ASYSTENT/KA ZARZĄDU Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT/KA ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-02-10
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Data zakończenia pracy: 31.03.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent zarządu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, finanse, /IT/Administracja
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów , specjalność Ekonomia/ Finanse/IT/Administracja, umiejętność obsługi komputera, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne, terminowość, skrupulatność, dokładność w działaniu, zdolności organizacyjne, biegła znajomość języków: angielskiego, rosyjskiego/ukraińskiego. doświadczenie minimum rok na podobnym stanowisku, obowiązki: Wsparcie zarządu w realizacji bieżących działań -obsługa administracyjno-biurowa -organizacja spotkań i planowanie harmonogramu -przeprowadzanie przetargów -wykonywanie tłumaczeń -organizacja podróży służbowych -zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentów -wprowadzanie dokumentów do programu księgowego -archiwizacja dokumentów -bieżąca współpraca z kontrahentami, obowiązki:wsparcie zarządu w realizacji bieżących działań -obsługa administracyjno-biurowa -organizacja spotkań i planowanie harmonogramu -przeprowadzanie przetargów -wykonywanie tłumaczeń -organizacja podróży służbowych -zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentów -wprowadzanie dokumentów do programu księgowego -archiwizacja dokumentów -bieżąca współpraca z kontrahentami, parac jednozmianowa w godz. 9-17.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 16.02.2017
Oferta pracy ważna do: 20.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie biura/kancelarii Inżyniera Projektu, obsługa korespondencji, sporządzanie pism i innych dokumentów zgodnie z zaleceniami Inżyniera, udział w sporządzaniu raportów i harmonogramów okresowych zgodnie z wytycznymi Inżyniera Projektu, udział w procedurze rozliczania robót nadzorowanych przez Zespół Inżyniera Projektu, koordynacja pracy zespołu inspektorów nadzoru
FIRMA MENADŻERSKO-KONSULTINGOWA "KOLMEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-23 - Kwidzyn (pomorskie)
Indywidualna opieka nad dziećmi. Pomoc w przygotowaniu do zajęć edukacyjnych, terapeutycznych i plastycznych.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
pomoc przy opiece, zabawie i obsłudze dzieci do trzeciego roku życia
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Łaziska (dolnośląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Zakład Stolarski Ziętek Zenon - 2018-08-20 - Zielona Łąka (wielkopolskie)
Kadry i płace, dokumentacja ZUS, prowadzenie ksiąg, ewidencji środków trwałych, rejestrów dla celów podatku VAT:
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Tarnowskie Góry (śląskie)
- PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW: DO ZUS, DLA KSIĘGOWEGO ORAZ UMÓW O ROBOTY BUDOWLANE;- PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH;- SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ NA TOWARY I USŁUGI;- WYJAZDY NA BUDOWY WRAZ Z WYZNACZONYM PRACOWNIKIEM W CELU KOORDYNOWANIA PRAC BUDOWLANYCH;- DELEGOWANIE BRYGAD NA BUDOWY.DEKL. ZATR.: UMOWA O PRACĘ NA MIN. 3 M-CE, PEŁEN ETAT
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Opacz Mała (mazowieckie)
Pomoc w prowadzeniu księgowości budżetowej, przygotowywanie dokumentów do księgowania, regulowanie należności bezgotówkowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Żelechów (mazowieckie)
Sprzątanie na budowie. Praca na terenie Mińska Maz. i okolic, Warszawa. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Pracodawca dowozi do miejsca pracy.
TRANS - MET Z. Chodkiewicz K. Lipiński - 2017-11-07 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe lub osoba w trakcie studiów, kierunek księgowość lub kierunki pokrewne, wymagane doświadczenie w pracy w dziale ksiegowym np. staż, praktyka. Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, znajomość programu Excel. Zakres obowiązków: pomoc administracyjna w dziale księgowośc i aktywne rozwiązywanie problemów związanych z działem księgowym, pomoc w sprawdzaniu zgodności dokumentów, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie sprawozdań finansowych i raportów w Excelu. Kontakt osobisty oraz telefoniczny z pracodawcą.
NIFCO KOREA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-26 - Żory (śląskie)
Obowiązki związane z wykonywanym zawodem.
ART MEDICAL PORADNIA STOMATOLOGICZNA Karina Stelmaszczyk- Wdowiak - 2017-05-29 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
OBSŁUGA PODRÓŻNYCH NA TERENIE POLSKI W WAGONACH SYPIALNYCH I W KUSZETKACH WG RELACJI OBOWIĄZUJĄCYCH DLA ODDZIAŁU ; PRACA WG. GRAFIKÓW, RÓWNIEŻ W WOLNE DNI. PRACA NA UMOWĘ ZLECENIE, Z MOŻLIWOŚCIĄ ZAWARCIA UMOWY O PRACĘ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, AKTUALNA KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY, CV +LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ NA EMAIL: e-maila:oz (at) wars.pl; POCZTĄ NA ADRES, LUB OSOBIŚCIE W SEKRETARIACIE ODZIAŁU UL. H. DĄBROWSKIEGO 1A( POK.202 II PIĘTRO)MIEJSCE PRACY NA TERENIE POLSKI;
WARS SA ODDZIAŁ ZACHÓD - 2017-08-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
WYKONYWANIE PROJEKTÓW BRANŻY SANITARNEJ W TYM INSTALACJI I SIECI ZEWNĘTRZNYCH
DESIGN FOR INDUSTRY SP. Z O.O. - 2018-06-25 - Rzeszów (podkarpackie)
udział w przygotowaniu projektów branży sanitarnej - rysunki CAD, opisy, kosztorysy
Autorska Pracownia Projektowa Jerzy Burda - 2018-02-02 - Głogów (dolnośląskie)
Sporzadzanie pism procesowych, obsługa sekretariatu. Praca w ramach umowy zlecenie od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 16:00. Mile widziani studenci studiów zaocznych - kierunek prawo (na 3,4,5 roku studiów).
Kancelaria Adwokacka mgr Patrycja Complak - 2018-07-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- Tworzenie rysunków technologicznych, motażowych i warsztatowych konstrukcji budowlanych. Współudział przy tworzeniu dokumentacji dot. organizacji budów. Przeprowadzanie prostych obliczeń statyczno-wytrzymałościowych. Inwentaryzacje w terenie.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie techniczne, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagana biegła znajomość programu typu Autocad (ZwCad), mile widziana znajomość oprogramowania: nakładki BiK na CAD, RM-WIN, ARSAP (Robot-v2017, Bocad. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej (koncepcyjnej, wykonawczej i warsztatowej). Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.plWAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA.
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-27 - Katowice (śląskie)
-wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Niepołomice (małopolskie)
Oferta pracy z kandydatem wskazanym przez pracodawcęZgodnie ze stanowiskiem (prace biurowe związane ze spedycją)I zmiana
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Nowina (warmińsko-mazurskie)
Wspomaganie Przedstawiciela Handlowego w codziennych obowiązkach, pozyskiwanie i budowanie bazy klientów, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Agencja Solid Security Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Siedlce (mazowieckie)
czynności administracyjno - organizacyjneasystowanie podczas zabiegów stomatologicznychdezynfekcja, sterylizacja narzędzi
CENTRUM DENTYSTYCZNE EURODENT Grażyna Powideł - 2017-06-22 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie faktur, prowadzenie terminarza płatności, obsługa korespondencji handlowej, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w Chinach oraz na terenie kraju spotkania z kontrahentami w kraju, wykonywanie innych poleceń przełożonych
EVERLUCK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
asystowanie przy zabiega stomatologicznych
NZOZ PRYWATNA PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA- EWADENT - 2016-01-21 - Konin (wielkopolskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Frydrychowo (kujawsko-pomorskie)
Udział w projektowaniu budynków mieszkalnych. Katalogowanie projektów. Załatwianie formalności. Praca na jedną zmianę 8-16.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Mysłowice (śląskie)
kontrola dokumentacji księgowej, zestawienie obrotów, obsługa płatnika, obliczanie podatków
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Żychlin (łódzkie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Nowy Targ (małopolskie)
- Nadzór i kontrola przeładunków towaru z pociągów na samochody ciężarowe (robienie zdjęć, pilnowanie prawidłowego przebiegu procesu, zbieranie podpisów od operatorów w przypadku uszkodzeń, etc.), - Przygotowywanie raportów dla klientów (Excel, Power Point), - Bezpośredni kontakt z operatorem kolejowym, przewoźnikami oraz klientami, - Rozliczanie transportów. Umowa zlecenie, min. 6 godzin dziennieMiejsce wykonywania pracy:Nowa Wieś Wrocławska Ryszarda Chomicza 1Kontakt kandydatów z pracodawcą: mailowo : joanna.banach (at) pantos.com
Pantos Logistics Poland sp. z o.o. - 2016-12-05 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
• wsparcie w pracy i w obowiązkach Kupca Działu Projektowego• bieżące opisywanie faktur• archiwizowanie skór i komponentów w systemie• przygotowywanie dokumentacji zakupowej, raportów i zestawień• analizowanie stanów magazynowych Działu Projektowego dla optymalizacji zamówień• realizowanie zadań związanych z administracją danych w systemie
Gino Rossi S.A. - 2016-10-13 - Słupsk (pomorskie)
Praca gabinetu stomatologicznym. Wykształcenie technik dentystyczny, mile widziane doświadczenie. Praca po 6h dziennie w godzinach 8-18.
NZOZ Przychodnia lekarska " CZWÓRKA" SP. z o. o. - 2017-05-25 - Mysłowice (śląskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiżującymi przepisami, współtworzenie deklaracji podatkowych w tym m.in. VAT, GUS, nadzór nad ewidencją środków trwałych, sporządzenie sprawozdań i raportó na potrzeby firmy, księgowanie i dekretowanie bieżących faktur, współpraca z audytorami
Strassmayr Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-07-08 - Wysogotowo (wielkopolskie)