ASYSTENT GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Jordanów oferta pracy "TATRA - HOUSE" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Stanowisko: ASYSTENT GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Pomoc dla Głównej Księgowej w prowadzeniu pełnej księgowości firmy
Data publikacji: 2020-04-02
Lokalizacja: Jordanów (małopolskie)
Pracodawca: "TATRA - HOUSE" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 1 A, 34-240 Jordanów, powiat: suski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pomoc dla Głównej Księgowej w prowadzeniu pełnej księgowości firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jordanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: suski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1215
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jordanów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent do spraw księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: księgowość i finanse przedsiębiorstwa
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie zawodowe min 2 lataUmiejętności: księgowość, obsługa programu PŁATNIK, pracownik biurowo-księgowy z elementami obsługi komputera i kasy fiskalnej, obsługa programu Sz (at) rk FK do prowadzenia ksiąg oraz sporządzania deklaracji VAT, JPK oraz bilan-sów oraz programu Sz (at) ark F1!PLUS do fakturowania, obsługa bankowości elektronicznej oraz doświadczenie w prawie podatkowym związanym z eksportem zagranicznym.
Nazwa pracodawcy:
"TATRA - HOUSE" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
danePracodawcy_nip: 7350008632
danePracodawcy_regon: 490017765
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 1 A, 34-240 Jordanów, powiat: suski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: suski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1215
Gmina pracodawcy: Jordanów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Jordanów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0960154
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 1 A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 02.04.2020
Oferta pracy ważna do: 30.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c214347bbc674780e4b77d97227c8f26
Podobne oferty pracy
przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb wewnętrznych, zbieranie i analiza wymagań pod kątem wdrożeń i rozwoju aplikacji, samodzielne rozwiązywanie zadań i problemów, obsługa zgłoszeń w wewnętrznym systemie, przeprowadzanie testów różnych rozwiązań systemowych, współprowadzenie konsultacji z klientem w celu zbierania wymagań projektowych
KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2019-01-21 - Malbork (pomorskie)
Prowadzenie w programie komputerowym ewidencji w postaci podatkowej księgi przychodów i rozchodów i ryczatłu ewidencjonowanego.Prowadzenie dodatkowych ewidencji wymaganych zgodnie z ustawą o rachunkowości np. ewidencji środków trwałych.Obsługa w zakresie podatku VAT - sporządzanie deklaracji podatkowych.Sporządzanie list płac.Prowadzenie akt pracowniczych, obsługa w zakresie ZUS, zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników.Sporządzanie deklaracji PIT-8, PIT-36, PIT-37.
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Sieradz (łódzkie)
opieka nad dziećmi, utrzymanie w czystości pomieszczeń przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Żagań (lubuskie)
Obługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, fakturyzowanie, magazynowanie.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MARTON" MACIEJ PAWELEC - 2019-03-19 - Sędziszów (świętokrzyskie)
Asystent/ka księgowego- prace ksiegowe- prace pomocnicze w sekretariacie
BIURO RACHUNKOWE & CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-23 - Krzywiń (wielkopolskie)
Zbiór grzybów
PIECZARKARNIA Elżbieta i Jerzy Przybylak Gołańcz - 2016-04-12 - Gołańcz (wielkopolskie)
Przygotowanie posiłków typu Fast-food. Praca w godz. 10.00-18.00
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Grybów (małopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Zabrze (śląskie)
• Pomoc Dyrektorowi w prowadzeniu działań administracyjnych, związanych z codziennym funkcjonowaniem działu• Codzienna obsługa biura, zamawianie materiałów i tworzenie raportów• Obsługa połączeń telefonicznych, poczty, elektronicznego kalendarza• Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i korespondencji
kontakt przez OHP - 2018-05-11 - Kłaj (małopolskie)
1) terminowe sporządzanie sprawozdań finansowych oraz innych związanych z realizacją zadań jednostki,2) analiza terminów płatności zobowiązań i wpływu należności; naliczanie odsetek za nieterminową regulację należności i roszczeń,3) przygotowywanie miesięcznych deklaracji podatkowych i obowiązkowych ubezpieczeń społecznych oraz dokonywanie rozliczeń tych płatności,4) ewidencjonowanie i rozliczanie kosztów w różnych przekrojach, zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. rachunkowości oraz strukturą organizacyjną i zasadami rozliczeń, ustalanie rzeczywistego poziomu i struktury kosztów w okresie sprawozdawczym,5) prawidłowe archiwizowanie dokumentów finansowo-księgowych, płacowych6) rozliczanie projektów7) pełnienie obowiązków głównego księgowego w razie jego nieobecności.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wymagania niezbędne i dodatkowe oraz wymagane dokumenty zawarte są w ogłoszeniu na stronie bip.mopr.slupsk.pl
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE - 2018-01-04 - Słupsk (pomorskie)
Weryfikacja dokumentacji Kontrahenta, ewidencje danych w bazach, analiza dokumentacji pod kątem wskaźników finansowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Gdynia (pomorskie)
praca w programie Exel, Word, obsługa klientów i przedstawicieli handlowych, tworzenie zamówień i wystawianie faktur, logistyka transportu, dbanie o porządek miejsca pracy
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe " CHEMIROL" - 2016-04-27 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta dla osób do 30 roku życia:Kontakt z klientami, przygotowanie i kompletowanie dokumentów, monitorowanie przebiegu postępowań administracyjnychm kontakt z organami administracyjnymi.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie projektów graficznych, wizualizacja i przygotowywanie plików graficznych, wydruk grafiki komputerowej, obsługa ploterów tnących i drukujących, uczestnictwo w montażach, aplikacja folii samoprzylepnych
"SOCHA Signage" Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Pisanie różnego rodzaju wniosków oraz pism oficjalnych. Obsługa sklepu internetowego oraz obsluga klientów w sklepie stacjonarnym. Wykonywanie typowych prac biurowych.
PPHU WABNIC - 2019-04-11 - Torzeniec (wielkopolskie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Zabrze (śląskie)
Sprawowanie opieki nad dziećmi podczas zabaw, spacerów itd., pomoc w trakcie zajęć dydaktycznych, czynności porządkowe, pomaganie dzieciom podczas spożywania posiłków, czynności higienicznych w ubieraniu i rozbieraniu się, nadzorowanie dzicei podczas odpoczynku. Praca w godz. 8-16Kontakt z pracodawcą: 71 318 55 81, e-mail: sekretariat (at) zspdobrzykowice.edupoczta.pl
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dobrzykowicach - 2020-02-28 - Dobrzykowice (dolnośląskie)
W/g zawodu.
Instytut OZE Sp. Z O.O. Kielce - 2020-01-16 - Kielce (świętokrzyskie)
drążenie wyrobisk, kotwienie wyrobisk, przebudowy chodników
PRG GLIWICE Sp. z o. o. - 2017-02-16 - Ruda Śląska (śląskie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowej Fundacji - przygotowanie podatkowych rozliczeń pracowników Fundacji- korzystanie z podpisu kwalifikowanego- pomoc w przygotowaniu CV oraz listu motywacyjnego dla nowych pracowników oraz klientów Fundacji - pomoc w poszukiwaniu odpowiedniego miejsca pracy dla klientów Fundacji - kontakt z powiatowymi Urzędami Pracy w sprawie zatrudnienia cudzoziemców
Fundacja TERNOPILSKA - 2017-12-21 - Żyrardów (mazowieckie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Marcinkowice (dolnośląskie)
Zapoznanie się z obiegiem dokumentów w firmie.Archiwizacja dokumentów.Zapoznanie z zakładowym planem kont oraz programem księgowym (SYMFONIA).Zapoznanie z prostą dekretacją księgową dokumentów.Segregacja i numeracja dokumantów księgowych.Prowadzenie raportów księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z dostawcami zagranicznymi, odbiorcami, realizacja zamówień, wystawianie faktur
IOW TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-26 - Kochlice (dolnośląskie)
rejestracja, pobieranie opłat, udzielanie informacji, itp.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
- Więcej informacji na stronie: https://katowice-zachod.sr.gov.pl w zakładce "Oferty Pracy"- OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO ASYSTENTA SĘDZIEGO W SĄDZIE REJONOWYM KATOWICE-ZACHÓD W KATOWICACH- Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach z siedzibą w Katowicach 40-078, pl. Wolności 10 ogłasza konkurs na stanowisko: asystenta sędziego w Sądzie Rejonowym Katowice-Zachód w Katowicach. Oznaczenie konkursu: O.Kdr. 1100-1-13/19- Miejsce wykonywania pracy w Katowice pl. Wolności lub Katowice ul. Warszawska.- Wynagrodzenie: 3280 zł brutto miesięcznie (pełny etat)+ wysługa lat po 5 latach pracy. Umowa na czas określony (na zastępstwo). Zatrudnienie - po zakończeniu procedury konkursowej. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-Praca: 7:30-15:30. Wymagania : Kandydat na stanowisko asystenta sędziego musi odpowiadać wymaganiom określonym w art. 155 § 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 52 ze zm.). Na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:1. jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, 2. jest nieskazitelnego charakteru,3. ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce,4. ukończył 24 lata.
SĄD REJONOWY KATOWICE-ZACHÓD W KATOWICACH - 2019-05-31 - Katowice (śląskie)
- Potencjalny pracownik będzie odpowiedzialny za wykonanie rysunków budowlanych, obliczeń elementów konstrukcyjnych, inwentaryzacji obiektów budowlanych itp.- Wynagrodzenie: 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe budowlane. Wymagana umiejętność obsługi programów komputerowych: AutoCad, Office, mile widziana znajomość innych programów projektowych. Doświadczenie nie jest wymagane. Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kontakt e-mail: sekretariat (at) emprojekt.com.pl
EMPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-17 - Katowice (śląskie)
obsługa maszyn, samochodów osobowych, montaż części, konserwacja, remont samochodów, dokonywanie przeglądów technicznych, naprawa i wymiana części, współpraca z magazynem, diagnostyka, wymiana opon, oleju, płynów, układu hamulcowego.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Łomianki (mazowieckie)
Ratownik wodny
Chrobry Głogów S.A. - 2016-01-18 - Głogów (dolnośląskie)