ASYSTENT KSIĘGOWEGO Wrocław oferta pracy AB OVO USŁUGI FINANSOWE RENATA HANDKE
Stanowisko: ASYSTENT KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: do 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Odbiór dokumentów, weryfikacja, wprowadzanie do systemu księgowego. Praca w godz.: 10-18. Przewidywany okres zatrudnienia: 3 lata/czas nieokreślony.
Data publikacji: 2020-09-25
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: AB OVO USŁUGI FINANSOWE RENATA HANDKE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Daszyńskiego 26/16, 50-309 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Odbiór dokumentów, weryfikacja, wprowadzanie do systemu księgowego. Praca w godz.: 10-18. Przewidywany okres zatrudnienia: 3 lata/czas nieokreślony.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.10.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: wyższe, średnie - pod warunkiem posiadania statusu studenta, mile widziane wykształcenie kierunkowe - prawne lub ekonomiczne, staż pracy: co najmniej 6 miesięcy na takim samym lub podobnym stanowisku, biegła obsługa komputera, w tym: programów księgowych, MS Office, w szczególności Excel, znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej A2
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6
Nazwa pracodawcy: AB OVO USŁUGI FINANSOWE RENATA HANDKE
danePracodawcy_nip: 8571513808
danePracodawcy_regon: 812492150
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Bohaterów Warszawy 82/17, 71-061 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
danePracodawcy_kodPowiatu: 3262
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977976
Ulica pracodawcy: Bohaterów Warszawy
Numer budynku pracodawcy: 82
danePracodawcy_nrLokalu: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 28.09.2020
Oferta pracy ważna do: 19.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?36710227d9a0238ebae729f4afa11e72
Podobne oferty pracy
koordynacja pracy, kontakt z klientami, dbałość o wizerunek miejsca pracy, prowadzenie zajęć ruchowych
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Poznań (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Białystok (podlaskie)
sprawowanie opieki nad dzieckiem z całościcowymi zaburzeniami rozwoju ASD
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Pszczyna (śląskie)
- Obsługa realizacji kontraktów, w tym obsługa logistyczna Klientów firmy w kontraktach typu B2B z zachowaniem wysokiej jakości obsługi, terminowości i optymalizacji kosztów w procesie realizacji kontraktów.
SOLIDEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-18 - Kraków (małopolskie)
- prace pomocnicze na szwalni przy szyciu odzieży i galanterii skórzanej- wykonywanie innych prac pomocniczych- obsługa wskazanych maszyn przez Pracodawcę w wymaganiach wobec kandydata
kontakt przez PUP - 2020-08-07 - Łódź (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-10-16 - Zduńska Wola (łódzkie)
asystentka stomatologiczna
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Ośno Lubuskie (lubuskie)
praca w księgowości
kontakt przez PUP - 2018-01-07 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2019-09-27 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
- rozliczanie i ewaluacja projektów konkursowych realizowanych przez stowarzyszenia. Stała Pomoc doradcza w zakresie wdrażania LSR. Organizacja pracy rady stowarzyszenia oceniającej operacje i pracę zarządu. Praca administracyjna.
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA DOBRA WIDAWA - 2016-07-12 - Oleśnica (dolnośląskie)
Wystawianie faktur, prowadzenie terminarza płatności, obsługa korespondencji handlowej, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w Chinach, kompletowanie dokumentów do księgowości, spotkania z klientami na terenie kraju, wykonywanie innych poleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca z rodziną, udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, wspieranie aktywności społecznej rodziny, podejmowanie działań interwenyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Lidzbark - 2019-08-27 - Lidzbark (warmińsko-mazurskie)
Udział w projektach badawczych, obsługa urządzeń laboratoryjnych, wykonywanie prac organizacyjnych w laboratorium, opracowywanie procedur, instrukcji i raportów, przygotowywanie przeglądów literatury. Przygotowywanie preparatów i ich analiza za pomocą technik mikroskopii elektronowej
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Noferaw Łodzi - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)
Praca z dokumentami księgowymi (gromadzenie, sporządzanie, weryfikacja). Księgowanie operacji finansowych firmy. Określanie wyników finansowych. Interpretacja przepisów z zakresu księgowości. Współpraca w obszarze finansowym z partnerami biznesowymi firmy.
kontakt przez PUP - 2019-08-19 - Gdynia (pomorskie)
jw.
Kancelaria Radcy Prawnego Dariusz Kostyra - 2018-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie ze specyfiką i zadaniami placówki wychowania przedszkolnego. Zapoznanie z formami i metodami pracy z dziećmi w zakresie pedagogiki przedszkolnej. Pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych oraz kształceniu nawyków higienicznych. Udział w zajęciach i zabawach oraz uroczystościach prowadzonych przez nauczyciela.
kontakt przez PUP - 2020-10-12 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Kontakt z klientami, inwestorami, architektami, urzędami oraz innymi instytucjami związanymi z procesem inwestycyjnym.Umawianie spotkań z klientami na miejscu w biurze.Wyjazdy do klientów na wizje lokalne i do urzędów celem załatwiania bieżących spraw.Planowaniu zadań i kontroli obiegu dokumentacji.Umiejętność pracy w zespole i łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientami.
Instan Andrzej Noskiewicz - 2020-02-20 - Zielonka (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Krajenka (wielkopolskie)
-zapoznanie się z przepisami i regulaminem obowiązującym w przedszkolu,-organizacja dnia, przygotowanie planu pracy,-opracowanie listy potrzeb pomocy do zajęć,-pomoc nauczycielowi w czasie prowadzenia zabaw,-pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych,-porządkowanie sali i innych pomieszczeń,-wydawanie posiłków,-sprzątanie placu zabaw
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Niepołomice (małopolskie)
Praca na stamnowisku asystenta księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Słubice (lubuskie)
Transport towarów na trasach krajowych i międzynarodowych.
Zakład Obróbki Drewna Władysław Gomulnicki - 2018-03-29 - Głuchołazy (opolskie)
Koordynowanie obsługi klientów, pracowników i współpracowników firmy, koordynowanie prac związanych z pozyskiwaniem dotacji na odnawialne źródła energii oraz poprawę efektywności energetycznej budynków, opracowywanie dokumentów związanych z pozyskiwaniem dotacji.
Ekosfera Energia Odnawialna Spółka z o.o. - 2018-05-09 - Krosno (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacjiz pracownikiem socjalnym,b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej,planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,c) udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,g) wspieranie aktywności społecznej rodzin,h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanieprawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,p) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,q) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,r) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,s) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.Zadaniowy system pracy, praca wykonywana jest na terenie miasta Pruszcz Gdański (praca w środowisku zamieszkania klientów MOPS) oraz w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, praca przy komputerze; obsługa sprzętu biurowego.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2019-02-08 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Dokonywanie analizy spraw we wskazanym przez sędziego zakresie, kontrolowanie stanu spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd, zwracanie się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do rozpoznania, sporządzanie odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi, gromadzenie, we wskazanym przez sędziego zakresie, orzecznictwa, i literatury przydatnego do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych sedziom w danym wydziale.
Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku - 2017-07-28 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowywanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza dentysty, kompletowanie wyrobów medycznych stosowanych do zabiegów stomatologicznych, przygotowywanie pacjentów do zabiegów stomatologicznych, współpraca z lekarzem dentystą w czasie wykonywania zabiegów stomatologicznych
GABINET DENTYSTYCZNY Lucyna Walica - 2020-04-22 - Głębowice (małopolskie)
obsługa recepcji, przygotowywanie i utrzymywanie stanowiska lekarskiego w gotowości, asysta podczas zabiegów stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Praca biurowa, praca przy komputerze z programem CAD, umiejętność rysowania wektorowego, rysowanie map, składanie dokumentacji, obsługa sprzętu geodezyjnego. Istnieje możliwość przyuczenia do wykonywania pracy. Wynagrodzenie: na okresie próbnym 2000 zł , po okresie próbnym 3300 - 3500 zł brutto.
JAROSŁAW KOŁODZIEJ GEO-PASCAL - 2017-09-14 - Krapkowice (opolskie)
obsługa urządzeń biurowych, wykonywanie poleceń przełożonego, redagowanie pism
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Książenice (wielkopolskie)
tworzenie zamówień i składanie ofert handlowych, bieżąca obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji, prace biurowe, aktywne poszukiwanie nowych klientów. Branża suwnice i części zamienne.
WINDEX HOLDING Sp. z o.o. - 2017-11-28 - Zabrze (śląskie)