ASYSTENT INŻYNIERA PROJEKTU Kwidzyn oferta pracy FIRMA MENADŻERSKO-KONSULTINGOWA "KOLMEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT INŻYNIERA PROJEKTU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie biura/kancelarii Inżyniera Projektu, obsługa korespondencji, sporządzanie pism i innych dokumentów zgodnie z zaleceniami Inżyniera, udział w sporządzaniu raportów i harmonogramów okresowych zgodnie z wytycznymi Inżyniera Projektu, udział w procedurze rozliczania robót nadzorowanych przez Zespół Inżyniera Projektu, koordynacja pracy zespołu inspektorów nadzoru
Data publikacji: 2017-05-23
Lokalizacja: Kwidzyn (pomorskie)
Pracodawca: FIRMA MENADŻERSKO-KONSULTINGOWA "KOLMEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie biura/kancelarii Inżyniera Projektu, obsługa korespondencji, sporządzanie pism i innych dokumentów zgodnie z zaleceniami Inżyniera, udział w sporządzaniu raportów i harmonogramów okresowych zgodnie z wytycznymi Inżyniera Projektu, udział w procedurze rozliczania robót nadzorowanych przez Zespół Inżyniera Projektu, koordynacja pracy zespołu inspektorów nadzoru
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT INŻYNIERA PROJEKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kwidzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kwidzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kwidzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu AUTOCAD
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu MS Project
Nazwa pracodawcy:
FIRMA MENADŻERSKO-KONSULTINGOWA "KOLMEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Adres pracodawcy:
RATAJA 15B, 20-270 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: RATAJA
Numer budynku pracodawcy: 15B
Profil działalności pracodawcy:
Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 24.05.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- pomoc w projektowaniu w zakresie opracowania dokumentacji, projektów ochrony środowiska, kanalizacji, sieci wodociągowej, oczyszczalni ścieków, a także regulacji rzek, potoków wraz z obwałowaniami i zbiornikami retencyjnymi.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Prace instalacyjne na obiektach remontowanych przez zleceniodawcę
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Bytom (śląskie)
Asystentka wychowawcy
M-TERM Michał Napierała - 2017-03-31 - Pobiedziska (wielkopolskie)
realizacja procesów selekcji i rekrutacjitel. kontakt z kandydatamiprowadzenie dok. biura, akt osobowych pracownikówobsługa poczty mailowejwsparcie poszczególnych działów firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Chorzów (śląskie)
Opracowywanie dokumentacji projektowej, rysowanie w CAD .
M+W Central Europe Sp. z o.o. Oddział w Polsce - 2017-08-25 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzątanie pokoi, korytarzy, dbanie o czystość całego hotelu.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Projektowanie
JĘDRZEJCZYK WOJCIECH PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "VITARO" - 2016-10-18 - Dziepółć (łódzkie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
POMOC PRZY PEŁNEJ STYLIZACJI- MOŻLIWOŚĆ PRACY NA PÓŁ ETATU JAK I NA CAŁY ETAT. PRACA ZARÓWNO DLA KOBIET JAK I MĘŻCZYZN
WIZAŻYSTA-STYLISTA-FRYZJER LEMO JACEK WYSOCKI - 2018-09-03 - Polkowice (dolnośląskie)
- organizacja pracy biurowej;- tworzenie zastawień;- wprowadzanie danych do systemu;- archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Siemkowice (łódzkie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Opoczno (łódzkie)
projektowanie wew. i zew. instalacji sanitarnych, kosztorysowanie charakterystyki energetycznej, przygotowywanie dokumentacji do urzedów, składanie projektów
EKOINWEST PIOTR ROGOZIK - 2016-05-23 - Przeginia (małopolskie)
w/g programu
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Lublin (lubelskie)
obsługa administracyjna biura, zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów, odbieranie, wysyłanie i rejestrowanie poczty, odbieranie telefonów, utrzymywanie biura w porządku
GALPOSTER sp. z o.o. - 2017-03-24 - Łubna (mazowieckie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami z Wietnamu, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku wietnamskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przygotowywanie przerobów kosmetycznych, miareczkowanie, niuansowanie kolorów.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Kraków (małopolskie)
Pomoc w prowadzeniu zajęć
kontakt przez PUP - 2017-05-14 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
bieżąca obsługa klientów, przyjmowanie i wydawanie dokumentów, kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientami, obsługa urządzeń biurowych, wprowadzanie dokumentów do programu księgowego CDN OPTIMA ,wyliczanie zaliczek na podatek dochodowy oraz sporządzanie deklaracji podatku Vat, wypełnianie dokumentów zgłoszeniowych oraz rozliczeniowych ZUS, sporządzanie listy płac
kontakt przez PUP - 2017-09-23 - Gorlice (małopolskie)
- kontrola i nadzór nad dokumentami przewozowymi oraz księgowymi;- archiwizacja dokumentów;- rozliczanie czasu pracy kierowców;- obsługa zapytań ofertowych.DEKLARACJA: umowa o pracę na 3 mce, pełen etat
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Pruszków (mazowieckie)
Współpraca z wychowawcą klasy, wspieranie nauczyciela w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, opiekuńczych i wychowawczych.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Wołomin (mazowieckie)
przygotowanie i organizacja dokumentów biurowych, kontakt z klientem międzynarodowym
F.H.U. Z. KWIECIŃSKI , P. CIEMPKA - 2017-08-25 - Ogrodzieniec (śląskie)
opracowywanie i realizacja planu z rodziną, udzielanie pomocy rodzinom w poprawianiu ich sytuacji, wspieranie aktywności.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ CZARNA - 2017-12-21 - Czarna Górna (podkarpackie)
asystent Inżyniera Kontraktu
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Zielona Góra (lubuskie)
WSPÓŁPRACA Z NAUCZYCIELEM W PROWADZENIU LEKCJI, UCZESTNICTWO W ZAJĘCIACH, PROWADZENIE OBSERWACJI OPIEKA NAD DZIEĆMI, POMOC W PLANOWANIU ZAJĘĆ WSPÓŁPRACA Z RODZICAMI ORAZ INNE CZYNNOŚCI DNIA CODZIENNEGO
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE M. MONTESSORI RADOSNA BUZIA - 2017-09-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Organizacja i nadzór przy procesie realizacji drogowego transportu samochodowego (krajowego i międzynarodowego)
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "MODEL" Sebastian Mądrzecki - 2017-01-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wykonywanie inwentaryzacji budynków i opracowywanie projejtów budynków itp.
AM+ Biuro Projektów Architekt Anna Michno - 2016-04-18 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
przygotowywanie prezentacji internetowych i obsługa techniczna klienta
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Kraków (małopolskie)
Praca z lekarzem stomatologiem w zakresie udzielania świadczeń medycznych + higiena gabinetu i sprzętu.Praca na umowę o prace na 2 lata, z możliwością wydłużenia.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 miesiące jako asystentka stomatologiczna lub higienistka stomatologiczna lub pomoc stomatologiczna. Kontakt e-mail: kkcentrumstomatologiczne (at) gmail.com
KK JASIŃSCY CENTRUM STOMATOLOGICZNE Krzysztof Jasiński - 2017-10-11 - Niedźwiada (podkarpackie)
1. Kompleksowa obsługa biura oraz sekretariatu Kancelarii.2. Prowadzenie kalendarza spotkań. 3. Kontakt z klientami, sądami, prokuraturą oraz komornikami.4. Sporządzanie projektów prostych pism procesowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Tarnów (małopolskie)