ASYSTENTKA DYREKTORA Pruszcz Gdański oferta pracy Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe "IMPULS" mgr inż. Władysław Fediuk Zakład Pracy Chronionej

Stanowisko: ASYSTENTKA DYREKTORA

Wynagrodzenie: 2 400 - 2 700 PLN

Zakres obowiązków: obsługa biura, komputera, centrali telefonicznej, faksu oraz innych urządzeń biurowych.obsługa poczty elektronicznej oraz bieżącej korespondencji całej firmy, wysyłka korespondencji umiejętne wykorzystywanie Internetu i jego zasobów w wyszukiwaniu informacji.Poszukiwanie w światowych angielskojęzycznych zasobach Internetu tematów, wiadomości nt. produktów i firm, nowych technologii, ofert jak również potencjalnych partnerów zgodnie z wytycznymi Dyrektora firmy.Utrzymanie kontaktu z klientami, współpracownikami Dyrektora oraz partnerami firmy za pośrednictwem poczty elektronicznej, korespondencji tradycyjnej oraz telefonicznie.Składanie zamówień na opisy patentowe w Urzędzie Patentowym RP, wyszukiwanie opisów patentowych w publicznych, darmowych bazach patentowych dostępnych w Internecie, współpraca w ww zakresie z p. Edmundem Ukleją .Wykonywanie angielskojęzycznych tłumaczeń ofert, tekstów i bieżących informacji wymienianych w korespondencji zagranicz.Redagowanie i przygotowanie dokumentów, pism i innych zadań wymagających użycia komputerowych aplikacji biurowych.Redagowanie i przygotowanie dokumentacji SZJ w oparciu o dyspozycje i materiały dostarczone przez Pełnomocnika ds. ZJ.Przygotowanie oraz komputerowe opracowywanie ( zgodnie z wymogami technicznymi danego wydawcy) ogłoszeń umieszczanych w prasie, zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnyc celu zapewnienia bieżącej obsługi ogólnodostępnych urządzeń biurowych.

Data publikacji: 2017-09-04

Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)

Pracodawca: Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe "IMPULS" mgr inż. Władysław Fediuk Zakład Pracy Chronionej

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zastawna 34, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
obsługa biura, komputera, centrali telefonicznej, faksu oraz innych urządzeń biurowych.obsługa poczty elektronicznej oraz bieżącej korespondencji całej firmy, wysyłka korespondencji umiejętne wykorzystywanie Internetu i jego zasobów w wyszukiwaniu informacji.Poszukiwanie w światowych angielskojęzycznych zasobach Internetu tematów, wiadomości nt. produktów i firm, nowych technologii, ofert jak również potencjalnych partnerów zgodnie z wytycznymi Dyrektora firmy.Utrzymanie kontaktu z klientami, współpracownikami Dyrektora oraz partnerami firmy za pośrednictwem poczty elektronicznej, korespondencji tradycyjnej oraz telefonicznie.Składanie zamówień na opisy patentowe w Urzędzie Patentowym RP, wyszukiwanie opisów patentowych w publicznych, darmowych bazach patentowych dostępnych w Internecie, współpraca w ww zakresie z p. Edmundem Ukleją .Wykonywanie angielskojęzycznych tłumaczeń ofert, tekstów i bieżących informacji wymienianych w korespondencji zagranicz.Redagowanie i przygotowanie dokumentów, pism i innych zadań wymagających użycia komputerowych aplikacji biurowych.Redagowanie i przygotowanie dokumentacji SZJ w oparciu o dyspozycje i materiały dostarczone przez Pełnomocnika ds. ZJ.Przygotowanie oraz komputerowe opracowywanie ( zgodnie z wymogami technicznymi danego wydawcy) ogłoszeń umieszczanych w prasie, zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnyc celu zapewnienia bieżącej obsługi ogólnodostępnych urządzeń biurowych.

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 2 700 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godzinach 7:00-15:00.

Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA DYREKTORA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent dyrektora

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.09.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: chemia

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe /Wydziasł Chemiczny Politechniki/, biegła znajomość języka angielskiego, zainteresowanie tematami biologiczno - chemicznymi. Miejsce pracy: Pruszcz Gd., Zastawna 2, tel. 58 692 29 65 lub CV na mail: kadry (at) impuls.pl

Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe "IMPULS" mgr inż. Władysław Fediuk Zakład Pracy Chronionej

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Zastawna 34, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: gdański

Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański

Ulica pracodawcy: Zastawna

Numer budynku pracodawcy: 34

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora

Data dodania oferty pracy: 04.09.2017

Oferta pracy ważna do: 04.10.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DZIAŁU MARKETINGU - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie wyższe, kier. marketing; znajomość j. angielskiego w stopniu średniozaawansowanym; Zakres obowiązków: współudział w zakresie: tworzenia materiałów marketingowo-sprzedażowych, planowania i realizacji kampanii marketingowych, przygotowywania raportów i analiz, wyszukiwania kontaktów handlowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Krościenko nad Dunajcem (małopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA INSTALACJI SANITARNYCH - od 2 500 PLN

Projetowanie instalacji sanitarnych dla domów jednorodzinnych, projektowanie instalacji wodono-kanalizacyjnych dla obiektów o różnym przeznaczeniu i wielkości, zapewnianie realizacji projektów zgodnie z ustalonym harmonogramem oraz według okreslonych standardów.
"ORIGNALBLANC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - 997,4 PLN

zapoznanie się z zakresem obowiązków i zadań działu, zapoznanie się z dokumnetacją, obsługa sprzętu biurowego, telefonu, szukanie i porównywanie ofert dostawców, kontakt z klientem, obsługa służbowych spotkań, porządkowanie i segregowanie dokumnetów
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Pszczyna (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 2 500 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż produktów spożywczych. Wyjazdy zagraniczne (delegacje do krajów Europy Wschodniej).
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT DS. IMPORTU-EXPORTU - od 900 PLN

odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami firmy z Chin, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 845 PLN

Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA KONSTRUKCJI - od 1 100 PLN

Opracowanie rysunków i opisów technicznych do projektów budowlanych.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Przyjmowanie, gromadzemie, segregacja dokumentacji, sprawdzanie rachunków, faktur, przygotowanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi, sprawdzanie płatności, sporządzanie raportów
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Janowiec (podkarpackie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 1 100 PLN

wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami z Wietnamu, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów, ewidencja srodków trwałych. Analizowanie kont rozrachunków. Poznanie zasad polityki bilansowej przy prowadzeniu pełnej księgowości. Poznanie podstawowych dekretów księgowych, weryfikacja dekretów automatycznych. Uzgadnianie zleconych kont ksiegowych w celu przygotowania sald do sporządzenia sprawozdań finansowych.Wymagane wykształcenie średnie (mile widziane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów)Oferta stażu EFS POWER dla osób do 30 r.ż. lub EFS RPO WD dla osób od 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Strzelin (dolnośląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 300 PLN

praca biurowa związana z opracowywaniem i składaniem dokumentacji projketowej, opracowywanie i redagowanie pism i opisów technicznych, drukowanie, składanie, przycinanie, bindowanie dokumentacji projektowej, kosztorysowanie projektów;
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Legnica (dolnośląskie)

ASYSTENT ARCHITEKTA - od 2 559,73 PLN

opracowywanie projektów koncepcyjnych architektonicznych, dokumentacji projektowej budowlanej, dokumentacji technicznej, projektów graficznych, projektów wnętrz
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (ŁUKÓW) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Łuków (lubelskie)

ASYSTENT DS.REKRUTACJI - od 2 000 PLN

weryfikacja telefoniczna kandydatów, zainteresowania pracą, selekcja nadesłanych aplikacji, spotkania rekrutacyjne, wsparcie działu rekrutacji, publikacja ogłoszeń na wybranych p[ortalach i stronach internetowych, przeprowadzanie rozmów z kandydatami poza biurem praca w godz. 8-16
CONTRAIN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-06 - Opole (opolskie)

ASYSTENT KONTROLI JAKOŚCI - od 2 200 PLN

kontrola i ocena jakości surowca, prowadzenie dokumentacjireklamacyjnych, Kontrola CP i OOP, sporządzanie zestawień iraportów, kontrola i ocena przestrzegania zasad GMP i GHP, jedna zmiana 7-15
Animex Foods sp. z o.o.sp.k. - 2016-05-13 - Opole (opolskie)

OPERATOR KOPARKI - od 1 850 PLN

prace jako operator koparki podczas budowy dróg na terenie całego kraju, formowanie rowów, załadunek towarów. Możliwa praca w delegacji
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - do 2 773,19 PLN

opieka nad dzieckiem w przedszkolu w wieku 2-6 lat
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT GEODETY - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Jarosław (podkarpackie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 997,4 PLN

asystent projektanta
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Urad (lubuskie)

ASYSTENTKA DS. REKRUTACJI - 997,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Brzeg (opolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

Pomoc w prowadzeniu księgowości i kadr spółki, obsługa Programu Symfonia Kadry i Płace oraz Programu Symfonia Księgowość.
SIBI Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-11-24 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)

ARCHIWISTA ZAKŁADOWY - 997,4 PLN

przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych;dostosowywanie warunków przechowywania dokumentów do wymaganych standardów oraz wykonywanie drobnych zabiegów konserwatorskich;ewidencjonowanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym;porządkowanie akt niewłaściwie opracowanych;
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Góra (dolnośląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA LUB HIGIENISTKA STOMATOLOGICZNA - 2 700 - 2 900 PLN

Pomoc w zabiegach dentystycznych. Praca dwuzmianowa w godz. 7.00-21.00 od poniedziałku do soboty w Bielsku-Białej (grafik do ustalenia).
NIEBUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "ALDENT" SPÓŁKA CYWILNA BEATA JUCHA-MUSIAŁ, HENRYK MUSIAŁ - 2017-11-03 - Bielsko-Biała (śląskie)

ASYSTENTKA/SEKRETARKA - od 2 500 PLN

prowadzenie sekretariatu kancelarii, pomoc w organizacji pracy adwokackiej
kontakt przez OHP - 2017-10-06 - Jarosław (podkarpackie)

ASYSTENTKA DETEKTYWA - od 3 800 PLN

prowadzeniu biura, sporządzanie protokołów, notatek urzędowych, prowadzenie windykacji telefonicznej, prowadzenie kalendarza spotkań i planów biura, praca w biurze i terenie, przeprowadzanie reportaży telewizyjnych, wywiadów, inne zadania powierzone przez przełożonych,
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp z.o.o. - 2017-05-18 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT KONSTRUKTORA - od 2 000 PLN

Praca związana z technologią i nadzorem nad procesem druku 3D i skanowania 3D.
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Lewickie (podlaskie)