ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/ EXECUTIVE ASSISTANT Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/ EXECUTIVE ASSISTANT
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przypisanych starszych konsulatów (CSS);zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania CSS;profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; przygotowywanie starannych, prawidłowo opracowanych dokumentów, raportów, często w ramach ścisłych ograniczeń czasowych;wykonywanie zleconych czynności administracyjnych wspierających CSS;w zależności od potrzeb wsparcie realizacji kluczowych projektów, konferencji i spotkań organizowanych poza siedzibą firmy;współpraca z innymi asystentkami Kadry Zarządającej w celu zagwarantowania zakresu wsparcia.
Data publikacji: 2016-10-20
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przypisanych starszych konsulatów (CSS);zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania CSS;profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; przygotowywanie starannych, prawidłowo opracowanych dokumentów, raportów, często w ramach ścisłych ograniczeń czasowych;wykonywanie zleconych czynności administracyjnych wspierających CSS;w zależności od potrzeb wsparcie realizacji kluczowych projektów, konferencji i spotkań organizowanych poza siedzibą firmy;współpraca z innymi asystentkami Kadry Zarządającej w celu zagwarantowania zakresu wsparcia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/ EXECUTIVE ASSISTANT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK ANGIELSKI - BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK ROSYJSKI - biegła znajomość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku korporacyjnym, wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów[Inne]:skrupulatność, sumienność, umiejętność pracy pod presją czasu, doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku korporacyjnym, w pracy dla kierownictwa wyższego szczebla; oferta pracy dla osób zarejestrowanych w Urzędzie Pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 20.10.2016
Oferta pracy ważna do: 03.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
osoba nie wymienionym stanowisku będzie kontaktowała się z różnymi firmami na rynkach międzynarodowych i koordynowała zadania które będą zlecane przez wydawcę
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Kraków (małopolskie)
Asystent ds. księgowości
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Śrem (wielkopolskie)
Obsługa sekretariatu, prowadzenie korespondencji z klientami w języku polskim i niemieckim, komunikacja/koordynacja prac z pozostałymi lokalizacjami kancelarii w języku polskim i niemieckim, sporządzanie raportów rozliczeniowych do faktur, wystawianie faktur, prowadzenie terminarza spotkań.
Riediger Legal Denis Riediger - 2016-11-21 - Lubań (dolnośląskie)
- pozyskiwanie nowych dostawców i prowadzenie negocjacji handlowych,- obsługa dostaw towarów,- utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi dostawcami firmy,- tworzenie pozytywnego wizerunku firmy,- prowadzenie dokumentacji zamówień i nadzór nad ich realizacją,- współpraca z działem handlowym firmy
MICROS SPÓŁKA JAWNA W. KĘDRA I J. LIC - 2017-04-27 - Kraków (małopolskie)
Zapoznanie z zasadami sprawowania opieki nad dziećmi i inne
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Dobór oraz sprzedaż aparatów słuchowych, rejestracja pacjentów
ACS Słuchmed Spółka z o.o. - 2017-03-20 - Nowa Dęba (podkarpackie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Wykonywanie badań bakteriologicznych.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-04-24 - Zamość (lubelskie)
obsługa techniczna nagłośnienia
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Płońsk (mazowieckie)
praca ciągnikiem z kosiarką, obsługa kosiarki STIHL oraz piły, odmulanie rowów "Pelikanem", przebudowa przepustów
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Nowe (kujawsko-pomorskie)
wsparcie rodzin z problemami wychowawczymi
Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Szczucin - 2016-06-27 - Szczucin (małopolskie)
prowadzenie książki korespondencyjnej,sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym, dekretowanie dokumentów, przeliczanie faktur pod względem rachunkowym, tworzenie zestawień finansowych w oparciu o program Excel, sporządzanie pism w programie word
kontakt przez PUP - 2018-06-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
CENTRUM ZABEZPIECZENIA INFORMACJI Sylwester Cieśla - 2018-01-17 - Kielce (świętokrzyskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Wyszków (mazowieckie)
Liczenie towarów za pomocą skanera
kontakt przez OHP - 2018-06-08 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie życia codziennego: zakupy, przygotowywanie posiłków, pranie, sprzątanie, zarządzanie pieniędzmi, znajomośc finansowych i socjalnych kwestii prawnych. Indywidualna opieka podstawowa, w tym odżywianie, pielęgnacja ciała, higiena osobista, itp. Kształtowanie stosunków społecznych w bezpośrednim sąsiedztwie, wobec członków rodziny, przyjaciół.Uczestnictwo w życiu kulturowym i społecznym m.in. planowanie wolnego czasu , spotykanie w grupach towarzyskich, udział w imprezach kulturowych, otwieranie się na zewnętrzne grupy społeczne, rozwój perspektyw na przyszłośc, planowanie zycia. Komunikowanie się i oriacja poprzez kompensację niektórych zmysłów, oriętację czasową przestrzenną. Rozwój emocjonalny i psychiczny w tym opanowanie strachu, niepokóju, zaburzeń popędu, apatii, braku zainteresowań, utrzymywanie relacji z innymi ludźmi oraz ograniczenie zachowań niebezpiecznych dla danej osoby jak i dla innych. Utrzymywanie i wspieranie stanu zdrowia poprzez realizowanie zaleceń lekarskich, umawianie się i wizyty u lekarza, specjalne wymagania pielęgnacyjne, obserwowanie i pilnowanie stanu zdrowia, podejmowanie działań w celu zdrowia. WYMAGANIA wykształcenie: min. średnie kierunkowe tj. opiekun środowiskowy , asystent osoby niepełnosprawnej , pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej, opiekun w ośrodku pomocy społecznej , szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej , 80 godzinne szkolenie z zakresu realizowanej usługi opiekuńczej. Doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariackie, lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego.
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu - 2018-09-12 - Jarosław (podkarpackie)
Aktualizacja baz danych. Kompletowanie i archiwizacja dokumentów. Obsługa urządzeń biurowych. Zbieranie ofert z hoteli. Organizacja transportu dla ekspertów. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Przygotowywanie zestawień i raportów.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Milanówek (mazowieckie)
MILE WIDZIANI ABSOLWENCI Naprawa pojazdów samochodowych, wulkanizacja. Wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji i umiejętności kandydatów.Możliwość przyuczenia. Wymagania: minimalne doświadczenie, umiejętności, możliwość przyuczenia.
Przedsiębiorstwo "AMA" Sp. z o. o. - 2018-07-31 - Bolszewo (pomorskie)
Prowadzenie ewidencji opon, adninistrowanie systemu opłat drogowych, obsługa programu usuwania awarii pojazdów.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Wiązowna (mazowieckie)
Refundacja wynagrodzenia do 30r.ż.Wprowadzania danych do systemu, pełna księgowość i KPiR
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie opracowań ekofizjograficznych
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Lubin (dolnośląskie)
Pomoc nauczyciela porzedszkola
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Brzeg (opolskie)
prowadzenie, funkcjonowanie sekretariatu, koordynowanie korespondencji firmowej, sporządzanie pism oraz dokumentów urzędowych
ERINOME SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-26 - Zgorzelec (dolnośląskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Warszawa (mazowieckie)
Ewidencja zamówień klientów, fakturowanie sprzedaży, prace recepcyjne. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
COMENSAL SP. Z O. O. - 2016-10-25 - Janki (mazowieckie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży instalacyjnej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego (nie obligatoryjnie). Kontakt telefoniczny (32-705-57-00) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Katowice (śląskie)
Księgowanie dokumentów klientów
Księgowi Specjaliści Sp.zo.o. - 2016-09-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Staż- segregowanie dokumentów; sprawdzanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym; wprowadzanie do systemu finansowo- księgowego dokumentów; kompletowanie dokumentów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentówkorygujących; przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami; wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych; archiwizowanie dowodów księgowych; prowadzenie spraw kadrowych.Praca przy komputerze: 8 godzin
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
pełnienie obowiązków kucharza, przygotowywanie posiłków
Ostromfruits Sp. z o.o. - 2017-05-12 - Ostromice (zachodniopomorskie)
pomoc w geodezyjnej obsłudze budowy obiektów budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Kwidzyn (pomorskie)