ASYSTENT/KA ZARZĄDU Zamość oferta pracy ZDI sp. z o.o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT/KA ZARZĄDU

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjno-organizacyjnej członkow zarządu, wspieranie pracy i działania członków zarządu, sporządzanie na potrzeby członków niezbedne raporty i zestawienia, odpowiadanie za sprawną obsługę spotkań i narad członkówzarządu oraz sporządzanie protokołów ze spotkań, koordynowanie działań w zakresie organizacji spotkań zarządu, organizowanie i zapewnianie obsługi technicznej telekonferencji i wideokonferencji, tworzenie zestawień, raportów, analiz i prezentacji na potrzeby zarządu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz poprawnej komunikacji wewnętrznej zarządu z podległymi jednostkami, nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnetrznych, prowadzenie kalendarza spotkań członków zarządu, wspieranie zarządu w realizacji ich bieżących zadań zawodowych, organizowanie wyjazdów służbowych członków zarządu, obsługiwanie korespondencji firmowej kierowanej do członków zarządu, sporządzanie korespondencji wychodzącej od zarządu do podległych jednostek organizacyjnych i podmiotów zewnętrznych, zarządzanie pracą sekretariatu biura zarządu, aktywna współpraca z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi w celu zapewnienia sprawnej obsługi zarządu, archiwizowanie dokumentacji, obsługa wszelkich spotkań, rad budowy odbywających się w biurze, wykonywanie bieżących poleceń przełożonego.

Data publikacji: 2019-09-27

Lokalizacja: Zamość (lubelskie)

Pracodawca: ZDI sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjno-organizacyjnej członkow zarządu, wspieranie pracy i działania członków zarządu, sporządzanie na potrzeby członków niezbedne raporty i zestawienia, odpowiadanie za sprawną obsługę spotkań i narad członkówzarządu oraz sporządzanie protokołów ze spotkań, koordynowanie działań w zakresie organizacji spotkań zarządu, organizowanie i zapewnianie obsługi technicznej telekonferencji i wideokonferencji, tworzenie zestawień, raportów, analiz i prezentacji na potrzeby zarządu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz poprawnej komunikacji wewnętrznej zarządu z podległymi jednostkami, nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnetrznych, prowadzenie kalendarza spotkań członków zarządu, wspieranie zarządu w realizacji ich bieżących zadań zawodowych, organizowanie wyjazdów służbowych członków zarządu, obsługiwanie korespondencji firmowej kierowanej do członków zarządu, sporządzanie korespondencji wychodzącej od zarządu do podległych jednostek organizacyjnych i podmiotów zewnętrznych, zarządzanie pracą sekretariatu biura zarządu, aktywna współpraca z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi w celu zapewnienia sprawnej obsługi zarządu, archiwizowanie dokumentacji, obsługa wszelkich spotkań, rad budowy odbywających się w biurze, wykonywanie bieżących poleceń przełożonego.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA ZARZĄDU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019

Data zakończenia pracy: 31.12.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, finanse i rachunkowość, prawo

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość ustawy prawo budowlane, ustawy o prawo zamówień publicznych. Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

Nazwa pracodawcy: ZDI sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Adres pracodawcy:
Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Zamość

Gmina pracodawcy: Zamość

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zamość

Ulica pracodawcy: Jana Kiepury

Numer budynku pracodawcy: 6

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu

Data dodania oferty pracy: 27.09.2019

Oferta pracy ważna do: 26.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 27.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e465826612b5c0288f4efdb9289533a5

Podobne oferty pracy

ASYSTENT/KA W BIURZE ZARZĄDU - od 2 000 PLN

- prowadzenie sekretariatu Spółki oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu - organizacja podróży służbowych - łączenie rozmów telefonicznych (również w języku angielskim) - prowadzneieni rejestru korespondencji - przygotowywanie pism i dokumentów - zapewnienie i koordynowianie sprawnego przepływu dokumentów i informacji - archiwizacja dokumentacji Spółki - kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI - od 925 PLN

WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH (KSIĘGOWYCH)
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

MAGAZYNIER - od 2 200 PLN

planowanie i sterowanie zapasami magazynowymi, przygotowanie dokumentów magazynowych, współpraca z klientami i dostawcami
"POMATICS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-11-03 - Żuromin (mazowieckie)

MONTER - od 2 200 PLN

Montaż światłowodówMiejsce pracy: woj. dolnośląskie
A-TEAM Grzegorz Lech - 2017-05-29 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA ARCHITEKTURY - od 2 250 PLN

opracowywanie projektów budowlanych w systemie elektronicznym(godziny pracy 7:30-15:30)
Biuro Projektowe ARCH-DOM Sp. Jawna H. Dołęgowski,R. Suchora - 2019-01-04 - Biała Podlaska (lubelskie)

ASYSTENT SPEDYTORA (O) - do 2 100 PLN

Budowanie długofalowych, partnerskich relacji w kontaktach z klientami; nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami handlowymi; realizacja założonych planów sprzedażowych; realizacja zleceń klientów organizacja i kontrola przewozów transportem drogowym; kalkulacja stawek w transporcie drogowym; rejestracja zleceń transportowych w bazach danych; koordynacja i nadzór nad terminową realizacją zleceń; kontrola dokumentacji transportowej.
CTL LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-22 - Tarnów (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 1 166 PLN

Asystent nauczyciela w kl. II - dziecko z autyzmem
Szkoła Podstawowa Nr 5 w Tarnowskich Górach - 2017-08-30 - Tarnowskie Góry (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Białobrzegi (mazowieckie)

ASYSTENT DZIAŁU EKSPORTU R90/3504-1441/18 - od 2 100 PLN

Wprowadzanie zamówień do systemu, drukowanie i sprawdzanie ich zgodności z oryginałem.Odbieranie telefonów oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów zgłaszanych przez klientów.Udział w procesie zdobywania i realizacji zamówień.Kompletowanie dokumentów wysyłkowych, kontakt z Agencję Celną.Współpraca z Managerem Exportu w zakresie realizacji zamówień.Przygotowywanie ofert i odpowiedzi na zapytania ofertowe.Prowadzenie korespondencji i dokumentacji handlowej.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-09-17 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 100 PLN

WG. HARMONOGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 1 850 PLN

asystent nauczyciela w szkole podstawowej, pomoc uczniowi posiadającemu orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Ignatowizna (podlaskie)

ASYSTENT DS. ANALIZ - od 2 600 PLN

Prowadzenie akt osobowych pracowników, Przygotowywaniedokumentów związanych z zatrudnieniem (umowy, aneksy, świadectwapracy, itp.), Kierowanie pracowników na badania lekarskie, nadzór nadbadaniami okresowymi, Przygotowywanie deklaracji zgłoszeniowychZUS Współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników Nadzór nad procedurami i regulaminami, Znajomość zagadnieńzwiązanych z zatrudnianiem cudzoziemców, Odpowiedzialność zarozwój pracowników różnych działów w zakładzie, Przygotowywaniesprawozdań, zestawień i raportów, praca w godz. 7-15
Animex Foods sp. z o.o. sp.k. Oddział w Opolu - 2018-04-18 - Opole (opolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA MOSTOWEGO - od 3 000 PLN

- Potencjalny pracownik będzie odpowiedzialny za wykonanie rysunków budowlanych, obliczeń elementów konstrukcyjnych, inwentaryzacji obiektów budowlanych itp.- Wynagrodzenie: 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe budowlane. Wymagana umiejętność obsługi programów komputerowych: AutoCad, Office, mile widziana znajomość innych programów projektowych. Doświadczenie nie jest wymagane. Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kontakt e-mail: sekretariat (at) emprojekt.com.pl
EMPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-17 - Katowice (śląskie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU(NR 5585) - od 2 100 PLN

- prowadzenie sekretariatu firmy- koordynowanie korespondencji, maili- organizacja prawidłowego wprowadzania danych dotyczących dostaw, zamówień, zmian stanu zapasów magazynowych do systemu komputerowego na podstawie faktur, tworzenie comiesięcznych rozchodów w programie Optima Comarch, - reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami, oraz instytucjami ( bank , urzędy )- koordynacja procesów administracyjnych firmy ( archiwizacja dokumentów, ewidencja wysyłek i dokumentów przychodzących, współpraca z działami kadr, księgowością, ustalanie kalendarza spotkań właściciela firmy) - zamówieniami na artykuły biurowe i gospodarcze w firmie, - tworzenie dokumentów urzędowych, - prowadzenie procesu rekrutacji pracowniczych, - organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych, zewnętrznych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE " DRABEX " JANUSZ WILCZEK - 2018-08-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 800 PLN

zadaniowy system czasu pracy
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ ŚWILCZA - 2019-11-05 - Świlcza (podkarpackie)

ASYSTENT - 4 000 - 4 500 PLN

Wykonywanie badań laboratoryjnych pod nadzorem diagnosty.
SZPITAL POWIATOWY W NOWYM MIEŚCIE LUBAWSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-16 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT KSIEGOWEGO - od 2 200 PLN

wyliczanie podatkówe-mail: maja818 (at) wp.pl
Biuro Rachunkowe "ULGA" Krystyna Markowska - 2016-06-09 - Oława (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 000 PLN

Pomoc w opiece nad dziećmi w oddziałach przedszkolnych, pomoc w przygotowywaniu i wydawaniu posiłków.
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO - od 3 000 PLN

- Obsługa sprzedaży/ zwrotów ze sklepu on-line;- Logistyka zleceń wysyłki, zwrotów;- Komunikacja z klientami w języku niemieckim;
CDRL S.A. - 2016-09-15 - Pianowo (wielkopolskie)

ASYSTENT MECHANIKA - 1 017,4 PLN

przyjmowanie maszyn do serwisu, wykonywanie drobnych napraw maszyn, przygotowywanie maszyn do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)

ROBOTNIK PLACOWY - od 2 000 PLN

utrzymanie czystości na placu- praca na terenie powiatu gorlickiego
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Klęczany (małopolskie)

ASYSTENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

- wprowadzanie faktur i korekt dotyczących zakupu surowca do systemu RAKS- prowadzenie ilościowej ewidencji zakupionego surowca do produkcji- codzienne rozliczanie kierowców ze zwracanych opakowań zwrotnych- rozliczanie i wyjaśnianie pojawiających się nadwyżek lub niedoboru pojemników- ewicencja zadań i zwrotów opakowań dla poszczególnych sklepów
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kłoda (wielkopolskie)

ŚLUSARZ - od 2 000 PLN

wykształcenie min. zawodowe (kierunek bez znaczenia), doświadczenie mile widziane
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Krotoszyn (wielkopolskie)

POMOC BIUROWA - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Zielona Góra (lubuskie)

BIOMASAŻYSTA- WYKONYWANIE MASAŻY SŁUŻĄCYCH PODNIESIENIU KONDYCJI FIZYCZNEJ - do 3 060 PLN

wykonywanie masaży azjatyckich służących podniesieniu kondycji fizycznej
kontakt przez PUP - 2019-07-05 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Sanok (podkarpackie)