ASYSTENT PRAWNY Łódź oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT PRAWNY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Oferta dla osób do 30 roku życia. Przygotowywanie opinii prawnych i pism procesowych. Doradztwo prawne klientom kanclearii.
Data publikacji: 2017-07-04
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Oferta dla osób do 30 roku życia. Przygotowywanie opinii prawnych i pism procesowych. Doradztwo prawne klientom kanclearii.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PRAWNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent prawny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.07.2017
Data zakończenia pracy: 03.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), prawnicze, kierunek: Prawo
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: francuski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent prawny
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.07.2017
Data dodania oferty pracy: 03.07.2017
Oferta pracy ważna do: 02.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-prowadzenie bieżącej obsługi sekretariatu: ewidencja pocztyprzychodzącej i wychodzącej, przyjmowanie rozmów telefonicznych ,prowadzenie dokumentacji i ewidencji związanych z czasem pracy:ewidencja delegacji służbowych, ewidencja usług informatycznych,zakup materiałów biurowych, zaopatrzeniem sekretariatu oraz zakupśrodków czystości, nadzór nad aktualizacją stron internetowych spółki,współdziałanie z pozostałymi komórkami organizacyjnymi spółki,prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami, organizowaniespotkań z klientami w zakresie pośrednictwa obrotu nieruchomościami,prowadzenie spraw związanych z marketingiem i PR, praca w godz.7-15
ENTER sp. z o.o. - 2016-09-28 - Opole (opolskie)
1.Prowadzenie obsługi sekretarskiej Dyrektora w szczególności: prowadzenie kalendarza Dyrektora BWA oraz logistyczne i administracyjne wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach; przyjmowanie i łączenie telefonów i faksów; przygotowanie i redagowanie pism; przygotowanie i organizacja poczęstunku lub cateringu w BWA dla gości Dyrektora.2. Wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami wewnętrznymi BWA.3.Nadzór nad zakładową składnicą akt oraz koordynacja i prowadzeni spraw związanych z przyjmowaniem dokumentów do Składnicy Akt BWA od pracowników kancelaryjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami wewnętrznymi.4.Przygotowanie zapytań ofertowych i kontakty z wykonawcami na potrzeby wyboru i udzielania wszystkich zamówień w BWA.5. Sporządzanie sprawozdań z kontroli zarządczej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6. Prowadzenie rejestrów wydawanych przez Dyrektora regulaminów, instrukcji i zarządzeń oraz przygotowanie zarządzeń według dyspozycji Dyrektora i Głównego Księgowego. 7. Obsługa BIP-u BWA w ramach zakresu czynności umieszczanie i aktualizacja danych i informacji z zakresu wykonywanej pracy.8. Pomoc w organizacji i obsłudze wystaw i imprez organizowanych przez BWA oraz w miarę potrzeby opieka nad wystawami.
Biuro Wystaw Artystycznych w Tarnowie - 2019-02-04 - Tarnów (małopolskie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie sekretariatu
BALKAR TECHNOLOGY Sp. zo.o. - 2018-11-09 - Staszów (świętokrzyskie)
-obsługa placowo-kadrowa,-prowadzenie sekretariatu,-przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem oraz umów,-współpraca z instytucjami zewnętrznymi: ZUS, US, GUS, PFRON,-Obsługa PFRON (dofimamsowywanie do wynagrodzeń osób niepełnosprawnych)
Zakład Aktywności Zawodowej Drzonowie - 2018-08-20 - Drzonowo (kujawsko-pomorskie)
Praktyka stomatologiczna (opieka nad pacjentem, organizacja praktyk)
Zahnarztpraxis Frau Dr. Patrunky - 2016-11-28 - Niemcy (Niemcy)
POMOC W PRACACH STOLARSKICH, UTRZYMYWANIE PORZĄDKU, WYKONYWANIE LISTEW, PO0MOC PRZY WYKONYWANIU DRZWI
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Ulesie (dolnośląskie)
prace dekarskie
ROOF Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Katowice (śląskie)
kontakt, negocjacje z klientem obcojęzycznym m (Rosja, Anglia, Francja)
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Lipno (wielkopolskie)
rzeczoznawca majątkowy
INVEST - 2017-07-18 - Konin (wielkopolskie)
POMOC W PRZYGOTOWANIU DOKUMENTÓW, ORGANIZACJA PRACY NA BUDOWIE
EKOINSTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-30 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Konieczność posiadania własnego samochodu. Telefoniczne odbieranie zleceń na dostawę jedzenia z restauracji do klienta pod wskazany przy zleceniu adres terminowe, bezpieczne i nieuszkodzone dostarczanie jedzenia do klienta,Oferta wyłącznie dla osób niepełnosprawnych, System czasu pracy : zmianowośc, 11:30-18:30 oraz 14:30-21:30,po okresie próbnym, umowa na czas określonykontakt kandydata z pracodawcą: 536773589, praca (at) werbeo.plSala A
Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych Sp z.o.o. Werbeo Sp.K. - 2017-05-19 - Wrocław (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
Pełnienie dyżuru na wyznaczonym stanowisku, stałe obserwowanie powierzchni wody, niezwłoczne reagowanie na każdy sygnał wzywania pomocy oraz podejmowanie akcji pomocy ratunkowej.
Gminny Ośrodek Kultury i Rekreacji w Wilkasach - 2016-06-01 - Wilkasy (warmińsko-mazurskie)
pomoc w opiece nad osobami niepełnosprawnymi intelektualnie (mężczyźni)
Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta - 2017-11-09 - Ojców (małopolskie)
Szkolenia wstępne przygotują Cię do :Obsługi przychodzących połączeń telefonicznych/ e-maili od klientów dotyczących problemów technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera. Analizowania i rozwiązywania najczęstszych zapytań korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań i procedur. Zapewnienia wysokiej jakości obsługi klientów. Współpracy z zespołem specjalistów IT w celu poradzenia sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami. - Wynagrodzenie: nie mniej niż 3250 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca 40 godz. tygodniowo od poniedziałku do piątku oraz w weekendy i święta wg grafiku. Doświadczenie w zakresie obsługi klienta jest mile widziane ale nie jest wymagane. Wymagane nastawienie pro klienckie oraz umiejętność efektywnej komunikacji, podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office, umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami w czasie.Miejsce wykonywania pracy" Silesia Business Park, ul. Chorzowska 150, 40-101 Katowice. Kontakt wyłącznie e-mail: zbigniew.czekanski (at) capgemini.com
CAPGEMINI POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-17 - Katowice (śląskie)
student 4 lub 5 roku prawa1/2 etatupraca w godzinach od 8-16 (do uzgodnienia)wynagrodzenie: 1050,00 zł brutto
ADW.AGNIESZKA JĘDRZEJEWSKA-JAKUBOWSKA KANCELARIA ADWOKACKA - 2018-08-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
sporządzanie odpowiednich dokumentów sprzedażowych, transportowych, magazynowych, przyjmowanie i kontrola ilościowa towaru oraz prawidłowość dokumentów, obsługa klienta, udział w inwentaryzacji magazynu.
OPIŁKA ROBERT FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA "ANMAR" - 2018-01-29 - Żory (śląskie)
Staż dla os. do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
organizacja pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, zamawianie towarów u dostawców z Chin, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
szlifowanie narzędzi rolniczych
PIOMAR KOŃSKIE Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-07-28 - Końskie (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Zawiercie (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
kierowanie projektami translatorskimi, zarządzanie zespołemtłumaczy, kontakty z klientami i dostawcami, kontrolowanie jakościprojektów, prace edycyjne (weryfikacja kompletności dokumentów,tworzenie tabel, skład dokumentów, kompozycja graficzna) itp., wykorzystanie narzędzi CAT, pozyskiwanie nowych klientów, pracezwiązane z codzienną działalnością biura tłumaczeń. Praca w godzinach 8-16
LINGUINI Tłumaczenia, Usługi Informatyczne - 2017-04-07 - Opole (opolskie)
prace biurowe i administracyjne, zawieranie umów z klientami
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Lublin (lubelskie)
Pomoc w przygotowywaniu wyrobów cukierniczych zgodnie z recepturą, krojenie, pakowanie, etykietowanie, czyszczenie blach, foremek oraz innego sprzętu, wykonywanie czynności pomocniczych. Praca związana z wysiłkiem fizycznym, w godzinach nocnych w sytuacji uzasadnionych potrzeb pracodawcy, praca w godzinach nadliczbowych. Wymagane: wykształcenie zawodowe, umiejętność pracy pod presją czasu, sprawność fizyczna, zdolności manualne, praca w systemie 3-zmianowym( w tym godziny nocne i nadliczbowe), mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku pomoc cukiernika lub pokrewne. Kontakt: tel.519 326 229 Joanna Pięta
LEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-02 - Sulęcin (lubuskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, weryfikacja listy obecności, wprowadzanie danych do systemu kadrowo- płacowego, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji kadrowej
AGMAZ - Agnieszka Mazur - 2017-05-25 - Wawrzeńczyce (małopolskie)
Tworzenie dokumentacji projektowych budowlanych, wykonawczych i powykonawczych, współpraca z projektantami, obsługa programów, wspomagających obliczenia konstrukcji budowlanych (AUTOCAD, EUROCOD).
CONSILIO PROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-06 - Jarosław (podkarpackie)
przygotowywanie i realizacja programów edukacyjnych dla dzieci i młodzieży
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Miechów (małopolskie)