ASYSTENT KIEROWNIKA FIRMY SPRZĄTAJĄCEJ Ostrów Mazowiecka oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT KIEROWNIKA FIRMY SPRZĄTAJĄCEJ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Stała współpraca z kierownikiem firmy sprzątającej; pomoc kierownikowi firmy sprzątającej przy rozliczaniu czasu pracy ekip sprzątających; pomoc kierownikowi firmy sprzątającej przy nadzorze nad realizacją grafików miesięcznych ekip sprzątających (w tym w języku ukraińskim lub rosyjskim); pomoc kierownikowi firmy sprzątającej przy prowadzeniu rekrutacji oraz szkoleń nowych pracowników ( w tym w języku ukraińskim lub rosyjskim). Kontakt z klientami telefonicznie i drogą mailową (w tym z klientami z zagranicy w języku rosyjskim).
Data publikacji: 2017-11-29
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ostrów Mazowiecka, powiat: ostrowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Stała współpraca z kierownikiem firmy sprzątającej; pomoc kierownikowi firmy sprzątającej przy rozliczaniu czasu pracy ekip sprzątających; pomoc kierownikowi firmy sprzątającej przy nadzorze nad realizacją grafików miesięcznych ekip sprzątających (w tym w języku ukraińskim lub rosyjskim); pomoc kierownikowi firmy sprzątającej przy prowadzeniu rekrutacji oraz szkoleń nowych pracowników ( w tym w języku ukraińskim lub rosyjskim). Kontakt z klientami telefonicznie i drogą mailową (w tym z klientami z zagranicy w języku rosyjskim).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT KIEROWNIKA FIRMY SPRZĄTAJĄCEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Mazowiecka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik firmy sprzątającej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.12.2017
Data zakończenia pracy: 23.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku asystenta kierownika firmy sprzątającej lub podobnym; umiejętność pracy zespołowej; znajomość języków ukraińskiego lub rosyjskiego - poziom podstawowy w mowie.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej
Adres pracodawcy:
3-go Maja 55, 07-300 Ostrów Mazowiecka, powiat: ostrowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Mazowiecka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Mazowiecka
Ulica pracodawcy: 3-go Maja
Numer budynku pracodawcy: 55
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 15
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik firmy sprzątającej
Data dodania oferty pracy: 29.11.2017
Oferta pracy ważna do: 19.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
CAPGEMINI Polska SP. Z O.O. - 2016-03-11 - Katowice (śląskie)
Oosba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - zapewnienie bieżącej obsługi prawników w zakresie prowadzonych projektów z zakresu prawa,- koordynację obiegu dokumentów, - weryfikację, edycję oraz formatowanie dokumentów,- nadzór nad terminowym przepływem dokumentów,- zapewnienie biieżącego wsparcia w pracy kancelarii, - kontakty z klientami.
MQX Polska Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Stalowa Wola (podkarpackie)
- organizacja pracy i obsługa sekretariatu, komputera, centrali telefonicznej, faksu oraz innych urządzeń biurowych,- umiejętne wykorzystywanie Internetu i jego zasobów w wyszukiwaniu informcji, często zakresu nauk biologiczno-chemicznych- poszukiwanie w światowych anglojęzyczych zasobach Internetu tematów, wiadomości nt. produktów i firm, nowych technologii, ofert jak również potencjalnych partnerów zgodnie z wytycznymi Dyrektora firmy,- wykonywanie anglojęzycznych tłumaczeń ofert i tekstów, bierzących informacji,- redagowanie i przygotowywanie dokumentów, pism i innych zadań wymagajacych użycia komputerowych aplikacji komputerowych na polecenie Dyrektora,
Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe "IMPULS" mgr inż. Władysław Fediuk Zakład Pracy Chronionej - 2017-11-14 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
segregacja oraz archiwizacja dokumentów, aktywna pomoc przy sporządzaniu dokumentów oraz pism służbowych, pomoc w prowadzeniu rachunkowości, pomoc w dokonywaniu rozliczeń finansowych, pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera i wykonywanie podstawowych czynności biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Dębno (zachodniopomorskie)
Pomoc nauczycielowi podczas zajęć edukacyjnych. Praca w godz.: 8:00-12:00. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 58 80, e-mail: spsiechnice (at) interia.pl
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. M. KOPERNIKA W SIECHNICACH - 2018-05-02 - Siechnice (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa zapytań ofertowych klientów wietnamskich lub chińskich, nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z potencjalnymi klientami wietnamskimi lub chińskimi
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Staż w Biurze Rachunkowym "ABC TAX". Program stażu do zapoznania w pokoju nr 35.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Kielce (świętokrzyskie)
pisanie wezwań do zapłaty i prostych pozwów w postępowaniu nakazowym;
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
praca w księgowości , księgowanie zdarzeń gospodarczych
BIURO RACHUNKOWE DOMINO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Praca biurowa zgodna z opisem zawodu 431101 (Asystent do spraw księgowości) na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej: http://psz.praca.gov.pl/rynek-pracy/bazy-danych/klasyfikacja-zawodow-i-specjalnosci/wyszukiwarka-opisow-zawodow/-/klasyfikacja_zawodow/zawod/431101
DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe Agnieszka Buzalska - 2017-08-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
zakres dla asystenta rodziny wynikający z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Goworowie - 2018-03-02 - Goworowo (mazowieckie)
koordynowanie pracy biura, ustalanie terminarza spotkań, dbanie o porządek w dokumentacji firmy, kontakt z kontrahentami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc nauczycielowi przedszkola w sprawowaniu opieki nad dziećmi w wieku 5-6 lat
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Bogumiłowice (łódzkie)
dbanie o relacje z klientami chińskim, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie zajęć praktycznej nauki zawodu z uczniami szkółponadgimnazjalnych w pracowniach hotelarskich Centrum KształceniaPraktycznego w ZPO w Opolu, według ustalonego programu iharmonogramu kształcenia. Wynagrodzenie zależne od wykształcenia i od stopnia awansu.
Zespół Placówek Oświatowych - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
obsługa klientów i służenie radą, obsługa kasy, przyjmowanie płatności, udzielanie informacji o produkcie , cenie, dbanie o porządek, przyjmowanie towaru, przygotowywanie ofert dla przedsiębiorców chińskich oraz polskich, współpraca, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przyjęcie i kontrola próbek, rozpakowywanie paczek, przekazywanie próbek, przyjmowanie interesantów
AGROLAB Polska Sp. z.o.o - 2016-10-07 - Dęblin (lubelskie)
prowadzenie biura ora zczynności związanych w asyście szefa i agentów biura w przeprowadzeniu czynności dochodzeniowych, sporządzanie protokołów, notatek urzędowych, prowadzenie windykacji telefonicznej, prowadzenie kalendarza spotkań i planów biura, nadzorowanie pracowników oraz ich kontrola, praca wykonywania jest w biurze i w terenie, w urzęach, sądach, prokuraturach itp.
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K4 - Patrol Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Sady (wielkopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- pomoc nauczycielowi w organizacji pracy opiekuńczo-wychowawczo-dydaktycznej,- sprawowanie opieki nad dziećmi podczas zabaw w ogrodzie przedszkolnym, na spacerach, podczas wycieczek,- pomoc w czynnościach samoobsługowych i w toalecie, podczas posiłków, w szatni, przygotowywaniu do odpoczynku,- pomoc w organizacji imprez i uroczystości przedszkolnych,- pomoc w przygotowywaniu pomocy do zajęć oraz dbanie o czystość sali.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Zgierz (łódzkie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Mońki (podlaskie)
- Praca asystenta projektanta polegać będzie na wsparciu organizacyjnym i merytorycznym projektanta głównego. Do obowiązków asystenta należeć będzie nadzór nad powierzonymi mu elementami projektu (wykonywanie rysunków projektowych wprogramie AutoCAD lub MicroStation oraz przygotowywanie przedmiarów ikosztorysów), sprawnym przepływem informacji między działem projektowym a działem wykonawczym i katalogowanie oraz archiwizowanie dokumentacji związanej z realizowanym projektem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00 lub 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne. AutoCAD, Autodesk Revit Architecture, Robot Structural, Project Znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (tel.: 600-084-512) w godz.: 07:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
KOLTECH INFRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-09 - Katowice (śląskie)
Wstępna analiza potrzeb klientów, aktywna sprzedaż w oparciu o istniejącą bazę klientów firmy, kompleksowa i profesjonalna obsługa klientów, relizacja planów sprzedażowych.
Meritumkredyt Sp. z o.o. - 2017-06-21 - Nysa (opolskie)
miejsce wykonywania pracy Polska i Niemcy; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 12-15 w celu ustalenia terminu spotkania
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PAWEŁ FINKE - 2016-05-24 - Słupsk (pomorskie)
Asystent dziecka niepełnosprawnego
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Jagodnik (podkarpackie)
przyjmowanie danych do sprawozdań finansowych, planowanie działań i przeprowadzanie postawowych analiz z zakresu finansów, obsługa komputera i wykonywanie podstawowych czynności biurowych, pomoc w dokonywaniu rozliczeń finansowych w jednostkach oświatowych
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Ropa (małopolskie)
księgowanie dokumentów do celó podatkowych, kadry, płace
BIURO RACHUNKOWE BOLESŁAW MAŁEK - 2017-03-16 - Gubin (lubuskie)
obsługa sekretariatu Partnera Kancelarii Prawnej, prowadzenie kalendarza spotkań, sporządzanie projektów pism procesowych, kontakt z klientami kancelarii, CV na adres: biuro (at) mgs-group.pl
MGS GROUP Sp. z o.o. - 2016-09-08 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
KWALIFIKOWANIE DAWCÓW KRWI;PRACA W GODZINACH I DNIACH USTALONYCH INDYWIDUALNIE Z KANDYDATEM, W ZALEŻNOŚCI OD WYMIARU ETATU;MOŻLIWE ZATRUDNIENIE NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ W PEŁNYM WYMIARZE CZASU PRACY, Z MOŻLIWOŚCIĄ ROZWOJU ZAWODOWEGO, W TYM RÓWNIEŻ ODBYWANIEM SPECJALIZACJI Z TRANSFUZJOLOGII KLINICZNEJ;MOŻLIWA RÓWNIEŻ PRACA PODCZAS EKIP WYJAZDOWYCH MOBILNYM PUNKTEM POBORU KRWI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, AKTUALNE PRAWO WYKONYWANIA ZAWODU LEKARZAMOŻLIWE ZATRUDNIENIE NA UMOWĘ ZLECENIE ZE STAWKĄ GODZINOWĄ 40 ZŁ/HGODZINY PRACY 7:00-14:35.WYNAGRODZENIE OD 3700,00 BRUTTO
REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA - 2018-02-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Logiczne i administracyjne wsparcie dyrektora w codziennych obowiązkach. Przygotowanie zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów. Organizacja podróży służbowych. Utrzymanie relacji biznesowych z klientami z Azji m.in. z Pakistanu i Indii.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Zaręby (mazowieckie)