ASYSTENT RODZINY Kruszyn oferta pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną, udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, pomoc w rozw3iązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych oraz wychowawczych, wsparcie aktywnośći społecznej rodzin, motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, udzielanie pomocy w zakresie poszukiwania i utrzymania pracy zarobkowej, podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin, prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci, monitorowanie funkcjonowanoa rodziny po zakończeniu pracy z rodziną oraz inne zadania.
Data publikacji: 2016-05-23
Lokalizacja: Kruszyn (dolnośląskie)
Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kasztanowa 1A, 59-700 Kruszyn, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną, udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, pomoc w rozw3iązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych oraz wychowawczych, wsparcie aktywnośći społecznej rodzin, motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, udzielanie pomocy w zakresie poszukiwania i utrzymania pracy zarobkowej, podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin, prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci, monitorowanie funkcjonowanoa rodziny po zakończeniu pracy z rodziną oraz inne zadania.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kruszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent rodziny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie (szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, 3 lata doświadczenia), preferowane wykształcenie wyższe o kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, niekaralność, osoba niebędąca pozbawiona władzy rodzicielskiej, osoba wypełniająca obowiązek alimentacyjny - jeśli taki istanieje. Dodatkowymi atutami będzie: znajomość przepisów z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przepisów o ochronie danych osobowych, wysoka kultura osobista, wiedza i doświadczenie z zakresu prawidłowego funkcjonowania rodziny.
Nazwa pracodawcy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Kasztanowa 1A, 59-700 Kruszyn, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:-CV, list motywacyjny - podpisany odręcznie;-kwestionariusz osobowy;-kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;-kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy;-kopie dokumentów potwierdzających obuwatelstwo polskie;-pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych;-pisemne oświadczenie, że kandydat nie jest skazany za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe;-pisemne oświadczenie kandydata o niekaralności;-pisemne oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;-pisemne oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożonyna podstawie tytułu wykonawczego zatwierdzonego przez sąd;-podpisana klauzula "Wyrażam zgodęna przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002r, nr 101, poz. 926 ze zm."Dokumenty aplikacyjne należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 31 maja 2016 r. osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, Kruszyn ul. Kasztanowa 1a, 59-700 Bolesławiec, bądź listownie na adres Ośrodka (liczy się data stempla pocztowego) w kopercie z napisem "Oferty na stanowisko Asystenta Rodziny".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kruszyn
Ulica pracodawcy: Kasztanowa
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
Data dodania oferty pracy: 23.05.2016
Oferta pracy ważna do: 31.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc nauczycielowi w organizowaniu i prowadzeniu zajęć opiekuńczo-wychowawczych.
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Karczmiska Pierwsze (lubelskie)
Asystent księgowego
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Śrem (wielkopolskie)
Obsługa administracyjna firmy, ewidencjonowanie dokumentów dostaw i zwrotów, ewidencjonowanie dokumentów prasowych, raporty dobowe/miesięczne, sporządzanie protokołów produkcji i likwidacji, raporty otwarcia i/lub zamknięcia sklepu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
ŻYDOWSKI INSTYTUT HISTORYCZNY IM. EMANUELA RINGELBLUMA - 2017-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
Opieka na dozdzinami
Ośrodek Pomocy Społecznej Cybinka - 2016-03-03 - Cybinka (lubuskie)
- Przygotowywanie ofert handlowych,- Realizacja i logistyka zamówień,- Aktywna sprzedaż i doradztwo,- Organizacja i obsługa spotkań,- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy,- Raportowanie zamówień,- Cv na adres: praca (at) mag-complex.pl
RADOSŁAW JACHIMOWSKI MAG-COMPLEX - 2017-04-20 - Pelplin (pomorskie)
Gromadzenie materiałów do sprawy, przygotowywanie pism, opinii, projektów, udział w sprawach pozaprocesowych, kontakt z klientem, kserowanie, skanowanie, przepisywanie dokumnetów, pisanie opinii prawnych. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Łódź (łódzkie)
wsparcie managera clubu, prace administracyjno-biurowe, przywożenie towaru, obsługa klienta, nadzór nad pracownikami
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,samodzielne dekretowanie i księgowanie dokumentów, przygotowywanie zestawień i raportów,pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych, GUS,czynne uczestnictwo w pracy całego działu księgowości.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "MELIOREX" Sp. z o.o. - 2017-09-15 - Szkocja (podlaskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Bieżąca współpraca z zarządem. Obsługa korespondencji w j. angielskim. Opieka nad stroną internetową Spółki. Przygotowywanie prezentacji w PowerPoint. Realizacja bieżących zadań i dbanie o pozytywny wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto + premia do 50% wynagrodzenia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Prawo jazdy kat. B. Dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie. Bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office i PowerPoint. Sumiennośc, dobra organizacja pracy, zaangażowanie w wykonywanie obowiązków. Kontakt e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Nietków (lubuskie)
Prace z rodzinami z problemami opiekuńczo - wychowawczymi
Ośrodek Pomocy Społecznej w Pszczewie - 2016-06-20 - Pszczew (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Nysa (opolskie)
Branża fitness, opracowywanie i organizacja szkoleń, koordynowanie kalendarza szkoleń, szkoleniowców, pozyskiwanie uczestników szkoleń. Opracowywanie materiałów szkoleniowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Łódź (łódzkie)
Piaskowanie. Oferta dla osób do 30 r. ż. w ramach refundacji kosztów zatrudnienia bezrobotnego do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Łańcut.
ZAKŁAD USŁUGOWY PIASKOWANIE JAN BEM W ŁAŃCUCIE - 2018-02-05 - Krzemienica (podkarpackie)
pomoc w organizacji i przebiegu zajęć dydaktyczno - wychowawczych oraz logopedycznych
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Żuromin (mazowieckie)
jw.
PZT Inwestel - 2018-04-23 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w biurowcu jako tzw. "złota rączka", utrzymywanie czystości na terenie parkingu i chodnika, drobne prace budowlane i wykończeniowe, bieżące prace konserwacyjne typu: naprawa zamków, wymiana uszczelek, wymiana opraw, drobne prace elektryczne oraz inne, bieżące usuwanie zgłaszanych usterek.
Adrent Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Gdańsk (pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Pomoc w księgowaniu /programy ksiegowe/. Sporządzanie dokumentów w programie Płatnik. Układanie dokumentów. Zapoznanie się z rozliczeniami PIT, CIT, podstawami rozliczeń VAT.
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Gdańsk (pomorskie)
Projektowanie instalacji sanitarnych
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Kraków (małopolskie)
prace administracyjno-biurowe, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Bychawa (lubelskie)
praca biurowa,prawidłowy obieg dokumentów, realizacja zamówień, tworzenie raportów,archiwizacja dokumentów,sporządzanie ofert,
Technobeton Sp. z o. o. - 2018-01-10 - Stężyca (lubelskie)
/
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Łozienica (zachodniopomorskie)
-
Przedsiębiorstwo Przemysłu Betonów "PREFABET - BIAŁE BŁOTA" S.A. - 2016-09-29 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Obowiązki/zadania :- organizacja i bieżąca obsługa zleceń spedycyjnych w ruchu krajowym i międzynarodowym- nadzór nad sprawnym przebiegiem transportu- budowanie długotrwałych relacji z klientami- wycena transportów
Verocargo Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-08-04 - Cieszyn (śląskie)
prowadzenie korespondecnji tradycyjnej i elektronicznej w j. polskim i angielskimprzyjmowanie, nadawanie, rejestrowanie korespondencji i przesyłekprzyjmowanie i obsługa interesantów oraz udzielanie im informacjiprzygotowanie i obsługa spotkań słuzbowych
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Gdynia (pomorskie)