ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/EXECUTIVE ASSISTANT Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/EXECUTIVE ASSISTANT
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przypisanych starszych konsultantów (CSS); zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania CSS; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; wykonywanie zleconych czynności administracyjnych wspierających CSS; wspołpraca z innymi asystentami Kadry Zarządzającej w celu zagwarantowania zakresu wsparcia
Data publikacji: 2016-04-18
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przypisanych starszych konsultantów (CSS); zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania CSS; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; wykonywanie zleconych czynności administracyjnych wspierających CSS; wspołpraca z innymi asystentami Kadry Zarządzającej w celu zagwarantowania zakresu wsparcia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/msc.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/EXECUTIVE ASSISTANT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent zarządu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), humanistyczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: JĘZYK ANGIELSKI - BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera- WINDOWS
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość języka angielskiego na poziomie C2-proficient lub native; umiejętność prowadzenia elektronicznego organizera; preferowane doświadczenie w pracy na stanowisku asystenta; preferowane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (nauki humanistyczne lub ekonomiczne); Dodatkowo: skrupulatność, sumienność, umiejętność pracy pod presją czasu, doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku korporacyjnym; oferta pracy kierowana do osób zarejestrowanych w PUP w Poznaniu
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: angielski, polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny w języku angielskim
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 18.04.2016
Oferta pracy ważna do: 02.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace administracyjno biurowe, kontakt z klientem
SELECT Training Solutions s.c. - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów na sali sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o wygląd i ekspozycję towaru
STOKROTKA Sp. z o. o. - 2016-09-01 - Starachowice (świętokrzyskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Choszczno (zachodniopomorskie)
kompleksowe sporządzanie ofert, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i rozwijanie stałej współpracy z partnerami Firmy, budowanie baz danych
TERMIK Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Marcinkowo (warmińsko-mazurskie)
koordynowanie prac, raportowanie, kompletowanie dokumentów, kontakty z dostawcami chińskojęzycznymi, obsługa klientów i kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w
LA MATITA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów, przyjmowanie metkowanie i układanie towaru, sprzątanie stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
współorganizacja zajęć edukacyjnych socjoterapełtycznych, prowadzenie różnego rodzaju form pomocy pedag.-psych. dla dziecka i jego rodziny, udzielanie pomocy nauczycielą prowadzącym
Szkoła Podstawowa nr 4 Lubań - 2017-09-19 - Lubań (dolnośląskie)
w/g potrzeb
MEGASTORE PL - 2015-12-08 - Kielce (świętokrzyskie)
Projektowanie
JĘDRZEJCZYK WOJCIECH PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "VITARO" - 2018-05-07 - Dziepółć (łódzkie)
zgodny ze stanowiskiem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Łozienica (zachodniopomorskie)
Księgowanie dokumentów w programie Rachmistrz i Rewizor, sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, archiwizacja danych, prowadzenie PKPiR oraz ewidencji VAT
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Oława (dolnośląskie)
rozwożenie i odbiór przesyłek
AGN Finance Agnieszka Marut - 2016-12-01 - Tarnów (małopolskie)
pomoc w utrzymaniu czystości w gabinecie, asysta przy zabiegach, prowadzenie zapisów i kartotek.
Indywidualna Praktyka Stomatologiczna Magdalena Sukiennicka - 2016-09-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną, udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, pomoc w rozw3iązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych oraz wychowawczych, wsparcie aktywnośći społecznej rodzin, motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, udzielanie pomocy w zakresie poszukiwania i utrzymania pracy zarobkowej, podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin, prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci, monitorowanie funkcjonowanoa rodziny po zakończeniu pracy z rodziną oraz inne zadania.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu - 2016-05-23 - Kruszyn (dolnośląskie)
sprzedaż usług, pozyskiwanie klientów (branża IT), tworzenie zamówień i wystawianie faktur, utrzymywanie długotrwałych relacji, współtworzenie strategii sprzedażowych
ALDEA IT CONSULTING - 2016-06-14 - Poznań (wielkopolskie)
oferta: projektowanie w branży sanitarnej, kosztorysowanie robót, analiza techniczna realizacji projektów, współpraca z działami wykonawczymi,
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Piła (wielkopolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Pajęczno (łódzkie)
WYSTAWIANIE ORAZ PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI SPRZEDAŻOWEJBIEŻĄCA KONTROLA DOKUMENTÓWKOMPLETOWANIE I EWIDENCJA DOKUMENTÓW SPRZEDAŻOWYCHPRZYGOTOWYWANIE ETYKIETKONTAKT Z KLIENTEM
ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O. - 2017-09-27 - Rogoźnica (podkarpackie)
praca biurowa, wsparcie przy świadczeniu usług ksigowości, wsparcie przy świadczeniu usług doractwa podatkowego
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Poznań (wielkopolskie)
znajomość ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych, o podatku od osób prawnych i fizycznych,
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 Im. Św. Barbary - 2017-05-23 - Sosnowiec (śląskie)
Prowadzenie sekretariatu
EKO-STYL RENTAL Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-01-04 - Leżajsk (podkarpackie)
praca w kuchni
BIURO USŁUG W "POD ANIOŁEM" - HANNA KATARZYNA ZDROJEWSKA - 2017-08-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa korespondencji, organizowanie spotkań i ich obsługa, współpraca z Kierownictwem w zakresie kontaktów z kontrahentami zagranicznymi, współpraca z firmami świadczącymi dostawy i usługi. Praca w godz. 8:00-16:00.
MELACO Sp. z o.o. - 2017-05-08 - Nowa Sól (lubuskie)
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura;Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w firmie; Obsługa interesantów.
MAGTRANS SP. Z O.O. - 2017-11-22 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Pomoc w przygotowywaniu materiałów dydaktycznych, organizowanie czasu wolnego dzeciom w świetlicy, pomoc w odrabianiu zadań domowych
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Sieradz (łódzkie)
prace wykończeniowe, adaptacja poddaszy, prace elewacyjne
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE RAFAŁ FILIPIAK - 2018-02-22 - Bartniki (dolnośląskie)
Pomoc ds.księgowości
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Skarbimierz (opolskie)