ASYSTENT DYREKTORA, SPECJALISTA DS. KADR Zielona G贸ra oferta pracy REGIONALNE CENTRUM ANIMACJI KULTURY

Stanowisko: ASYSTENT DYREKTORA, SPECJALISTA DS. KADR

Wynagrodzenie: od 3聽400 PLN

Zakres obowi膮zk贸w: 1. Uzgadnianie, prowadzenie i nadz贸r nad kalendarzem Dyrektora.2. Wsparcie Dyrektora w zadaniach informacyjnych i kontrolnych.3. Pomoc w codziennej organizacji i koordynacji dzia艂a艅 Dyrektora.4. Komunikacja zewn臋trzna i wewn臋trzna w imieniu Dyrektora.5. Zapewnienie przep艂ywu i zarz膮dzanie informacjami pomi臋dzy Dyrektorem a innymi kom贸rkami organizacyjnymi nadz贸r nad prawid艂owym obiegiem dokument贸w i informacji w Centrum.6. Kontakt z partnerami zewn臋trznymi w niezb臋dnym zakresie.7. Tworzenie zestawie艅 raport贸w, analiz, prezentacji na potrzeby Dyrektora.8. Samodzielne redagowanie pism, dba艂o艣膰 o w艂a艣ciw膮 form臋 dokument贸w wychodz膮cych.9. Zarz膮dzanie dokumentacj膮 w zakresie: wysy艂ania i odbioru korespondencji, rejestracji pism przychodz膮cych i wychodz膮cych oraz prowadzenia teczek spraw Dyrektora.10. Przygotowywanie spotka艅 i zebra艅 w firmie, planowanie podr贸偶y s艂u偶bowych.11. Organizacja i planowanie podr贸偶y s艂u偶bowych.12. Zadania reprezentacyjne: przyjmowanie i opieka nad go艣膰mi wewn膮trz firmy.13. Inne prace zwi膮zane z codzienn膮 dzia艂alno艣ci膮 administracyjn膮 biura.14. Organizowanie, obs艂ugiwanie spotka艅 i konferencji.15. Prowadzenie spraw osobowych pracownik贸w Centrum, a w szczeg贸lno艣ci: - kompletowanie dokument贸w przy przyj臋ciu nowego pracownika do pracy oraz wymaganych dokument贸w w trakcie zatrudnienia,zak艂adanie i prowadzenie oddzielnie dla ka偶dego pracownika akt osobowych,- prowadzenie rejestr贸w pracownik贸w,- obs艂uga program贸w u偶ytkowych dotycz膮cych spraw osobowych,- obliczanie wymiar贸w urlop贸w wypoczynkowych, kontrola urlop贸w okoliczno艣ciowych, macierzy艅skich, wychowawczych i bezp艂atnych,- ustalanie prawa do dodatk贸w sta偶owych, nagr贸d jubileuszowych, odpraw emerytalnych i po艣miertnych,- prowadzenie ewidencji w zakresie urlop贸w pracowniczych,- sporz膮dzanie 艣wiadectw pracy dla pracownik贸w,- prowadzenie ewidencji nieobecno艣ci w pracy i czasu nieprzepracowanego,- sporz膮dzanie sprawozda艅 GUS, PFRON ze stanu i struktury zatrudnienia;

Data publikacji: 2019-02-13

Lokalizacja: Zielona G贸ra (lubuskie)

Pracodawca: REGIONALNE CENTRUM ANIMACJI KULTURY

Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.

Miejsce pracy:
Sienkiewicza 11, 65-001 Zielona G贸ra, powiat: m. Zielona G贸ra, woj: lubuskie

Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w

Zakres obowi膮zk贸w:
1. Uzgadnianie, prowadzenie i nadz贸r nad kalendarzem Dyrektora.2. Wsparcie Dyrektora w zadaniach informacyjnych i kontrolnych.3. Pomoc w codziennej organizacji i koordynacji dzia艂a艅 Dyrektora.4. Komunikacja zewn臋trzna i wewn臋trzna w imieniu Dyrektora.5. Zapewnienie przep艂ywu i zarz膮dzanie informacjami pomi臋dzy Dyrektorem a innymi kom贸rkami organizacyjnymi nadz贸r nad prawid艂owym obiegiem dokument贸w i informacji w Centrum.6. Kontakt z partnerami zewn臋trznymi w niezb臋dnym zakresie.7. Tworzenie zestawie艅 raport贸w, analiz, prezentacji na potrzeby Dyrektora.8. Samodzielne redagowanie pism, dba艂o艣膰 o w艂a艣ciw膮 form臋 dokument贸w wychodz膮cych.9. Zarz膮dzanie dokumentacj膮 w zakresie: wysy艂ania i odbioru korespondencji, rejestracji pism przychodz膮cych i wychodz膮cych oraz prowadzenia teczek spraw Dyrektora.10. Przygotowywanie spotka艅 i zebra艅 w firmie, planowanie podr贸偶y s艂u偶bowych.11. Organizacja i planowanie podr贸偶y s艂u偶bowych.12. Zadania reprezentacyjne: przyjmowanie i opieka nad go艣膰mi wewn膮trz firmy.13. Inne prace zwi膮zane z codzienn膮 dzia艂alno艣ci膮 administracyjn膮 biura.14. Organizowanie, obs艂ugiwanie spotka艅 i konferencji.15. Prowadzenie spraw osobowych pracownik贸w Centrum, a w szczeg贸lno艣ci: - kompletowanie dokument贸w przy przyj臋ciu nowego pracownika do pracy oraz wymaganych dokument贸w w trakcie zatrudnienia,zak艂adanie i prowadzenie oddzielnie dla ka偶dego pracownika akt osobowych,- prowadzenie rejestr贸w pracownik贸w,- obs艂uga program贸w u偶ytkowych dotycz膮cych spraw osobowych,- obliczanie wymiar贸w urlop贸w wypoczynkowych, kontrola urlop贸w okoliczno艣ciowych, macierzy艅skich, wychowawczych i bezp艂atnych,- ustalanie prawa do dodatk贸w sta偶owych, nagr贸d jubileuszowych, odpraw emerytalnych i po艣miertnych,- prowadzenie ewidencji w zakresie urlop贸w pracowniczych,- sporz膮dzanie 艣wiadectw pracy dla pracownik贸w,- prowadzenie ewidencji nieobecno艣ci w pracy i czasu nieprzepracowanego,- sporz膮dzanie sprawozda艅 GUS, PFRON ze stanu i struktury zatrudnienia;

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny

Wymiar etatu: 1

Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽400 PLN

System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DYREKTORA, SPECJALISTA DS. KADR

Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Zielona G贸ra

Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: lubuskie

Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Zielona G贸ra

Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Zielona G贸ra

Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska

Zaw贸d: sekretarka

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋

Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽400 PLN

Data rozpocz臋cia pracy: 13.02.2019

Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagane: wykszta艂cenie wy偶sze: administracja; do艣wiadczenie zawodowe min. 3 lata; komunikatywno艣膰, samodzielno艣膰, d膮偶enie do rezultatu, umiej臋tno艣膰 analitycznego my艣lenia, sporz膮dzania pism;

Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: REGIONALNE CENTRUM ANIMACJI KULTURY

Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy

Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Zielonej G贸rze

Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 11, 65-001 Zielona G贸ra, powiat: m. Zielona G贸ra, woj: lubuskie

J臋zyk aplikacji o prac臋: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Wojew贸dztwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: m. Zielona G贸ra

Gmina pracodawcy: Zielona G贸ra

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowo艣膰 pracodawcy: Zielona G贸ra

Ulica pracodawcy: Sienkiewicza

Numer budynku pracodawcy: 11

Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Zielonej G贸rze

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0

Zaw贸d wykonywany przez pracownika: sekretarka

Data dodania oferty pracy: 13.02.2019

Oferta pracy wa偶na do: 12.05.2019

Data udost臋pnienia oferty pracy: 13.02.2019

Data przyj臋cia oferty pracy: 13.02.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT PROTETYKA S艁UCHU - od 1聽850 PLN

badanie narz膮du r贸wnowagi metod膮 ICS
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - S艂ubice (lubuskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 2聽000 - 3聽000 PLN

praca z lekarzem przy pacjencie, przygotowywanie gabinet贸w do pracy, sterylizacja narz臋dzi, zapisywanie pacjent贸w, potwierdzanie wizyt
ARCHITEKCI STOMATOLOGII Sp.z.o.o - 2017-08-30 - Strzegom (dolno艣l膮skie)

ASYSTENT DZIA艁U JAKO艢CI - od 3聽000 PLN

1. Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z dzia艂em jako艣ci.2. Ewidenjonowanie i raportowanie niezgodno艣ci produkcyjnych.3. Analiza danych jako艣ciowych / ilo艣ciowych.4. Inne bie偶膮ce zadania zwi膮zane z prac膮 Dzia艂u Jako艣ci.
BORGA Sp. z o.o. w Gda艅sku Oddzia艂 w G贸rze 艢w. Ma艂gorzaty - 2019-03-04 - G贸ra 艢wi臋tej Ma艂gorzaty (艂贸dzkie)

ASYSTENT ANGLOJ臉ZYCZNY - do 2聽630 PLN

Realizacja immersji j臋zykowej- czyli ci膮g艂e pos艂ugiwanie si臋 j臋zykiem angielskim w komunikacji z otoczeniem, bez przechodzenia na j臋zyk polski. Z za艂o偶enia stanowisko to przeznaczone jest dla os贸b niepolskiej naradowo艣ci.Przygotowywanie i prowadzenie zaj臋膰 z dzie膰mi w j臋zyku angielskim w oparciu o fachow膮, literatur臋 zagraniczn膮. Tak偶e prowadzenie komuikacji z dzie膰mi w j臋zyku angielskim w codziennych rytua艂ach przedszkolnych. Przekazywanie rodzicom informacji o dziecku w j臋zyku angielskim. R贸wnie偶 prowadzenie mailowej korespondencji z rodzicami o bie偶膮cych sprawach przedszkola. Kszta艂towanie w艣r贸d dzieci postawy otwartej na inne kultury, w tym wdra偶anie dzieci do tolerancji wobec inno艣ci, zgodnie z realizacj膮 podstawy programowej.
Bartosz 艢widerski, Publiczne Przedszkole Angloj臋zyczne - 2017-04-24 - Krak贸w (ma艂opolskie)

SPRZ膭TACZKA INW124/3454/18 - od 2聽100 PLN

sprz膮tanie pomieszcze艅 wewn臋trznych: biura, toalety, pomieszczenia socjalne
PRZEDSI臉BIORSTWO US艁UGOWE WAKAT KELM SP脫艁KA JAWNA - 2018-09-10 - Machnacz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDA呕Y-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (PRZASZNYSZ) - 2聽100 - 3聽500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obs艂uga Klienta, rozk艂adanie i uzupe艂nianie towaru w salonie, zwi臋kszanie sprzeda偶y poprzez dbanie o satysfakcj臋 Klient贸w, znajomo艣膰 standard贸w ekspozycji towaru i umiej臋tno艣膰 ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespo艂u
CCC S.A. - 2018-01-19 - Przasnysz (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSI臉GOWO艢CI ( STA呕 EFS DLA OS脫B DO 29 R.呕 ) - 997,4 PLN

Zapoznanie z dokumentacj膮 ksi臋gow膮 i inne
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DZIA艁U KSI臉GOWO艢CI - od 2聽100 PLN

praca biurowa, kontakt z klientem,przygotowanie zestawie艅,nadz贸r nad wp艂ywem dokumentacji w tym faktur
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Dywity (warmi艅sko-mazurskie)

MONTER MEBLI - od 2聽250 PLN

Monta偶 mebli - przygotowanie w miejscu pracy, wnoszenie, transport, sk艂adanie mebli w domu klienta. Miejsce wykonywania pracy - NEODOM w Boles艂awcu ul. Starzy艅skiego 48i.
PHU Dor-Pol DorotaSelwent - 2019-01-30 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)

ASYSTENT/KA DYREKTORA SPRZEDA呕Y - 2聽700 - 3聽500 PLN

Wsp贸艂praca z klientami w zakresie realizacji zam贸wie艅, wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami, koordynacja obiegu dokument贸w, przygotowanie raport贸w, prowadzenie otwartych proces贸w handlowych z klientami.Wymagana znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w stopniu dobrym.
WITOPLAST KISIELI艃SCY SP脫艁KA JAWNA - 2016-03-01 - Rudno (mazowieckie)

ASYSTENT IN呕YNIERYJNO-TECHNICZNY - od 2聽600 PLN

Analiza literatury naukowej, wsp贸艂udzia艂 w realizacji projekt贸w badawczych, wprowadzanie danych do bazy.
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Noferaw 艁odzi - 2018-02-20 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)

PALACZ CO - od 1聽850 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Radzy艅 Che艂mi艅ski (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 1聽900 PLN

pomoc nauczycielce w organizowaniu i prowadzeniu pracy opieku艅czo - wychowawczej, spe艂nianie w stosunku do dzieci czynno艣ci obs艂ugowych, organizowanie wypoczynku dzieci, utrzymywanie w 艂adzie i porz膮dku pomieszcze艅 i terenu plac贸wki, dba艂o艣膰 o bezpiecze艅stwo i zdrowie dzieci, uczestniczenie w wycieczkach i spacerach dzieci
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Pozna艅 (lubelskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 1聽900 PLN

Ref Do30Zakres: -pomoc nauczycielowi,-opieka nad dzie膰mi,-podawanie posi艂k贸w,-zmywanie naczy艅,-utrzymywanie porz膮dku
KOALA A. Malec - 2016-02-09 - Piaseczno (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

pe艂nienie indywidualnej opieki i pomoc uczniom z autyzmem, pomoc uczniowi w wykonywaniu zada艅 podczas zaj臋膰, wpieranie nauczyciela prowadz膮cego zaj臋cia edukacyjne w wykonywaniu zada艅 dydaktycznych, wychowawczych i opieku艅czych
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Prudnik (opolskie)

MAGAZYNIER (AKCESORIA MEBLOWE) - od 1聽850 PLN

鈥RZYJMOWANIE TOWAR脫W NA STAN MAGAZYNOWY,鈥YDAWANIE TOWAR脫W Z MAGAZYNU,鈥RZYGOTOWYWANIE DOKUMENT脫W I TOWAR脫W DO WYSY艁KI.
Meble.pl S.A. - 2016-05-31 - Rzesz贸w (podkarpackie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2聽100 PLN

Wykonywanie projekt贸w bran偶y konstrukcyjnej i drogowej
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENT RODZINY (呕AGA艃) - od 2聽200 PLN

Opracowywanie i realizacja planu pracy z rodzin膮 we wsp贸艂pracy cz艂onkami rodziny i w konsultacji pracownikiem socjalnym, udzielanie pomocy rodzinom, wspieranie aktywno艣ci spo艂ecznej rodzin itp.
O艢RODEK POMOCY SPO艁ECZNEJ W 呕AGANIU - 2018-02-27 - 呕aga艅 (lubuskie)

ASYSTENT DS. BIUROWYCH - od 1聽850 PLN

飥璚sparcie dzia艂贸w sp贸艂ki w ramach pracy biurowej, 飥璚ykonywanie innych zada艅 zleconych przez prze艂o偶onego maj膮cych zwi膮zek z zajmowanym stanowiskiem.
kontakt przez OHP - 2016-01-12 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT PRAWNY - 997,4 PLN

Wykonywanie czynno艣ci z zakresu obs艂ugi prawnej pod kierunkiem radcy prawnego, pomoc technicznaw zakresieprac biurowych, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Siedlce (mazowieckie)

PRACOWNIK DO PRAC PORZ膭DKOWYCH - od 3聽200 PLN

Praca na magazynie-segregacja odpad贸w-mycie pod艂ogi myjk膮-segregacja palet- za艂adunek palet
ACTION S.A. w restrukturyzacji - 2019-01-14 - Zamienie (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDA呕Y - od 2聽000 PLN

-sporz膮dzanie dokumentacji sprzeda偶owej-sporz膮dzanie dokumentacji wysy艂kowej-nadz贸r nad procesami realizacji zam贸wie艅 klient贸w -prowadzenie rozrachunk贸w z dostawcami i odbiorcami-sporz膮dzanie ofert handlowych
Astop spj - 2017-01-20 - Bia艂ystok (podlaskie)

ASYSTENT W DZIALE HANDLOWYM - do 1聽850 PLN

Realizacja dzia艂a艅 sprzeda偶owych i rozw贸j sprzeda偶y na rynku, pozyskiwanie nowych klient贸w i budowanie d艂ugofalowych relacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, bie偶膮ce monitorowanie rynku, analiza konkurencji, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, praca biurowo - terenowa.
ELPIGAZ Sp z o.o. - 2016-08-30 - Gda艅sk (pomorskie)

ASYSTENT DYREKTORA PRZEDSZKOLA - od 2聽800 PLN

- Kontakty z rodzicami i wsp贸艂pracownikami. Kontakty z pracownikami wewn臋trznymi. Prowadzenie terminarza zaj臋膰, imprez i spotka艅 w Przedszkolu. Prace biurowe. - Wynagrodzenie: 2800 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Po trzymiesi臋cznym okresie pr贸bnym mo偶liwo艣膰 zatrudnienia na umow臋 o prac臋 na czas nieokre艣lony.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze. W przypadku posiadania wykszta艂cenia 艣redniego wymagane do艣wiadczenie w zarz膮dzaniu personelem. Kontakt WY艁膭CZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 504-166-555) lub e-mail: sekretariat (at) wesole-przedszkole.com.pl
NIEPUBLICZNE WESO艁E PRZEDSZKOLE - 2016-10-13 - Siemianowice 艢l膮skie (艣l膮skie)

ASYSTENT DS. ZAPAS脫W - od 1聽523 PLN

Wprowadzaniu danych do systemu Gold zgodnie z obowi膮zuj膮cym harmonogramem w celuwygenerowanie prawid艂owych zam贸wie艅 pozwalaj膮cych na utrzymanie w艂a艣ciwej dost臋pno艣ci produkt贸ww sklepie. Przyjmowanie dostaw, sortowanie, sk艂adowanie i przemieszczaniu towaru w magazynie orazzapewnienie w艂a艣ciwej rotacji produkt贸w w magazynie i ch艂odni
Tesco Polska Sp. z o. o. - 2015-12-01 - Leszno (wielkopolskie)

ZBROJARZ - od 1聽850 PLN

czytanie rysunk贸w technicznych, ci臋cie, gi臋cie oraz prostowanie stali zbrojeniowej, wykonywanie prac zbrojeniowa
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - G艂u偶ek (mazowieckie)

ASYSTENTKA BIURA - 2聽700 - 3聽800 PLN

Wykszta艂cenie: 艣rednie lub wy偶sze, spec.: administracja itp., rok do艣. w zawodzie, bardzo dobra znaj. j臋z. angielskiego, Wymagania podstawowe: rozwini臋te zdolno艣ci interpersonalne, komunikatywno艣膰, cierpliwo艣膰, opanowanie, umiej臋tno艣膰 nawi膮zywania dobrych relacji i wysoka kultura osobista; bardzo dobrze rozwini臋ta umiej臋tno艣膰 komunikacji w mowie i pi艣mie; Inicjatywa i zaanga偶owanie, ci膮g艂e samodoskonalenie, otwarty umys艂, pokora i skromno艣膰, empatia i odpowiedzialno艣膰 organizacyjna; bieg艂a obs艂uga komputera i bardzo dobra znajomo艣膰 pakietu MS Office; bardzo dobra organizacja pracy i dok艂adno艣膰; prawo jazdy kat. B. Mile widziane: rozwini臋te poczucie estetyki; zainteresowanie rynkiem bezza艂ogowych system贸w lataj膮cych; znajomo艣膰 dodatkowych j臋zyk贸w obcych (innych ni偶 polski i angielski). Zakres obowi膮zk贸w: kontakt z instytucjami i klientami firmy, odbieranie telefon贸w i prowadzenie wst臋pnych rozm贸w, samodzielne prowadzenie sekretariatu, w tym: przyjmowanie, rejestrowanie i wysy艂anie poczty, zamawianie kurier贸w, dba艂o艣膰 o sprawny przep艂yw dokument贸w i informacji w firmie, gromadzenie i przechowywanie dok., przyg. dok., przekazywanie do biura rachunkowego, weryfikacja poprawno艣ci wype艂niania niekt贸rych dokument贸w przez pracownik贸w firmy, opracowanie korespondencji w zakresie adm.-gos., org. pracy biura, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, prowadzenie terminarza spotka艅, terminarza wynajmu firmowego samochodu, przyjmowanie interesant贸w, wysy艂anie pracownik贸w na badania, dbanie o wizerunek firmy, organizowanie i zaopatrywanie firmy w materia艂y niezb臋dne do jej funkcjonowania, prowadzenie ubezpiecze艅 rzeczowych, prowadzenie spraw adm. oraz sprawozdawczo艣膰 w tym zakresie, wykonywanie zlecanych zada艅 bie偶膮cych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
NOVELTY RPAS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-11-10 - Gliwice (艣l膮skie)

ASYSTENT PRAWNY - 2聽000 - 2聽100 PLN

Zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)