ASYSTENT RODZINY Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacjiz pracownikiem socjalnym,b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej,planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,c) udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,g) wspieranie aktywności społecznej rodzin,h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanieprawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,p) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,q) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,r) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,s) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.Zadaniowy system pracy, praca wykonywana jest na terenie miasta Pruszcz Gdański (praca w środowisku zamieszkania klientów MOPS) oraz w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, praca przy komputerze; obsługa sprzętu biurowego.
Data publikacji: 2019-02-08
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacjiz pracownikiem socjalnym,b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej,planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,c) udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,g) wspieranie aktywności społecznej rodzin,h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanieprawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,p) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,q) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,r) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,s) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.Zadaniowy system pracy, praca wykonywana jest na terenie miasta Pruszcz Gdański (praca w środowisku zamieszkania klientów MOPS) oraz w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, praca przy komputerze; obsługa sprzętu biurowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent rodziny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
a) obywatelstwo polskie,b) wykształcenie zgodne z art. 12 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 697),c) kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona,d) wypełnianie obowiązku alimentacyjnego,e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,f) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,g)nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatowe: a) ukończenie dodatkowych specjalistycznych kursów lub szkoleń kierunkowych,b) predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, obowiązkowość, terminowość, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.Miejsce pracy:ul. Niepodległości 9, Pruszcz Gdański. Kontakt telefoniczny: 58 682 27 55. Kontakt mailowy: mops (at) pruszcz-gdanski.pl
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
* list motywacyjny* CVWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko asystenta rodziny w terminie do 21 lutego 2019 r
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
Data dodania oferty pracy: 09.02.2019
Oferta pracy ważna do: 21.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wymagane wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studiów kierunków związanych z zarządzaniem jakością lub kierunku pokrewnym, znajomość j. angielskiego na poziomie dobrym, znajomość obsługi urządzeń typu suwmiarka, znajomość programu Excel. Praktyki, staż, rok doświadczenia mile widziany. Charakterystyka pracy: utrzymywanie kontaktu z klientami (reklamacje, raporty 8D), rozwiązywanie problemów związanych z produkcją, przygotowywanie PPAP, przygotowywanie dokumentacji (Flow Chart, FMEA, Control Plan, R&R, SPC, Instrukcje pracy), kontrola jakości produkowanych komponentów m.in. poprzez przeprowadzanie audytów wewnętrznych. Kandydatów prosimy o przesyłanie CV na adres e-mailowy rekrutacja (at) nifcokorea.pl
NIFCO KOREA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-23 - Żory (śląskie)
-planowanie i organizacja pracy kierowców-rozliczanie wynagrodzeń, zaliczek i delegacji kierowców-analiza i raportowanie czasu pracy kierowców-ewidencja i rozliczanie stanu europaletPraca w godz.7.00-15.00
Perla Polska Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-04-12 - Głobino (pomorskie)
Sporządzanie wezwań do zapłaty, sporządzanie pozwów, obsługa sekretariatu kancelarii
Kancelaria Radcy Prawnego KALLEX Mateusz Kall - 2016-09-07 - Opole (opolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
przygotowywanie posiłków
"CHATA KARCZOWISKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-19 - Karczowiska (dolnośląskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Ryczywół (mazowieckie)
asysta czynna przy zabiegach stomatologicznych, przygotowanie gabinetu do pracy.
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Połaniec (świętokrzyskie)
Segregowanie dokumentów i sprawdzanie ich pod względem formalno rachunkowym, sprawdzanie zapisów kont i uzgadnianie sald, przygtowywanie korespondencji, wypelnianie formularzy podatkowych, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Myślenice (małopolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Stróża (łódzkie)
-
"TOPBAU" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiżującymi przepisami, współtworzenie deklaracji podatkowych w tym m.in. VAT, GUS, nadzór nad ewidencją środków trwałych, sporządzenie sprawozdań i raportó na potrzeby firmy, księgowanie i dekretowanie bieżących faktur, współpraca z audytorami
Strassmayr Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-07-08 - Wysogotowo (wielkopolskie)
Pomoc przy czynnościach samoobsługowych dzieci, na spacerach, wycieczkach, w ogrodzie przedszkolnym, pomoc przy przygotowaniu dekoracji, uroczystości i inne.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
remonty, montaż usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach
JASSA T. Zakład Inst. Sanit. c.o. i gaz. - 2018-11-20 - Łódź (łódzkie)
Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
strzyżenie damskie i męskie, farbowanie włosów, modelowanie i czesania
SALON FRYZJERSKI "ALICJA" Alicja Kulig - 2017-03-15 - Tęgoborze (małopolskie)
prace pielęgnacyjne w hodowli lasu
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Danków (lubuskie)
Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, wynikające z zatwierdzonych dokumentów księgowych, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujacych, przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzedami i bankami. Miejsce wykonywania pracy Reda.
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Reda (pomorskie)
Fryzjer damsko-męski- asystent. Praca dwuzmianowa od 9:00 do 16:00 i 12:00 do 19:00.
Sylwia Stępień - STUDIO ST - 2018-01-22 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży mechanicznej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu mechanicznym lub pokrewnym. Mile widziane doświadcznie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (32-705-57-01) lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-28 - Katowice (śląskie)
Opracowywanie projektów technicznych sieci wodociągowych i kanalizacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kraków (małopolskie)
wprowadzanie faktur,znajomość pracy w biurze,praca w administracji.kontakt tel.692 622 194
Amid Prestige - Mikołajczyk & Michoń Spółka Jawna, Chrusty, ul. Laskowa 93,26-050 Zagnańsk - 2017-03-16 - Chrusty (świętokrzyskie)
sporządzanie pism, wniosków, uchwał itp. nadawanie i odbieranie korespondencji itp.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Zduńska Wola (łódzkie)
Wykształcenie min.średnie; min. 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta lub pracy administracyjnej; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego poziom B2; obsługa komputera i urządzeń biurowych; znajomość Excela w stopniu dobrym; dobra organizacja pracy; radzenie sobie ze stresem, umiejętność pracy w grupie; komunikatywność; zakres obowiązków:prowadzenie bieżącej korespondencji z klientami, tworzenie pism, korespondencji, obsługa biura Zarządu, monitorowanie terminów zapłaty faktur przez klientów, kontakt telefoniczny w sprawie płatności, prowadzenie i nadzór nad dokumentacją, raportami, bieżącymi zamówieniami, wsparcie działu operacyjnego w kontaktach z klientem, obsługa klienta w zakresie kompetencji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-24 - Gliwice (śląskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
Prace biurowo-księgowe, fakturowanie, ewidencja dokumentacji
TABUN Filip Więcek - 2016-09-29 - Mielec (podkarpackie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przygotowanie posiłków; WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe - kucharz, minimalne doświadczenie
DEDAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-28 - Lubliniec (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za współpracę z dostawcami towaru z Chin, składanie zamówień na towary u chińskich dostawców, koordynacja terminowości dostaw, wspomaganie pracy chińskich handlowców
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
tłumaczenie zadań produkcyjnych, instruktaży obsługi maszyn i urządzeń, spraw bieżących z języka polskiego na ukraiński i odwrotnie, kontrola pracy pracowników
SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)