6ff4b8ac551c5154b625d4e2
Podobne oferty pracy
Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia st. pracyZakres: praca biurowa przy komputerze, wykonywanie modeli 3D i rysunków z wykorzystaniem systemów CAD
TAPA Krzysztof Kasiedczak w Zamościu - 2016-07-12 - Piaseczno (mazowieckie)
sporządzanie odpowiednich dokumentów sprzedażowych, transportowych, magazynowych, przyjmowanie i kontrola ilościowa towaru oraz prawidłowość dokumentów, obsługa klienta, udział w inwentaryzacji magazynu.
OPIŁKA ROBERT FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA "ANMAR" - 2018-09-17 - Żory (śląskie)
- Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych, dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią. Zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów. Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń.Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń. Analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera, zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami. Przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice, ul. Graniczna 54 lub ul. Chorzowska 150.- Wynagrodzenie: 3250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca zmianowa 8 godzin dziennie w ciągu całej doby + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie wyższe - licencjat. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office, umiejętność pracy w grupie, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
CAPGEMINI POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)
Pełnienie czynności opiekuńczych nad dziećmi. Dbanie o bezpieczeństwo i higiene pracy. Opieka nad dziećmi w czasie zajęć, spacerów, wycieczek. Pomoc w przygotowywaniu zajęć dydaktycznych.
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Żelistrzewo (pomorskie)
Przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy,asysta przy zabiegach stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Osiek Jasielski (podkarpackie)
obsługa biurowa klientów i zapytań ofertowych w reklamie i poligrafii
PHU "OLEJNIK" - "PAWEŁ OLEJNIK"; "OLEJNIK s.c." - Wspólnik s.c. - 2016-04-15 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie czynności administracji sądowej związanych z załatwianiem spraw oraz czynności przygotowania spraw sądowych do rozpoznania, z wyłączeniem czynności zastrzeżonych na podstawie odrębnych przepisów do kompetencji przewodniczących wydziałów; sporządzanie projektów orzeczeń i zarządzeń przygotowujących sprawę do rozpoznania na rozprawie lub posiedzeniu; przygotowywanie projektów zarządzeń w zakresie warunków formalnych aktu oskarżenia; kontrola stanu spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd; wstępna analiza akt spraw przydzielonych do referatu sędziego; wstępna analiza zarzutów zawartych w środkach odwoławczych; wykonywanie innych czynności związanych z działalnością orzeczniczą sędziów.
Sąd Rejonowy dla Warszawy Śródmieścia w Warszawie - 2019-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Serwisowanie myjni samochodowych, prace pomocnicze w myjni. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej oraz w delegacjach (jedno i kilkudniowych).
TIXEWASH POLSKA DANUTA ALCHIMOWICZ SP. JAWNA - 2017-09-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
wg stanowiska
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE "WESOŁE SKRZATY" - 2019-06-10 - Serock (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kontrola i rozwój procesów wewnętrznych. Planowanie organizacyjne. Współpraca z innymi działami firmy (zakupy, wysyłka, sprzedaż) oraz instytucjami zewnętrznymi w niezbędnym zakresie. Wspieranie kierownika magazynu.
KORPO Sp. z o.o. - 2018-02-21 - Jawor (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Krasnopol (podlaskie)
-kontakt z dostawcami i klientami poprzez telefon i pocztę elektroniczną- przygotowanie ofert dla klientów
Tempus A Agencja Pracy Czasowej - 2016-07-08 - Łódź (łódzkie)
formalno-rachunkowa kontrola dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Puck (pomorskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych z obszaru IT i TelcoBudowanie i zarządzanie bazą kandydatówWeryfikacja kompetencji kandydatów w rozmowie telefonicznejKoordynacja realizowanych procesów rekrutacyjnychŚcisła współpraca z Działem Sprzedaży oraz Business Developmentpraca w Tarnobrzegu w godz. 9-17
CYCLAD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-20 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
przyjmowanie i rozliczanie wpłat, przesyłek, listów
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Olkusz (małopolskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy. Wykształcenie wyższe, kierunek: inżynier budowlany, znajomość oprogramowania AUTOCAD, ARSA, prawo jazdy kat. B, znajomość języka niemieckiego lub angielskiego.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Rybnik (śląskie)
pomoc w opiece nad dziećmi w wieku przedszkolnym, dbanie o bezpieczeństwo i porządek w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów na komputerze.Sortowanie, numerowanie, skanowanie, archiwizowanie dokumentów.Praca w wymiarze os 1/4 do całego w godzinach 7:00-17:00
A-TAX CONSULTING Janusz Sperka - 2019-06-13 - Nowa Sól (lubuskie)
- Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych / e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera. Obsługa klienta w języku angielskim. Analizowanie i rozwiązywanie najczęstszych zapytań, korzystając z przygotowanych rozwiązań. Dostarczanie wysokiej jakości standardów obsługi klientów. Współpraca z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami. - Godziny pracy: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Katowice (śląskie)
Sprzedawca-staż FP
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Września (wielkopolskie)
Prowadzenie i koordynacja bieżących spraw administracyjnych, przygotowywanie danych, zestawień i statystyk. Koordynowanie kalendarza spotkań Prezesa Zarządu (w tym również telefoniczne potwierdzanie umówionych spotkań). Koordynacja terminów wynikających z umów. Opracowywanie materiałów i dokumentów na potrzeby przełożonych. Kształtowanie dobrego wizerunku firmy.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-02-19 - Wyszków (mazowieckie)
odpowiedzialność za współpracę z dostawcami towaru z Wietnamu, składanie zamówień na towary u wietnamskich dostawców, koordynacja terminowości dostaw, wspomaganie pracy wietnamskich handlowców
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Jabłonowo (mazowieckie)
- Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i rachunkowym. Ewidencja transakcji WNT/WNU/WDT. Ewidencja wyciągów bankowych w walutach obcych. Ewidencja i księgowanie dokumentów magazynowych w walutach obcych. Kontrola i uzgadnianie rozrachunków oraz kont. Sporządzanie zestawień danych księgowych.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo na około 1 do 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-16:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 7 miesięcy na podobnym stanowisku. Wymagana UMIEJĘTNOŚĆ FAKTUROWANIA. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym w mowie i piśmie.
BERGERAT MONNOYEUR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-05 - Katowice (śląskie)
Praca biurowa, kontakt z klientem
PRACOWNIA PROJEKTOWA Architekt Jakub Winecki - 2019-04-17 - Grodzisko (opolskie)
Asystent nauczyciela
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Pabianice (łódzkie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu przez telefon, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w biurze, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg harmonogarmu
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Kraków (małopolskie)
NAUKA: PROGRAMU INFORMATYCZNEGO KS-SOMED; STANDARDÓW PRACY W PLACÓWCE MEDYCZNEJ W TYM ZAJMOWENIEM SIĘ SPRAWAMI ADMINISTRACYJNYMI I KLINICZNYMI; BUDOWANIE DOBRYCH RELACJI Z PACJENTAMI A W SZCZEGÓLNOŚCI WYJAŚNIANIE IM OBOWIĄZUJĄCYCH PROCEDUR MEDYCZNYCH; ASYSTOWANIA PODCZAS PRZEPROWADZANIA PROCEDUR LEKARSKICH I PIELĘGNIARSKICH; PRZESTRZEGANIA ZASAD ASEPTYKI I ANTYSEPTYKI.
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Kramsk (wielkopolskie)
Zamawianie, uzupełnianie materiałów dentystycznych. Przygotowywanie materiałow do zabiegów dentystycznych. Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych. Dezynfekcja, sterylizacja, konserwacja narzędzi. Dbanie o porządek, znajomość grupy leków i materiałów uzywanych w gabinecie dentystycznym.
kontakt przez PUP - 2019-07-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)