ASYSTENT/KA KSIĘGOWEGO Krzywiń oferta pracy BIURO RACHUNKOWE & CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: ASYSTENT/KA KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Asystent/ka księgowego- prace ksiegowe- prace pomocnicze w sekretariacie
Data publikacji: 2019-09-23
Lokalizacja: Krzywiń (wielkopolskie)
Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE & CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościańska 63, 64-010 Krzywiń, powiat: kościański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Asystent/ka księgowego- prace ksiegowe- prace pomocnicze w sekretariacie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krzywiń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krzywiń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pożadana znajomość zagadnień dotyczących księgowości.osobą sumienna, dotrzymująca terminowości prac, zaangażowana , odpowiedzialna, cechująca sie profesjonalizmem w działaniu i dobrą organizacją pracy.
Nazwa pracodawcy:
BIURO RACHUNKOWE & CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Adres pracodawcy:
Kościańska 63, 64-010 Krzywiń, powiat: kościański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kościański
Gmina pracodawcy: Krzywiń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krzywiń
Ulica pracodawcy: Kościańska
Numer budynku pracodawcy: 63
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 23.09.2019
Oferta pracy ważna do: 23.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c3ae1ea0b783aab8f0bd978f5e16a5e0
Podobne oferty pracy
prowadzenie pełnej księgowości spółki
TANZANIT MEDICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-12 - Lubin (dolnośląskie)
- Prowadzenie czynności kancelaryjnych związanych z pracą Rektora i Prorektorów oraz obsługa spotkań służbowych Rektora. Organizacyjna i kancelaryjna obsługa Senatu oraz Kolegium Rektorskiego. Przygotowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych oraz innych stosownych dokumentów wydawanych przez Rektora (zarządzenia, uchwały Senatu) w konsultacji z obsługą prawną Uczelni. Obsługa kancelaryjna Komisji Dyscyplinarnej ds. Nauczycieli Akademickich oraz Studentów. Przygotowanie materiałów do sprawozdania rektora z jego działalności. Prowadzenie rejestrów kół naukowych.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto ( do negocjacji w zależności od kwalifikacji). Praca na umowę o pracę na określony (od 01.11.2017 r. do 31.01.2020 r.). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Mile widzialna znajomość zagadnień związanych ze specyfiką funkcjonowania uczelni. Znajomość MS Windows, Microsoft Office (m. in. Word, Excel, Access, Power Point). Znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu A2 i w piśmie w stopniu A2. Kontakt telefoniczny (32-355-97-70) w godzinach: 9:00-15:00 lub e-mail: bnowak-chowanska (at) wszop.edu.pl
WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ PRACY W KATOWICACH - 2017-10-11 - Katowice (śląskie)
Pomoc wychowawcom (rodzicom SOS) w zakresie opieki nad dziećmi, prowadzenie domu, przezwyciężanie trudności dydaktycznych i wychowawczych, zaspokajanie potrzeb dzieci
Stowarzyszenie "SOS WIOSKI DZIECIĘCE W POLSCE" program SOS Wiosek Dziecięcych Karlino - 2016-08-10 - Karlino (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Warszawa (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Gutkowo (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Warszawa (mazowieckie)
Według stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Kraków (małopolskie)
praca biurowaoferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Jastarnia (pomorskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Piła (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Bychawka Druga-Kolonia (lubelskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Zabrze (śląskie)
Obsługa administracyjna dokumentacji powstałej w procesiehandlowym, wprowadzanie danych do systemów komputerowych,przygotowywanie korespondencji, organizacja wizyt kontrahentów,dokonywane czynności urzędowych i inne. Praca od 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2018-02-28 - Opole (opolskie)
Obowiązki i odpowiedzialności elektryka: • Utrzymanie sieci elektrycznej na zakładzie w pełnej sprawności i zgodności z przepisami • Naprawa zepsutego sprzętu elektryczne i mechanicznego. Kandydat musi posiadać świadectwo kwalifikacyjne-uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń i sieci grupy 1 na stanowisku eksploatacji.
Kufieta Spółka Jawna - 2018-08-22 - Czyżowice (śląskie)
- Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Mile widziana umiejętność obsługi programu SYMFONIA SAGE, ale niekoniecznie --> pracodawca zapewnia przyuczenie.
TAX-NET SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-21 - Katowice (śląskie)
opieka nad dziećmi niepełnosprawnymi
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Płońsk (mazowieckie)
- organizacja i koordynowanie kursów językowych w placówkach oświatowych na powierzonym terenie- pozyskiwanie nowych podmiotów i klientów do współpracy- rekrutacja lektorów i asystentów- bieżące akcje promocyjne wraz z prezentacją oferty na wywiadówkach szkolnych we wrześniu
Centrum Edukacji ATUT- Dolny Śląsk s.c. - 2017-07-10 - Zgierz (łódzkie)
asystowanie przy zabiegach stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Mszczonów (mazowieckie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacjiz pracownikiem socjalnym,opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej,planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej, udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,wspieranie aktywności społecznej rodzin,motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach, współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawyz dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lubinnymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-08-17 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- Udział w projektowaniu obiektów inżynierskich: mostów, wiaduktów, murów oporowych i innych, udział w nadzorach autorskich i inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony - 1 rok. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobny stanowisku. Kontakt osobisty (ul. Jesionowa 9a, 40-159 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 32-228-12-70) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: rekrutacja (at) trakt.eu.
TRAKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)
- weryfikacja i zbieranie danych, - przygotowywanie raportów w Excelu- kontrola realizacji projektów- nadzorowanie wyników pracy techników- praca na systemach IT- tworzenie wycen i kalkulacjidla klientów- tworzenie dokumentacji i prezentacji (Power Point, Visio, Prezi)
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Asystent kierownika działu w handlu detalicznym
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Skopanie (podkarpackie)
Bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych zgodnie z przepisami podatkowymi, księgowanie dokumentów źródłowych, sporządzanie deklaracji podatkowych. Godziny odbywania stażu od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 (zgodnie z programem stażu).
kontakt przez PUP - 2019-06-04 - Bełchatów (łódzkie)
Praca jako asytent sędziego. Szczegóły dotyczące naboru znajdują się na stronie: www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.plDodatkowe informacje związane z ogłoszonym konkursem można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu pod numerem 71-74-81-130, 71-74-81-131.Wymagane dokumenty należy złożyć do dnia 17.02.2016r w Birze podawczym Sądów Rejonowych przy ul. Podwale 30, pokój nr 60A, w godzinach urzędowania sądu lub drogą pocztową na adres: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu ul. Podwale 30, 50-040 Wrocław, wymagane dokumenty należy składaćw zamkniętyh kopertach z dopiskiem: "Konkurs na stanowisko asystenta sedziego w Sądzie rejonowym dla Wrocławia -Śródmieścia we Wrocławiu".Informacje dotyczące ofert w sali E
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu - 2016-02-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomoc w prowadzeniu zajęc edukacji wczesnoszkolnej
Szkoła Podstawowa Nr 10 im. Stefana Żeromskiego - 2017-09-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
asystent nauczyciela
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Kraków (małopolskie)
PRACA NA BUDOWIE PRZY BUDOWIE OBIEKTÓW MOSTOWYCH
Wolmost Sp. z o.o. - 2016-07-01 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta, parzenie kawy i herbaty, przyjmowanie dostawy, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Zgierz (łódzkie)
wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć przygotowanie pomocy dydaktycznych, zabawek i innych akcesoriów do zajęć,udzielanie pomocy dziecku autystycznemu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Klęczany (małopolskie)
Przygotowywanie pomocy dydaktycznych do zabaw i zajęć. Pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Stalowa Wola (podkarpackie)
- udzielanie pomocy dzieciom, pod kierunkiem nauczyciela podczas prowadzenia zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych,- obsługiwanie sprzętu audiowizualnego i urządzeń technicznych, porządkowanie pomocy dydaktycznych i zabawek,- pomoc w prowadzeniu dokumentacji dydaktycznej,- zapewnienie poczucia bezpieczeństwa dzieciom, - opiekowanie się dziećmi podczas lekcji, przerw, w trakcie zabaw, spacerów i wycieczek,- budowanie dobrego kontaktu dzieci z rówieśnikami oraz między rodzicami uczniów a szkołą,- informowanie rodziców o przebiegu pobytu dziecka w szkole, o brakach edukacyjnych itp.,- zapewnienie pomocy uczniom ze słabszymi osiągnięciami,- dbałość o właściwe warunki BHP w miejscu pracy,- współdziałanie z dyrekcją szkoły, pedagogiem, nauczycielami, wychowawcami.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Szymbark (małopolskie)