ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA Strzegom oferta pracy ARCHITEKCI STOMATOLOGII Sp.z.o.o
Stanowisko: ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: praca z lekarzem przy pacjencie, przygotowywanie gabinetów do pracy, sterylizacja narzędzi, zapisywanie pacjentów, potwierdzanie wizyt
Data publikacji: 2017-08-30
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Pracodawca: ARCHITEKCI STOMATOLOGII Sp.z.o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 45B, 58-150 Strzegom, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca z lekarzem przy pacjencie, przygotowywanie gabinetów do pracy, sterylizacja narzędzi, zapisywanie pacjentów, potwierdzanie wizyt
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Strzegom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Strzegom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystentka stomatologiczna*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
szkoła o kierunku asystentka stomatologiczna/ podczas szkoły lub LO -kir. biol.-chem./, może też być osoba chętna do przyuczenia w zawodziedyspozycyjność, miła aparycja, otwartość, delikatnośćkreatywne radzenie sobie w sytuacjach stresowychkomunikatywność, wysoka kultura osobistaznajomość języka obcego nie jest wymagana, ale będzie dodatkowym atutem
Nazwa pracodawcy: ARCHITEKCI STOMATOLOGII Sp.z.o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 45B, 58-150 Strzegom, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Strzegom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Strzegom
Adres strony pracodawcy: www.architekcistomatologii.pl
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 45B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystentka stomatologiczna*
Data dodania oferty pracy: 30.08.2017
Oferta pracy ważna do: 28.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc wychowawcom (rodzicom SOS) w zakresie opieki nad dziećmi, prowadzenie domu, przezwyciężanie trudności dydaktycznych i wychowawczych, zaspokajanie potrzeb dzieci
Stowarzyszenie "SOS WIOSKI DZIECIĘCE W POLSCE" program SOS Wiosek Dziecięcych Karlino - 2016-08-10 - Karlino (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków:• Przygotowywanie planów produkcyjnych w oparciu o przesyłane zamówienia, • Tworzenie zleceń produkcyjnych w systemie MRP,• Generowanie i dystrybucja zleceń produkcyjnych,• Kontrola stanów magazynowych materiałów produkcyjnych,• Codzienna współpraca z pozostałymi działami firmy,• Opracowywanie wymaganych raportów i analiz.Wymagania:• Wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane wyższe techniczne),• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. poziom B2) – warunek konieczny • Dobra znajomość obsługi komputera, szczególnie programu Excel,• Umiejętność czytania rysunków technicznych, • Zdolności analityczne,• Zaangażowanie i odpowiedzialność.
Jobhouse Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Kutno (łódzkie)
dbanie o relacje z klientami indyjskimi przez telefon, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w biurze
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
projektowanie
Przedsiębiorstwo Usługowo-Wykonawcze "ENERGOS" s.c. Ryszard Samsel i s-ka - 2016-03-21 - Ostrołęka (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Strzelce Opolskie (opolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Wilkowo Polskie (wielkopolskie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2100 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta Ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-01 - Katowice (śląskie)
spawanie konstrukcji stalowych
REMECH Sp. z o.o. - 2018-08-01 - Chorzów (śląskie)
wprowadzanie dokumentów i faktur do systemu księgowego, rejestr Vat tworzenie deklaracji, listy płac, rozliczanie podatku, obsługa programu płatnik, naliczanie składek Zus, oferta stażu dla osób do 30 r. ż
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
Stanowisko Asystenta ds. obsługi sekretariatu powołane będzie dla sprawnej obsługi Biura. Ważniejsze zadania:a.Prowadzenie sekretariatu Biura LGDb.Rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącejc.Rozprowadzanie przesyłek wewnątrz i na zewnątrz Biura LGDd.Prowadzenie archiwum Biura LGDe.Prowadzenie kart czasu pracy pracowników Biura LGD; praca w godz. 7-15; wynagrodzenie 1850-2800 zł brutto; kontakt osobisty z pracodawcą po 10 maja 2016 w godz. 8-15
Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Dorzecze Słupi - 2016-04-29 - Krzynia (pomorskie)
Pomoc wychowawcy w zakresie: opieki nad dziećmi, prowadzenia domu, przezwyciężania trudności dydaktycznych, zaspokajania potrzeb dzieci, organizowania dzieciom czasu wolnego. Praca w ruchomych godzinach.
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce - 2016-03-29 - Siedlce (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów, wystawiane faktur, przyjmowanie i realizacja zamówień.
ITUM OWOCE Sp. z o.o. - 2017-02-21 - Wodzisław Śląski (śląskie)
1. Przebywanie z uczniem podczas wszystkich zajęć lekcyjnych.2. Przebywanie z uczniem podczas przerw.3. Przebywanie z uczniem podczas zajęć świetlicowych w ramach oczekiwania na autobus.4. Opieka nad uczniem przed rozpoczęciem zajęć.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Góra Świętej Małgorzaty (łódzkie)
Obsługa klientów firmy, korespondencja telefoniczna i mailowa z kancelariami niemieckimi, fakturowanie, prowadzenie terminarza spotkań, odbiór i wysyłka poczty
Riediger Legal Denis Riediger - 2016-03-10 - Lubań (dolnośląskie)
pomoc Kierownikom Projektów w realizacji ich zadań
kontakt przez OHP - 2016-02-26 - Rzeszów (podkarpackie)
- wystawianie dokumentów handlowych- segregowanie dokumentów- przygotowanie korespondencji- księgowanie wyciągów bankowych, faktur zakupowych- przyjmowanie wpłat i wypłat z kasy spółki- prace biurowe
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "LTL" Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Ignatki (podlaskie)
pokrycia dachowe
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Zielona (mazowieckie)
staż - przygotowanie stanowiska pracy, mycie , dezynfekcja i sterylizacja narzędzi, przygotowanie materiałó na zlecenie lekarza, pracygotowanie materiałów opatrunkowych, utrzymanie stanowiska pracy i gabinetów w należytej czystości, rejestracja pacjentów, rejestracja pacjentów, komunikacja z pacjentem w środowisku pracy,Czynniki chemiczne: środki dezynfekcyjne,Czynniki biologiczne: HBV, BCV, HIV , gruźlica
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wykonywanie projektów robozych z zakresu infrastruktury telekomunikacyjnej wyuczonych przez pracodawcą
TESTAL- Adam Zborowki - 2016-06-16 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykonywanie zdjęć, obróbka i wprowadzanie do sklepu internetowego, sprzedaż stacjonarna.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Racibórz (śląskie)
Sporządzanie sprawozdań z działalności Zarządu.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Grzybów (świętokrzyskie)
wprowadzanie do systemu księgowego zadekretowanych dokumentów, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przygotowywanie przy użyciu proagramu finansowo-księgowego i arkuszy kalkulacyjnych raportów, zestawień, segregowanie dokumentów pod względem rodzajowym, archiwizowanie dokumentów księgowych, sporządzanie zestawień rozliczeniowych, uzgadfnianie sald z kontrahentami.
P AND V SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Józefów (mazowieckie)
projektowanie instalacji sanitarnych, grzewczych, wentylacji i klimatyzacji; godziny pracy: 8.00- 16.00
SC EKO SP. Z O.O. - 2017-01-09 - Słupsk (pomorskie)
prace administracyjno-biurowe, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
POMOC WE WSZYSTKICH CZYNNOŚCIACH DNIA CODZIENNEGO OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ RUCHOWO;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE LUB ŚREDNIE ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW Z LUDŹMI DOBRY STAN ZDROWIA (DO 20 KG-DŹWIGANIE)
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie bazy danych towarów handlowych, przyjmowanie i realizacja zamówień na rzecz klientów.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Płock (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Warszawa (mazowieckie)