ASYSTENT INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO, ASYSTENT INŻYNIERA KONTRAKTU Nisko oferta pracy ZDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO, ASYSTENT INŻYNIERA KONTRAKTU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: CV do pracodawcy sekretariat (at) zdi.pl oraz p.pastuszak (at) zdi.plWymagania:wykształcenie wyższe techniczne branży drogowej lub mostowej czynne prawo jazdy kat. Bmile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku zorientowanie na cel, skrupulatność w działaniu, dobrze rozwinięte zdolności analityczne oraz kreatywnego myślenia bezproblemowa obsługa programów Word, Excel, podstawowa wiedza z zakresu Prawa Budowlanego Zakres obowiązków: (więcej niż we wniosku)uczestnictwo w naradach roboczych na budowie,pomoc przy prowadzeniu dokumentacji budowy,sporządzanie sprawozdań, analiz, notatek i informacji dotyczących realizowanych zadań,pomoc przy prowadzeniu dokumentacji budowy,pomoc przy prowadzeniu badań i opracowywaniu nowych lub udoskonalonych teorii i metod związanych z budownictwem drogowym, lub mostowymkontrola jakości wykonanych robót,prowadzenie bieżącej korespondencji,lokalizowanie i korygowanie błędów i niedokładności wykonawczych, prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z ustawy Prawo budowlane; przygotowywanie projektów decyzji, postanowień i pism; opracowywanie raportów, analiz na polecenie Inspektora Nadzoru Robót Drogowych/ Mostowych, opracowywanie korespondencji na polecenie Inspektora Nadzoru Robót Drogowych/ Mostowych,wyjazdy na budowę, tworzenie zestawień badań laboratoryjnych, na podstawie danych uzyskanych przez Inżyniera Kontraktu, współpraca z Inspektorami Nadzoru i innymi pracownikami biur, wykonywanie innych poleceń przełożonego.
Data publikacji: 2020-04-08
Lokalizacja: Nisko (podkarpackie)
Pracodawca: ZDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rzeszowska 42, 37-400 Nisko, powiat: niżański, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
CV do pracodawcy sekretariat (at) zdi.pl oraz p.pastuszak (at) zdi.plWymagania:wykształcenie wyższe techniczne branży drogowej lub mostowej czynne prawo jazdy kat. Bmile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku zorientowanie na cel, skrupulatność w działaniu, dobrze rozwinięte zdolności analityczne oraz kreatywnego myślenia bezproblemowa obsługa programów Word, Excel, podstawowa wiedza z zakresu Prawa Budowlanego Zakres obowiązków: (więcej niż we wniosku)uczestnictwo w naradach roboczych na budowie,pomoc przy prowadzeniu dokumentacji budowy,sporządzanie sprawozdań, analiz, notatek i informacji dotyczących realizowanych zadań,pomoc przy prowadzeniu dokumentacji budowy,pomoc przy prowadzeniu badań i opracowywaniu nowych lub udoskonalonych teorii i metod związanych z budownictwem drogowym, lub mostowymkontrola jakości wykonanych robót,prowadzenie bieżącej korespondencji,lokalizowanie i korygowanie błędów i niedokładności wykonawczych, prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z ustawy Prawo budowlane; przygotowywanie projektów decyzji, postanowień i pism; opracowywanie raportów, analiz na polecenie Inspektora Nadzoru Robót Drogowych/ Mostowych, opracowywanie korespondencji na polecenie Inspektora Nadzoru Robót Drogowych/ Mostowych,wyjazdy na budowę, tworzenie zestawień badań laboratoryjnych, na podstawie danych uzyskanych przez Inżyniera Kontraktu, współpraca z Inspektorami Nadzoru i innymi pracownikami biur, wykonywanie innych poleceń przełożonego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO, ASYSTENT INŻYNIERA KONTRAKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nisko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: niżański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1812
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nisko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: ZDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 9221002143
danePracodawcy_regon: 950188927
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nisku
Adres pracodawcy:
Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV do pracodawcy sekretariat (at) zdi.pl oraz p.pastuszak (at) zdi.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Zamość
danePracodawcy_kodPowiatu: 0664
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zamość
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0987510
Ulica pracodawcy: Jana Kiepury
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nisku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214202
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.04.2020
Data dodania oferty pracy: 08.04.2020
Oferta pracy ważna do: 31.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bdf0dac1ace542e8c7a021a589cec759
Podobne oferty pracy
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Staż organizowany przez GUP.Przygotowywanie projektów zawiadomień i postanowień w postępowaniu administracyjnym, przedstawienie sposobu załatwiania odwołań, skarg i wniosków, przygpotowywanie projektów wniosków o wszczęcie postępowania administracyjnego i karnego oraz wniosków o cofnięcie licencji, zapewnienie obsługi kancelaryjnej wydziału inspekcji, sprawdzanie kompletności dokumentów w aktach spraw.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Gdańsk (pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera oraz urządzeń biurowych; podstawowa znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: obsługa administracyjna biura, obsługa poczty mailowej, tworzenie ofert, wyszukiwanie darczyńców oaz sponsorów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Gliwice (śląskie)
- Obsługa biura. Marketing firmy. Obsługa bieżącej korespondencji. Kontakty handlowe z odbiorcami i dostawcami.- Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-02-15 - Katowice (śląskie)
Zadania:- pozyskiwanie decyzji formalno-prawnych - uzgadnianie lokalizacji inwestycji elektroenergetycznychWymagania:- wykształcenie wyższe - komunikatywność- zaangażowanie Zgłoszenia na e-mail: biuro (at) o3energis.pl
o3Energis Daniel Majchrowski - 2017-04-27 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie samochodu o masie do 3,5 tony zgodnie z dyspozycją, wykonywanie czynności związanych z rozładunkiem i załadunkiem towaru
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-12 - Kalisz (wielkopolskie)
Prace biurowo księgowe
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wg Programu Stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Zbójno (kujawsko-pomorskie)
Wspieranie procesu sprzedaży realizowanego przez nasz dział Exportu (sporządzanie ofert, uczestnictwo w negocjacjach cenowych) - bieżąca współpraca z klientami firmy i obsługa zamówień / zleceń dla klientów - wykonywanie analiz i zestawień zgodnie z biznesowymi potrzebami firmy - dbanie o sprawny obieg dokumentów/informacji w dziale (wystawianie faktur, kontakt z innymi działami w firmie) - dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
PROMOTORZY TRADING Sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe, mile widziane wcześniejsze doświadczenie w księgowości/ pracy biurowej, obsługa komputera i programów MS Office, średnio zaawansowana znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: obsługa elektronicznego obiegu dokumentów, wprowadzanie oraz księgowanie dokumentów, sortowanie i weryfikacja rozliczeń pracowniczych, wsparcie zespołu księgowości w realizacji zadań, porządkowanie i archiwizacja dokumentacji, dbałość o terminowe wykonywanie zadań, kontakt z klientem, jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ROEDL OUTSOURCING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-10 - Gliwice (śląskie)
Wytwarzanie wyrobów medycznych oraz ich pakowanie. Czynny udział w procesach produkcyjnych. Praca w pozycji stojącej i siedzącej.
BIOMAXIMA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-02 - Gdańsk (pomorskie)
wg umowy
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Miastko (pomorskie)
przygotowywanie posiłków, obsługa urządzeń, uzupełnianie zapasów, obsługa kasy fiskalnej, prace porządkowe na sali i przed restauracją
kontakt przez OHP - 2019-03-06 - Zielona Góra (lubuskie)
koordynowanie pracy biura
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Chorzów (śląskie)
Wg programu stażu (POWER 5/6) (Staż dla osób do 29r.ż)
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2019-09-05 - Rogóźno (lubelskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych/ e-maili od klientów dotyczących problemów technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera; Analizowanie i rozwiązywanie najczęstszych zapytań korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań i procedur; Zapewnienie wysokiej, jakości obsługi klientów; Współpraca z zespołem specjalistów IT w celu poradzenia sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami.
CAPGEMINI Polska SP. Z O.O. - 2017-07-07 - Katowice (śląskie)
Pomoc w pracy nauczyciela
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Grójec (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Jastrowie (wielkopolskie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną, pomoc podopiecznym w rozwiązywaniu problemów socjalnych, opiekuńczo-wychowawczych, pomoc w kształtowaniu prawidłowych wzorców rodzicielskich, sporządzanie opinii, rzetelne prowadzenie dokumentacji pracy itp.Wymagane wykształcenie wyższe min. licencjat lub średnie + szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, mile widziany kierunek wykształcenia- pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie, praca socjalna.Doświadczenie zawodowe w przypadku osób ze średnim wykształceniem min.3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.Wymagane prawo jazdy kat.B oraz własny środek transportu.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrem - 2018-04-26 - Dobre (mazowieckie)
Pomoc w codziennych obowiązkach.
Sukces Bożena Kubowicz-Machnica - 2018-04-09 - Celbówko (pomorskie)
Wprowadzenie dokumentacji księgowych, rozliczanie księgi przychodu i rozchodu
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)
a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,c) udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,g) wspieranie aktywności społecznej rodzin,h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,p) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,q) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,r) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,s) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2019-08-06 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Prace biurowe, wysyłanie poczty, asystowanie przy pracach pomiarowych, składanie dokumentów z prac geodezyjnych, nauka obsługi programów geodezyjnych.
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Sławno (zachodniopomorskie)
- tworzenie zestawień i raportów z obszaru logistycznej działalności firmy- korespondencja z Kwaterą Główną Spółki w Korei w zakresie raportów- bieżąca analiza zestawień z zakresu zakupów i sprzedaż materiałów i wyrobów Spółki- tłumaczenia pisemne i ustne n apotrzeby Kwatery Głównej w Korei- wsparcie komunikacji personelu koreańskiego
WOOBOTECH POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-30 - Żory (śląskie)
udział w organizowaniu nadzorowaniu przewozów, prowadzenie archiwizacji, udziała w szkoleniu w zakresie ubezpieczeń oraz reklamacji transportowych,
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Piaseczno (mazowieckie)
Cięcie skór i tkanin, precyzyjne wkuwanie metalowych okuć kaletniczych, mocowanie pasków, utrzymywanie porządku na swoim stanowisku, dbanie o zasoby materiałowe, kontrola ilości surowców oraz jakości produktu końcowego.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa sekretariatu, pozyskiwanie ofert handlowych, przygotowywanie zamówień,
"SIRAH POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-16 - Chrósty (opolskie)
opieka nad osobą starszą i niepełnosprawną, kąpiel, karmienie
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Mieroszów (dolnośląskie)
-sporządzanie projektów pism procesowych- przygotowywanie projektów wniosków o egzekucję, wezwań do zapłaty, wniosków w postępowaniu nieprocesowym- sporządzanie projektów umów i opinii prawnych- zapewnienie kontaktu z klientami- analiza akt prowadzonych spraw- badanie stanu ksiąg wieczystych- prowadzenie sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Ruda Śląska (śląskie)