ASYSTENTKA DYREKTORA Pruszcz Gdański oferta pracy Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe "IMPULS" mgr inż. Władysław Fediuk Zakład Pracy Chronionej
Stanowisko: ASYSTENTKA DYREKTORA
Wynagrodzenie: 2 400 - 2 700 PLN
Zakres obowiązków: obsługa biura, komputera, centrali telefonicznej, faksu oraz innych urządzeń biurowych.obsługa poczty elektronicznej oraz bieżącej korespondencji całej firmy, wysyłka korespondencji umiejętne wykorzystywanie Internetu i jego zasobów w wyszukiwaniu informacji.Poszukiwanie w światowych angielskojęzycznych zasobach Internetu tematów, wiadomości nt. produktów i firm, nowych technologii, ofert jak również potencjalnych partnerów zgodnie z wytycznymi Dyrektora firmy.Utrzymanie kontaktu z klientami, współpracownikami Dyrektora oraz partnerami firmy za pośrednictwem poczty elektronicznej, korespondencji tradycyjnej oraz telefonicznie.Składanie zamówień na opisy patentowe w Urzędzie Patentowym RP, wyszukiwanie opisów patentowych w publicznych, darmowych bazach patentowych dostępnych w Internecie, współpraca w ww zakresie z p. Edmundem Ukleją .Wykonywanie angielskojęzycznych tłumaczeń ofert, tekstów i bieżących informacji wymienianych w korespondencji zagranicz.Redagowanie i przygotowanie dokumentów, pism i innych zadań wymagających użycia komputerowych aplikacji biurowych.Redagowanie i przygotowanie dokumentacji SZJ w oparciu o dyspozycje i materiały dostarczone przez Pełnomocnika ds. ZJ.Przygotowanie oraz komputerowe opracowywanie ( zgodnie z wymogami technicznymi danego wydawcy) ogłoszeń umieszczanych w prasie, zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnyc celu zapewnienia bieżącej obsługi ogólnodostępnych urządzeń biurowych.
Data publikacji: 2017-09-04
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe "IMPULS" mgr inż. Władysław Fediuk Zakład Pracy Chronionej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zastawna 34, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa biura, komputera, centrali telefonicznej, faksu oraz innych urządzeń biurowych.obsługa poczty elektronicznej oraz bieżącej korespondencji całej firmy, wysyłka korespondencji umiejętne wykorzystywanie Internetu i jego zasobów w wyszukiwaniu informacji.Poszukiwanie w światowych angielskojęzycznych zasobach Internetu tematów, wiadomości nt. produktów i firm, nowych technologii, ofert jak również potencjalnych partnerów zgodnie z wytycznymi Dyrektora firmy.Utrzymanie kontaktu z klientami, współpracownikami Dyrektora oraz partnerami firmy za pośrednictwem poczty elektronicznej, korespondencji tradycyjnej oraz telefonicznie.Składanie zamówień na opisy patentowe w Urzędzie Patentowym RP, wyszukiwanie opisów patentowych w publicznych, darmowych bazach patentowych dostępnych w Internecie, współpraca w ww zakresie z p. Edmundem Ukleją .Wykonywanie angielskojęzycznych tłumaczeń ofert, tekstów i bieżących informacji wymienianych w korespondencji zagranicz.Redagowanie i przygotowanie dokumentów, pism i innych zadań wymagających użycia komputerowych aplikacji biurowych.Redagowanie i przygotowanie dokumentacji SZJ w oparciu o dyspozycje i materiały dostarczone przez Pełnomocnika ds. ZJ.Przygotowanie oraz komputerowe opracowywanie ( zgodnie z wymogami technicznymi danego wydawcy) ogłoszeń umieszczanych w prasie, zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnyc celu zapewnienia bieżącej obsługi ogólnodostępnych urządzeń biurowych.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godzinach 7:00-15:00.
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA DYREKTORA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent dyrektora
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: chemia
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe /Wydziasł Chemiczny Politechniki/, biegła znajomość języka angielskiego, zainteresowanie tematami biologiczno - chemicznymi. Miejsce pracy: Pruszcz Gd., Zastawna 2, tel. 58 692 29 65 lub CV na mail: kadry (at) impuls.pl
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe "IMPULS" mgr inż. Władysław Fediuk Zakład Pracy Chronionej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Zastawna 34, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Zastawna
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora
Data dodania oferty pracy: 04.09.2017
Oferta pracy ważna do: 04.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie wyższe, kier. marketing; znajomość j. angielskiego w stopniu średniozaawansowanym; Zakres obowiązków: współudział w zakresie: tworzenia materiałów marketingowo-sprzedażowych, planowania i realizacji kampanii marketingowych, przygotowywania raportów i analiz, wyszukiwania kontaktów handlowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Gliwice (śląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Krościenko nad Dunajcem (małopolskie)
Projetowanie instalacji sanitarnych dla domów jednorodzinnych, projektowanie instalacji wodono-kanalizacyjnych dla obiektów o różnym przeznaczeniu i wielkości, zapewnianie realizacji projektów zgodnie z ustalonym harmonogramem oraz według okreslonych standardów.
"ORIGNALBLANC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Siedlce (mazowieckie)
zapoznanie się z zakresem obowiązków i zadań działu, zapoznanie się z dokumnetacją, obsługa sprzętu biurowego, telefonu, szukanie i porównywanie ofert dostawców, kontakt z klientem, obsługa służbowych spotkań, porządkowanie i segregowanie dokumnetów
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Pszczyna (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż produktów spożywczych. Wyjazdy zagraniczne (delegacje do krajów Europy Wschodniej).
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Łódź (łódzkie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami firmy z Chin, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Opracowanie rysunków i opisów technicznych do projektów budowlanych.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
jw.
"ECM GROUP POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie, gromadzemie, segregacja dokumentacji, sprawdzanie rachunków, faktur, przygotowanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi, sprawdzanie płatności, sporządzanie raportów
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Janowiec (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami z Wietnamu, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów, ewidencja srodków trwałych. Analizowanie kont rozrachunków. Poznanie zasad polityki bilansowej przy prowadzeniu pełnej księgowości. Poznanie podstawowych dekretów księgowych, weryfikacja dekretów automatycznych. Uzgadnianie zleconych kont ksiegowych w celu przygotowania sald do sporządzenia sprawozdań finansowych.Wymagane wykształcenie średnie (mile widziane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów)Oferta stażu EFS POWER dla osób do 30 r.ż. lub EFS RPO WD dla osób od 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Strzelin (dolnośląskie)
praca biurowa związana z opracowywaniem i składaniem dokumentacji projketowej, opracowywanie i redagowanie pism i opisów technicznych, drukowanie, składanie, przycinanie, bindowanie dokumentacji projektowej, kosztorysowanie projektów;
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Legnica (dolnośląskie)
opracowywanie projektów koncepcyjnych architektonicznych, dokumentacji projektowej budowlanej, dokumentacji technicznej, projektów graficznych, projektów wnętrz
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Poznań (wielkopolskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Łuków (lubelskie)
weryfikacja telefoniczna kandydatów, zainteresowania pracą, selekcja nadesłanych aplikacji, spotkania rekrutacyjne, wsparcie działu rekrutacji, publikacja ogłoszeń na wybranych p[ortalach i stronach internetowych, przeprowadzanie rozmów z kandydatami poza biurem praca w godz. 8-16
CONTRAIN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-06 - Opole (opolskie)
kontrola i ocena jakości surowca, prowadzenie dokumentacjireklamacyjnych, Kontrola CP i OOP, sporządzanie zestawień iraportów, kontrola i ocena przestrzegania zasad GMP i GHP, jedna zmiana 7-15
Animex Foods sp. z o.o.sp.k. - 2016-05-13 - Opole (opolskie)
prace jako operator koparki podczas budowy dróg na terenie całego kraju, formowanie rowów, załadunek towarów. Możliwa praca w delegacji
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Poznań (wielkopolskie)
opieka nad dzieckiem w przedszkolu w wieku 2-6 lat
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Jarosław (podkarpackie)
asystent projektanta
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Urad (lubuskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Brzeg (opolskie)
Pomoc w prowadzeniu księgowości i kadr spółki, obsługa Programu Symfonia Kadry i Płace oraz Programu Symfonia Księgowość.
SIBI Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-11-24 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych;dostosowywanie warunków przechowywania dokumentów do wymaganych standardów oraz wykonywanie drobnych zabiegów konserwatorskich;ewidencjonowanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym;porządkowanie akt niewłaściwie opracowanych;
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Góra (dolnośląskie)
Pomoc w zabiegach dentystycznych. Praca dwuzmianowa w godz. 7.00-21.00 od poniedziałku do soboty w Bielsku-Białej (grafik do ustalenia).
NIEBUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "ALDENT" SPÓŁKA CYWILNA BEATA JUCHA-MUSIAŁ, HENRYK MUSIAŁ - 2017-11-03 - Bielsko-Biała (śląskie)
prowadzenie sekretariatu kancelarii, pomoc w organizacji pracy adwokackiej
kontakt przez OHP - 2017-10-06 - Jarosław (podkarpackie)
prowadzeniu biura, sporządzanie protokołów, notatek urzędowych, prowadzenie windykacji telefonicznej, prowadzenie kalendarza spotkań i planów biura, praca w biurze i terenie, przeprowadzanie reportaży telewizyjnych, wywiadów, inne zadania powierzone przez przełożonych,
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp z.o.o. - 2017-05-18 - Poznań (wielkopolskie)
Praca związana z technologią i nadzorem nad procesem druku 3D i skanowania 3D.
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Lewickie (podlaskie)