ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY (1/2 ETATU) Katowice oferta pracy Bożena Domagała-Olczyk A.W.R. MADIN
Stanowisko: ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY (1/2 ETATU)
Wynagrodzenie: od 925 PLN
Zakres obowiązków: - Kontakt z klientami firmy. Przygotowywanie ofert. Poszukiwanie nowych klientów.- Wynagrodzenie: 925 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 9:00-13:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagane pozytywne nastawienie do życia. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: raportbranzowy (at) gmail.com
Data publikacji: 2016-01-21
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: Bożena Domagała-Olczyk A.W.R. MADIN
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 3/B / 09, 40-020 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Kontakt z klientami firmy. Przygotowywanie ofert. Poszukiwanie nowych klientów.- Wynagrodzenie: 925 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 9:00-13:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 925 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 925 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY (1/2 ETATU)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 925 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność nawiązywania kontaktów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Odpowiedzialność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane -
Nazwa pracodawcy: Bożena Domagała-Olczyk A.W.R. MADIN
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-020 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: raportbranzowy (at) gmail.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail, Godziny : Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.madin.com.pl
Profil działalności pracodawcy: WYDAWANIE CZASOPISM I POZOSTAŁYCH PERIODYKÓW.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.01.2016
Data dodania oferty pracy: 21.01.2016
Oferta pracy ważna do: 20.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Asystent osoby niepełnosprawnej: realizacja specjalistycznych usług opiekuńczych w domu dziecka niepełnosprawnego.
Małopolski Oddział Okręgowy PCK w Krakowie - 2017-06-16 - Kraków (małopolskie)
Praca z uczniami upośledzonymi umysłowo w wieku przedszkolnym.
Szkoła Podstawowa im.Jana PawłaII w Ujeździe Górnym - 2018-08-03 - Ujazd Górny (dolnośląskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Pilcza Żelichowska (małopolskie)
przyjmowanie zleceń od klientów, obsługa kasy fiskalnej, terminala kart płatniczych, sporządzanie raportów kasowych, fakturowanie, dbanie o dobry wizerunek firmy, utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz przygotowywanie ofert dla nowych klientów, dbanie o zaoaptrzenie biura w materiały eksploatacyjne
EBS Group S.C. - 2017-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa korespondencji przychodzacej i wychodzącej oraz zapewnienie płynnego obiegu informacji w firmie-sporządzanie pism, zestawień i ofert-archiwizacja dokumentów-prowadzenie dokumentacji-obsługa klientów firmy-kontakt z innymi działami firmy
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Gdynia (pomorskie)
pomoc w księgowości
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Lębork (pomorskie)
Obsługa podstawowych programów geodezyjneych, praca w terenie.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Słubice (lubuskie)
pomiar sytuacyjno wysokościowy, pomiar ruletką ( miarką) i odszukiwanie punktó w terenie, kompletowanie operatów, obsługa niwelatora i GPS. Prac Powiat Brzeziny dojazd z Łasku
AZYMUT-GEO Agnieszka Kantor - 2019-08-07 - Łódź (łódzkie)
zgłaszanie pracowników do ZUS, sporządzanie umów o prac, prowadzenie akt osobowych pracowników, ścisła i efektywna współpraca z zespołem kadr
OPAKMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-11-21 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną,Współpraca z pracownikami socjalnymi,Prowadzenie dokumentacji dot. pracy z rodziną,Udzielanie pomocy rodzinom.Praca na terenie Gminy Wielopole Skrz.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W WIELOPOLU SKRZ. - 2018-03-20 - Wielopole Skrzyńskie (podkarpackie)
refundacja 30art. 150 f
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Białogard (zachodniopomorskie)
Odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami firmy, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku hindii oraz angielskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności. Praca 10 godzin w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach 12-14.
AURORA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Mroków (mazowieckie)
Prowadzenie sekretariatu, kalendarza prezesa, obsługa spotkań
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Warka (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Błędów (mazowieckie)
pomoc w wykonywaniu badań, dojazd do pacjenta, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
zamawianie towarów, tworzyw sztucznych, nadzór nad detalami schodzącymi z produkcjibranża - produkacja akcesoriów meblowych z tworzyw sztucznychgodz. pracy 7.00-15.00
PPHU PATREX Poland Import Export Ireneusz Sowa - 2016-10-05 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Nasielsk (mazowieckie)
czynności księgowe, rozrachunki, ujmowanie dokumentów w księgach
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
-rejestracja poczty przychodzącej i wychodzacej,-wysyłanie korespondencji,-obieg dokumentów,-tworzenie i wysyłanie zamówień i zleceń do kontrahentów,-tworzenie zestawień dokumentów,-rejestracja faktur zakupowych.
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klientówWystawianie fakturSprzedaż części do maszyn
AGRONOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-10 - Skibniew-Podawce (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Skulsk (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Biuro Finansowo-Podatkowe " Eurofinanse" s.c. Agnieszka Łachowska-Cieślak, Agnieszka Różańska - 2018-12-06 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
kontrola wyrobów
SLAWKORN Biuro Konstrukcyjno-Technologiczne - Sławomir Jereczek - 2019-02-26 - Rzepnica (pomorskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2019-08-08 - Grajewo (podlaskie)
- Pozyskiwanie nowych klientów z Filipin oraz innych krajów Azji Południowo-Wschodniej. Obsługa klientów z Republiki Filipin. Utrzymywanie stałych relacji i regularnej komunikacji z kluczowymi partnerami w Republice Filipin. Przygotowywanie analiz rynku filipińskiego z uwzględnieniem specyfiki działalności spółki. Ocena rynku i warunków sprzedaży na rynku Republiki Filipin ze szczególnym uwzględnieniem aspektów kulturowych, finansowych i prawnych. Wykonywanie niezbędnych analiz finansowych dla celów rynku Republiki Filipin. Utworzenie stałego biura w Bacolod City w Republice Filipin, rekrutacja i zatrudnienie odpowiedniego personelu.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice, bądź inne miejsce wskazane przez pracodawcę (teren woj. śląskiego).- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony na 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 1:00-9:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane co najmniej 2-letnie doświadczenie w obsłudze rachunkowo-księgowej podmiotów prywatnych.
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Katowice (śląskie)
Staż w firmie KONSUS Group Finanse & Nieruchomości. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 35.
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Kielce (świętokrzyskie)
udzielanie pomocy rodzinom przeżywającym trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo -wychowawczych, wspieranie rodzinę w prawidlowym wychowywaniu i opieki nad dzieckiem, dbanie o zdrowie rodziny, pomoc w poprawie sytuacji życiowej
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubartowie - 2017-10-23 - Lubartów (lubelskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Zawiercie (śląskie)