ASYSTENT/KA ZARZĄDU Zamość oferta pracy ZDI sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT/KA ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjno-organizacyjnej członkow zarządu, wspieranie pracy i działania członków zarządu, sporządzanie na potrzeby członków niezbedne raporty i zestawienia, odpowiadanie za sprawną obsługę spotkań i narad członkówzarządu oraz sporządzanie protokołów ze spotkań, koordynowanie działań w zakresie organizacji spotkań zarządu, organizowanie i zapewnianie obsługi technicznej telekonferencji i wideokonferencji, tworzenie zestawień, raportów, analiz i prezentacji na potrzeby zarządu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz poprawnej komunikacji wewnętrznej zarządu z podległymi jednostkami, nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnetrznych, prowadzenie kalendarza spotkań członków zarządu, wspieranie zarządu w realizacji ich bieżących zadań zawodowych, organizowanie wyjazdów służbowych członków zarządu, obsługiwanie korespondencji firmowej kierowanej do członków zarządu, sporządzanie korespondencji wychodzącej od zarządu do podległych jednostek organizacyjnych i podmiotów zewnętrznych, zarządzanie pracą sekretariatu biura zarządu, aktywna współpraca z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi w celu zapewnienia sprawnej obsługi zarządu, archiwizowanie dokumentacji, obsługa wszelkich spotkań, rad budowy odbywających się w biurze, wykonywanie bieżących poleceń przełożonego.
Data publikacji: 2019-09-27
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: ZDI sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjno-organizacyjnej członkow zarządu, wspieranie pracy i działania członków zarządu, sporządzanie na potrzeby członków niezbedne raporty i zestawienia, odpowiadanie za sprawną obsługę spotkań i narad członkówzarządu oraz sporządzanie protokołów ze spotkań, koordynowanie działań w zakresie organizacji spotkań zarządu, organizowanie i zapewnianie obsługi technicznej telekonferencji i wideokonferencji, tworzenie zestawień, raportów, analiz i prezentacji na potrzeby zarządu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz poprawnej komunikacji wewnętrznej zarządu z podległymi jednostkami, nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnetrznych, prowadzenie kalendarza spotkań członków zarządu, wspieranie zarządu w realizacji ich bieżących zadań zawodowych, organizowanie wyjazdów służbowych członków zarządu, obsługiwanie korespondencji firmowej kierowanej do członków zarządu, sporządzanie korespondencji wychodzącej od zarządu do podległych jednostek organizacyjnych i podmiotów zewnętrznych, zarządzanie pracą sekretariatu biura zarządu, aktywna współpraca z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi w celu zapewnienia sprawnej obsługi zarządu, archiwizowanie dokumentacji, obsługa wszelkich spotkań, rad budowy odbywających się w biurze, wykonywanie bieżących poleceń przełożonego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, finanse i rachunkowość, prawo
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość ustawy prawo budowlane, ustawy o prawo zamówień publicznych. Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Nazwa pracodawcy: ZDI sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: Jana Kiepury
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 27.09.2019
Oferta pracy ważna do: 26.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e465826612b5c0288f4efdb9289533a5
Podobne oferty pracy
- prowadzenie sekretariatu Spółki oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu - organizacja podróży służbowych - łączenie rozmów telefonicznych (również w języku angielskim) - prowadzneieni rejestru korespondencji - przygotowywanie pism i dokumentów - zapewnienie i koordynowianie sprawnego przepływu dokumentów i informacji - archiwizacja dokumentacji Spółki - kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH (KSIĘGOWYCH)
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
planowanie i sterowanie zapasami magazynowymi, przygotowanie dokumentów magazynowych, współpraca z klientami i dostawcami
"POMATICS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-11-03 - Żuromin (mazowieckie)
Montaż światłowodówMiejsce pracy: woj. dolnośląskie
A-TEAM Grzegorz Lech - 2017-05-29 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
opracowywanie projektów budowlanych w systemie elektronicznym(godziny pracy 7:30-15:30)
Biuro Projektowe ARCH-DOM Sp. Jawna H. Dołęgowski,R. Suchora - 2019-01-04 - Biała Podlaska (lubelskie)
Budowanie długofalowych, partnerskich relacji w kontaktach z klientami; nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami handlowymi; realizacja założonych planów sprzedażowych; realizacja zleceń klientów organizacja i kontrola przewozów transportem drogowym; kalkulacja stawek w transporcie drogowym; rejestracja zleceń transportowych w bazach danych; koordynacja i nadzór nad terminową realizacją zleceń; kontrola dokumentacji transportowej.
CTL LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-22 - Tarnów (małopolskie)
Asystent nauczyciela w kl. II - dziecko z autyzmem
Szkoła Podstawowa Nr 5 w Tarnowskich Górach - 2017-08-30 - Tarnowskie Góry (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Białobrzegi (mazowieckie)
Wprowadzanie zamówień do systemu, drukowanie i sprawdzanie ich zgodności z oryginałem.Odbieranie telefonów oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów zgłaszanych przez klientów.Udział w procesie zdobywania i realizacji zamówień.Kompletowanie dokumentów wysyłkowych, kontakt z Agencję Celną.Współpraca z Managerem Exportu w zakresie realizacji zamówień.Przygotowywanie ofert i odpowiedzi na zapytania ofertowe.Prowadzenie korespondencji i dokumentacji handlowej.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-09-17 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
WG. HARMONOGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Kraków (małopolskie)
asystent nauczyciela w szkole podstawowej, pomoc uczniowi posiadającemu orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
jw.
Lecznica GOCŁAW Maria Kamela - 2018-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Ignatowizna (podlaskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, Przygotowywaniedokumentów związanych z zatrudnieniem (umowy, aneksy, świadectwapracy, itp.), Kierowanie pracowników na badania lekarskie, nadzór nadbadaniami okresowymi, Przygotowywanie deklaracji zgłoszeniowychZUS Współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników Nadzór nad procedurami i regulaminami, Znajomość zagadnieńzwiązanych z zatrudnianiem cudzoziemców, Odpowiedzialność zarozwój pracowników różnych działów w zakładzie, Przygotowywaniesprawozdań, zestawień i raportów, praca w godz. 7-15
Animex Foods sp. z o.o. sp.k. Oddział w Opolu - 2018-04-18 - Opole (opolskie)
- Potencjalny pracownik będzie odpowiedzialny za wykonanie rysunków budowlanych, obliczeń elementów konstrukcyjnych, inwentaryzacji obiektów budowlanych itp.- Wynagrodzenie: 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe budowlane. Wymagana umiejętność obsługi programów komputerowych: AutoCad, Office, mile widziana znajomość innych programów projektowych. Doświadczenie nie jest wymagane. Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kontakt e-mail: sekretariat (at) emprojekt.com.pl
EMPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-17 - Katowice (śląskie)
- prowadzenie sekretariatu firmy- koordynowanie korespondencji, maili- organizacja prawidłowego wprowadzania danych dotyczących dostaw, zamówień, zmian stanu zapasów magazynowych do systemu komputerowego na podstawie faktur, tworzenie comiesięcznych rozchodów w programie Optima Comarch, - reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami, oraz instytucjami ( bank , urzędy )- koordynacja procesów administracyjnych firmy ( archiwizacja dokumentów, ewidencja wysyłek i dokumentów przychodzących, współpraca z działami kadr, księgowością, ustalanie kalendarza spotkań właściciela firmy) - zamówieniami na artykuły biurowe i gospodarcze w firmie, - tworzenie dokumentów urzędowych, - prowadzenie procesu rekrutacji pracowniczych, - organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych, zewnętrznych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE " DRABEX " JANUSZ WILCZEK - 2018-08-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zadaniowy system czasu pracy
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ ŚWILCZA - 2019-11-05 - Świlcza (podkarpackie)
Wykonywanie badań laboratoryjnych pod nadzorem diagnosty.
SZPITAL POWIATOWY W NOWYM MIEŚCIE LUBAWSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-16 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
wyliczanie podatkówe-mail: maja818 (at) wp.pl
Biuro Rachunkowe "ULGA" Krystyna Markowska - 2016-06-09 - Oława (dolnośląskie)
Pomoc w opiece nad dziećmi w oddziałach przedszkolnych, pomoc w przygotowywaniu i wydawaniu posiłków.
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
- Obsługa sprzedaży/ zwrotów ze sklepu on-line;- Logistyka zleceń wysyłki, zwrotów;- Komunikacja z klientami w języku niemieckim;
CDRL S.A. - 2016-09-15 - Pianowo (wielkopolskie)
przyjmowanie maszyn do serwisu, wykonywanie drobnych napraw maszyn, przygotowywanie maszyn do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
utrzymanie czystości na placu- praca na terenie powiatu gorlickiego
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Klęczany (małopolskie)
- wprowadzanie faktur i korekt dotyczących zakupu surowca do systemu RAKS- prowadzenie ilościowej ewidencji zakupionego surowca do produkcji- codzienne rozliczanie kierowców ze zwracanych opakowań zwrotnych- rozliczanie i wyjaśnianie pojawiających się nadwyżek lub niedoboru pojemników- ewicencja zadań i zwrotów opakowań dla poszczególnych sklepów
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kłoda (wielkopolskie)
wykształcenie min. zawodowe (kierunek bez znaczenia), doświadczenie mile widziane
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Krotoszyn (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Zielona Góra (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie masaży azjatyckich służących podniesieniu kondycji fizycznej
kontakt przez PUP - 2019-07-05 - Gliwice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Sanok (podkarpackie)