ASYSTENT DS. PROCESÓW KSIĘGOWYCH - OFERTA DLA OSÓB Z ORZECZONYM ST. NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI Gliwice oferta pracy ROEDL OUTSOURCING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT DS. PROCESÓW KSIĘGOWYCH - OFERTA DLA OSÓB Z ORZECZONYM ST. NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: wyższe, mile widziane wcześniejsze doświadczenie w księgowości/ pracy biurowej, obsługa komputera i programów MS Office, średnio zaawansowana znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: obsługa elektronicznego obiegu dokumentów, wprowadzanie oraz księgowanie dokumentów, sortowanie i weryfikacja rozliczeń pracowniczych, wsparcie zespołu księgowości w realizacji zadań, porządkowanie i archiwizacja dokumentacji, dbałość o terminowe wykonywanie zadań, kontakt z klientem, jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2020-01-10
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: ROEDL OUTSOURCING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zygmunta Starego 26, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: wyższe, mile widziane wcześniejsze doświadczenie w księgowości/ pracy biurowej, obsługa komputera i programów MS Office, średnio zaawansowana znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: obsługa elektronicznego obiegu dokumentów, wprowadzanie oraz księgowanie dokumentów, sortowanie i weryfikacja rozliczeń pracowniczych, wsparcie zespołu księgowości w realizacji zadań, porządkowanie i archiwizacja dokumentacji, dbałość o terminowe wykonywanie zadań, kontakt z klientem, jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT DS. PROCESÓW KSIĘGOWYCH - OFERTA DLA OSÓB Z ORZECZONYM ST. NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent do spraw księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i programów MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w księgowości/ pracy biurowej
Nazwa pracodawcy:
ROEDL OUTSOURCING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne przesłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.01.2020
Data dodania oferty pracy: 10.01.2020
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7c1560854477e638fe122859c59ee00c
Podobne oferty pracy
Księgowanie i dekretacja faktur krajowych i zagranicznych, uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej, sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji i sprawozdań, przygotowywanie przelewów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, współuczestnictwo w pozostałych czynnościach Departamentu Księgowości
"SPEDIMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Sosnowiec (łódzkie)
Analizy laboratoryjne, pobór i wysyłka próbek, kontrola jakości wyrobu gotowego.
Mariusz Sołtysiak Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "SOMAR" - 2017-04-04 - Marcinków (świętokrzyskie)
Wykształcenie: podstawowe; prace porządkowe na obiektach pobudowlanych, wymagana dyspozycyjność, prawo jazdy - mile widziane; jedna zmiana; miejsce pracy: teren kraju, baza: Pyskowice; pracodawca zapewnienie zakwaterowanie podczas wyjazdów;
KIEŁBUS SŁAWOMIR FHU PANOMA - 2018-04-25 - Gliwice (śląskie)
Przyjmowanie towarów na magazyn, ewidencja towarów, wydawanie towarów, zamawianie towarów, zwroty magazynowe.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Serock (mazowieckie)
Prace dekarskie oraz antykorozyjne.
Zakład Specjalistycznych Robót Antykorozyjnych i Budowlanych - 2016-10-19 - Nowy Sącz (małopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych odbiorców dla firmy, przyjmowanie zamówień od obecnych
PUBLIMAR Spółka Jawna Lucjan Staniszewski i Spółka - 2018-06-22 - Zamość (lubelskie)
Spełnianie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do wychowanków zlecane przez nauczycielkę oddziału oraz inne czynności wynikające z rozkładu zajęć dzieci w ciągu dnia, kontakt z dziećmi i ich rodzicami w języku ukraińskim/rosyjskim.Miejsce pracy: ul. Dobra 14, 52-007 Wrocław, forma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas nieokreslony, praca w godzinach od 9-17-praca na dwie zmiany. Oferta w sali: C
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie wyższe lub średnie; praktyka zawodowa; podstawowa znajomość j. angielskiego; obsługa komputera; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Gliwice (śląskie)
wykonywanie podstawowych czynności w biurze LGd
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Suwałki (podlaskie)
Przyjęie i sprzedaż towarów, monitorowanie terminów przydatności,rozliczanie zwrotów,utrzymanie stanowiska pracy w czystości,
"MILENA" Mirosława Miklaszewska Artykuły Spożywcze i Przemysłowe - 2018-07-30 - Sochaczew (mazowieckie)
- Zarządzanie lokalem gastronomicznym- Zarzadzanie personelem cudzoziemcy z Ukainy- Prowadzenie rozliczeń- Organizowanie imprez dla klientów również ze wschodu
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Sopot (pomorskie)
wyksz. min. średnie, doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane, miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski,
Bank Millennium S.A. - 2016-02-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
praca na stanowisku asystenta konstruktora
Biuro Projektowe KONSTRUKTOR - 2018-01-29 - Chrzanów (małopolskie)
Pranie,maglowanie, prasowanie, składanie.
TURYSTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-27 - Sanok (podkarpackie)
obsługa klientów, w tym wietnamskich; pakowanie towarów kupionych przez klientów dbanie o ekspozycję w lokalu sklepowym
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Asystowanie przy obsłudze geodezyjnej budowy, składanie operatów, wykonywanie pomiarów sytuacyjno- wysokościowych
kontakt przez PUP - 2015-06-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Codzienna koordynacja pracy biura. Codzienna koordynacja zadań biznesowych i osobistych dyrektora z Brytanii. Dbanie o obieg dokumentów w biurze dla dostawców i klientów. Organizacja spotkań, podróży służbowych. Wystawianie i przesyłanie do Klientów faktur. Opieka nad gośćmi biura. Obsługa korespondencji i przesyłek kurierskich.- Znajomość języka ukraińskiego oraz rosyjskiego jest wymagana do kontaktu z klientami z Rosji, Ukrainy; do organizacji wyjazdów służbowych do Rosji, Ukrainy; tłumaczenie z j. rosyjskiego, ukraińskiego na j. angielski (i na odwrót) w sprawach biznesowych podczas wyjazdów służbowych.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice + praca w delegacji za granicą.- Wynagrodzenie: 15 zł/godzina/brutto. Praca na umowę o pracę na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 9:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata w pracy biurowej. Mile widziane jest doświadczenie związane z finansowaniem i fakturowaniem. Wymagana bardzo dobra znajomość komputera i programów biurowych. Dobra znajomość pakietu Microsoft Office. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego - niezbędny warunek: w mowie w stopniu: C2, w piśmie w stopniu: C2. Wymagana Znajomość języka polskiego, ukraińskiego i rosyjskiego w mowie w stopniu: C2, w piśmie w stopniu: C2.
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Katowice (śląskie)
Staż organizowany przez GUP.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Obsługa klienta, branża elektronarzędziapraca w godz. 8-16
Firma Handlowo Usługowa "Elektrotechnika" Zbigniew Rząsa - 2016-06-13 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
ASYSTOWANIE PODCZAS ZABIEGÓW STOMATOLOGICZNYCH. UMIEJĘTNOŚĆ ERGONOMICZNEJ PRACY "NA CZTERY RĘCE"PRZYGOTOWANIE GABINETU I ORGANIZOWANIE STANOWISKA PRACY LEKARZA STOMATOLOGA DOKŁADNOŚĆ I STARANNOŚĆ W WYKONYWANIU SWOICH OBOWIĄZKÓWKOMUNIKATYWNOŚĆ, ŁATWOŚĆ I BRAK OBAW W PODEJMOWANIU ROZMÓW Z PACJENTEMDYSPOZYCYJNOŚĆOFERTY CV Z ZDJĘCIEM PROSIMY PRZESYŁAĆ NA ADRES E-MAIL* SKONTAKTUJEMY SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI.
PRODENTICA GABINET STOMATOLOGICZNY RENETA GOTKOWSKA-MOZDRZEŃ - 2017-03-03 - Rzeszów (podkarpackie)
naprawa i konserwacja silników w szczególności silników z gaźnikami, przeprowadzanie przeglądów okresowych, diagnozowanie oraz usówanie usterek
LASKOWSKI TUNING - Andrzej Laskowski - 2016-11-29 - Zielona Góra (lubuskie)
Pracownik działu zaopatrzenia: zamawianie części do aut osobowych, ciężarowych, dostawczych, monitorowanie cen własnych oraz konkurencji, planowanie, zarządzanie i monitorowanie opłacalności sprzedaży poszczególnych produktów, poszukiwanie możliwości zwiększenia sprzedaży produktówwykształcenie min.średnie, mile wdziane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność dobrej organizacji pracy oraz analitycznego i logicznego myślenia, komunikatywność, mile widziana znajomość j. obcychkontakt: k.starzecka (at) gordon.com.pl
Hurtownia Motoryzacyjna "GORDON" Sp. z o.o. - 2016-04-07 - Zamość (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
DIMITA PROMOINVEST Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Klaudyn (mazowieckie)
- Wykonywanie reklam wielkoformatowych. Montaż reklam u klienta. Prace wyjazdowe. Oklejanie tablic informacyjnych. Wykonywanie prac w siedzibie firmy oraz praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 2 488,41 zł/brutto (1800 zł netto) + premia uznaniowa uzależniona od wyników pracy. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Umiejętność obsługi plotera tnącego. Mile widziana znajomość programu graficznego COREL DRAW. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 604-865-383) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Bocheńskiego 92, 40-816 Katowice) lub e-mail: handlowiec (at) tomgraw.pl
TOMANEK DAMIAN TOMGRAW - FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA - 2017-07-10 - Katowice (śląskie)
Wspomaganie działu technicznego w zakresie : oddelegowania pracowników, kontrola terminowości szkoleń BHP, ubezpieczeń A1, organizacja szkoleń podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników. Prowadzenie ewidencji i folderowanie uprawnień pracowników. Kontola i opisywanie faktur dotyczących oddelegowania. Ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej. Telefoniczna i meilowa obsługa kontrahentów.
W&K Industriemontage Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Lubin (dolnośląskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Niedrzwica Duża (lubelskie)
Asystent do spraw księgowości- oferta stażu, źródło finansowania zostanie określone po zakończeniu rekrutacji. Wymagania: wykształcenie średnie mile widziane wyższe, obsługa komputera, odporność na stres, opanowanie.
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
Do głównych obowiązków pracownika będzie należało, m.in.: wykonywanie prac regulacyjnych, wykonywanie napraw, kontrola stanu technicznego pojazdów, zespołów, podzespołów i układów, diagnoza.
FHU WIK-POL EWA KUŚMIERCZAK - 2018-03-06 - Świerkówiec (kujawsko-pomorskie)