ASYSTENT/-KA ZARZĄDU (ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy BRAD MANAGEMENT CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: ASYSTENT/-KA ZARZĄDU (ANGIELSKI)

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: jw.

Data publikacji: 2016-07-12

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: BRAD MANAGEMENT CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jerozolimskie 136/17.07, 02-305 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT/-KA ZARZĄDU (ANGIELSKI)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 08.07.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: min. licencjackie, umiejętności: wysokie umiejętności komunikacyjne, kreatywność, inicjatywa, biegła obsługa urządzeń biurowych i pakietu MS Office, umiejętność zarządzania czasem własny i zespołu, nastawienie na rozwiązywanie problemów, systematyczność, odpowiedzialność, zaangażowanie, mile widziane doświadczenie na stanowiskach w sprzedaży lub organizacji lub obsługi biura, znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 w mowie i w piśmie, mile widziana znajomość j. rosyjskiego, zakres obowiązków: umawianie spotkań członków zarządu i konsultantów z partnerami biznesowymi, wsparcie w przygotowaniu ofert i dokumentów przetargowych, aktywne wsparcie sprzedaży, administrowanie pipe-line, bieżąca obsługa sekretariatu i spotkań wewnątrz i na zewnątrz firmy, koordynacja obiegu, kompletacja i przygotowanie dokumentów wg wzoru, wystawianie i opisywanie faktur sprzedaży, kontrola stanu należności i zobowiązań, prowadzenie kasy gotówkowej, współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług (np. marketingowych, PR-owych), prowadzenie kalendarza zarządu i biura, zarządzanie treścią strony internetowej, organizacja podróży służbowych krajowych i zagranicznych, zapewnienie prawidłowego zaopatrzenia w artykuły biurowe i spożywcze, budowanie pozytywnego wizerunku organizacji poprzez miłą i profesjonalną obsługę. Praca w godzinach: 9-18 (z godzinną przerwą lunchową). Cv na adres mailowy: biuro (at) bradconsulting.pl

Nazwa pracodawcy:
BRAD MANAGEMENT CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Jerozolimskie 136/17.07, 02-305 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Jerozolimskie

Numer budynku pracodawcy: 136

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu

Data dodania oferty pracy: 12.07.2016

Oferta pracy ważna do: 31.07.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - od 1 850 PLN

wprowadzanie danych klienta do systemu
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 200 PLN

obsługa komputera oraz programów komputerowych, opisywanie faktur zakupu, wprowadzanie ich do systemu, monitorowanie płatności
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Kowale (śląskie)

REFERENT DS.ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - do 2 000 PLN

Wykształcenie: średnie techniczne; mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku w spółdzielni mieszkaniowej; prawo jazdy kat.B; znajomość obsługi komputera; zakres obowiązków: kontrola i obsługa mieszkańców; pomoc w koordynacji i nadzorze nad pracami dozorców i konserwatora, firm remontowych oraz w zarządzaniu podległymi wspólnotami mieszkaniowymi zgodnie z ustawą o spółdzielniach mieszkaniowych, w oparciu o prawo budowlane; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KNUROWIANKA" - 2017-09-29 - Knurów (śląskie)

ASYSTENT USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH - 1 017,4 PLN

Przygotowywanie umów, wystawianie FV, archiwizowanie dokumentów, przyjmowanie towaru, wysyłanie ofert mailem, raportowanie sprzedaży, realizacja szkoleń,
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Myślenice (małopolskie)

LISTONOSZ - do 1 511,65 PLN

DORĘCZANIE KORESPONDENCJI; WYMAGANIA: ZNAJOMOŚĆ MIASTA SZCZECINA; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-mail:szczecin (at) speedmail.pl; PRACA ZADANIOWA W GODZINACH 08.00-16.00; WYNAGRODZENIE 20ZŁ-50ZŁ DZIENNIE;
AD MEDIA SERWIS SP. Z O.O. - 2016-03-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS KLIENTÓW WSCHODNICH - od 1 000 PLN

OBSŁUGA BIURA. TŁUMACZENIE ROZMÓW ORAZ DOKUMENTACJI HANDLOWEJ.
INDO-EURO IMPORT EXPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2017-05-18 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - OPTYK - od 2 200 PLN

- prowadzenie sprzedaży produktów optycznych w salonie;- samodzielne prowadzenie kreatywnych działań w salonie mające na celu generowanie wzrostu firmy;- współpraca ze specjalistami, lekarzami;- prowadzenie dokumentacji sprzedażowej firmy;- asystowanie przy zamówieniach;- analiza potrzeb firmy;- zaangażowanie.
Zakład Optyczny Krzysztof Gollus - 2018-01-17 - Chojnice (pomorskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - 2 000 - 2 800 PLN

Organizacja spotkań i pracy redakcji, obsługa sekretariatu
Agencja Wydawniczo-Reklamowa "KORSO" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-03-28 - Mielec (podkarpackie)

ASYSTENT MARKETINGOWO-RECEPCYJNY - od 2 000 PLN

obsługa gości w recepcji SPA, sprzedaż pakietów pobytowych
TROJANÓW Sp z o.o. - 2017-01-23 - Trojanów (mazowieckie)

ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH - od 1 100 PLN

- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,- aktywna sprzedaz usług i towarów handlowych,- udzielanie informacji o świadczonych usługach,
POCZTA POLSKA S.A - 2017-08-08 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 070 PLN

1) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;2) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;3) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;4) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;5) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;6) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;7) wspieranie aktywności społecznej rodzin;8) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;9) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;10) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;11) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;12) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;13) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;14) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;15) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny16) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;17) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;18) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; 19) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym i/lub grupą roboczą funkcjonującym na terenie Gminy Borki oraz innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Borkach - 2017-05-12 - Borki (lubelskie)

ASYSTENT PRAWNY - 997,4 PLN

obsługa sekretariatu kancelarii prawnej
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Kraśnik (lubelskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Puławy (lubelskie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA ANGLOJĘZYCZNEGO - od 2 800 PLN

Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili odklientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętemkomputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemówzwiązanych z codzienną obsługą komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami;przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednichzespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-11-20 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DS. FINANSOWYCH - 997,4 PLN

wsparcie działań księgowych firmy oraz klientów firmysporządzanie raportów i sprawozdańadministacja biuremStaż obywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 1 850 PLN

Kompletowanie, skanowanie, wydruk i powielanie projektów budowlanych, przygotowywanie wnioskow do organów administracji publicznej, prowadzenie korespondencji, archiwizowanie dokumentow.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Ciechanów (mazowieckie)

ŚLUSARZ - SPAWACZ (O) - do 2 100 PLN

wykonywanie regałów, prace ogólnobudowlane
Tarnowskie Zakłady Osprzętu Elektrycznego "Tarel" Sp. z o.o. - 2018-07-24 - Wola Rzędzińska (małopolskie)

ASYSTENTKA DZIAŁU HANDLU ZAGRANICZNEGO - od 2 500 PLN

przyjmowanie dokumentacji sprzedazy i zakupu od klientów zagranicznych, parca w systemie MS Office, tłumaczenie dokumentów z jęzka angielskiego na język polski i z języka polskiego na jezyk angielski
INTEGART Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Błonie (dolnośląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 200 PLN

Opracowywanie części graficznej projektów architektoniczno- budowlanych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów branży budowlanej (architektura+ konstrukcja)
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO - od 2 002 PLN

Wspomaganie Przedstawiciela Handlowego w codziennych obowiązkach, pozyskiwanie i budowanie bazy klientów, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Agencja Solid Security Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT POŚREDNIKA NIERUCHOMOŚCI - od 2 000 PLN

Kontakt z klientami, poszukiwanie nieruchomości, tworzenie stron, wprowadzanie dokumentacji, reklama itp .
"NIERUCHOMOŚCI" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-07-11 - Legnica (dolnośląskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA PRODUKCJI MEDIALNEJ - od 3 493,16 PLN

- Pomoc w organizacji pre i postprodukcji dla cyfrowych materiałów promocyjnych. Organizacja pobytu artystów i ekipy filmowej. Pomoc tworzenia filmów viralowych na potrzeby mediów społecznościowych. Rozpowszechnianie materiałów promocyjnych online i ciągły nadzór nad wynikami ich działania. Koordynowanie strategii reklamy rozpowszechniania. Cyfrowych materiałów w Internecie w celu zwiększenia ich zasięgu. Wymagany język turecki na poziomie C2 w mowie i piśmie.- Wynagrodzenie: 3493,16 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe magisterskie. Wymagane doświadczenie w pozyskiwaniu i weryfikacji informacji przygotowanych do publikacji w serwisach internetowych w formie filmów viralowych, doświadczenie w rozplanowywaniu pracy na etapach preprodukcji, produkcji oraz postprodukcji, doświadczenie w marketingu viralowym. Wymagana umiejętność nadzorowania strategii marketingu viralowego, znajomość specyfiki filmów viralowych, umiejętności planowania, zdolności organizacyjne. Wymagana biegła znajomość języka tureckiego oraz angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- segregowanie dokumentów księgowych,- sprawdzanie dokumentów pod względem pod względem formalno-rachunkowym,- wprowadzanie dokuementów do systemu księgowego,- przygotowywanie dokumentów do wysyłki wraz z raportem przekazania,- sporządzanie przy użyciu programu księgowego i arkuszy kalkulacyjnych raportów i zestawień,- współdziałanie z osobami zatrudnionymi w dziale i innych komórkach przedsiębiorstwa w zakresie określania celowości poniesionych wydatków.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Zgierz (łódzkie)


Wybierz powiat