ASYSTENT GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Radom oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Data publikacji: 2020-02-17
Lokalizacja: Radom (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Radom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 18.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Adres pracodawcy:
Księdza Łukasika 3, 26-612 Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Radom
Gmina pracodawcy: Radom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radom
Ulica pracodawcy: Księdza Łukasika
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 18.02.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bbc9ad7a6a9704d0c3d6fe1970b983d0
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Sprawdzanie biletów wstępu, wydawanie łyżew, obsługa rolby. Praca w soboty, niedziele i święta w godz. od 9:00 do 22:00-22:30 (zmiany do ustalenia). Oferta dostępna w sali G, H. Kontakt z pracodawcą - e-mail: kadry (at) lo14.wroc.pl, tel.: 71 798 68 90 w. 112.
Zespół Szkół Nr 14 - 2016-11-15 - Wrocław (dolnośląskie)
profesjonalna obsługa klienta, administracja wystawianych produktów, realizacja zamówień internetowych oraz procesów posprzedażowych, znajomość standardów oferowanego towaru i umiejętność ich wykorzystania, budowanie pozytywnego wizerunku marki i firmy
"LADYBUQ" ART STUDIO DARIUSZ BEŁCH - 2018-01-12 - Albigowa (podkarpackie)
Załadunek towaru w firmie i rozładunek na poszczególnych punktach.
"M" Zakład Masarski Igor Pachwicewicz, Marek Bondarczuk, Łukasz Rutkowski Sp. Jawna - 2018-08-17 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
prowadzenie dokumentacji zakupowej, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Rzgów (łódzkie)
Wspieranie działu marketingu w obowiązkach administracyjnych, rozpoznanie i identyfikowanie potrzeb klientów danej grupy produkcyjnej, utrzymanie kontaktów z kontrahentami firmy. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Wynagrodzenie 2600 zł + premia.
GERDA Sp. z o. o. - 2016-08-03 - Sokołów (mazowieckie)
projektowanie sieci sanitarnych
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Koprzywnica (świętokrzyskie)
Projektowanie instalacji orurowania i elementów mechaniki pod okiem doświadczonego projektanta
FUSIOPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-18 - Oświęcim (małopolskie)
organizacja kontroli jakości, przyjmowanie reklamacji, tworzenie dokumentacji dotyczącej reklamacji
AUTOBOX INNOVATIONS Sp. z o. o. sk - 2018-04-06 - Starachowice (świętokrzyskie)
wsparcie przy organizacji targów i eventów firmowych, ewidencjonowanie materiałów marketingowych, przygotowywanie dokumentów w pakiecie Office, wsparcie działu w bieżących zadaniach
kontakt przez PUP - 2019-11-18 - Częstochowa (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku asystenta sędziego określony został w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu wykonywania czynności przez asystentów sędziów z dnia 8 listopada 2012 r. (Dz. U. 2012, poz. 1270 ze zm.)
Sąd Rejonowy w Słupsku - 2017-01-20 - Słupsk (pomorskie)
asystent spedytora
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Zielona Góra (lubuskie)
Wprowadzanie dokumentów, numerowanie, zapoznanie sie z obiegiem dokumentów, obsługa urzadzeń biurowych, poznanie programów ksiegowych i Płatnika, poznanie zasad obiegu dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
pomoc w zajęciach rehabilitacyjnych z dziećmi i młodzieżą, pod nadzorem fizjoterapeuty,
kontakt przez PUP - 2020-07-08 - Miłków (dolnośląskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, dbanie o dostępność towarów u kontrahentów, monitorowanie potrzeb klientów, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, przygotowywanie i kompletowanie dokumentów, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, analiza konkurencji, budowanie długoterminowych relacji z klientami
LINE Sp. z o. o. - 2020-01-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykształcenie wyższe, wskazane doświadczenie w branży spożywczej/mleczarskiej, umiejętność planowania organizacji pracy, samodzielność, gotowość brania odpowiedzialności. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, zaangażowanie, dyskrecja, pozytywne nastawienie do pracy, wysoka kultura osobista.Zakres obowiązków: sporządzanie raportów, analiz oraz prezentacji-bieżąca współpraca z zarządem, nadzór nad działaniami prowadzonymi na rzecz biura zarządu.
GHAZAL FOOD EUROPE Sp. z o.o. - 2016-02-03 - Zduny (wielkopolskie)
Głównym obowiązkiem Menedżera IMR jest zarządzanie projektami i wsparcie zespołu Model Risk Governance, Przeprowadzanie i przygotowanie treningów i komunikacji ulepszających pracę baz danych dla modeli ryzyka,Kontakt z menedżerami zajmującymi się wprowadzaniem modeli ryzyka do baz danych,Wsparcie rozbudowy baz danych dla modeli ryzyka,Przygotowywanie raportów dla starszych menedżerów,Przygotowanie odpowiednich procedur dla biznesu aby wesprzeć funkcjonalność baz danychUlepszenie zrozumienia modeli ryzyka dla biznesu,Integracja z zespołami zajmującymi się tworzeniem modeli i ich walidacją,Interakcja z zespołami zajmującymi się finansami i IT w celu usprawnienia baz modeli,Umiejętność przedstawiania analitycznych problemów i syntezy analizy w sposób zrozumiały dla innych zespołów.
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Kraków (małopolskie)
asystowanie przy zabiegach, odkażanie i sterylizacja narzędzi, materiałów i sprzętu, konsewacja sprzętu i narzędzi
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Hecznarowice (śląskie)
wprowadzanie dokumentów księgowych, rozliczanie małych firm
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Proszowice (małopolskie)
Kontakt telefoniczny z klientami kancelariiObsługa klientów kancelariiPrzygotowanie dokumentacji i terminowa wysyłka
Kancelaria Doradztwa Gospodarczego XELEX - 2020-04-21 - Opole (opolskie)
Zgodny
FIRMA BUDOWLANO-DROGOWA "PRASBET" SPÓŁKA JAWNA WOJCIECH HILGER, MICHAŁ SZULC - 2017-08-30 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, implantologicznych, profilaktyka, skaling, piaskowanie
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Nowa Brzeźnica (łódzkie)
Aktywny udział w realizacji bieżących prac serwisowych. Nadzór nad zespołem serwisowym. Wsparcie działu przy tworzeniu ofert i rozliczaniu napraw i usług Serwisowych. Wsparcie przy programowaniu układów hamulcowych i zawieszeń do przyczep i naczep. Uaktualnianie baz danych serwisu.
KH - KIPPER sp zo.o. - 2015-12-15 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie wyższe techniczne z zakresu budownictwa; doświadczenie zawodowe; podstawowa znajomość języka angielskiego; znajomość obsługi programów AutoCad, Rent, Specbud; zakres obowiązków: udział w procesie projektowania i optymalizacji konstrukcji; wykonywanie rysunków i koordynacja modeli 3D z wykorzystaniem programów komputerowych; przeprowadzanie obliczeń statyczno-wytrzymałosciowych; przygotowywanie dokumentacji konstrukcyjnej, budowlanej, wykonawczej i warsztatowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Gliwice (śląskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Przygotowywanie opinii prawnych i pism procesowych. Doradztwo prawne klientom kanclearii.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Łódź (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Sokółka (podlaskie)
Zgodny ze stanowiskiem.
Sąd Apelacyjny w Gdańsku - 2019-05-21 - Gdańsk (pomorskie)
Przyjmowanie dostaw od dostawców, obsługa klienta, kas fiskalnych, terminali płatniczych, skanera, wykładanie towaru, przyjmowanie dostaw paliwa.
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Zabrze (śląskie)