ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI Kościerzyna oferta pracy Kiedrowscy Sp. akcyjna


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: -

Data publikacji: 2018-09-24

Lokalizacja: Kościerzyna (pomorskie)

Pracodawca: Kiedrowscy Sp. akcyjna

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Konopnickiej 1, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: -

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kościerzyna

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościerski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kościerzyna

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie średnie (preferowane wyższe) ekonomiczne lub matematyczne- znajomość MS EXCEL- umiejętność analitycznego myślenia- umiejętność pracy w zespole- zaangazowanie, sumienność, rzetelność, dokładność, odpowiedzialnośc za powierzone zadania- dodatkowym atutem będzie doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości

Nazwa pracodawcy: Kiedrowscy Sp. akcyjna

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie

Adres pracodawcy:
Rogali 17, 83-424 Lipusz, powiat: kościerski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV+list motywacyjny do 12.10.2018r.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: kościerski

Gmina pracodawcy: Lipusz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lipusz

Ulica pracodawcy: Rogali

Numer budynku pracodawcy: 17

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data dodania oferty pracy: 24.09.2018

Oferta pracy ważna do: 12.10.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 24.09.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 24.09.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWNIK ROBÓT BUDOWLANYCH - od 1 750 PLN

Kierowanie grupą budowlaną rosyjsko lub ukraińsko języczną. Praca w terenie, możliwe delegacje w kraje wschodnie min. 6tyg.
DPNORD SP.Z.O.O. - 2016-01-29 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

ASYSTENT RODZINY - od 1 850 PLN

asystent rodziny
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Wiśniewo (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

segregowanie dokumentacji, sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, wprowadzanie operacji do systemu ksiegowego, przygotowywanie korespondencji do wysłania,archiwizoanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA NIDERLANDZKOJĘZYCZNEGO - od 5 000 PLN

Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-11-20 - Opole (opolskie)

ASYSTENT KOORDYNATORA PROJEKTU - od 2 100 PLN

Realizowanie zadań we współpracy z koordynatorem projektu z EFS;Wykonywanie sprawozdawczości projektowej i monitoring wskaźników projektowych.
Instytut Rozwiązań Biznesowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-12-18 - Zamość (lubelskie)

POZOSTALI SPRZEDAWCY SKLEPOWI (EKSPEDIENCI) - od 2 100 PLN

sprzedaż ziół, leków i kosmetyków, doradzanie klientom w zakresie ziołolecznictwa i zastosowania leków, sporządzanie faktur w pakiecie MS Office, sporządzanie zamówień towarów
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Gryfów Śląski (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

sprzeadz art przemysłowych i spozywczych
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Zalesie (lubelskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 100 PLN

pomoc w zabiegach dentystycznych
kontakt przez PUP - 2018-08-15 - Iława (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 900 PLN

1. Współpraca i utrzymanie osobistego kontaktu z wskazanymi rodzinami,2. Diagnozowanie sytuacji rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości3. Opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną4. Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa rodziny i jej członków, w szczególności dzieci.5. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i poradnictwo specjalistyczne w szczególności w zakresie:a) wychowywania i opieki nad dziećmi ( budowanie więzi między członkami rodziny, rozwijanie umiejętnosci wychowawczych, konstruktywne rozwiązywanie konfliktów itp.) budowania systemu wsparcia w rozwoju i edukacji dziecka np. ( pomoc dzieciom w nauce itp.)b) podziału obowiązków domowych na poszczególnych członków rodziny,c) promowania zdrowego stylu życia ( edukacja w zakresie higieny osobistej członków rodziny,prawidłowe odżywianie, edukacja w zakresie organizacji czasu wolnego itp.)d) gospodarowanie budżetem domowym,e) usamodzielnienia się członków rodziny poprzez uzupełnienie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, podjęcie działań zmierzających do poszukiwania, podejmowania i utrzymania pracy zarobkowej.6. Wspieranie aktywności społecznej rodzin i rozszerzenie kontaktów społecznych rodziny m.in. poprzez:a) ułatwienie rodzinie kontaktów z innymi osobami, specjalistami, instytucjami,b) stymulowanie do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych mozliwosci,c) pobudzenie do korzystania z własnych możliwości i uprawnień,d) uczenie dostępu do nowych technologii, zasobów kultury.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - 2018-06-04 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

ASYSTENT INŻYNIERA BUDOWY - 997,4 PLN

zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Łowkowice (opolskie)

ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/ EXECUTIVE ASSISTANT - od 3 500 PLN

organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przypisanych starszych konsulatów (CSS);zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania CSS;profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; przygotowywanie starannych, prawidłowo opracowanych dokumentów, raportów, często w ramach ścisłych ograniczeń czasowych;wykonywanie zleconych czynności administracyjnych wspierających CSS;w zależności od potrzeb wsparcie realizacji kluczowych projektów, konferencji i spotkań organizowanych poza siedzibą firmy;współpraca z innymi asystentami Kadry Zarządzającej w celu zagwarantowania zakresu wsparcia.
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Poznań (wielkopolskie)

KIEROWCA AUTOBUSU - od 4 500 PLN

Kierowca autobusu na liniach komunikacji miejskiej. Praca na terenie Śląska. W okresie próbnym umowa zlecenie, docelowo umowa o pracę.
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Mysłowice (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW SZKOLEŃ - 997,4 PLN

obsługa korespondencji pocztowej oraz mejlowej, obsługa klientów, praca przy komputerze, pomoc w realizacji szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENTKA DYREKTORA - od 2 000 PLN

praca o charakterze administracyjnym, organizowanie i koordynowanie spraw związanych z administracyjnym i logistycznym funcjonowaniem stanowiska osoby zarządzającej firmą oraz koordynowanie prowadzonych przez firmę projektów
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Zielona Góra (lubuskie)

ASYSTENT ZAOPATRZENIOWCA - 997,4 PLN

1. Zapoznanie się z przepisami BHP i p.poż oraz przejście instruktażu szkoleniowego2. Zapoznanie się z programem stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych wykonywanych przez bezrobotnego3. Zapoznanie się z regulaminem pracy oraz specyfiką pracy u Organizatora4. Zaznajomienie się z bieżącymi potrzebami przedsiębiorstwa5. Wyszukiwanie potencjalnych dostawców6. Określenie i zamawianie odpowiedniej ilości i rodzaju produktów, prowadzenie rejestrów dostawców i towarów7. Nawiązywanie kontaktów osobistych, mailowych, telefonicznych z potencjalnymi kontrahentami, instytucjami8. Nadzór nad transportem zamówionych materiałów9. Analiza cen, warunków dostaw
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Somonino (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW TRANSPORTU - 2 600 - 3 300 PLN

Wykształcenie średnie, kier. logistyka/ transport; doświadczenie: 6 m-cy; znajomość komputera; zakres obowiązków: planowanie, organizacje i zabezpieczenie odpowiedniej ilości środków transportowych na potrzeby przyjętych zleceń od klientów zewnętrznych i klientów oddziału, dobór i weryfikacja samochodów pod kątem optymalnego wykorzystania powierzchni ładunkowej i tonażu samochodów, bieżąca współpraca z przewoźnikami: dystrybucja, transport liniowy; ewidencja oraz tworzenie statusów dostaw w systemie komputerowym, przygotowywanie cyklicznych raportów jakościowych, rentowności, tworzenie zestawień danych z systemu na bieżące potrzeby działów oraz kierowników oddziałów, współpraca z innymi Działami/ Oddziałami firmy; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
RHENUS LOGISTICS SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-24 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI FLOTĄ - od 13 PLN

Przeprowadzanie serwisu pojazdów, zakupu i wymian opon, dbanie o dostępność i sprawność floty, nadzór nad kartami paliwowymi, obsługa administracyjna zwiana z kontrolą wydatków dotyczących floty, prowadzenie dokumentacji zdawczo odbiorczej pojazdów, raportowanie na potrzeby Zarządu, realizowanie w urzędach czynności związanych z flotą samochodową
COLIAN Sp. z o.o. - 2017-09-15 - Opatówek (wielkopolskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 2 000 PLN

Asystent osoby niepełnosprawnej
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

KUCHARZ/KUCHARKA - od 2 100 PLN

przygotowywanie całodziennych posiłków (śniadania, obiady, kolacje) dla podopiecznych SOSW
Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy - 2018-08-29 - Starachowice (świętokrzyskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 2 200 - 2 500 PLN

KONKURS; szczegóły na stronie www.nowy.pcpr-gliwice.plWykształcenie wyższe pedagogiczne; doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi; Zakres obowiązków: wspieranie osób niepełnosprawnych objętych asystą; prowadzenie ścisłej współpracy z opiekunami uczestników objętych wsparciem oraz Liderem ds. reintegracji; zadaniowy system czasu pracy
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE - 2016-07-11 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - od 1 295 PLN

asystowanie nauczycielowi w szkole
Szkoła Podstawowa nr 3 - 2016-03-15 - Słubice (lubuskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - do 2 000

##zakres##
ARCHIconcept - 2017-03-07 - Bielsko-Biała (śląskie)

ASYSTENT/KA WYDZIAŁU PRODUKCYJNEGO-MONTAŻU - od 2 000 PLN

Wykształcenie: wyższe lub niepełne wyższe, kierunek /specjalność : zarządzanie, inżynieria produkcji, doświadczenie w pracy nie jest wymagane, znajomość języków obcych/stopień znajomości w mowie i piśmie: znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację, uprawnienia/umiejętności: znajomości pakietu MsOffice (ze szczególnym uwzględnieniem Excel, Power Point). Weryfikacja procesów produkcyjnych oraz wydajności każdego etapu, przygotowywanie raportów związanych z realizowanymi procesami produkcyjnymi, wdrażanie usprawnień i działań korygujących procesy produkcyjne, kontrola jakościowa produkowanych detali, informowanie o problemach jakościowych na podstawie raportów, współpraca z innymi działami w celu rozwiązywania problemów produkcyjnych oraz jakościowych, prowadzenie audytów z obszaru 5S, szkolenie pracowników z zasad i obowiązujących standardów. Kontakt e-mailowy z pracodawcą: rekrutacja (at) nifcokorea.pl
NIFCO KOREA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-27 - Żory (śląskie)

ASYSTENT SKARBCA - od 2 170 PLN

Kontrola rozliczeń pieniężnych.
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO- HANDLOWYCH - od 1 400 PLN

organizowanie procesu sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (PRZEMYŚL) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Przemyśl (podkarpackie)

ASYSTENT DS. EKSPORTU - od 2 800 PLN

Obsługa klienta zagranicznego (od zamówienia do wystawienie faktury), organizacja transportu zagranicznego i częściowo krajowego, kontrola stanów magazynowych i realizacja zamówień towarów do dalszej odsprzedaży, nadzór nad realizacją zamówień od klientów oraz kontrola ich terminów realizacji i terminów wysyłek, kontakt z produkcją w sprawach zgłaszanych przez klientów.Proponowane wynagrodzenie to 2000 - 3500 zł netto.
Custo Pol S.A. - 2016-03-01 - Wykroty (dolnośląskie)

ASYSTENTKA DYREKTORA - 2 400 - 2 700 PLN

obsługa biura, komputera, centrali telefonicznej, faksu oraz innych urządzeń biurowych.obsługa poczty elektronicznej oraz bieżącej korespondencji całej firmy, wysyłka korespondencji umiejętne wykorzystywanie Internetu i jego zasobów w wyszukiwaniu informacji.Poszukiwanie w światowych angielskojęzycznych zasobach Internetu tematów, wiadomości nt. produktów i firm, nowych technologii, ofert jak również potencjalnych partnerów zgodnie z wytycznymi Dyrektora firmy.Utrzymanie kontaktu z klientami, współpracownikami Dyrektora oraz partnerami firmy za pośrednictwem poczty elektronicznej, korespondencji tradycyjnej oraz telefonicznie.Składanie zamówień na opisy patentowe w Urzędzie Patentowym RP, wyszukiwanie opisów patentowych w publicznych, darmowych bazach patentowych dostępnych w Internecie, współpraca w ww zakresie z p. Edmundem Ukleją .Wykonywanie angielskojęzycznych tłumaczeń ofert, tekstów i bieżących informacji wymienianych w korespondencji zagranicz.Redagowanie i przygotowanie dokumentów, pism i innych zadań wymagających użycia komputerowych aplikacji biurowych.Redagowanie i przygotowanie dokumentacji SZJ w oparciu o dyspozycje i materiały dostarczone przez Pełnomocnika ds. ZJ.Przygotowanie oraz komputerowe opracowywanie ( zgodnie z wymogami technicznymi danego wydawcy) ogłoszeń umieszczanych w prasie, zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnyc celu zapewnienia bieżącej obsługi ogólnodostępnych urządzeń biurowych.
Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe "IMPULS" mgr inż. Władysław Fediuk Zakład Pracy Chronionej - 2017-09-04 - Pruszcz Gdański (pomorskie)