ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH Świnoujście oferta pracy POCZTA POLSKA S.A
Stanowisko: ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH
Wynagrodzenie: od 1 100 PLN
Zakres obowiązków: - profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,- aktywna sprzedaz usług i towarów handlowych,- udzielanie informacji o świadczonych usługach,
Data publikacji: 2017-08-08
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: POCZTA POLSKA S.A
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piłsudskiego 1, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,- aktywna sprzedaz usług i towarów handlowych,- udzielanie informacji o świadczonych usługach,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent usług pocztowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: profesjonalna obsługa klienta
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie w sprzedaży- mile widziane.
Nazwa pracodawcy: POCZTA POLSKA S.A
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Stawki 2, 00-940 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Stawki
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent usług pocztowych
Data dodania oferty pracy: 09.08.2017
Oferta pracy ważna do: 16.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa recepcji, odbieranie połączeń przychodzących, witanie gości
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2016-07-04 - Łódź (łódzkie)
Odpowiedzialność za współpracę między przezesem, a klientami i kontrahentami firmy, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności. Praca na 1/4 etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 9-12.
VIET TIEP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
wspieranie rodzin, udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lgocie Wielkiej - 2017-01-09 - Lgota Wielka (łódzkie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Proszowice (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi lub chińskimi zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
nadzór obiegu dokumentów obsługa programów księgowych
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2016-02-08 - Hucisko (mazowieckie)
ochrona obiektu handlowego
Solid Security Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Bytom (śląskie)
wspieranie pracy agenta w sprawach organizacji i funkcjonowanie działu zakupów, zamawianie towarów / usług od dostawców, dbanie o bieżące zaopatrzenie organizacji w niezbędne towary / usługi, utrzymywanie i nawiązywanie relacji biznesowych z dostawcami towarów / usług, raportowanie w języku chińskim zobowiązań finansowych wobec dostawców, ich księgowanie i inwentaryzacja, współpraca z kontrahentami i dostawcami chińskojęzycznymi
EXPECON Sp.z o.o. - 2018-08-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sporządzanie pism w kancelarii; obsługa biura
Kancelaria Adwokacka Adwokat Kamil Korzeniec - 2016-07-15 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Przygotowanie klienta do zabiegów fryzjerskich (mycie włosów, suszenie) sprzątanie
STUDIO FRYZUR DAWID WILK - 2017-04-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Indii, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń indyjskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
pomoc nauczycielowi w codziennych czynnosciach dydaktycznych wychowawczych i opiekuńczych
kontakt przez PUP - 2017-11-01 - Pęcice (mazowieckie)
- Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie obsługa kancelaryjna sekretariatu, t.j. w szczególności odbieranie i rejestracja poczty, adresowanie i wysyłka poczty, umawianie klientów Kancelarii na spotkanie z adwokatami, dbałość o wyposażenie niezbędne do działania Kancelarii. Niezależnie od powyższych obowiązków osoba taka będzie również częściowo zajmować się pracą merytoryczną. Pod nadzorem adwokatów będzie przygotowywać pisma związane z obsługa prawną klientów. Z uwagi na to, że partnerzy Kancelarii zajmują się również działalnością szkoleniową pracownik będzie odpowiedzialny za przygotowywanie prezentacji w programie PowerPoint, a następnie będzie uczestniczyć w charakterze asystenta w przeprowadzaniu prezentacji i szkoleń. Pracownik będzie również wspierać działalność marketingową Kancelarii.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony (co najmniej 24 miesiące). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja, marketing lub filologia angielska, znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub włoskiego na średnim poziomie.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)
udzielanie pomocy rodzinom; rozwiązywanie problemów socjalych, psychologicznych oraz wychowawczych; wspieranie aktywności społecznej rodzin, prowadzenie dokumentacji dot. pracy z rodziną, dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-07-24 - Grodziczno (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta międzynarodowego na rzecz spółki.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Warszawa (mazowieckie)
wyksztalcenie wyższe specjalność psychologia kliniczna, staż pracy 1 rok, zaawansowana znajomość języka ukraińskiego, opracowywanie IPD , empatia do osób niepełnosprawnych, wypełnianie dokumentów świetlicowych, opracowywanie IPD dzieci niepełnosprawnych, ewaluacja, prowadzenie świetlicy socjoterapełtycznej, praca z rodzicami z problemem alkoholowym, znajomośc języka konieczna do pracy z dziećmi z Ukrainy korzystających ze świetlicy,
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Marki (mazowieckie)
do uzgodnienia
ENFORMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Ogólna charakterystyka:Odpowiedzialność za wdrażanie i monitoring standardów zarządzania energią, podejmowanie działań zmierzających do osiągnięcia oszczędności energii w sektorze publicznym, wykorzystanie OZE, podnoszenie efektywności energetycznej oraz planowanie i opiniowanie działań inwestycyjnych pod względem energetycznym. Ważniejsze zadania: a.tworzenie miejskiego systemu informacyjnego zawierającego dane na temat zużycia energii na terenie Miasta, a także zarządzanie i aktualizacja systemu;b.nadzorowanie realizacji polityki energetycznej na obszarze Miasta określonej w Założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Słupsk;c.koordynowanie i monitorowanie realizacji planu gospodarki niskoemisyjnej; d.organizowanie i monitorowanie procesu wyboru podmiotów mających świadczyć różnego rodzaju usługi (konsultacyjne, nadzorcze) oraz wyboru projektów z zakresu efektywności energetycznej (m.in. w budownictwie, transporcie, przemyśle, turystyce, handlu) i wykorzystania odnawialnych źródeł energii, które zostaną zrealizowane w Mieście;e.opiniowanie uzgadnianie dla odbiorców energii wyboru nośnika do celów grzewczych dla nowych inwestycji i dla obiektów modernizowanych;f.opiniowanie audytów energetycznych i części energetycznych wniosków o dofinansowanie;g.przygotowywanie planów termomodernizacyjnych;h.uzgadnianie zakresu prac remontowych oraz modernizacyjnych na urządzeniach, instalacjach i sieciach energetycznych, w obiektach Miasta oraz udział w odbiorach tych robót;i.inicjowanie działań modernizacyjnych istniejącego oświetlenia ulicznego i oświetlenia wewnętrznego;j.opiniowanie rozwiązań przewidzianych do uwzględnienia w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego w zakresie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe;k.podejmowanie działań zmierzających do oszczędności w zakresie zużycia energii w sektorze publicznym Miasta, w tym m.in.: koordynacja prac związanych z utworzeniem, prowadzeniem Słupskiej Grupy Zakupowej zawiązanej w celu wspólnego zakupu energii elektrycznej;analiza i aprobata umów na dostawę ciepła, energii elektrycznej i gazu;analizowanie zapotrzebowania placówek gminnych w media, w celu prawidłowego doboru taryfy, optymalizacji zużycia, mocy zamówionych oraz usunięcia nieprawidłowości w systemie; monitoring i analiza zużycia energii w obiektach Miasta (bieżący rejestr kosztów i wielkości energetycznych, informacja ogólna o obiektach);monitorowanie budowlanych zmian termomodernizacyjnych i związanych z sieciami energetycznymi w miejskich obiektach publicznych;zapewnienie udziału Miasta w unijnych i międzynarodowych programach i projektach z zakresu efektywnego wykorzystania energii, wody oraz ochrony środowiska;współpraca z krajowymi i zagranicznymi organizacjami propagującymi racjonalne użytkowanie i zarządzanie energią;rozpowszechnienie dobrych praktyk, informacji na temat wdrażanych zadań i projektów, w tym: propagowanie pro-energetycznych i pro-ekologicznych zachowań wśród nie-energetyków, w szczególności propagowanie oszczędzania energii i odnawialnych źródeł energii na terenie gminy, wdrażanie i propagowanie nowych sposobów oszczędności energii w tym między innymi merytoryczny nadzór i konsultacje programów o tematyce energetycznej. l.terminowe sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym i przekazywanie ich do księgowości;m.bieżąca kontrola wykonania będącej w dyspozycji części budżetu, po stronie dochodów i wydatków, w celu niedopuszczenia do naruszenia dyscypliny finansów publicznych;n.prowadzenie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw. Warunki pracy na stanowisku: a.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;b.wymuszona pozycja ciała;c.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-01-23 - Słupsk (pomorskie)
Przygotowanie do sporządzania kosztorysów ofertowych, ofert przetargowych, wykonawstwa sieci i urządzeń inżynierii sanitarnej.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa mechanicznych urządzeń warsztatu ślusarskiego, usuwanie awarii maszyn i urządzeń
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "PRZYJAŹŃ" - SŁUPCA - 2016-08-03 - Słupca (wielkopolskie)
obsługa logistyczna produkcji, przygotowanie produkcji, współpraca z innymi działami
MIKO PAC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Aktywna sprzedaż warzyw i owoców, dbanie o klienta. 1 stanowisko 3/4 etatu - wynagrodzenie 1523 zł, 2 stanowisko 1/2 etatu - wynagrodzenie 1015 zł. Możliwość negocjacji wymiaru etatu. Umowa o pracę na czas określony 1 rok. Zmiany w zakresie: pn.- pt. 13.00 - 20.00, sb. 07.00 - 14.00.
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-24 - Piła (wielkopolskie)
opracowywanie rysunków zbrojeniowych, składanie dokumentacji projektowej, wykonywanie modeli numerycznych obiektów w programie MIDAS
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Poznań (wielkopolskie)
Staż w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 39.
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Kielce (świętokrzyskie)
asystent w dziale technicznym
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Śrem (wielkopolskie)
jak w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Przemyśl (podkarpackie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Warszawa (mazowieckie)