ASYSTENT PROJEKTANTA KONSTRUKCJI BUDOWLANYCH Kielce oferta pracy Instytut OZE Sp. Z O.O. Kielce
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA KONSTRUKCJI BUDOWLANYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: W/g zawodu.
Data publikacji: 2020-01-16
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: Instytut OZE Sp. Z O.O. Kielce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Skrajna 41 A, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: W/g zawodu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (wynagrodzenie do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA KONSTRUKCJI BUDOWLANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.01.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: Architektura i budownictwo
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Opis stanowiska pracy;Tworzenie rysunków budowlanych i wykonawczych; Przygotowywanie koncepcji technicznych; Pomoc w realizacji projektów wg. opracowanych kryteriów, przyjętych norm technicznych i zgodnie z wyznaczonymi ramami czasowymi i budżetem; Przygotowywanie wniosków i pozyskiwanie decyzji administracyjnych. Wymagania: Wykształcenie techniczne na kierunku: Konstrukcje budowlane lub studenci studiów magisterskich;Min. roczne doświadczenie w przygotowywaniu projektów budowlanych. Znajomość programu AutoCad i doświadczenie w przygotowywaniu rysunków; Znajomość procesu inwestycyjnego; Zaangażowanie i odpowiedzialność, kreatywność oraz chęć ciągłego rozwoju i zdobywania wiedzy; Orientacja na cel/projekt i skuteczność w ich realizacji, Prawo jazdy kat. B. Pracodawca oferuje: Stabilne warunki zatrudnienia , umowa o pracę, elastyczny czas pracy. Pakiet świadczeń dodatkowych: dofinansowanie do karty sportowej, ubezpieczenie grupowe dla pracowników i ich bliskich, zaplecze socjalne. Pracę przy ciekawych i nowatorskich projektach. Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach. Możliwość awansu.Dużą samodzielność w działaniu.Bezpośrednią komunikację oraz bieżącą informację zwrotną.
Nazwa pracodawcy: Instytut OZE Sp. Z O.O. Kielce
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Skrajna 41 A, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - Wskazany kontakt: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojej aplikacji zawierającej CV oraz List motywacyjny na adres rekrutacja (at) ioze.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Skrajna
Numer budynku pracodawcy: 41 A
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data dodania oferty pracy: 16.01.2020
Oferta pracy ważna do: 31.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0cff6b1a8f39ea662d8d5faba1324f13
Podobne oferty pracy
Wykonywanie zadań wyłącznie pod kierunkiem osoby, której pracownik pomaga (nauczyciel lub wychowawca świetlicy) oraz uzależnione od bieżących potrzeb szkoły.
Zespół Szkół Publicznych w Małocicach - 2015-12-14 - Małocice (mazowieckie)
wykonywanie pomiaró geodezyjnych,
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Milówka (śląskie)
Zgodnie z dołączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Radziechowy (śląskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Słupsk (pomorskie)
Wymagania: wykształcenie średnie, znajomość obsługi komputera.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Racibórz (śląskie)
Oferta dotyczy sprzątania pomieszczeń żłobka (w tym odkurzanie, myciepodłóg, dezynfekcja pomieszczeń i wyposażenia, sprzątanie idezynfekcja łazienek itp.) Praca popołudniami- od godz. 15:00/16:00 do19:00/20:00. Wymiar czasu pracy 1/2 etatu z możliwością zwiększenia
BAJKOWO S. C. MARZENA KOBZAN ANNA KOBZAN - 2017-06-21 - Opole (opolskie)
- obsługa zapytań, zamówień klientów polskich i zagranicznych - pomoc w przygotowywaniu ofert, zapytań, kalkulacji technicznych - nadzór nad poprawnym obiegiem dokumentacjiWymagania :Wykształcenie : średnie techniczne, wyższe.Doświadczenie zawodowe staż pracy min. 1 rok.Uprawnienia/Umiejętności :umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy oraz ustalania priorytetów, łatwość nawiązywania kontaktów i asertywność, dokładność i skrupulatność.Znajomość języków obcych angielski obowiązkowy, niemiecki dodatkowy atut .
"TERMIK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-10 - Marcinkowo (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie gabinetu do pracy lekarza, asysta podczas wykonywania zabiegu, przygotowywanie leków i narzedzi do zabiegow
Gabinet Stomatologiczny Elżbieta Antolak - 2017-02-22 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną- podejmowanie działań interwencyjnych i doradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Asystent fryzjera-obsługa recepcji
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Rozliczanie czasu pracy, sporządzanie ewidencji czasu pracy pracowników zatrudnionych na terenie kraju i zagranicy, sporządzanie listy płac, deklaracji ZUS, PFRON, US, rozliczanie dofinansowań SODIR, przygotowywanie dokumentacji pracowniczej (umowy o pracę)
RSTECHNOLOGY Adam Rachfał - 2015-12-30 - Gniewczyna Tryniecka (podkarpackie)
1.wspieranie osób z niepełnosprawnościami – uczestników projektu pn. Usteckie Centrum Usług Społecznych w wykonywaniu podstawowych czynności dnia codziennego, niezbędnych do aktywnego funkcjonowania (zgodnie z kontraktem trójstronnym)2.realizowanie elementów usług opiekuńczych o charakterze towarzyszącym – np. pomoc w ubieraniu się, pomoc w czynnościach pielęgnacyjnych i higienicznych, pomoc w przygotowaniu i podaniu posiłku lub/i napoju,3.prowadzenie indywidualnej dokumentacji uczestników, w tym m.in. dziennika czynności usług asystenckich,4.udział w pracach Międzysektorowego Zespołu Opieki,5.współpraca z pracownikiem socjalnym oraz innymi specjalistami świadczącymi usługi społeczne na rzecz podopiecznych,6.inne bieżące zadania związane z specyfiką stanowiska.System czasu pracy: zadaniowy system czasu pracy. Okres próbny 3 miesiące.
CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W USTCE - 2018-11-15 - Ustka (pomorskie)
WYKONYWANIE PRAC PORZĄDKOWYCH W BUDYNKU I WOKÓŁ NIEGO - NP. MYCIE PODŁÓG, OKIEN.MYCIE POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Konin (wielkopolskie)
Opracowywanie i przygotowywanie koncepcji i projektów budynków zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem;aranżowanie i wystrój wnętrz, w tym ustalanie kolorystyki, oświetlenia, faktury, wzornictwa użytych materiałów oraz wyposażanie wnętrz (meble, dekoracje); pozyskiwanie branżowych podwykonawców prac i dostawców niezbędnych materiałów oraz budowanie z nimi współpracy (również w zakresie formalnym); nadzór i koordynacja prac związanych z realizacją projektu; bieżące raportowanie efektów prac w trakcie realizacji.
P.B. "POLBUD" WITOLD WŁODARCZYK - 2019-10-14 - Wola Łącka (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, kontakty z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
koordynowanie pracy biura, ustalanie terminarza spotkań, dbanie o porządek w dokumentacji firmy, kontakt z kontrahentami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykonywanie pracy biurowej
EASY WORK POLSKA Sp. z o.o. - 2017-10-05 - Poznań (wielkopolskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2019-12-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Czynna asystentka stomatologiczna
Linea Medica Eryk Pawlik, Dorota Sitkiewicz, Andrzej Sitkiewicz Spółka Jawna - 2016-07-04 - Płock (mazowieckie)
zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej /Dz.U. 2017 r. poz. 697/
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodzieży - 2017-04-21 - Chodzież (wielkopolskie)
Obsługa urządzeń biurowych. Sporzadzanie analiz i rozliczeń wewnętrznych.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Logiczne i administracyjne wsparcie dyrektora w codziennych obowiązkach. Przygotowanie zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów. Organizacja podróży służbowych. Utrzymanie relacji biznesowych z klientami z Azji m.in. z Pakistanu i Indii.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Zaręby (mazowieckie)
1.Sortowanie i przekazywanie informacji na czas2.Tworzenie oraz aktualizację ewidencji i zapisków, sprawdzanie ichpoprawności.3.Planowanie i umawianie spotkań.4.Monitorowanie poziomu zapasów i składanie zleceń na ich uzupełnianie.5.Informowanie o problemach zgłaszanych do biura6.Sprawdzanie czy planowane działania nie stoją w sprzeczności zobowiązującymi zasadami i przepisami ? możliwa konieczność kontaktu zprawnikiem i urzędnikami.7.Utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami, klientami i własnym zespołem.
SMART RECYCLING PLASTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-11 - Trzebiszyn (opolskie)
Wykształcenie zawodowe, znajomość rysunku technicznego, mile widziane doświadczenie. Praca na dwie zmiany od 6.00-14.00 oraz od 14.00-22.00. Kontakt osobisty z pracodawcą.
SADEX SP. Z O.O. - 2017-06-28 - Rybnik (śląskie)
Osoby do 30 r.ż należące do II profilu pomocy (art. 150 f ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy...Wykonywanie pracy biurowej
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wodzisław Śląski (śląskie)
efektywne i wydajne wspomaganie pracy biura poprzez zapewnienie sprawnego przebiegu informacji, oraz wspieranie pracy kierownictwa w czynnościach administracyjnych,obsługa korespondencji archiwizacja dokumentów obsługa klienta poprzez organizację i obsługę spotkań, dokonywanie rezerwacji, pozyskiwanie dokumentów z urzędów, pomoc w przygotowywaniu dokumentów,obsługa urządzeń biurowych organizowanie spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych itp., udział w targach/konferencjach
kontakt przez OHP - 2016-07-27 - Rzeszów (podkarpackie)
dowóz dziecka na zabiegi rehabilitacyjne, pomoc w codziennych czynnościach
"PARTNER"BHP & Usługi Rehabilitacyjne Katarzyna Kwasek-Janik - 2018-09-24 - Chwałki (świętokrzyskie)
Nauczanie jeżyka polskiego w szkole ponadgimnazjalnej.
Zespół Szkół nr 1 im. H. Sienkiewicza w Kołobrzegu - 2018-10-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży mechanicznej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu mechanicznym lub pokrewnym. Mile widziane doświadcznie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (32-705-57-01) lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-28 - Katowice (śląskie)