ASYSTENT/-KA DS. POZYSKIWANIA SPRAW Z POWIATU CZĘSTOCHOWSKIEGO Blachownia oferta pracy BIURO DETEKTYWISTYCZNE DAMkA ANETA NOWAK
Stanowisko: ASYSTENT/-KA DS. POZYSKIWANIA SPRAW Z POWIATU CZĘSTOCHOWSKIEGO
Wynagrodzenie: od 20 PLN
Zakres obowiązków: Zadania będą do wykonania kilka razy w miesiącu. Szczegółowe informacje nt. zadań kandydat/-ka dostanie podczaskorespondowania. Zadania będą ala marketingowe/przedstawicielstwo handlowe/sprzedaż, itp. Doświadczenie nie jestwymagane. Podczas współpracy pracodawca będzie instruował i wspierał w tej pracy. Wynagrodzenie płatne za osiągnięteefekty, tj. 1% wartości pozyskanego zlecenia detektywistycznego (przedział finansowy: pomiędzy 20 zł a 65 zł).
Data publikacji: 2020-05-07
Lokalizacja: Blachownia (śląskie)
Pracodawca: BIURO DETEKTYWISTYCZNE DAMkA ANETA NOWAK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:42-290 Blachownia 0, powiat: częstochowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zadania będą do wykonania kilka razy w miesiącu. Szczegółowe informacje nt. zadań kandydat/-ka dostanie podczaskorespondowania. Zadania będą ala marketingowe/przedstawicielstwo handlowe/sprzedaż, itp. Doświadczenie nie jestwymagane. Podczas współpracy pracodawca będzie instruował i wspierał w tej pracy. Wynagrodzenie płatne za osiągnięteefekty, tj. 1% wartości pozyskanego zlecenia detektywistycznego (przedział finansowy: pomiędzy 20 zł a 65 zł).
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 20 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
System prowizyjny. Wynagrodzenie płatne za osiągnięteefekty, tj. 1% wartości pozyskanego zlecenia detektywistycznego (przedział finansowy: pomiędzy 20 zł a 65 zł).
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT/-KA DS. POZYSKIWANIA SPRAW Z POWIATU CZĘSTOCHOWSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Blachownia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: częstochowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2404
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Blachownia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: detektyw prywatny
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 20 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : obsługa komputera i internetu w podstawowym zakresie[Inne] : Komunikatywność w języku polskim pisemnie i ustnie, dostęp do komputera z internetem, posiadanie profilu na FB, (at) ,telefonu. Praca, o której mowa, będzie dorywcza, zarobkowa, zdalna. Osoba na tym stanowisku musi mieszkać na terenie powiatu częstochowskiego.
Nazwa pracodawcy: BIURO DETEKTYWISTYCZNE DAMkA ANETA NOWAK
danePracodawcy_nip: 9691513119
danePracodawcy_regon: 362627715
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Dworcowa 38A/101, 44-190 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: gliwicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2405
Gmina pracodawcy: Knurów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Knurów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940849
Adres strony pracodawcy: www.damka.biz
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 38A
danePracodawcy_nrLokalu: 101
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|341101
Zawód wykonywany przez pracownika: detektyw prywatny
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.05.2020
Data dodania oferty pracy: 07.05.2020
Oferta pracy ważna do: 02.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bbb8a9a88ef08cc4216bfd887d81f5c4
Podobne oferty pracy
staż
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Wprowadzanie danych do raportów i tabel, przygotowywanie prezentacji w programie PowerPoint, obsługa korespondencji, archiwizowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
- Kontakt z klientami firmy. Przygotowywanie ofert. Poszukiwanie nowych klientów.- Wynagrodzenie: 925 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 9:00-13:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagane pozytywne nastawienie do życia. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: raportbranzowy (at) gmail.com
Bożena Domagała-Olczyk A.W.R. MADIN - 2016-01-21 - Katowice (śląskie)
Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe/wyższe - ekonomia; umiejętności: Program Excel, MS Office, CRM; prawo jazdy kat. B; 2 lata doświadczenia zawodowego; zaawansowana znajomość języka rosyjskiego; mile widziana znajomość języka ukraińskiego. Zakres obowiązków: sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych; sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami; wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów; kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących; przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami; wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych; archiwizowanie dowodów księgowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
odbieranie poczty papierowej i elektronicznej, wypełnianie druków, wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego, segregowanie oraz archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Zgierz (łódzkie)
Określony w programie stażu.
kontakt przez PUP - 2019-10-25 - Gdańsk (pomorskie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami indyjskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń indyjskiego Prezesa
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Magdalenka (mazowieckie)
praca w dziale kas, obsługa klienta
CASTORAMA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-12 - Leszno (wielkopolskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie raportów z wynikami sklepówprace administracyjne w zakresie korespondencji, rozliczaniu i prowadzeniu ewidencji kosztów oraz archiwizacji dokumentacji
TESCO (POLSKA) SP. Z O. O. - 2017-04-19 - Świebodzice (dolnośląskie)
Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, uprawnienia asystenta osoby niepełnosprawnejZakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiempraca na terenie powiatu krotoszyńskiegopraca do 30 godz. miesięcznie na 1 osobę niepełnosprawną, nienormowany czas pracy (godziny do uzgodnienia)
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Krotoszyn - 2020-07-01 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:• Bieżące wsparcie pracy Zarządu• Dbanie o prawidłowy obieg informacji pomiędzy centralą, a innymi oddziałami Grupy• Prowadzenie kalendarza Zarządu, w tym organizowanie spotkań oraz konferencji;• Obsługę recepcyjną wizyt gości krajowych i zagranicznych, prowadzenie ewidencji oraz przygotowywanie wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych.• Tworzenie prezentacji, raportów i zestawień dla Zarządu;• Współpraca z wewnętrznymi działami firmy oraz dostawcami zewnętrznymi;• Dbałość o prawidłowy obieg korespondencji (przychodzącej, wychodzącej) oraz dokumentacji biurowej,• Administracyjne wsparcie pracy biura i uczestniczenie w projektach działu administracji;
SZYNAKA MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-13 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie dostaw, wydawanie towaru zgodnie z WZ, segregacja towaru na magazynie
kontakt przez OHP - 2018-09-21 - Chrzanów (małopolskie)
Obsługa zleceń, kontakt z klientem/tłumaczami (głównie e-maile), kontrola tłumaczeń, sporadyczne tłumaczenie tekstów.
SLAVIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-12-07 - Kielce (świętokrzyskie)
przygotowanie auta do jazdy , nadzór nad załadunkiem, rozładunkiem, stanem technicznym samochodu, czynności związane z obiegiem dokumentów transortowych związanych z wyjazdem na wschód i przekroczeniem granic
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Świebodzin (lubuskie)
- koordynacja pracy poszczególnych działów,- zarządzanie sprawami administracyjnymi związanymi z codziennym funkcjonowaniem firmy,- prowadzenie rozmów telefonicznych w tym udzielanie informacji dotyczących świadczonych usług,- organizacja spotkań oraz szkoleń w tym nadzór nad dokumentacją- prowadzenie kalendarza spotkań
PODKARPACKA FUNDACJA ROZWOJU REGIONALNEGO - 2019-04-09 - Trzebownisko (podkarpackie)
Pomoc nauczyciela porzedszkola
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Brzeg (opolskie)
Prace biurowe, prowadzenie podstaw księgowości oraz obsługa sekretariatu.
VIRGO S.C.-K.BARTOSIK,M.MAŁOTA,K.KRAWCZYK - 2020-06-04 - Kalisz (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, przyjmowanie dyspozycji Klientów Banku, realizowanie dyspozycji i transakcji Klientów Banku, realizowanie dyspozycji dotyczących otwarcia rachunku bankowego, realizowanie dyspozycji dotyczących zastrzeżenia karty płatniczej, projekt nie wiąże się ze sprzedażą, obsługa wyłącznie posprzedażowa
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Gdańsk (pomorskie)
pomoc przy sporządzaniu dokumentacji technicznej
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Legnica (dolnośląskie)
Sporządzanie dokumentacji projektowych w branży konstrukcyjnej.
FHU PRO-DOM mgr inż. Tomasz Kłosowski - 2020-03-06 - Tarnów (małopolskie)
Zgodny
Pracownia Architektoniczna Czajka Tomasz - 2017-08-24 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
asysta przy zabiegach stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - Gorlice (małopolskie)
Zgodny
OPEC-INEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wyksz. wyższe techniczne,osoba zarejestrowana w PUP, poniżej 30 r/ż, profil II
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wsparcie w obsłudze klientów firmy, pozyskiwanie zamówień, prezentacja ofert handlowych, aktualizowanie bazy klientów, wsparcie przedstawiciela handlowego (firma zajmuje się systemami alarmowymi, monitoringiem, ochroną, ubezpieczeniami)
SIMPLE WORK GROUP Sp. z o. o - 2018-11-20 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Projektowanie instalacji elektrycznych
PRO-TECH TECHNIKA GRZEWCZA Sp. z o.o. - 2018-08-22 - Zamość (lubelskie)
pr stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Radomsko (łódzkie)
Projektowanie
JĘDRZEJCZYK WOJCIECH PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "VITARO" - 2017-12-13 - Dziepółć (łódzkie)