ASYSTENT INSPEKTORA OPERACYJNEGO MORSKIEGO POMOCNICZEGO CENTRUM KOORDY Świnoujście oferta pracy MORSKA SŁUŻBA POSZUKIWANIA I RATOWNICTWA

Stanowisko: ASYSTENT INSPEKTORA OPERACYJNEGO MORSKIEGO POMOCNICZEGO CENTRUM KOORDY

Wynagrodzenie: od 3 470 PLN

Zakres obowiązków: Wykonywanie zadań określonych w "Planie SAR" oraz "Krajowym Planie" zgodnie z poleceniami przełożonych, wspomaganie SMC w planowaniu i koordynowaniu akcji poszukiwawczych, ratowniczych i operacji zwalczania zagrożeń i zanieczyszczeń na morzu, obsługa systemów łączności, obsługa baz danych, obsługa informacyjnych systemów wspomagania

Data publikacji: 2018-04-25

Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)

Pracodawca: MORSKA SŁUŻBA POSZUKIWANIA I RATOWNICTWA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
WYBRZEŻE WŁADYSŁAWA IV 1, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykonywanie zadań określonych w "Planie SAR" oraz "Krajowym Planie" zgodnie z poleceniami przełożonych, wspomaganie SMC w planowaniu i koordynowaniu akcji poszukiwawczych, ratowniczych i operacji zwalczania zagrożeń i zanieczyszczeń na morzu, obsługa systemów łączności, obsługa baz danych, obsługa informacyjnych systemów wspomagania

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 470 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Nazwa stanowiska:
ASYSTENT INSPEKTORA OPERACYJNEGO MORSKIEGO POMOCNICZEGO CENTRUM KOORDY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: operator urządzeń radiokomunikacyjnych

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 470 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 14.06.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Dyplom oficera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Wykształcenie wyższe o kierunku morskim, co najmniej 1 rok pracy na statkach w dziale pokładowym na stanowisku oficerskim, świadectwo operatora GMDSS,dyplom morski na poziomie operacyjnym w dziale pokładowym

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: MORSKA SŁUŻBA POSZUKIWANIA I RATOWNICTWA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Adres pracodawcy:
Wybrzeże Władysława IV 7, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Świnoujście

Gmina pracodawcy: Świnoujście

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Świnoujście

Ulica pracodawcy: Wybrzeże Władysława IV

Numer budynku pracodawcy: 7

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: operator urządzeń radiokomunikacyjnych

Data dodania oferty pracy: 25.04.2018

Oferta pracy ważna do: 24.05.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 25.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT PRAWNY - od 2 000 PLN

tworzenie, aktualizacja, emisja, archiwizacja aktów normatywnych grupy kapitałowej Metron, prowadzenie rejestrów, aktualizacja, archiwizacja dokumentów, umów, sporzadzanie projektów umów handlowych i cywilno- prawnych, sporzadzanie projektów pism procesowychwymagana podstawowa znajomość KSH
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT GEODETY - od 1 850 PLN

Prace terenowe, pomiary geodezyjne, obsługa sprzętu geodezyjnego
GEODEZJA - Mirosław Kozłowski - 2016-09-23 - Zamość (lubelskie)

ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACJI PERSONALNEJ (JEDNA ZMIANA) - od 2 800 PLN

przygotowywanie dokumentów ( umów o prace, zlecenie), przygotowywanie świadectw pracy i zaświadczeń, archiwizacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemów kadrowych, obsługa administracyjna benefitów pozapłacowych, udział w bieżących projektach
POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-09 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT KIEROWNIKA FIRMY SPRZĄTAJĄCEJ - od 13,7 PLN

Stała współpraca z kierownikiem oraz asystentem firmy sprzątającej; pomoc przy nadzorze nad realizacją grafików miesięcznych ekip sprzątających (w tym w języku ukraińskim lub rosyjskim), pomoc przy prowadzeniu rekrutacji oraz szkoleń nowych pracowników (w tym w języku ukraińskim lub rosyjskim); pomoc w kontakcie z klientami telefonicznie i drogą mailową (w tym z klientami z zagranicy w języku rosyjskim i ukraińskim). 10 godzin tygodniowo.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Wyszków (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Okonek (wielkopolskie)

ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO - od 2 100 PLN

Asystent/asystentka do spraw sprzedaży, jest osobą stanowiącą bezpośrednie wsparcie dla funkcjonowania działu sprzedaży firmy. Osoba zatrudniona na tym stanowisku przygotowuje oferty dla klientów, opracowuje zamówienia, wystawia faktury, realizuje szereg czynności organizacyjnych, obowiązków o charakterze biurowym, wyznaczanym na bieżąco przez bezpośrednich przełożonych działu sprzedaży.
Eco-Consulting Quality Standards Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Iskrzyczyn (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA WNĘTRZ - od 2 100 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Radom (mazowieckie)

OPERATOR MASZYN OGRODNICZYCH - od 2 000 PLN

Obsługa sortownika i innych prostych maszyn bądź urzadzeń produkcyjnych. Kontrolowanie jakości wytworzonego produktu. Praca fizyczna.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Bytom (śląskie)

ASYSTENT RODZINY - od 1 250 PLN

opracowywanie i realizacja planów pracy z rodziną; udzielanie pomocyrodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, wychowawczych zdziećmi; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w raziezagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Murowie - 2016-05-17 - Murów (opolskie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

- Obsługa sklepu internetowego, kompletowanie zamówień- Realizowanie zamówień sklepu internetowego- pakowanie zamówionego produktu i przygotowywanieproduktów do wysyłki- Monitorowanie przesyłek- Utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek sklepu internetowego- Doradzanie klientom w procesie zakupu przez internet
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Kartuzy (pomorskie)

ASYSTENT PRAWNY - od 3 000 PLN

prace biurowe, kserowanie dokumentów wielkoformatowych, obsługa programu Kancelaria Notarialna, przyjmowanie i sprawdzanie dużych kwot pieniężnych
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Zgierz (łódzkie)

ASYSTENT KSIĘGOWEGO - 997,4 PLN

praca na stanowisku asystenta księgowego, obsługa programów komputerowych i urządzeń biurowych, obsługa kserokopiarki, kompletowanie dokumentów, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Sosnowiec (śląskie)

POMOCNIK MECHANIKA SILNIKÓW SPALINOWYCH - od 2 000 PLN

naprawa silniów, układów hamulcowych, montaż opon
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Żuromin (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 997,4 PLN

Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Kraków (małopolskie)

KUCHARZ - od 2 500 PLN

wypiek pizzy, przygotowywanie makaronów, sałatek ,gospodarka magazynowa, dbałość o czystość w kuchni
AMICIS S.C. Dariusz Bajorek, Łukasz Targiel - 2016-10-17 - Tychy (śląskie)

ASYSTENT OPTOMETRYSTY I OPTYKA - do 1 850 PLN

Wykonywanie podstawowych pomiarów optycznych i prac optycznych. Obsługa urządzeń optometryczno optycznych, Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Skawina (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wprowadzanie danych do komputera, pisanie pism urzedowych, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Augustów (podlaskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 200 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełozonych
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - do 2 000 PLN

Asystent projektanta- projektowanie dróg
Zarządzanie, Doradztwo, Budownictwo Lądowe - 2016-09-23 - Mielec (podkarpackie)

ASYSTENT PRAWNY - 997,4 PLN

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- nauka przygotowywania opinii prawnych, sporządzania pozwów wraz z załącznikami,- pisanie pism procesowych, sprzeciwów, apelacji,- spotkania z klientami w Kancelarii,- kontakt z Sądami, Komornikami, klientami,
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 2 300 PLN

praca przy obsłudze maszyn produkcyjnych w zakładzie wytwórstwa spożywczego
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Duchnice (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

1. Zapoznanie się z funkcjami programu Rzeczpospolita, Optima.2. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym.3. Zapoznanie się ze specyfikacją różnych form opodatkowania.4. Księgowanie dokumentów PKPiR.5. Wprowadzanie dokumentów do rejestrów VAT zgodnie z zachowaniem przepisów podatkowych.6. Sporządzanie not korygujących, dokumentów wewnętrznych.7. Dekretowanie dokumentów księgowych.8. Sprawdzanie zgodności dokumentów z rejestrami VAT, PKPiR.9. Rozliczanie deklaracji krajowych oraz zagranicznych.10. Wyliczanie i księgowanie ewidencji przebiegu pojazdów.11. Zapoznanie się z metodami amortyzacji.12. Przyswajanie wiedzy z zakresu prawa podatkowego i prawa pracy.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Żukowo (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT CENTRUM OBSŁUGI INWESTORA I PROMOCJI EKSPORTU - do 2 780 PLN

Wsparcie potencjalnych inwestorów i ich działalności na terenie województwa dolnośląskiego. Współpraca z rządowymi instytucjami Wschodniej Europy i Niemiec w poszukiwaniu potencjalnych inwestorów. Promocja eksportu, działania nakierowane na pozyskanie dla eksporterów partnerów zagranicznych, wsparcie i doradztwo w procesie pozyskiwania optymalnej lokalizacji dla inwestycji. Przeprowadzanie spotkań biznesowych oraz prezentacji multimedialnych z partnerami z krajów europejskich i pozaeuropejskich.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 1 875 PLN

Organizowanie pracy biura. Dbanie o dostępność towarów. Negocjowanie warunków handlowych z firmami z Chin. Zamawianie towarów u dostawców z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Kozery (mazowieckie)

ASYSTENTKA DYREKTORA - od 1 850 PLN

obsługa sekretariatu, ewidencjonowanie poczty przychodzącej, wychodzącej, przygotowanie raportów i analiz, koordynowanie pracy biura, wsparcie procesów rekrutacji, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Poznań (wielkopolskie)