ASYSTENTKA PREZESA ZARZĄDU Wyszków oferta pracy Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENTKA PREZESA ZARZĄDU

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie i koordynacja bieżących spraw administracyjnych, przygotowywanie danych, zestawień i statystyk. Koordynowanie kalendarza spotkań Prezesa Zarządu (w tym również telefoniczne potwierdzanie umówionych spotkań). Koordynacja terminów wynikających z umów. Opracowywanie materiałów i dokumentów na potrzeby przełożonych. Kształtowanie dobrego wizerunku firmy.

Data publikacji: 2019-02-19

Lokalizacja: Wyszków (mazowieckie)

Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Komunalna 2, 07-200 Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie i koordynacja bieżących spraw administracyjnych, przygotowywanie danych, zestawień i statystyk. Koordynowanie kalendarza spotkań Prezesa Zarządu (w tym również telefoniczne potwierdzanie umówionych spotkań). Koordynacja terminów wynikających z umów. Opracowywanie materiałów i dokumentów na potrzeby przełożonych. Kształtowanie dobrego wizerunku firmy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA PREZESA ZARZĄDU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wyszków

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wyszkowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wyszków

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2019

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność pracy pod presją czasu

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Asystent zarządu

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność podejmowania decyzji i przejmowania odpowiedzialności za prowadzenie powierzonych zadań i projektów, mile widziane doświadczenie w branży finansowej, odporność na stres

Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie

Adres pracodawcy:
Komunalna 2, 07-200 Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV + ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCHWyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe MLEKS Sp. z o.o. w Wyszkowie 07-200 przy ul. Komunalnej 2, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U.2018 poz. 1000). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.Informujemy, że Administratorem danych jest Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe MLEKS Sp. z o.o. w Wyszkowie 07-200 przy ul. Komunalnej 2. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: wyszkowski

Gmina pracodawcy: Wyszków

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wyszków

Ulica pracodawcy: Komunalna

Numer budynku pracodawcy: 2

Profil działalności pracodawcy: HANDEL

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.02.2019

Data dodania oferty pracy: 19.02.2019

Oferta pracy ważna do: 31.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 19.02.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 18.02.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT - od 1 600 PLN

dbanie o relacje z klientami chińskimi, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych,ścisła współpraca i wykonywanie poleceń chińskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Warszawa (mazowieckie)

ZBROJARZ "C" - od 1 900 PLN

wykonywanie zbrojenia
,,ANNA” Usługi Ogólnobudowlane - 2017-08-30 - Kobyłka (mazowieckie)

ASYSTENTKA/HIGIENISTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 500 PLN

Realizowanie świadczeń stomatologicznych, diagnostycznych i leczniczych zgodnie z kompetencjami oraz promocja zdrowia i działania w zakresie profilaktyki zdrowotnej.[Godzina zakończenia pracy] : 18:00[System czasu pracy] : RÓWNOWAŻNY
NZOZ "Twoje Zdrowie EL" Sp. z o. o. - 2016-10-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 15 PLN

wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Indii, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

PRACOWNIK OBSLUGI LODOWISKA - do 13,7 PLN

- obsługa klientów - obsługa kasy fiskalnej - obsługa techniczna lodowiska (m.in: wydawanie sprzętu)
Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu - 2018-10-04 - Chorzów (śląskie)

ASYSTENT MANAGERA/DOPOSAŻENIE/17/5309 - od 2 000 PLN

wsparcie managera clubu, prace administracyjno-biurowe, przywożenie towaru, obsługa klienta, nadzór nad pracownikami
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT ADWOKATA - od 1 850 PLN

Gromadzenie materiałów do sprawy, przygotowywanie pism, opinii, projektów, udział w sprawach pozaprocesowych, kontakt z klientem, kserowanie, skanowanie, przepisywanie dokumnetów, pisanie opinii prawnych. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 200 PLN

częste wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Jabłonowo (mazowieckie)

ASYSTENT PRAWNY - od 1 850 PLN

Asystent prawny
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Głowaczów (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

Przyjmowanie i wysyłanie faktur, ewidencja dokumentów księgowych, obsługa systemu.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 3 500 PLN

Wizje terenowe wraz z wykonywaniem inwentaryzacji drzew i znakówsporządzanie rysunkówwykonywanie obliczeń kontakt z zamawiającym oraz z wykonawca robót w trakcie realizacji projektu
MANEVO Marek Łukowski - 2018-03-20 - Świdnik (lubelskie)

ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY - od 2 300 PLN

- obsługa przydzielonej bazy klientów krajowych i zagranicznych oraz aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców,- kreowanie potrzeb i budowanie trwałych relacji z klientami,- kompleksowe sporządzanie ofert, - aktywna współpraca ze wszystkimi działami firmy,- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Spółdzielnia SIP ZPCH Krosno - 2018-11-05 - Krosno (podkarpackie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 1 100 PLN

wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania firmy, współtworzenie wizerunku frmy, kontakty telefoniczne z kontrahentami wietnamskimi lub chińskimi, pomoc w opiece nad klientami wietnamskimi lub chińskimi
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - od 1 850 PLN

pomoc nauczycielowi w organixacji zajec opiekuńczo-wychowawczo-dydaktycznych
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Przypisówka (lubelskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 3 000 PLN

- Praca asystenta projektanta polegać będzie na wsparciu organizacyjnym i merytorycznym projektanta głównego. Do obowiązków asystenta należeć będzie nadzór nad powierzonymi mu elementami projektu (wykonywanie rysunków projektowych w programie AutoCAD lub MicroStation oraz przygotowywanie przedmiarów i kosztorysów), sprawnym przepływem informacji między działem projektowym a działem wykonawczym i katalogowanie oraz archiwizowanie dokumentacji związanej z realizowanym projektem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00 lub 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne (inżynier lub magister inżynier). Znajomość i obsługa programów: AutoCAD, Autodesk Revit Architecture, Project. Znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (tel.: 600-084-512) w godz.: 07:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
KOLTECH INFRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTU - do 2 000 PLN

Działania promocyjno-informacyjne i rekrutacyjne, gromadzenie danych uczestników Projektu, organizacja procesu rekrutacji personelu projektu, kadry projektu,(pedagodzy, specjaliści) oraz uczestników projektu, monitoring rzeczowo-finasowy projektu, opracowanie narzędzi monitoringu, przeprowadzenie badań, bieżacy monitoring dokumentacji, monitorowanie rezultatów projektów, monitoring wskaźników celów projektu i uczestników, sporządzanie raportów ewaluacyjnych, sporządzanie sprawozdań z zakresu finsowego i rzeczowego, archiwizowanie dokumentacji finasowej, przygotowywanie i przeprowadzanie wywaidów i ankiet, pomoc w zadaniach wykonywanych przez koordynatora projektu, współpraca z działem rozliczeń i księgowości
Firma Wdrożeniowa LEANKONCEPT Grzegorz Sulisz - 2016-08-19 - Mielec (podkarpackie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 200 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - do 2 100 PLN

wspomaganie działu księgowości w obowiązkach, pomoc w formalno-rachunkowej kontroli dokumentów, segregowanie dokumentów, wypełnianie formularzy podatkowych pod nadzorem, wystawianie faktur zagranicznym kontrahentompraca na umowe zlecenie 150 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy - 1 rok, praca w godzinacha 10:00-18:00 lub 8:00-16:00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Wojtkowice (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA/STAŻ - 997,4 PLN

Pomoc w sprawowaniu opieki i wychowaniu dzieci.
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Opole Lubelskie (lubelskie)

ASYSTENT BHP - od 2 100 PLN

Wsparcie pracy działu bhp
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Malbork (pomorskie)

ASYSTENT PRODUKCJI 146 A - od 3 500 PLN

przygotowanie zgodnie z wytycznymi surowców, dodatków do żywności i materiałów pomocniczych do produkcji różnych wyrobów mleczarskich
BENETT PEOPLE Sp. z o.o. - 2018-09-27 - Elżbietów (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Sanok (podkarpackie)

ASYSTENT DS ROZLICZEŃ - od 2 500 PLN

Bieżące rozliczanie dostaw kurcząt od hodowców, prowadzenie dokumentacji w zakresie skupu drobiu, sporządzanie raportów i analiz.
Animex Foods sp. z o.o. sp.k. Oddział w Opolu - 2016-11-17 - Opole (opolskie)

MAGAZYNIER(NR 5991) - od 2 000 PLN

Zakres zadań:przygotowywanie oraz dokonywanie wysyłek (pakowanie, przygotowanie dokumentacji wysyłkowej)przygotowanie sprzętu medycznego do wydania klientowiprowadzenie dokumentacji magazynowejdbałość o porządek i prawidłowe rozmieszczenie materiałów w magazynietransportowanie materiałów i sprzętów medycznych/rehabilitacyjnych wyznaczonym odbiorcom zewnętrznym i wewnętrznymOferujemy:umowę o pracę, zlecenie lub kontraktatrakcyjny system wynagrodzeń możliwość podnoszenia kwalifikacjidobre warunki pracy
Pallmed Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 1 000 PLN

pomoc nauczycielowi w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych
Samorządowy Zespół Szkolny we Frampolu - 2017-12-21 - Frampol (lubelskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - 1 600 - 1 900 PLN

opieka nad dziećmi w czasie trwania zajęć i na wyjazdach klasowych, pomoc w prowadzeniu zajęć edukacyjnych
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W BEZRZECZU - 2018-02-27 - Bezrzecze (zachodniopomorskie)

ASYSTENT INŻYNIERA KONTRAKTÓW - 1 750 - 1 850 PLN

obsługa maszyn drogowych,oraz komputera,prawo jazdy kat B
Multiconsult Polska Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

ASYSTENT PRZETWARZANIA DANYCH - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)


Wybierz powiat