ASYSTENT/KA ZARZĄDU Zamość oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT/KA ZARZĄDU
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie przetargów, obsługa klientów, pomoc w kompletowaniu dokumentacji technicznej i projektowej, przyjmowanie i wydawanie korespondencji i przesyłek, wystawianie faktur i paragonów.
Data publikacji: 2016-02-01
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie przetargów, obsługa klientów, pomoc w kompletowaniu dokumentacji technicznej i projektowej, przyjmowanie i wydawanie korespondencji i przesyłek, wystawianie faktur i paragonów.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 26.02.2016
Data zakończenia pracy: 26.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość Microsoft Office
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0:
znajomość obsługi programu do kosztorysowania NORMA PRO
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1: znajomość programu AUTOCAD
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dokladność, punktualność, terminowość, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy. Staż realizowany w ramach projektu POWER (dla osób do 30 roku życia) oraz w ramach RPO (dla osób powyżej 30 roku, długotrwale bezrobotnych i o niskich kwalifikacjach).
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Plac Wolności 1, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV (mile widziane ze zdjęciem) składać w pokoju 7-8 w tut. urzędzie.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: Plac Wolności
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 01.02.2016
Oferta pracy ważna do: 26.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
2 x w tygodniu całodniowe wyjazdy z towarem do klientów (samochodem dostawczym, kat. B).Stałe trasy w kierunkach Olsztyn; Giżycko; Łomża.Pozostałe dni praca w siedzibie firmy w Bydgoszczy (dział handlowy lub magazyn).
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2016-11-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ocena zgodności wyrobu z dokumentacja techniczną, ocena jakości połączeń spawanych, sprawdzanie funkcjonalności wyrobu, raportowanie wyników przeprowadzonych kontroli
KH-kipper Sp. z o.o. - 2018-08-08 - Kajetanów (świętokrzyskie)
Wystawianie faktur i sprawdzenie ich poprawności, przygotowanie raportów, korespondencji do wysyłki
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Rzezawa (małopolskie)
WYKONYWANIE PRACY SOCJALNEJ. WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE ZGODNIE Z USTAWĄ O POMOCY SPOŁECZNEJ TJ. PRACOWNIKIEM SOCJALNYM MOŻE BYĆ OSOBA, KTÓRA POSIADA: 1) DYPLOM UZYSKANIA TYTUŁU ZAWODOWEGO W ZAWODZIE PRACOWNIK SOCJALNY LUB, 2) DYPLOM UKOŃCZENIA KOLEGIUM PRACOWNIKÓW SŁUŻB SPOŁECZNYCH, LUB 3) DYPLOM WYŻSZEJ SZKOŁY O KIERUNKU PRACA SOCJALNA, ALBO 4)UKOŃCZONE PRZED DNIEM 01.05.2004r. STUDIA WYŻSZE NA KIERUNKACH: PEDAGOGIKA, PSYCHOLOGIA, POLITOLOGIA I NAUKI SPOŁECZNE, SOCJOLOGIA, ALBO 5) UKOŃCZONE STUDIA WYŻSZE O SPECJALNOŚCI PRACA SOCJALNA NA KIERUNKACH: PEDAGOGIKA, POLITOLOGIA, POLITYKA SPOŁECZNA, PSYCHOLOGIA, SOCJOLOGIA, NAUKI O RODZINIE, ( STUDIA UKOŃCZONE PRZED 01.01.2008r. LUB KONTYNUOWANE 01.01.2008r.) ALBO 6)UKOŃCZONE DO DNIA 31.10.2007r. STUDIA WYŻSZE MAGISTERSKIE NA KIERUNKACH: PEDAGOGIKA, PSYCHOLOGIA, POLITOLOGIA, SOCJOLOGIA, ALBO 7) ROZPOCZĘTE PRZED DNIEM 01.05.2004r. UKOŃCZONE STUDIA WYŻSZE LICENCYJNE LUB WYŻSZE MAGISTERSKIE NA KIERUNKACH: PEDAGOGIKA, PSYCHOLOGIA, POLITOLOGIA LUB SOCJOLOGIA.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE - 2016-11-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa spajarki, gilotyny, kontrola materiału
TN Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Szczepice (kujawsko-pomorskie)
asystent nauczyciela w oddziale klasowym - I etap edukacyjny Szkoła Podstawowa
ZESPÓŁ SZKÓŁ PUBLICZNYCH W SKÓRCZU - 2015-12-30 - Skórcz (pomorskie)
wprowadzanie do systemu księgowego zadekretowanych dokumentów, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przygotowywanie przy użyciu proagramu finansowo-księgowego i arkuszy kalkulacyjnych raportów, zestawień, segregowanie dokumentów pod względem rodzajowym, archiwizowanie dokumentów księgowych, sporządzanie zestawień rozliczeniowych, uzgadfnianie sald z kontrahentami.
P AND V SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Józefów (mazowieckie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Białobrzegi (mazowieckie)
przygotowanie dokumentów do księgowania; wprowadzanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Kórnik (wielkopolskie)
Logistyczne i administracyjne wsparcie Kierownika Serwisu w codziennych obowiązkach, bieżące monitorowanie działań serwisu oraz wsparcie techniczne klientów,koordynacja zamówień narzędzi i części zamiennych,optymalizacja i ciągłe udoskonalanie kontaktów z klientem.
LVD POLSKA SP. Z O.O. - 2017-09-27 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
bosługa: telefony, korespondencja, pomoc w obsłudze szkoleń, kontakt z klientem, dbałość o wizerunek firmy, zaopatrzenie biura, itp.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kraków (małopolskie)
oferta w ramach robót publicznych w Wydziale Architektury i Budownictwa: przygotowanie duplikatów dokumentów; przygotowanie korespondencji wychodzącej z Wydziału Architektury i Budownictwa; obsługa kancelaryjno-biurowa prowadzona przez Wydział Architektury i Budownictwa; sporządzanie rejestrów spraw wpływających do Wydziału Architektury i Budownictwa;archiwizacja dokumentacji Wydziału Architektury i Budownictwa
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Otwock (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Gdańsk (pomorskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
wystawianie faktur zakupowych, archiwizowanie oraz segregacja dokumentów, tworzenie grafików pracy oraz ewidencjonowanie czasu pracy pracowników
Capital Work - 2017-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
asysta w przygotowywaniu i podawaniu potraw, napoi i deserów z zakresu kuchni bengalskiej.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Sochaczew (mazowieckie)
Układanie dokumentacji księgowej, zapoznanie się z programem kadrowo-płacowym oraz programami księgowymi, zapoznanie się z przepisami oraz zasadami rachunkowości.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
pomoc przy wykonywaniu dokumentacji technicznej
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Tarnów (małopolskie)
Wykonywanie zadań określonych w "Planie SAR" oraz "Krajowym Planie" zgodnie z poleceniami przełożonych, wspomaganie SMC w planowaniu i koordynowaniu akcji poszukiwawczych, ratowniczych i operacji zwalczania zagrożeń i zanieczyszczeń na morzu, obsługa systemów łączności, obsługa baz danych, obsługa informacyjnych systemów wspomagania
MORSKA SŁUŻBA POSZUKIWANIA I RATOWNICTWA - 2018-04-25 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Asysta przy pracy głównego księgowego, obsługa prac księgowych
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Kraków (małopolskie)
asystent rodziny Algorytm art. 51.1
Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowie Lubelskim - 2017-06-07 - Janów Lubelski (lubelskie)
Do obowiązków należy:- opracowanie dokumentów i korespondencji biurowej- przyjęcie i zaewidencjonowanie dokumentacji przewozowej- Kontrola dokumentacji przewozowej- koordynacja transportów- rozliczanie transportów- pozostałe prace biurowe
GHOL GmbH - 2015-12-22 - Niemcy (Niemcy)
praca w dziale przygotowania produkcji oraz kontroli jakości
CDRL S.A. - 2016-04-25 - Pianowo (wielkopolskie)
Bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych zgodnie z przepisami podatkowymi, księgowanie dokumentów źródłowych, sporządzanie deklaracji podatkowych. Godziny odbywania stażu od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 (zgodnie z programem stażu).
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Bełchatów (łódzkie)
pomoc nauczycielowi w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Koło (wielkopolskie)
organizacja działu sprzedaży, obsługa dokumentów działu (kartoteki produktów, faktury zakupów, sprzedaży), telefoniczny kontakt z klientem, udzielanie informacji o możliwości współpracy, realizacja wyznaczonych celów zleconych projektów, wsparcie administracyjne pracowników zewnętrznych, dbanie o funkcjonowanie sklepu internetowego
ELTECH Sp. z o.o. - 2017-11-30 - Ruda Śląska (śląskie)
Wspomaganie działu technicznego w zakresie : oddelegowania pracowników, kontrola terminowości szkoleń BHP, ubezpieczeń A1, organizacja szkoleń podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników. Prowadzenie ewidencji i folderowanie uprawnień pracowników. Kontola i opisywanie faktur dotyczących oddelegowania. Ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej. Telefoniczna i meilowa obsługa kontrahentów.
W&K Industriemontage Sp. z o. o. - 2018-02-07 - Lubin (dolnośląskie)
.
FIRMA BRACIA URBANEK ANDRZEJ I JACEK URBANEK SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-22 - Łowicz (łódzkie)