ASYSTENTKA PREZESA ZARZĄDU Wyszków oferta pracy Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: ASYSTENTKA PREZESA ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie i koordynacja bieżących spraw administracyjnych, przygotowywanie danych, zestawień i statystyk. Koordynowanie kalendarza spotkań Prezesa Zarządu (w tym również telefoniczne potwierdzanie umówionych spotkań). Koordynacja terminów wynikających z umów. Opracowywanie materiałów i dokumentów na potrzeby przełożonych. Kształtowanie dobrego wizerunku firmy.
Data publikacji: 2019-02-19
Lokalizacja: Wyszków (mazowieckie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Komunalna 2, 07-200 Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie i koordynacja bieżących spraw administracyjnych, przygotowywanie danych, zestawień i statystyk. Koordynowanie kalendarza spotkań Prezesa Zarządu (w tym również telefoniczne potwierdzanie umówionych spotkań). Koordynacja terminów wynikających z umów. Opracowywanie materiałów i dokumentów na potrzeby przełożonych. Kształtowanie dobrego wizerunku firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA PREZESA ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wyszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wyszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wyszków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2019
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Asystent zarządu
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność podejmowania decyzji i przejmowania odpowiedzialności za prowadzenie powierzonych zadań i projektów, mile widziane doświadczenie w branży finansowej, odporność na stres
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Adres pracodawcy:
Komunalna 2, 07-200 Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV + ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCHWyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe MLEKS Sp. z o.o. w Wyszkowie 07-200 przy ul. Komunalnej 2, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U.2018 poz. 1000). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.Informujemy, że Administratorem danych jest Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe MLEKS Sp. z o.o. w Wyszkowie 07-200 przy ul. Komunalnej 2. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: wyszkowski
Gmina pracodawcy: Wyszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wyszków
Ulica pracodawcy: Komunalna
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: HANDEL
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.02.2019
Data dodania oferty pracy: 19.02.2019
Oferta pracy ważna do: 31.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
dbanie o relacje z klientami chińskimi, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych,ścisła współpraca i wykonywanie poleceń chińskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie zbrojenia
,,ANNA” Usługi Ogólnobudowlane - 2017-08-30 - Kobyłka (mazowieckie)
Realizowanie świadczeń stomatologicznych, diagnostycznych i leczniczych zgodnie z kompetencjami oraz promocja zdrowia i działania w zakresie profilaktyki zdrowotnej.[Godzina zakończenia pracy] : 18:00[System czasu pracy] : RÓWNOWAŻNY
NZOZ "Twoje Zdrowie EL" Sp. z o. o. - 2016-10-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Indii, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- obsługa klientów - obsługa kasy fiskalnej - obsługa techniczna lodowiska (m.in: wydawanie sprzętu)
Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu - 2018-10-04 - Chorzów (śląskie)
wsparcie managera clubu, prace administracyjno-biurowe, przywożenie towaru, obsługa klienta, nadzór nad pracownikami
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Gromadzenie materiałów do sprawy, przygotowywanie pism, opinii, projektów, udział w sprawach pozaprocesowych, kontakt z klientem, kserowanie, skanowanie, przepisywanie dokumnetów, pisanie opinii prawnych. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Łódź (łódzkie)
pomoc nauczycielowi
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2016-07-07 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
częste wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Jabłonowo (mazowieckie)
Asystent prawny
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Głowaczów (mazowieckie)
Przyjmowanie i wysyłanie faktur, ewidencja dokumentów księgowych, obsługa systemu.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Wizje terenowe wraz z wykonywaniem inwentaryzacji drzew i znakówsporządzanie rysunkówwykonywanie obliczeń kontakt z zamawiającym oraz z wykonawca robót w trakcie realizacji projektu
MANEVO Marek Łukowski - 2018-03-20 - Świdnik (lubelskie)
- obsługa przydzielonej bazy klientów krajowych i zagranicznych oraz aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców,- kreowanie potrzeb i budowanie trwałych relacji z klientami,- kompleksowe sporządzanie ofert, - aktywna współpraca ze wszystkimi działami firmy,- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Spółdzielnia SIP ZPCH Krosno - 2018-11-05 - Krosno (podkarpackie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania firmy, współtworzenie wizerunku frmy, kontakty telefoniczne z kontrahentami wietnamskimi lub chińskimi, pomoc w opiece nad klientami wietnamskimi lub chińskimi
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc nauczycielowi w organixacji zajec opiekuńczo-wychowawczo-dydaktycznych
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Przypisówka (lubelskie)
- Praca asystenta projektanta polegać będzie na wsparciu organizacyjnym i merytorycznym projektanta głównego. Do obowiązków asystenta należeć będzie nadzór nad powierzonymi mu elementami projektu (wykonywanie rysunków projektowych w programie AutoCAD lub MicroStation oraz przygotowywanie przedmiarów i kosztorysów), sprawnym przepływem informacji między działem projektowym a działem wykonawczym i katalogowanie oraz archiwizowanie dokumentacji związanej z realizowanym projektem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00 lub 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne (inżynier lub magister inżynier). Znajomość i obsługa programów: AutoCAD, Autodesk Revit Architecture, Project. Znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (tel.: 600-084-512) w godz.: 07:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
KOLTECH INFRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Katowice (śląskie)
Działania promocyjno-informacyjne i rekrutacyjne, gromadzenie danych uczestników Projektu, organizacja procesu rekrutacji personelu projektu, kadry projektu,(pedagodzy, specjaliści) oraz uczestników projektu, monitoring rzeczowo-finasowy projektu, opracowanie narzędzi monitoringu, przeprowadzenie badań, bieżacy monitoring dokumentacji, monitorowanie rezultatów projektów, monitoring wskaźników celów projektu i uczestników, sporządzanie raportów ewaluacyjnych, sporządzanie sprawozdań z zakresu finsowego i rzeczowego, archiwizowanie dokumentacji finasowej, przygotowywanie i przeprowadzanie wywaidów i ankiet, pomoc w zadaniach wykonywanych przez koordynatora projektu, współpraca z działem rozliczeń i księgowości
Firma Wdrożeniowa LEANKONCEPT Grzegorz Sulisz - 2016-08-19 - Mielec (podkarpackie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wspomaganie działu księgowości w obowiązkach, pomoc w formalno-rachunkowej kontroli dokumentów, segregowanie dokumentów, wypełnianie formularzy podatkowych pod nadzorem, wystawianie faktur zagranicznym kontrahentompraca na umowe zlecenie 150 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy - 1 rok, praca w godzinacha 10:00-18:00 lub 8:00-16:00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Wojtkowice (dolnośląskie)
Pomoc w sprawowaniu opieki i wychowaniu dzieci.
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Wsparcie pracy działu bhp
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Malbork (pomorskie)
przygotowanie zgodnie z wytycznymi surowców, dodatków do żywności i materiałów pomocniczych do produkcji różnych wyrobów mleczarskich
BENETT PEOPLE Sp. z o.o. - 2018-09-27 - Elżbietów (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Świdnica (dolnośląskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Sanok (podkarpackie)
Bieżące rozliczanie dostaw kurcząt od hodowców, prowadzenie dokumentacji w zakresie skupu drobiu, sporządzanie raportów i analiz.
Animex Foods sp. z o.o. sp.k. Oddział w Opolu - 2016-11-17 - Opole (opolskie)
Zakres zadań:przygotowywanie oraz dokonywanie wysyłek (pakowanie, przygotowanie dokumentacji wysyłkowej)przygotowanie sprzętu medycznego do wydania klientowiprowadzenie dokumentacji magazynowejdbałość o porządek i prawidłowe rozmieszczenie materiałów w magazynietransportowanie materiałów i sprzętów medycznych/rehabilitacyjnych wyznaczonym odbiorcom zewnętrznym i wewnętrznymOferujemy:umowę o pracę, zlecenie lub kontraktatrakcyjny system wynagrodzeń możliwość podnoszenia kwalifikacjidobre warunki pracy
Pallmed Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
pomoc nauczycielowi w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych
Samorządowy Zespół Szkolny we Frampolu - 2017-12-21 - Frampol (lubelskie)
opieka nad dziećmi w czasie trwania zajęć i na wyjazdach klasowych, pomoc w prowadzeniu zajęć edukacyjnych
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W BEZRZECZU - 2018-02-27 - Bezrzecze (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn drogowych,oraz komputera,prawo jazdy kat B
Multiconsult Polska Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)