ASYSTENT MANAGERA SPRZEDAŻY Aleksandrów Łódzki oferta pracy REFLEKS WIESŁAW FERENC
Stanowisko: ASYSTENT MANAGERA SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Spotkania z klientami; rozmowy handlowe
Data publikacji: 2020-07-10
Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Pracodawca: REFLEKS WIESŁAW FERENC
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojskiego 12, 95-070 Aleksandrów Łódzki, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Spotkania z klientami; rozmowy handlowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus prowizja 30%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT MANAGERA SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Aleksandrów Łódzki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgierski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1020
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Aleksandrów Łódzki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali przedstawiciele handlowi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane języki obce
Nazwa pracodawcy: REFLEKS WIESŁAW FERENC
danePracodawcy_nip: 7321189878
danePracodawcy_regon: 471310744
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Adres pracodawcy:
Wojskiego 12, 95-070 Aleksandrów Łódzki, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: zgierski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1020
Gmina pracodawcy: Aleksandrów Łódzki
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Aleksandrów Łódzki
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0958654
Ulica pracodawcy: Wojskiego
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|332290
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali przedstawiciele handlowi
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 10.07.2020
Oferta pracy ważna do: 09.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?55226dec388e8cb04aaddf1ee21d292f
Podobne oferty pracy
obsługa maszyn i urządzeń do produkcji i rozlewu piwa
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Gościszewo (pomorskie)
Sporządzanie projektów, pomoc biurowa.
ARCHIDOM Biuro Projektów K.Maj-Majewska, J.Jagielska-Norek, J.Mida spółka jawna - 2017-02-27 - Bochnia (małopolskie)
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przypisanych starszych konsulatów (CSS);zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania CSS;profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; przygotowywanie starannych, prawidłowo opracowanych dokumentów, raportów, często w ramach ścisłych ograniczeń czasowych;wykonywanie zleconych czynności administracyjnych wspierających CSS;w zależności od potrzeb wsparcie realizacji kluczowych projektów, konferencji i spotkań organizowanych poza siedzibą firmy;współpraca z innymi asystentkami Kadry Zarządającej w celu zagwarantowania zakresu wsparcia.
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów, kontakty z klientami i producentami towarów chińskojęcznymi
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zgodny z harmonogramem stażu. Staż skierowany do osób przed ukończeniem 30 roku życia, zgodnie z założeniami programu POWER.
kontakt przez PUP - 2020-07-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wspomaganie pracy nepalskich przedstawicieli handlowych, kontakt z klientami i kontrahentami nepalskimi, przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
- Pomoc projektantowi w zakresie realizacji dokumentacji z zakresu ochrony środowiska. Praca w siedzibie firmy w biurze oraz w terenie według potrzeb.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie z zakresu ochrony środowiska. Doświadczenie NIE jest wymagane -> może być absolwent. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 507-020-165) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Aleja Walentego Roździeńskiego 188, 40-203 Katowice) lub e-mail: ekoid (at) ekoid.pl
EKOID IWONA MAJEWSKA-DURJASZ - 2016-05-30 - Katowice (śląskie)
Do głównego obowiązku asystenta rodziny należeć będzie wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodziny. Do zadań asystenta rodziny należy w szczególności: - opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; - udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu - umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; - udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; - udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; - udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; - wspieranie aktywności społecznej rodzin
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Złejwsi Wielkiej - 2018-07-31 - Zławieś Wielka (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta , usługi pocztowe
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Brzeg (opolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Pozezdrze (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie rysunków projektowych, budowlanych i pozyskiwanie pozwoleń na budowę, pomoc przy pracy głównego projektanta
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Bytom (śląskie)
prowadzeniu biura, sporządzanie protokołów, notatek urzędowych, prowadzenie windykacji telefonicznej, prowadzenie kalendarza spotkań i planów biura, praca w biurze i terenie, przeprowadzanie reportaży telewizyjnych, wywiadów, inne zadania powierzone przez przełożonych,
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp z.o.o. - 2017-08-28 - Poznań (wielkopolskie)
opracowanie projektów budowlanych, inwentaryzacje, nadzorowanie robót na budowie
MK PROJEKT MARCIN KLIM NAMYSŁÓW - 2016-07-25 - Namysłów (opolskie)
Kontakty z klientami telefonine. Budowanie baz danych oferowanie zestawień . Budowanie zestawień
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
-
Linek Sebastian - 2020-04-09 - Walce (opolskie)
Asystowanie w gabinecie podczas zabiegów stomatologicznych, prace porządkowe, sterylizacja. Praca na zmiany, do godz. 20:00. Wynagrodzenie miesięczne plus premia. Aplikacje przesyłać e-mailem kontakt (at) dentica24.pl.
DENTICA 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-07 - Rybnik (śląskie)
prace hydrauliczne
Usługi Budowlane "ŚWIĄTKOWSKI" Komorowo - 2017-08-18 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
prowadzenie rozrachunków z odbiorcami i dostawcami, wprowadzanie dokumentów księgowych, obsługa korespondencji firmowej, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, inne prace biurowe
Tarti s.c., R. Tartanus, I. Osial - 2018-05-10 - Żyrardów (mazowieckie)
Staż dla osby zarej. w tut. Urzędzie posiad. II profil pomocy i spełn. kryteria projektowe. 1. Zapoznanie stażysty z Regulaminem działalnośći Swietlicy Profilaktyczno - Wychowawczej w Kolbuszowej.2. Zapoznanie stażysty z regulaminem pracy obowiazującym w świetlicy , przepisami BHP oraz programem stażu obowiazującym stażyste, szkolenie BHP.3. Przygotowanie sali świetlicowej do zajęć - prace porzadkowe, sprzatanie sali, układanie gier, materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć, przygotowanie pomocy plastycznych do prowadzenia zaplanowanych w danym dniu zajęć.4. Opieka nad wychowankami świetlicy.5. Systematyczna kontrola prac domowych, pomoc w odrabianiu lekcji wychowankom.6. Omawianie z wychowawcami planu pracy świetlicy, przygotowywanie materiałów, elementów do przeprowadzania zajęć.7. Przygotowanie i organizowanie czasu wolnego dzieci: gry, zabawy, zajęcia specjalistyczne, sportowe, plastyczne i inne.8.Pomoc w organizacji imprez okolicznosciowych w Świetlicy.9. Udział w przygotowywaniu poczęstunku dla uczestników imprezy, w trakcie imprezy czuwanie współnie z wychowawcami nad jej sprawnym przebiegiem, a po zakończeniu pomoc w porzadkowaniu pomieszczeń.10. OPieka nad dziećmi, dbanie o bezpieczeństwo dzieci, cztstość w pomieszczeniach świetlicy.11. Udział w niektórych pracach kuchennych związanych z przygotowaniem posiłków dla wychowanków świetlicy celem nabycia wiedzy o zasadach dozywiania, normach i jakości, przygotowywanych posilkach.12. Zgłaszanie Kierownikowi świetlicy spraw dotyczacych wychowanków, problemów i potrzeb.13. Dbalość o czystość pomnieszczeń.
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Kolbuszowa (podkarpackie)
-koordynacja obiegu dokumentów oraz prowadzenie procesu księgowania-kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań-weryfikacja, dekretacja i księgowanie faktur, innych dokumentów kosztowych oraz wyciągów bankowych-przygotowywanie i księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów-kontrolowanie wprowadzonych danych-sporządzanie listy płac i deklaracji ZUS-sporządzanie deklaracji PIT, VAT, JPK-tworzenie zestawień, analiz na potrzeby Banku-współudział w przygotowyaniu sprawozdań między innymi GUS, NBP-archiwizacja dokumentów księgowych
LUDOWY BANK SPÓŁDZIELCZY OBORNIKI - 2019-05-10 - Oborniki (wielkopolskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Brzeg (opolskie)
rozliczanie paliwa, kas fiskalnych i godzin pracy kierowców. Istnieje możliwość zatrudnienia na pełny etat oraz ustalenia godzin pracy.
Stanisław Bodzioch Firma Przewozowa FB - 2019-11-04 - Dziekanowice (małopolskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu.
CCC S.A. - 2018-06-15 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Marki (mazowieckie)
Kontakt z pacjentami, wykonywanie EKG, RR, saturacja, badanie poziomu cukru we krwi, wykonywanie sprawozdań medycznych i innych, telerozmowy dotyczące objawów chorobowych, kontakt z Sanepidem (przywożenie szczepionek).
kontakt przez PUP - 2020-07-22 - Żagań (lubuskie)
Spełnianie czynności opiekuńczych w stosunku do uczniów, wykonywanie innych czynności, wynikających z rozkładu zajęć dzieci w czasie dnia
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Żary (lubuskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Nowy Targ (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-06-10 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie terminarza spotkań i ich organizacja, zamawianie materiałów biurowych, dekretacja dokumentów, itp.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Kluczbork (opolskie)